Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Ik zou toch eens een grondige huiszoeking overwegen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de politie is hij niet bij die ex geweest, en is er in haar huis ook niets gevonden wat daar op leek (al hebben ze geen grondige huiszoeking gedaan geloof ik).
Politie zegt "rondgekeken te hebben", niet een volledige huiszoeking gedaan te hebben. (volgens Nu.nl)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
De relatie met de ex-vriendin duurde twee jaar en liep anderhalf jaar geleden af. De politie heeft de woning van de ex-vriendin in Neerbeek doorzocht maar geen aanwijzingen gevonden, aldus het familielid.
Die omgeving is dus in dezelfde straat als waarin hij getankt heeft? Lees ik dat goed?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie zegt "rondgekeken te hebben", niet een volledige huiszoeking gedaan te hebben. (volgens Nu.nl)
Ex-vriendin
Het rechercheteam heeft vorige week ook gesproken met de ex-vriendin van de 38-jarige vader. Deze vrouw woont in Zuid-Limburg in de omgeving waar de vader met zijn kinderen voor het laatst op camerabeelden is gezien.
De politie ontkent dat dinsdag opnieuw met haar is gesproken of dat in haar woning is gezocht. "We hebben vorige week even bij haar binnen gekeken, niets gevonden en dat was dat."
http://www.nu.nl/binnenla(...)roertjes-zoeken.html
Ja, lees je goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die omgeving is dus in dezelfde straat als waarin hij getankt heeft? Lees ik dat goed?
Ja. De ex woonde om de hoek van het tankstation.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die omgeving is dus in dezelfde straat als waarin hij getankt heeft? Lees ik dat goed?
Dus ik neem aan / althans het zou kunnen zijn dat hij haar nog 1 keer wilde zien (hij wilde zelfmoord plegen) en/of die kinderen bij haar achterlaten???quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. De ex woonde om de hoek van het tankstation.
Zou kunnen. Maar volgens de politie (tot dusverre) is dat dus niet gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus ik neem aan / althans het zou kunnen zijn dat hij haar nog 1 keer wilde zien (hij wilde zelfmoord plegen) en/of die kinderen bij haar achterlaten???
Mm, is toch de eerste echte smoking gun dit wmb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar volgens de politie (tot dusverre) is dat dus niet gebeurd.
Een smoking gun? Neuh ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, is toch de eerste echte smoking gun dit wmb.
Maar dit weten we al dagen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, is toch de eerste echte smoking gun dit wmb.
Nou. Nee. Wisten we dus al.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar soms krijgt info ineens een geheel andere lading hè.
Jij weet alles idd en als je hier zo'n beetje 24/7 de boel volgt, dan wordt je ahw bedrijfsblind, vermoed ik...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou. Nee. Wisten we dus al.
Alleen dat telefoontje en dat van de Fattenburgstraat niet.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat is terminologie van de samenzweringstheoreticus hè...
Iemand gaat zelfmoord plegen en rijdt eerst bijna langs het huis van zijn ex-vriendin... Wat ik eerder schreef dan kun je je voorstellen (het was 21u40 oid) dat hij afscheid van haar wilde nemen misschien? Of die kinderen er en passant achterlaten???quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Maar of deze feiten nu tezamen een smoking gun vormen ... Ik denk het niet. Weinig gun, weinig rook.
Niet alleen ik weet dat. Zie reacties moeke en Rachildaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet alles idd en als je hier zo'n beetje 24/7 de boel volgt, dan wordt je ahw bedrijfsblind, vermoed ik...
Maar dat is dus NIET gebeurd volgens de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand gaat zelfmoord plegen en rijdt eerst bijna langs het huis van zijn ex-vriendin... Wat ik eerder schreef dan kun je je voorstellen (het was 21u40 oid) dat hij afscheid van haar wilde nemen misschien? Of die kinderen er en passant achterlaten???
Vaag. Ik denk toch dat hij die kinderen er wilde achterlaten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef moeke1 het volgende:
De fattenbergstraat.... Hij is door de straat van de ex vriendin gereden. Hij heeft een rondje gereden.
En kwam uit weer op de Mauritslaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef moeke1 het volgende:
De fattenbergstraat.... Hij is door de straat van de ex vriendin gereden. Hij heeft een rondje gereden.
3 kwartier toch dan? Tussen gezien bij tankstation en misschien gezien bij Venray? Wat is er in Neerbeek waar hij zijn kinderen "kwijt" kan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef Ticootje het volgende:
Hij kan ze niet hebben vermoord en begraven in Limburg. Daar had hij dus simpelweg de tijd niet voor. Om 22:45 ergens vanuit neerbeek vertrekken dan doe je er ongeveer een uur over om bij venray te komen. Dus je mist daar ongeveer 15 minuten. Te kort voor 2 kinderen vermoorden en verstoppen.
Ze liggen in Utrecht.
Zelfs als dat zo is, dan is dat dus niet gelukt en moest hij over op plan Bquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vaag. Ik denk toch dat hij die kinderen er wilde achterlaten...
Ik denk eerder aan een trip down memory lane. De optie dat hij er de kinderen zou achter laten, vind ik echt zo'n stretch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand gaat zelfmoord plegen en rijdt eerst bijna langs het huis van zijn ex-vriendin... Wat ik eerder schreef dan kun je je voorstellen (het was 21u40 oid) dat hij afscheid van haar wilde nemen misschien? Of die kinderen er en passant achterlaten???
Ja, en je kinderen vermoorden, vervolgens zoeken naar een plek om ze te dumpen en dan een gat graven en toedekken, hoe lang zou dat duren... en is 22u40 niet te vroeg voor dat soort dingen, in de zin dat de late hondjesuitlaters je misschien zien, nog genoeg verkeer aanwezig...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 kwartier toch dan? Tussen gezien bij tankstation en misschien gezien bij Venray?
Die kinderen zouden de omgeving kunnen herkennen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een trip down memory lane. De optie dat hij er de kinderen zou achter laten, vind ik echt zo'n stretch.
Dus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
Die kinderen zouden de omgeving kunnen herkennen...
Dus het tijdstip van Venray zou kunnen kloppen. Maar wat daarna?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:38 schreef moeke1 het volgende:
Van Neerbeek naar Venray is ong 1 uur rijden
Dan wordt het voor hem moeilijk om zich daaruit te redden? Dan willen die kinderen naar die ex, ze speelden met die kinderen van haar...quote:
Ja, misschien wel. Maar als hij eea voorbereid had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en je kinderen vermoorden, vervolgens zoeken naar een plek om ze te dumpen en dan een gat graven en toedekken, hoe lang zou dat duren... en is 22u40 niet te vroeg voor dat soort dingen, in de zin dat de late hondjesuitlaters je misschien zien, nog genoeg verkeer aanwezig...
Had ik al gezegd, daarna is het 35 minuten volgens Michelin naar de Rijnbrug maar doet hij een uur langer over. Maar volgens iemand anders hier, doe je daar een uur over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dus het tijdstip van Venray zou kunnen kloppen. Maar wat daarna?
Je doet wel een hoop aannames. En als vader zou hij in dat geval ook geen 'nee' kunnen zeggen? En vervolgens sleurt hij zijn ex mee in een bizarre verdwijntruc. No, not buying.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
Dan wordt het voor hem moeilijk om zich daaruit te redden? Dan willen die kinderen naar die ex, ze speelden met die kinderen van haar...
Je moet wel alleen het stuk snelweg nemen ,Neerbeek- Rijnbrug is namelijk 1,5 uur. Maar hoe lang stond hij op de parkeerplaats....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef moeke1 het volgende:
Venray naar Rhenen is ook ong 1 uur rijden.
Mijn gok zou dan eerder zijn dat hij haar (hen, met haar (?) kinderen) mee de dood in wilde nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een trip down memory lane. De optie dat hij er de kinderen zou achter laten, vind ik echt zo'n stretch.
Misschien heeft-ie wel met die gedachte gespeeld. Lijkt mij iig plausibeler dan het andere scenario. Maar dan nog op weinig tot niks gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Messina het volgende:
Mijn gok zou dan eerder zijn dat hij haar (hen, met haar (?) kinderen) mee de dood in wilde nemen.
Een andere zaak waarbij zoiets gebeurde;
http://moordzaken.com/Isabelle_van_den_Berg
In dit geval, om verder te kunnen rechercheren, moet je af en toe beredeneerde aannames willen maken; dit is niet de oplossing van een wetenschappelijke vraag, hoewel ook daarin een dergelijke methode uitkomst kan bieden...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet wel een hoop aannames. En als vader zou hij in dat geval ook geen 'nee' kunnen zeggen? En vervolgens sleurt hij zijn ex mee in een bizarre verdwijntruc. No, not buying.
Dit dus. Sowieso zijn de meeste speculaties op weinig tot niets gebaseerd. Ik word een beetje moe ondertussen van die speculaties, ze worden met het uur vergezochter en lachwekkender.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie wel met die gedachte gespeeld. Lijkt mij iig plausibeler dan het andere scenario. Maar dan nog op weinig tot niks gebaseerd.
Had ik al aliens geopperd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Sowieso zijn de meeste speculaties op weinig tot niets gebaseerd. Ik word een beetje moe ondertussen van die speculaties, ze worden met het uur vergezochter en lachwekkender.
Maar zijn huidige vriendin leeft nog, en zijn exvrouw ook. Waarom alleen die exvriendin vermoorden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn gok zou dan eerder zijn dat hij haar (hen, met haar (?) kinderen) mee de dood in wilde nemen.
Kan ook, toch vraag ik me dat af als ik naar zijn profiel keek op linkedin, echt iemand met een soft beroep, die zich moet inleven in andere mensen... Iemand die een depressie krijgt en dan misschien zelfmoord pleegt. Niet iemand die als het zover komt iets ontzettends wreeds bedenkt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan staan we samen sterk in deze toch al ijzersterke suggestie dat aliens iets met deze zaak te maken hebben.quote:
Rechercheur van de ijskoude grond, jij!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Kan ook, toch vraag ik me dat af als ik naar zijn profiel keek op linkedin, echt iemand met een soft beroep, die zich moet inleven in andere mensen... Iemand die een depressie krijgt en dan misschien zelfmoord pleegt. Niet iemand die als het zover komt iets ontzettends wreeds bedenkt...
Als je verder kijkt op de pagina die ik linkte, staat daar een afscheidsmail die de dader heeft verzonden. Daar schrijft hij iets als: Niemand heeft risico gelopen, ik heb enkel de mensen meegenomen die veel voor mij betekenden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zijn huidige vriendin leeft nog, en zijn exvrouw ook. Waarom alleen die vriendin vermoorden?
Zou hij het eind van zijn huwelijk aan haar wijten? Ze lijken een relatie te hebben gehad tijdens zijn huwelijk (of althans vóór de scheiding er door was)..
Hi, hi, dat haar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan staan we samen sterk in deze toch al ijzersterke suggestie dat aliens iets met deze zaak te maken hebben.
[ afbeelding ]
Dat zou dan zeggen dan zijn huidige vriendin niks voor hem betekende? Terwijl ze samenwoonden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je verder kijkt op de pagina die ik linkte, staat daar een afscheidsmail die de dader heeft verzonden. Daar schrijft hij iets als: Niemand heeft risico gelopen, ik heb enkel de mensen meegenomen die veel voor mij betekenden.
Korte beentjes, aan die broek te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef blanket het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Kleding pa staat op de site.
Zal ik het in de OP zetten? Of staat het daar al in door een update?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef blanket het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Kleding pa staat op de site.
Misschien wilde hij zelfmoord plegen, twijfelde, kwam erop terug, en ging in de loop van 6 mei toch weer aan denken, rijdt langs Neerbeek om zijn kinderen bij die ex achter te laten, nadat hij in Neerbeek was geweest rijdt hij nar Doorn om zelfmoord te plegen???quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar als hij eea voorbereid had.
Wat moest hij toch in Limburg als hij NIET naar Luxemburg ging (want afscheidsbrief al geschreven)?? Waarom naar Limburg en dan weer terug. Hele avond en nacht mee bezig..
Terwijl hij op het eerste gezicht wel op weg lijkt naar Luxemburg en geplande tussenstop in motel in Limburg? Maar dan blijf je zitten met het feit dat die brief al geschreven was.
Bij Neerbeek lijkt er iets mis te gaan..Tot die tijd rijdt hij (bijna) recht op zijn doel af
Je weet niet waarom zij niet mee is gegaan. Ziek? Kon niet weg? Iets?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou dan zeggen dan zijn huidige vriendin niks voor hem betekende? Terwijl ze samenwoonden?
Lijkt een 3/4 broekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Korte beentjes, aan die broek te zien.
Nee, ik ben aan het profilen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechercheur van de ijskoude grond, jij!
Over half uur al? Nieuw tijdstip?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over half uurtje Opsporing Verzocht op Ned1
Ah, anti-depressiva gezocht.quote:
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.quote:
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Mercer het volgende:
Die kleding is schoon, dus begraven heeft hij ze niet.
Gaat dat dan gewoon door?? Alsof er niets gebeurt is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.
Schoenen lijken ook net uit de was te komen. Zo zien mijn sportschoentjes/sneakers er ook uit na een wasbeurt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........
Ja, ivm het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.
Is een mogelijkheid, maar een zekerheid is dit niet. Dus blijft (voorlopig) nog speculeren over hoe goed hij exact voorbereid is geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........
Joh, als je bij elke vermissing zoiets moet annuleren dan hou je niks meer overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gaat dat dan gewoon door?? Alsof er niets gebeurt is.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:25 uur klopt hoor:
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
Ja, maar waarvoor, ze gingen een paar dagen naar Luxemburg...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? De hele programmering aanpassen? De jongens zijn al een week zoek!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar waarvoor, ze gingen een paar dagen naar Luxemburg...
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..
Ja, okee, dat klopt, dat is vaag idd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..
plietsie.nlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)
Nergens. Maar hij kan die overall etc gedumpt hebben. Schoenen zijn sowieso kwijt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, maar duidt wel op een plan om iig zijn eigen levenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden was
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens. Maar hij kan die overall etc gedumpt hebben. Schoenen zijn sowieso kwijt.
Nee hoor. Waar zie jij een overall en handschoenen staan??quote:
hmmz, ff zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar zie jij een overall en handschoenen staan??
Nee, die bergschoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel
Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden was
Klopt, idd, er ontstaat ook wel wat bedrijfsblindheid wmb... je moet steeds weer nieuwe mensen uitnodigen om naar de bekende feiten te kijken, om idd niet in een tunneltje terecht te komen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.
Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel
Niet waarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?
Dat was een misverstand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat is een overall en handschoenen?quote:
Nee. Die bergschoenen zijn gewoon zoek. Men weet dat hij ze had, maar ze zijn niet in zijn huis, in de auto of bij zijn lichaam teruggevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik weet niets van een overall, ik heb het over de schoenen waarin hij stierf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een overall en handschoenen?
Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.quote:
Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.quote:
jahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.
Dat zijn de schoenen waarmee hij gevonden is..
Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.
Hij had de brief ook mee kunnen nemen in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt worden
Dat klopt, dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.
Alleen als toen de kinderen nog in de auto warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat
Hoezo? We weten niet of de kinderen toen in de auto zaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat
Dat weten we niet. Maar ik denk van wel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?
Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?
Geen idee. De kinderen zijn 's-ochtends al opgehaald.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?
Als we dát nou eens wistenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Dee69 het volgende:
De kinderen opgehaald bij moeder, in het bos gewandeld en gespeeld, gegeten, oh ja tussendoor afscheidsbrief geschreven, 's avonds vriendin gebeld dat hij aangekomen is op vakantiebestemming, en dan?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meer
Ja weet ik, vind het allemaal niet logisch, vandaar!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij "bij" bent. Maar de aangepaste kaart, de info die de politie vanmiddag vrijgegeven heeft en het vrijgegeven filmpje staan in de OP.
Nee. Weet niet eens of die bestaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?
Het was gewoon een vb om aan te geven waarom zijn kleren bv schoon zijn. Ik heb niet gezegd dat het zo is. (Voordat ik aan de schandpaal genageld wordt.)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Mercer het volgende:
Die kleding is schoon, dus begraven heeft hij ze niet.
Jij moet eens een keer niet iedereen veroordelen!!!!!!!!!!! Bijverzonnen??? Ik heb een voorbeeld aangedragen. Snap je dat niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.
http://www.kijktvonline.nl/#Topquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef mar1m het volgende:
http://s21.postimg.org/8u313frmv/IMG_00000405.png
Foto van de oversteek bij daglicht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Godsklere man. Stomme kut. Dat heeft er toch geen flikker mee te maken.
Doe eens normaal. Schelden is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Niet ter zake doende plaatjes posten is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Schelden is nergens voor nodig.
Okee, wat is er gebeurd tussen 930 en 1620?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl is de afscheidsbrief toch later geschreven dan dat hij de jongens bij de moeder ophaalde. De jongens werden smorgens om 9.30 opgehaald en de brief om 16.20 getypt.
Ja. Had jij het anders begrepen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl is de afscheidsbrief toch later geschreven dan dat hij de jongens bij de moeder ophaalde. De jongens werden smorgens om 9.30 opgehaald en de brief om 16.20 getypt.
Rond het middaguur zijn ze gezien in het Doornse Gatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat is er gebeurd tussen 930 en 1620?
Heeft hij contact gehad met zijn ex, of alleen met zijn zoons.
Nee. Dan waren ze gezien: 2 kleine kinderen alleen. En midden in de nacht rijden er geen treinenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er is veel cash geld weg. Mogelijk heeft hij dat aan z'n kinderen meegegeven om eten en treinkaartjes te kopen
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rond het middaguur zijn ze gezien in het Doornse Gat
Oh hemel er moet er een de eerste zijn die iets onnozels post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is vanalles gebeurd. Er is slechts geen resultaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Brum_brum het volgende:
27 topics over een onderwerp waar al dagen niks meer in is gebeurd.
Hij heeft tot het laatste moment getwijfeld. Daarom moet hij ook onderweg nog aan touw zien te komen om een strop te makenquote:Dat weet ik.
Ik bedoel psychologisch gesproken.
Goh?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Brum_brum het volgende:
27 topics over een onderwerp waar al dagen niks meer in is gebeurd.
Kabel + spanband. Maar die kosten idd geen ¤ 175 - ¤ 45 = ¤ 130quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens die 170¤ die neem je gewoon mee op een vakantie, is an sich niet gek...
Die kabel kost wat? 15¤?
Zoeken in gebied + visvijver Geullequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?
Afscheidsbrief? Nieuwe waarnemingen?
Whuhoe een brief van een waarschijnlijke moordenaar. Bij belangrijk nieuws over de opkomst van nazi partijen, afromen pensioenen en andere dingen die daadwerkelijk invloed gaan hebben op je leven is het moeilijk om meer dan 4 pagina's te vullen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?
Afscheidsbrief? Nieuwe waarnemingen?
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kabel + spanband. Maar die kosten idd geen ¤ 175 - ¤ 45 = ¤ 130
Bedroevend weinig zelfs...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is vanalles gebeurd. Er is slechts geen resultaat.
Helaas sta ik hier niet te boek als zijnde de vriendelijkheid zelve. Eerder als een bokkelul.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef mar1m het volgende:
Maar je kunt het idd iets vriendelijker verwoorden ,paardenlul.
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft tot het laatste moment getwijfeld. Daarom moet hij ook onderweg nog aan touw zien te komen om een strop te maken
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Heb dat niet gehoord bij Opsporing Verzocht, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?
En tankstations hebben camera's.
Nee, had een afscheidsbrief geschreven op zijn pc (en niet uitgeprint). Dat is niet "bekend maken".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.
Onderbroek en sokken staan er ook niet op.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
Jawel. ¤ 45.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
Hij had toch ook nog geld. Men heeft niet gezegd hoeveel hij overhad.
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Maar daarbij is de kans natuurlijk groter dat ie die op enig moment open had/ uit hadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook niet
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.
Ja en? Een jas en trui kun je toch uittrekken in de auto?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokken
Dat soort dingen ziet er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zien er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...
Ik heb jouw plaatje in de OP gezetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
Misschien zat het gewoon als accessoire in zijn kofferbak, onder zijn reservewiel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig was![]()
Maar mijn sleepkabel en startkabels zijn idd al 15 jaar oud ofzo, en hoewel wel gebruikt niet heel erg versleten..
Ja die met blauwe lijnen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb jouw plaatje in de OP gezet
Of bedoel je die met die blauwe lijnen?
http://puu.sh/2TpcY.jpgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
Ik moest ze zelf kopen, maar ik heb altijd stokoude tweedehandsjes gekocht. Dus ik weet niet of dat kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien zat het gewoon als accessoire in zijn kofferbak, onder zijn reservewiel?
Beter weghalen dan maar?quote:
Jezus, dramaqueen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer niet iedereen veroordelen!!!!!!!!!!! Bijverzonnen??? Ik heb een voorbeeld aangedragen. Snap je dat niet?
Staat al in de OP (maar dan die van Ticootje)quote:
Het voegt niets meer toe. Het is vrij duidelijk dat hij niet rond Breda gereden kan hebben bv.quote:
Die is wel mooier!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat al in de OP (maar dan die van Ticootje)
Dit heb ik nog ergens gelezen. Een paar dagen na de verdwijning. Het zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Dee69 het volgende:
Ik heb de politie bij opsporing verzocht nog nooit zo emotioneel horen praten "hij was waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig", wat een aanname zeg!
Ok, haal 'm weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het voegt niets meer toe. Het is vrij duidelijk dat hij niet rond Breda gereden kan hebben bv.
En als het allemaal zo goed was bedacht en voorbereid, dan had hij die touwen toch al bij zich.
Dat zou op camerabeelden staan bij het tanken ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk toch dat er iets gebeurd is later in de nacht, dus weer om en nabij Doorn.
Ze weten zeker dat de jongens in Neerbeek op de achterbank zaten he?
Een op de passagiersstoel en 1 op de achterbank toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou op camerabeelden staan bij het tanken ja.
Zijn die beelden vrijgegeven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een op de passagiersstoel en 1 op de achterbank toch?
Vind ik niet. Op de jouwe zijn de wegen ed goed zichtbaar, en op die nieuwe is dat vaag (vergelijk maar)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is wel mooier!
De mijne was ff snel in elkaar geflanst.
misschien zaten er remsporen inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokken
Als ik serieus moet ingaan op wat mensen schrijven en bedoeling, dan is niets meer waar. Daarbij ben ik verantwoordelijk voor het gene ik schrijf en niet wat jij begrijpt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, dramaqueen.
Ik ben niet de enige die het zo interpreteerde.
Misschien had je het dan anders moeten formuleren. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat je creatief omgaat met de informatie die tot nu toe bekend is, daarom vond ik de kwalificering 'bijverzonnen' in jouw geval wel passend inderdaad.
Niet kwalijk bedoeld, maar je hebt regelmatig nogal een ruime interpretatie van de feiten.
Ja, als ik een sleepkabel in mijn auto zou hebben liggen, die ik 20 jjaar geleden heb gekocht,dan zou die er ook als nieuw uitzien, omdat ik hem nog nooit gebruikt hebquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.
Men heeft het over Opsporing Verzocht. Niet over iets wat te lezen valt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit heb ik nog ergens gelezen. Een paar dagen na de verdwijning. Het zou kunnen.
Nee, maar dat heeft de politie altijd gezegd.quote:
Volledig jouw interpretatie. Ik vond de politie niet emotioneel bijvoorbeeld, en als de politie zegt dat hij "waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig was" dan zullen ze wel voldoende redenen hebben om daarvan uit te gaan, of in ieder geval niet voldoende reden om aan te nemen dat dat zeker niet het geval was in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Dee69 het volgende:
Ik heb de politie bij opsporing verzocht nog nooit zo emotioneel horen praten "hij was waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig", wat een aanname zeg!
Moekequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze remsporen gevonden?
nee, ze hebben geen remsporen gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze remsporen gevonden?
Nee. Er is een deel van een sleepkabel en een spanband gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
maar het is een gebroken/ doorgesneden remkabel die gevonden is. Er wordt dus een stuk vermist.
DIt is nog van voordat de beelden bewerkt waren??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Dat klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Ze hebben al zo veel mogelijk opgeroepen videobeelden na te kijken en zo nodig te politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Zou hij dat nog thuis hebben gedaan? Dat hij na het eten is vertrokken?
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Maw hangen er in wegrestaurants cameras?
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volledig jouw interpretatie. Ik vond de politie niet emotioneel bijvoorbeeld, en als de politie zegt dat hij "waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig was" dan zullen ze wel voldoende redenen hebben om daarvan uit te gaan, of in ieder geval niet voldoende reden om aan te nemen dat dat zeker niet het geval was in ieder geval.
Of ben ik dan heel naief?
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
De zelfmoord lijkt me wel een voldongen feit hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?
Ja hoor, en zo heb je het voor jezelf goed gepraat dat je op dezelfde weg kunt blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:01 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als ik serieus moet ingaan op wat mensen schrijven en bedoeling, dan is niets meer waar. Daarbij ben ik verantwoordelijk voor het gene ik schrijf en niet wat jij begrijpt.
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
Ja, ik was toevallig vandaag bij MC. Daar hingen idd camera's.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Messina het volgende:
De kans dat ze toch ergens rond de Utrechtse Heuvelrug zijn is in mijn ogen een stuk groter...
Omdat ze een tip hadden gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
Kijk hier eens naar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
quote:
Ik weet niet wat papa heeft gekookt. Misschien kan de recherche in zn vaatwasser kijken.quote:
Als hij op die parkeerplaats heeft gestaan (wat niet zeker is) moet er toch een gat zijn in de tijdlijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
20.15 nog gezien in Vleuten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Die zal dan iig die beelden vasthouden (of al aan de politie gegeven hebben).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.
De lijkschouwer misschien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
"Nieuwe informatie". Waarschijnlijk een tip, maar is verder niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......quote:
20:15 uur. Zoals ik al zei: dan hebben kinderen meestal wel gegetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Is hij trouwens al begraven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
Op de Eindhovense weg, waar zijn mobiel is waargenomen, zit er ook eentje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.
Rhenen - Doornse gat.
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
15 minuten kan prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijd
Dankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.
Dan het grote gat tussen de camerabeelden leersum en z'n gsm signaal.
Hij kan afslag Elsloo hebben genomen. Er stonden borden dat de afslag beek was afgesloten. Als hij die genegeerd heeft dan heeft hij afslag Beek genomen. MC ligt linksaf bij de afslag, het tankstation licht rechts op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef hijweer het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom heeft ie de brief niet uitgeprint maar op zijn pc laten staan? Dacht ie van dat vinden ze wel, of was er opeens haast waardoor daar geen tijd meer voor was?
Toen had ik jouw post nog niet gelezen he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
15 minuten kan prima.
Venray - leersum is 45 minuten.
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
20.15 nog gezien in Vleuten toch?
En daarvoor heeft papa nog even een brief getypt op de pc. En daartussen ergens nog een hapje gegeten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?
Wat is daar grappig aan?quote:
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
Ik zie het al voor me, krijgt hij controle en dan.......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
speeltje van de happymeal doet het altijd goed toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij kan zich bedacht hebben in Limburg. Belt vriendin dat hij in motel zit en denkt daarna misschien waar ben ik mee bezig. Zet z'n telefoon uit en gaat naar huis. Onderweg bedenkt hij zich weer en voert z'n plan alsnog uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?
Daarom heeft hij die dus lekker in zijn pc laten zitten neem ik aan.. Of van mening veranderd, toch richting Luxemburg en in Limburg wéér van mening veranderd en het toch gedaan. Hij had de brief iig niet in zijn auto, zoals ik het van de politie begrijp.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
dan weet je nog niks hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
Hij is pas uren later van huis vertrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef hijweer het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Ze komen vrij snel in actie danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Idd, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Heeft de politie gezegd (ook bij Opsporing Verzocht)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Dus als ik mezelf van kant wil maken. En ik leg een brief op tafel. EN in de loop van de dag vinden ze hem....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze komen vrij snel in actie dan
Telefoongegevens etc.
Staat in diverse media. Is vanavond meen ik ook nog gezegd in opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??
Oke. Ik heb niet de hele uitzending gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Staat in diverse media. Is vanavond meen ik ook nog gezegd in opsporing verzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |