Sjah. Ik kijk ook elke keer weer.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks dat het een trucje is kan ik mij wel vermaken om zulke dorpsidioten.
Waarom zouden ze?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Dominique Weesie zat toch ver boven de Balkenende-norm qua salaris? Is Rutger al aan zijn deur geweest?
Mediatrainingquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:24 schreef Donnis het volgende:
Even teruggekeken. Droog hoe die SGP'ers goed kunnen omgaan met Rutger.
Wat mij betreft neemt Bram niet alleen de rol van presentator, maar ook die van interviewer overquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
Misschien komen ze met iets originelers terug want de lol gaat er wel een beetje vanaf laatste tijd.
oja, Mosko vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat mij betreft neemt Bram niet alleen de rol van presentator, maar ook die van interviewer over
Ze had wel een programma op vrijdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram op vrijdag dus ipv Eva op zondag
Neuhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal die veel aan het woord komen?
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ome Ro heeft het ook een keer gedaan. Vind ik bazer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Wel baas dat Bram dat even gaat presenteren
wie is Ro?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ome Ro heeft het ook een keer gedaan. Vind ik bazer.
Verkeerde vraag voor een joodquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ome Ro heeft het ook een keer gedaan. Vind ik bazer.
Ja, ze moeten gewoon doorgaan in de vakantie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Symer het volgende:
Toch vind ik een jaaroverzicht halverwege mei maar vreemd.
Ze mogen van mij 3 weekjes nemen tijdens de bouwvak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ze moeten gewoon doorgaan in de vakantie.
Niet echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Stuk beter dan Weesie maar dat is niet zo moeilijk.
Voor een keer ja, maar meer niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Was gewoon leuk voor een keer.
Jorritsmaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik stel voor: Elke week 1 dag een andere presentator.
Ali een dagje, daarna Geert e.c.t.
Probeer die eerst maar eens binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vogelaar
Die kan dan een hele uitzending niets zeggen.
Jawel, dat was een sport om in het roze balkje te komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Speedball het volgende:
Mag hopen dat ze volgend seizoen niet meer die twitter shit onder in beeld laten zien
Daar hadden ze vast Danny op af gestuurd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef AF_ het volgende:
Wat had ik nu graag rugter bij die galdounnogwat school gezien
En ook dat zou geniale tv zijn geweest. Zonde dat ze zo vroeg op vakanti gingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hadden ze vast Danny op af gestuurd.
is mij drie of vier keer geluktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jawel, dat was een sport om in het roze balkje te komen
Hij bedient slechts een cameraatje. Zonde. Hij moet gewoon zo'n mic krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Paul het volgende:
KICK
Morgen begint het weer.
En Tom Staal is overgestapt van GeenStijl naar Powned!
http://www.geenstijl.nl/m(...)al_naa.html#comments
Ja daar wel ja, maar hij schijnt dus gewoon ook presentator te worden bij Powned. Of Geenstijl jokt weerquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hij bedient slechts een cameraatje. Zonde. Hij moet gewoon zo'n mic krijgen.
Ik neem aan dat hij zijn banksaldo kan lezen.quote:
Echt niet, je bent een ajacied!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik zou me rot lachen als ik hier in Amsterdam in de Feijenoordstraat zou wonen (als die bestond)
Nou en, dat is toch grappigquote:
Binnenkort FOK! meet bij jou thuis.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en, dat is toch grappigIk woon trouwens wel in een straat met een Grieksegodennaam (niet Ajax).
Ajax is geen griekse god, maar dat geeft niet hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en, dat is toch grappigIk woon trouwens wel in een straat met een Grieksegodennaam (niet Ajax).
Keihard sherry zuipen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnenkort FOK! meet bij jou thuis.
Oh is goed hoor. Niet teveel mensen, zo groot is het niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnenkort FOK! meet bij jou thuis.
Nou ja mythologie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax is geen griekse god, maar dat geeft niet hoor.
Ik zou bang zijn dat de stenen door de ruiten vliegen.
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn dezelfde mensen als die in Camping PowNed komen.
Ik denk dat ze heel goed het verschil tussen hullie en hunzelf kennen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:01 schreef n00b13 het volgende:
Deze mensen snappen niet wat het verschil is tussen pedofilie en criminelen.
Je snapt wat ik bedoel, kom op, probeer het nog eens!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel goed het verschil tussen hullie en hunzelf kennen.
Gelukkig is gouwe ouwe Jan Roos er nogquote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben weer een nieuwe schijtlollige Harry.
Toen kon Weesie echt totaal nog niet presenteren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:10 schreef Iwanius het volgende:
Dat interviewtje met Boskamp was ook niet echt succesvol.
Zelfs het uitdelen van wat klappen door Boskamp kwam te gemaakt over...
Ik mis trouwens hun jacht op onderstaand figuur.
Zit daar nog schot in?![]()
Die verhalen over het neuken zijn wellicht overdreven maar als ze hasj laten zien zullen ze dat wel binnen hebben.quote:
Normaal is er iemand die de locatie bedenkt, iemand die hem buiten uitzet, en iemand die de paal komt zetten. Drie prutsers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ook de gene die hem plaatst denkt niet even... klopt dit wel?
Topshowquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Camping Powned lijkt op een SBS6 programma
t was toch allang bekend dat je dat soort dingen makkelijk kunt krijgen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die verhalen over het neuken zijn wellicht overdreven maar als ze hasj laten zien zullen ze dat wel binnen hebben.
quote:
Probleemwijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Camping Powned lijkt op een SBS6 programma
Even het woordje kanker turven.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Confrontatie met Ibn Ghaldoun-leerlingen
Ik schat dat we het 5 keer te horen krijgen deze uitzending.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even het woordje kanker turven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |