Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand wou vanmiddag/vanavond ene site in de OP. Weet iemand nog welke site dat is?
Volgens mij heb je gelijk. Zet 'm er even in.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef blanket het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Die misschien?
Daarvoor moet je op de tijdsaanduiding (verstreken tijd sinds de tweet) klikken. Je krijgt dan een ander scherm en de url bovenin moet je kopieren.quote:
Geen idee. Volgens mij zoekt de GSM om de zoveel tijd een zendmast ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Hoe werkt zo'n GSM waarneming nou eigenlijk? Bij Leersum is er maar 1 waarneming geweest bijvoorbeeld, is dat niet wat weinig?
wacht heel even dan leg ik het uit voor iedereenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
Rechts van de tweet staan hoe lang geleden die verstuurd is. Daarop klikkern. Dan ga je vanzelf naar een ander scherm en die url moet je kopieren.quote:
Nee. Ik heb ook geen twitter.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
's-avonds?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Molurus het volgende:
Even aangenomen dat de vader een vrij zieke geest was en hij toch een bepaald doel gehad moet hebben met het op en neer rijden naar het zuiden... zou het kunnen dat zijn doel de mergelgroeven bij Valkenburg was?![]()
Misschien veel te speculatief, en sowieso geen fijne gedachte.
Dat zeg ik de hele tijd alquote:Op maandag 13 mei 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klik op de tijd rechtsboven
[ afbeelding ]
Kopieer de link:
[ afbeelding ]
Klik op de tweetlogo
[ afbeelding ]
Plak de link daarin.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Wou net mijn post editten maar je reactie kwam te snelquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar met plaatjes erbij is het voor sommigen makkelijker
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wou net mijn post editten maar je reactie kwam te snel
ik snapte het gisteren meteen ;-)quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu zal ze het wel snappen, met 3 handleidingen
Sorrie...moest eventwitter:Klok_Domtoren twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:04BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG (23:00) reageer retweet
Ja ik ook...en dat vond ik verdomd knap van mijn eigenstequote:
Zo moeilijk is het ook niet, maar je moet het eventjes weten.quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:58:12@Netkup1976 Zou jij dat voor ons kunnen doen? reageer retweet
Ah, dus ik had het aan jou uitgelegd? Wist dat ik het iemand had uitgelegdquote:
Ook aan jou uitgelegd?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik ook...en dat vond ik verdomd knap van mijn eigenste
eindelijk geluktquote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef moeke1 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:58:12@Netkup1976 Zou jij dat voor ons kunnen doen? reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef moeke1 het volgende:
ja, dat was ik :-)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dus ik had het aan jou uitgelegd? Wist dat ik het iemand had uitgelegd
En wie had het aan jou uitgelegd?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, ik heb dus best nuttig werk verricht
Iemand die óók heel nuttig werk heeft verrichtquote:
Goed bezig jij!!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dat op de late avond..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.quote:
Owh, ik dacht dat je als attractie voor de kinderen bedoelde.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.
Hoe dan ook moet hij een goede reden hebben gehad om op en neer te rijden lijkt me.
Volgens mij zit dat op slot s'avonds/s'nachts. Zag hekken en houten deuren toen ik daar ooit eens was.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.
Hoe dan ook moet hij een goede reden hebben gehad om op en neer te rijden lijkt me.
Ik ga er nu even vanuit dat die vader ze iets aangedaan heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je als attractie voor de kinderen bedoelde.
Wat zou hij de kinderen verteld hebben dan? Een speurtocht lijkt me niet waarschijnlijk. Hij was wel bekend in het zuiden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Grotten bij valkenburg, bij maastricht. Had er ook al aan gedacht. Maar wil je ze echt goed verstoppen daar, dan moet je al diep, en er dan zelf ook nog maar eens uit komen met die kilometers aan gangen. Lijkt me erg sterk. En probeer er maar binnen te komen midden in de nacht, moet je ook goed naar een vrije ingang zoeken. (ze zijn er wel, daar niet van)quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Molurus het volgende:
Even aangenomen dat de vader een vrij zieke geest was en hij toch een bepaald doel gehad moet hebben met het op en neer rijden naar het zuiden... zou het kunnen dat zijn doel de mergelgroeven bij Valkenburg was?![]()
Misschien veel te speculatief, en sowieso geen fijne gedachte.
Misschien dat ze naar die ex gingen? Om te logeren?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Wat zou hij de kinderen verteld hebben dan? Een speurtocht lijkt me niet waarschijnlijk. Hij was wel bekend in het zuiden.
Zou kunnen. De kinderen schijnen vaker mee te zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat ze naar die ex gingen? Om te logeren?
De gemeentegrot is volgens mij echt afgesloten. In de omgeving van Maastricht zijn wel genoeg andere grotten maar volgens mij was hij niet echt bekend in de buurt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af of het een heel ingewikkelde plek is, ik denk dat het op een plek is waar niemand perse aan denkt, maar niet heel ingewikkeld in de zin ergens heel diep in het bos, of na kilometers in gangen te lopenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Grotten bij valkenburg, bij maastricht. Had er ook al aan gedacht. Maar wil je ze echt goed verstoppen daar, dan moet je al diep, en er dan zelf ook nog maar eens uit komen met die kilometers aan gangen. Lijkt me erg sterk. En probeer er maar binnen te komen midden in de nacht, moet je ook goed naar een vrije ingang zoeken. (ze zijn er wel, daar niet van)
hmm interessante theorie dit...maar wat is er verder te doen bij de Tinq of de omgeving daarvan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
De gemeentegrot is volgens mij echt afgesloten. In de omgeving van Maastricht zijn wel genoeg andere grotten maar volgens mij was hij niet echt bekend in de buurt.
Hij had denk ik geen navigatie in zijn auto. Want stel zijn doel is inderdaad het Bunderbos of Geulle geweest, dan zou hij nooit via de Tinq in Neerbeek daar heen gereden zijn. Dan was hij bij knooppunt Kerensheide een andere afslag opgestuurd namelijk voor de snelste route.
Naar mijn idee kon hij dan alleen de weg vinden als hij er heen ging via Neerbeek.
Dat ligt aan jou denk ik. Die kinderen zijn écht zoek.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
Ligt het aan mij of is dit best wel een overhypte nieuwsitem?
Die ex woont daar vlakbij.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hmm interessante theorie dit...maar wat is er verder te doen bij de Tinq of de omgeving daarvan?
Nietsquote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hmm interessante theorie dit...maar wat is er verder te doen bij de Tinq of de omgeving daarvan?
Mcdonalds.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Het zakt over een paar dagen wel weg, dan is er weer wat anders wat de aandacht trekt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
NietsSterker nog, de doorgaande weg waar de Tinq aan ligt is opengebroken. De Tinq is het laatste wat je op dit moment kunt bereiken.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ex woont daar vlakbij.
Die ze overigens niet gezien heeft (zegt ze).
Yep het is echt absurd.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
Natuurlijk is dat erg vervelend, maar gaat dit niet een beetje ver?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou denk ik. Die kinderen zijn écht zoek.
en ligt er nog iets voor...laten we zeggen een km of 10 er voor?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
NietsSterker nog, de doorgaande weg waar de Tinq aan ligt is opengebroken. De Tinq is het laatste wat je op dit moment kunt bereiken.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het zakt over een paar dagen wel weg, dan is er weer wat anders wat de aandacht trekt.
Gelukkig ben ik niet de enige die deze mening dus deelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Yep het is echt absurd.
Tuurlijk is het erg, tuurlijk moeten die kids gevonden worden maar dit wordt finaal opgeblazen vind ik.
Wat precies?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat erg vervelend, maar gaat dit niet een beetje ver?
De overhypte media-aandacht. Net zoals 22 delen van dit topic op het forum wordt er echt ontzettend veel aandacht geschonken aan dit item.quote:
Nee joh, ik ben het volkomen met je eens. Sommige mensen slaan echt compleet door.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Dimens het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het zakt over een paar dagen wel weg, dan is er weer wat anders wat de aandacht trekt.
quote:
Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Yep het is echt absurd.
Tuurlijk is het erg, tuurlijk moeten die kids gevonden worden maar dit wordt finaal opgeblazen vind ik.
Gelukkig ben ik niet de enige die deze mening dus deelt.
ok...en dus? en nu?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
De overhypte media-aandacht. Net zoals 22 delen van dit topic op het forum wordt er echt ontzettend veel aandacht geschonken aan dit item.
Ik vind dat dus niet raar omdat ze nog zoek zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
De overhypte media-aandacht. Net zoals 22 delen van dit topic op het forum wordt er echt ontzettend veel aandacht geschonken aan dit item.
Mensen willen niet accepteren of in zien dat deze twee heren zijn overleden en dat papa een mega goed plan heeft uitgevoerd. Helaas, ik vind het zeer fout natuurlijk .... maar dat mensen, buiten de politie, denken dat ze deze zaak kunnen oplossen: lariekanariekoekquote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat precies?
Nooit op gelet eigenlijk. Maar ik neem ook aan van wel, maar ik neem ook aan dat de politie dat ook wel heeft kunnen bedenken..quote:
De weg van Tinq naar de makado? is die opengebroken? Want anders is het echt de gemakkelijkste weg van Tinq naar Elslooquote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik zo bang voor ben. Nu gaat het nog om twee kindertjes die gevonden moeten worden, straks gaat het om een onbekende dader waar heel Nederland naar op zoek gaat en onschuldige mensen aan gaat wijzen waardoor deze onschuldige mensen met een probleem komen te zitten door de opgeblazen media-aandacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben het volkomen met je eens. Sommige mensen slaan echt compleet door.
En dan bedoel ik die boszoekers. Ik durf te wedden dat dit tot niks uit haalt en ik vrees zelfs dat sporen verloren gaan door dit volk
Water denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef moeke1 het volgende:
Nu ik erover nadenk... Lijkt het mij stug dat hij ergens diep het bos in is gegaan. Het was immers donker. Hij had zelf kunnen verdwalen. Ook met zaklamp. Hoe houd je 2 kinderen in bedwang en ook nog een zaklamp vasthouden. Volgens mij moet er op een logischere plek gezocht worden, denk ik.....
dat denk ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef moeke1 het volgende:
Nu ik erover nadenk... Lijkt het mij stug dat hij ergens diep het bos in is gegaan. Het was immers donker. Hij had zelf kunnen verdwalen. Ook met zaklamp. Hoe houd je 2 kinderen in bedwang en ook nog een zaklamp vasthouden. Volgens mij moet er op een logischere plek gezocht worden, denk ik.....
Ja, is opengebroken, je wordt via het terrein ertegenover een stuk omgeleid.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
De weg van Tinq naar de makado? is die opengebroken? Want anders is het echt de gemakkelijkste weg van Tinq naar Elsloo
Waarom moest hij ze in bedwang houden? Misschien had hij een goede smoes. Of waren ze bedwelmd. Of reeds dood.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef moeke1 het volgende:
maar goed, dat zal hij niet geweten hebben, misschien gewoon de omleding gevolgd en dan km je ook makkelijk in elslooquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ja, is opengebroken, je wordt via het terrein ertegenover een stuk omgeleid.
Vanaf neerbeek kom je echt heel makkelijk bij de mac hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verkeerde kant van de afslag en ik bang. Ik zal even een klein kaartje uploaden.
Kan, maar ook dan ga je niet 1 voor 1 ergens diep het bos in.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom moest hij ze in bedwang houden? Misschien had hij een goede smoes. Of waren ze bedwelmd. Of reeds dood.
maar dat is de andere kant op, richting Geleenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Vanaf neerbeek kom je echt heel makkelijk bij de mac hoor.
dat zegt verder niks...hij kan wel eerst naar huis zijn gegaan of wat dan ook, wil niet zeggen dat hij tussen die 2 waarnemingen alleen in en tussen die 2 plaatsen is geweestquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Molurus het volgende:
De 2,5 uur tussen de waarneming van de auto in Rhenen en de GSM waarneming in Leersum zijn eigenlijk ook best vreemd. Dat is een afstand van niks.
en optie 3) zijn tank was zo goed als leegquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef hartloper het volgende:
Tanken Tinq kan twee betekenissen hebben:
1) dwaalspoor
2) laten zien dat hij daar is geweest en at de heren daar ergens zijn gedumpt, zodat mensen daar gaan zoeken en ze een waardige begrafenis krijgen.
Gewoon door de drivethru en dan weer de snelweg op. Dat is een groot punt waar je alle kanten van nederland/belgie/duitsland op kan.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
maar dat is de andere kant op, richting Geleen
Politie zegt dat de zendmast in Leersum signaal kan hebben opgevamngen terwijl vader al ter plaatse was bij het Doornse Gat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Molurus het volgende:
De 2,5 uur tussen de waarneming van de auto in Rhenen en de GSM waarneming in Leersum zijn eigenlijk ook best vreemd. Dat is een afstand van niks.
Ik denk dat ze in Best al bij de McDonalds zijn geweest. Dat is namelijk de enige reden om de A2 te verlaten en de Eindhovenseweg-Zuid op te rijden. Verder zit daar nog een Shell station maar dit staat niet op de snelweg aangegeven. Bovendien zit er een km of 5 eerder een tankstation aan de A2 bij Boxtel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |