banaanvraagquote:
Hoe krijg je zulke posts toch altijd voor elkaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
hoi ikw il dezen pots weidne aan mintyh en sesrjee want se zijn zukle kwaltejts userss... mnit heeft altid leuken garpejs en sersj ook en de vogles vlieguh.. uuhh.. oh ja en ze zein hel leifv... fjine vrejaradag mint en sesrjdj ... kus
ik ben meer dan een modjequote:
FP?quote:
Ik ben een halve zool. Dan kan je dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe krijg je zulke posts toch altijd voor elkaar![]()
De FP krijgt wat van ons. Maar ik maak het voor Sportquote:
Sport als in sport.fok.nl? Dat is voor mij ook FP hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De FP krijgt wat van ons. Maar ik maak het voor Sport
Haten op de FPquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sport als in sport.fok.nl? Dat is voor mij ook FP hoor.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
Godver, zelfs een half naamtopic![]()
Hier blijft het bij hoor Pino!
Krijt!!quote:
Ik heb geen bier in huis, dus je zal het met m'n manboobs moeten doen...quote:
Is ook prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb geen bier in huis, dus je zal het met m'n manboobs moeten doen...
Best wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt op Aerodynamic. Echt wel een tof nummer
ja, en dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sport als in sport.fok.nl? Dat is voor mij ook FP hoor.
Aids.quote:
Finale halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids.
Wat gaat Anouk vanavond doen?
Hier idem, maar dan met de vrouwelijke variantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb geen bier in huis, dus je zal het met m'n manboobs moeten doen...
zingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids.
Wat gaat Anouk vanavond doen?
dat gebeurt feitelijk toch pas donderdag?quote:
Verjaardagscadeau!quote:
nee dat is pas morgenvroeg als Giel Mint belt om half 8quote:
Uhm, nee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gebeurt feitelijk toch pas donderdag?
Ssst, dat was nog geheim!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is pas morgenvroeg als Giel Mint belt om half 8
ow maken ze morgen al de helft van de finalisten bekendquote:
kak, spoiler vergetenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is pas morgenvroeg als Giel Mint belt om half 8
quote:
Flik me dat nooit! Ik ben al nooit goed bij stem, maar in de ochtend is dat nog beroerder. Inclusief dialect.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flik me dat nooit! Ik ben al nooit goed bij stem, maar in de ochtend is dat nog beroerder. Inclusief dialect.
Google+?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu wel alle media gehad.
krant?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu wel alle media gehad.
Nah, dan klink ik net als een hese Ilse de Lange die net onder een koe vandaan getrokken wordtquote:
Dat zegt ie,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan klink ik net als een hese Ilse de Lange die net onder een koe vandaan getrokken wordt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan klink ik net als een hese Ilse de Lange die net onder een koe vandaan getrokken wordt
Dit hebben we eerder gedaan... Even wachten, ik zal zo alle apps eens opsnorren!quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Today is the greatest day I've ever known.quote:
Hihi afgewerktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Pien, via de volgende, nog niet afgewerkte media kan je me bereiken;
Kik messenger
FB messenger
Touch
Hike
Message me
Viber
ChatON
Google messenger
Talk
Volgens mij was dat het wel!
Pien werkt dolgraag af zei ie laatst tegen me.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Pien, via de volgende, nog niet afgewerkte media kan je me bereiken;
Kik messenger
FB messenger
Touch
Hike
Message me
Viber
ChatON
Google messenger
Talk
Volgens mij was dat het wel!
De dag is nog jong!quote:
Ik ben vanavond om vijf uur afgewerkt.quote:
quote:
Jij bent nog niet jarig.quote:
Ik werk helemaal niet, hoe kan ik nu afgewerkt worden?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vanavond om vijf uur afgewerkt.
Ik heb ook altijd zo'n nummer welke me aan twee anderen doet denken.. Iemand een idee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me denken aan Strobe van deadmau5.
Brabant, ik mis hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vanavond om vijf uur afgewerkt.
0906-1234 aan 0906-5678 en 0906-2468?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zo'n nummer welke me aan twee anderen doet denken.. Iemand een idee?
Nee dat was hem niet..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0906-1234 aan 0906-5678 en 0906-2468?
Joh, jij bent nog een frisse lentebloem!quote:
Dat valt mee gelukkig, ik word aardig krakkemikkigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, jij bent nog een frisse lentebloem!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Het lichaam van deze jonge god heeft slaap nodig.![]()
Goedenacht!
Als een droogbloemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat valt mee gelukkig, ik word aardig krakkemikkig
Precies! Helemaal verdord, je kan me zo verkreukelenquote:
In een goed boek altijd bij je dragenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Helemaal verdord, je kan me zo verkreukelen
Hou es opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy, gefeliciteerd. Ik ga slapen.
Slaap lekker, veel plezier met je stickersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar es slapen, vroeg weer op.
Trustenen
voor Mint
Echt geweldigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker, veel plezier met je stickers![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:42 schreef Cee het volgende:
Sersjee en minthy, gefelicifinthy!Sorry ik wilde het laten rijmen.
Sersjee en Minthy krijgen van mij een felicitatie. Zo, dat rijmt ook een beetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:42 schreef Cee het volgende:
quote:
Hij was er nog speciaal voor opgezet.quote:
Mogguh KroketBAkker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was er nog speciaal voor opgezet.
Goeiemorgen. En gefeliciteerd!
ah enig teruglezen leert mij dat jij een grap maakte over de dag die nog wel jong is.quote:
Het Café?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
OH HELL YEAH!
Limp Bizkit komt naar het Paard in Den Haag!
in HMH was al vet, ik ben dus van de partij
Nee, maar die "grote" zaal van het paard is ook zo groot nietquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah enig teruglezen leert mij dat jij een grap maakte over de dag die nog wel jong is.
GMTA Pino
Die is bijna af.quote:
Ik quote de radioquote:
Nee oude taarten hebben we al hihaohaohaohoho.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog wel taart, bier en tieten over van vorige week... Iemand interesse?
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee oude taarten hebben we al hihaohaohaohoho.
Bwaaaaaahahahahahahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee oude taarten hebben we al hihaohaohaohoho.
Ik ben meer van het bier en billenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog wel taart, bier en tieten over van vorige week... Iemand interesse?
En ogen, vergeet ogen nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bier en billen
Van die ogen waar je in kan verdwalenquote:
Nee! Dat is bloed irritant als je je vriendin wil aankijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van die ogen waar je in kan verdwalen
Het liefst groen en een klein beetje loensend
Leuk als je ruzie hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee! Dat is bloed irritant als je je vriendin wil aankijken
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk als je ruzie hebt
"KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT"
Ik heb op m'n 16e een meisje leren kennen in een discotheek, ze was er elke week, die had echt zulke mooie ogen en loenste![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig heeft ze een kind, met net zulke mooie ogen overigens... wel zonde verder
Ah nee. Blauwe ogen kan ik echt in verdwalen. Heerlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van die ogen waar je in kan verdwalen
Het liefst groen en een klein beetje loensend
Kleur maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Vorm is belangrijkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah nee. Blauwe ogen kan ik echt in verdwalen. Heerlijk
Details in ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kleur maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Vorm is belangrijker
Maar blauw kan zeker zeer mooi zijn jamaar goed, heb zelf blauwe ogen dus vindt het snel saai
Idd alsof ik naar geschiedenis luister...quote:
Goedemorgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Dat hele gebeuren rondom "Get Lucky" vond ik ook zwaar overtrokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Een kritische Domien tweet over het nieuwe Daft Punk album!!!!1
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen dan maar![]()
Het voelt naar niets, ik vier het niet. Vanmiddag ga ik lekker in de bieb zitten met de telefoon op stil, dat kreng ging om 6:30 al af...
Is de bieb wel open dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen dan maar![]()
Het voelt naar niets, ik vier het niet. Vanmiddag ga ik lekker in de bieb zitten met de telefoon op stil, dat kreng ging om 6:30 al af...
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:21 schreef Evertjan het volgende:
Gefeliciteerd Mint en Sersj! wist niet dat jullie op dezelfde dag jarig zijn
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:42 schreef Cee het volgende:
Dank jullie!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sersjee en Minthy krijgen van mij een felicitatie. Zo, dat rijmt ook een beetje
Stiekem, we zijn te gierig om jullie allemaal uit te nodigenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:31 schreef alors het volgende:
Die TThet lijkt net of ze getrouwd zijn zo.
Maar gefeliciteerd beiden
Sorry jong, mobiel Fok!er hier. Dubbelquoten is al een ramp, alles goed doorlezen ook blijkbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hey wat, verdorie word ik niet gequoted?
GEFELICITEERD MINTH.![]()
Krijgen we nu dropveters met van die chips ringen erom heen? JAAA? ALSJEBLIEEEEFTTTTTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, mobiel Fok!er hier. Dubbelquoten is al een ramp, alles goed doorlezen ook blijkbaar![]()
Dank je!!
Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt somsquote:
Dropveterketting!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Krijgen we nu dropveters met van die chips ringen erom heen? JAAA? ALSJEBLIEEEEFTTTTT
Ja hoor, als je ze zelf haalt en in elkaar zet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Krijgen we nu dropveters met van die chips ringen erom heen? JAAA? ALSJEBLIEEEEFTTTTT
Ik voel je... Straks naar de bieb, ben nu al aan het opbouwen. Geen zinquote:
Is goed, dan kom ik je helpen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, als je ze zelf haalt en in elkaar zet!
Nee, dropveter met Nibbit ringen erom!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dropveter met zo'n winegum sleutel eraan toch?
En er dan een speen van maken
Gatver das een vieze combi.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, dropveter met Nibbit ringen erom!
Dus hebben we meer tijd. Je moet echt wel wat maken hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe niets bijzonders vandaag!
Je hebt wat gemist in je jeugd!quote:
Ik ga bronnen zoeken voor m'n synthese/verdediging, dat lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus hebben we meer tijd. Je moet echt wel wat maken hoor!
Wat een held.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist in je jeugd!![]()
Vorig jaar kwam een collega er mee aanzetten op kantoor
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een meet, ik sla over!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een meet, ik sla over!
En stiekem zakjes snoep klaarmaken voor na het feestje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga bronnen zoeken voor m'n synthese/verdediging, dat lijkt me een beter plan
Zeg dit met de stem van de Vieze Man en je bent een pedoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En stiekem zakjes snoep klaarmaken voor na het feestje?
Jongens en Meisjes jullie zijn allemaal uitgenodigd!
Neem je zwembroek mee maar ik vertel niet wat we gaan doen hihihihi![]()
![]()
Hoe gaat die stem? Als jij vieze man zegt denk ik alleen aan die oude kerel van family guy. HERBERTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeg dit met de stem van de Vieze Man en je bent een pedo
Ook goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe gaat die stem? Als jij vieze man zegt denk ik alleen aan die oude kerel van family guy. HERBERT
Gefeliciteerd trouwens he!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
Hmzz, bieb gesloten vandaag... En ik pieker er niet over om op school te gaan zitten, dan typ ik vanavond wel wat harder door en haal ik wel boeken van internet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
Hmzz, bieb gesloten vandaag... En ik pieker er niet over om op school te gaan zitten, dan typ ik vanavond wel wat harder door en haal ik wel boeken van internet
quote:
Niet dus! Da's het nadeel van wonen in een durpquote:
Op naar het dorp hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet dus! Da's het nadeel van wonen in een durp
hihaho?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Haha nice, ik wist niet dat Roos mijn tweet ook heeft voorgelezen gisteren![]()
En vervolgens vechten om wie er in de kofferbak mag zitten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En stiekem zakjes snoep klaarmaken voor na het feestje?
Jongens en Meisjes jullie zijn allemaal uitgenodigd!
Neem je zwembroek mee maar ik vertel niet wat we gaan doen hihihihi![]()
![]()
Oh wachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben jullie er eentje? Nooit geweten!
Nee ik bedoelde of ze jouw "hihaho" tweet voorlas. Die zag ik gisteren nog voorbij komen namelijkquote:
Oh. Nee dat ze het hele album MH moesten makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde of ze jouw "hihaho" tweet voorlas. Die zag ik gisteren nog voorbij komen namelijk
Ja, die weet ik dan weer wel te zittenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh wacht
Die is allang dicht.
Op naar de stad hier vlakbij dan maar
De rust is er ook wel in die bieb. Hij is namelijk wel groot. Maar ik zou idd ook gewoon fijn thuis blijven!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die weet ik dan weer wel te zitten
Ik sla het over, er staan genoeg boeken in de kast en er zijn genoeg boeken/fragmenten op internet te vinden. De rust leek me ergens wel fijn
Het is show!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:48 schreef minthy het volgende:
Zo, wat zij een aantal dj's kritisch op het nieuwe album van Daft Punk op Twitter
Gister hem integraal (!111) draaien en nu afzeiken. Tja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:48 schreef minthy het volgende:
Zo, wat is een aantal dj's kritisch op het nieuwe album van Daft Punk op Twitter
Dat ga ik ook maar fijn doen, ook lekker rustig. En minder spanningquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
De rust is er ook wel in die bieb. Hij is namelijk wel groot. Maar ik zou idd ook gewoon fijn thuis blijven!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister hem integraal (!111) draaien en nu afzeiken. Tja.
Ik vond het tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is show!
Oh en ik feliciteerde je net ja!!!11
Dat integraal jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister hem integraal (!111) draaien en nu afzeiken. Tja.
Klopt, Megahitjequote:
Ik zal Wolfje en SC straks eens vragen of ze integraal met me willen poepen, want dat moet ik van dat woordquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend ook integraal geluisterd![]()
Mag ik meedoen met driewanden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, Megahitje
[..]
Ik zal Wolfje en SC straks eens vragen of ze integraal met me willen poepen, want dat moet ik van dat woord
Geef me een half uurtje, dan brei ik een mooie bruine trui voor jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, Megahitje
[..]
Ik zal Wolfje en SC straks eens vragen of ze integraal met me willen poepen, want dat moet ik van dat woord
Prima, al gaat dat met piesen een stuk gemakkelijkerquote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geef me een half uurtje, dan brei ik een mooie bruine trui voor je
Verjaardagscadeautje
Nou, als je die van gisterochtend had gezien... daar kon je wel een trui van maken hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Maar zoveel kakjes heb je niet, te weinig voor een trui
Gisteren Indisch gegeten. Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima, al gaat dat met piesen een stuk gemakkelijker
Dank voor die MI! Ik zou er foto's van maken en uploaden naar ratemypoo.comquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als je die van gisterochtend had gezien... daar kon je wel een trui van maken hoor
Idem! Ratemypoo.comquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gisteren Indisch gegeten. Dus dat komt wel goed
Dat durf ik niet te doen, straks schat hij me in als een vent van achter in de 60. Niet echt opbeurend enzulksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Tweetgenie schat mij in als een man van 26![]()
Wat een compliment
Volgens mij is <> een... man en circa 27 jaar oud.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Tweetgenie schat mij in als een man van 26![]()
Wat een compliment
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
Ik hoor er eindelijk bij, bij de wijvenkliek op Facebook! Kreeg een doorstuurbericht, ik moet een hartje op m'n tl zetten![]()
![]()
Wel ouder dan ik ook werd geschatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is <> een... man en circa 27 jaar oud.
Iets ouder dan ik zelf ben. In ieder geval beter dan 13 ofzo.
Het gaat om je 200 laatste tweets, valt dan wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel ouder dan ik ook werd geschatmaar nog steeds 1 jaar te jong
ik type te veel WTF OMG ROFL enzo denk ik
Ik doe er niet aan mee hoor! Bij de vorige actie ging je zogenaamd een poosje op vakantie, nooit geweten dat mensen zo blij zouden reageren dat ik uit m'n comfortzone zou gaanquote:
Ik zit ze ff allemaal terug te lezen nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat om je 200 laatste tweets, valt dan wel mee toch?
Bij jou kan het niet, omdat slotje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te doen, straks schat hij me in als een vent van achter in de 60. Niet echt opbeurend enzulks
Mooi!quote:
quote:volgens mij is ieniminimuis een vrouw van circa 25 jaar oud
Eindelijk iemand die je niet jonger schatquote:
Nouja hij zat er toch nog een week naastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die je niet jonger schat
Ik vond van wel, al is het nu een soort van guilty pleasurequote:
Ach jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja hij zat er toch nog een week naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |