en om in ieder geval uit te sluiten dat hij toch geen onderdeel is van het plan van de vaderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk vertellen hoeveel personen in de auto zaten
Blijkbaar niet anders werden die beelden nooit vrijgegeven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die kenteken kunnen ze dan toch ook wel zien na uitvergroten enz?
Kenteken opzoeken moet toch te doen zijn lijkt mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
die persoon van de zwarte auto hebben ze dus nog niet, vandaar dat ze de beelden ook geplaatst hebben, in de hoop dat iemand zich herkent
Dat zou wel iets kunnen opleveren ja. Zou wel knap zijn als je zoiets onthoudt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk vertellen hoeveel personen in de auto zaten
Pissig over nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik ook wel pissig over. Zeg dan gewoon dat die er wel is maar dat er geen info in staat die naar de jongens kan leiden + dat er geen reden gegeven wordt voor de zelfmoord.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:47:02Eerder heeft de politie altijd ontkent dat er een afscheidsbrief zou zijn geschreven. #vermistebroertjes reageer retweet
maar ja, het is wel midden in de nacht, dan let je misschien wel eerder op wie er vlakbij je rijdtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ja. Maar de kans is ook groot van niet. Je moet er maar net op hebben gelet.
Nee, is onmogelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kon toch ook bij de auto van pa?
Ik zou dat wel opmerken, even naar binnen gluren bij de enige andere auto op die weg midden in de nachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ja. Maar de kans is ook groot van niet. Je moet er maar net op hebben gelet.
ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en om in ieder geval uit te sluiten dat hij toch geen onderdeel is van het plan van de vader
en nu opeens geen reden meer voor??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pissig over nog wel![]()
Daar zullen ze wel een reden voor gehad hebben..
Als ze zeggen wat ik hier suggereer geven ze toch geen info waar iemand wat mee kan. Maar ze ontkennen dan iig geen brief die er wél is..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pissig over nog wel![]()
Daar zullen ze wel een reden voor gehad hebben..
Ook van een auto die je vorige week langs hebt zien komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou dat wel opmerken, even naar binnen gluren bij de enige andere auto op die weg midden in de nacht
Kaart met nwe tijden door Ticootje dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
En hoe krijg ik dat in de OP?
Misschien op basis van tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan dat zijn auto daar rijdt?
Omdat anders de harde schijf zo snel vol zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Plums het volgende:
Waarom zijn zulke camerabeelden eigenlijk nog altijd zo supercrap?
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook van een auto die je vorige week langs hebt zien komen?![]()
zou je dat onthouden?
Jahoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |