Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand wou vanmiddag/vanavond ene site in de OP. Weet iemand nog welke site dat is?
Volgens mij heb je gelijk. Zet 'm er even in.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef blanket het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Die misschien?
Daarvoor moet je op de tijdsaanduiding (verstreken tijd sinds de tweet) klikken. Je krijgt dan een ander scherm en de url bovenin moet je kopieren.quote:
Geen idee. Volgens mij zoekt de GSM om de zoveel tijd een zendmast ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Hoe werkt zo'n GSM waarneming nou eigenlijk? Bij Leersum is er maar 1 waarneming geweest bijvoorbeeld, is dat niet wat weinig?
wacht heel even dan leg ik het uit voor iedereenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
Rechts van de tweet staan hoe lang geleden die verstuurd is. Daarop klikkern. Dan ga je vanzelf naar een ander scherm en die url moet je kopieren.quote:
Nee. Ik heb ook geen twitter.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef moeke1 het volgende:
Ik heb geen twitter, maakt dat iets uit dan?
's-avonds?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Molurus het volgende:
Even aangenomen dat de vader een vrij zieke geest was en hij toch een bepaald doel gehad moet hebben met het op en neer rijden naar het zuiden... zou het kunnen dat zijn doel de mergelgroeven bij Valkenburg was?![]()
Misschien veel te speculatief, en sowieso geen fijne gedachte.
Dat zeg ik de hele tijd alquote:Op maandag 13 mei 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klik op de tijd rechtsboven
[ afbeelding ]
Kopieer de link:
[ afbeelding ]
Klik op de tweetlogo
[ afbeelding ]
Plak de link daarin.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Wou net mijn post editten maar je reactie kwam te snelquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar met plaatjes erbij is het voor sommigen makkelijker
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wou net mijn post editten maar je reactie kwam te snel
ik snapte het gisteren meteen ;-)quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu zal ze het wel snappen, met 3 handleidingen
Sorrie...moest eventwitter:Klok_Domtoren twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:04BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG (23:00) reageer retweet
Ja ik ook...en dat vond ik verdomd knap van mijn eigenstequote:
Zo moeilijk is het ook niet, maar je moet het eventjes weten.quote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:58:12@Netkup1976 Zou jij dat voor ons kunnen doen? reageer retweet
Ah, dus ik had het aan jou uitgelegd? Wist dat ik het iemand had uitgelegdquote:
Ook aan jou uitgelegd?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik ook...en dat vond ik verdomd knap van mijn eigenste
eindelijk geluktquote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef moeke1 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:58:12@Netkup1976 Zou jij dat voor ons kunnen doen? reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef moeke1 het volgende:
ja, dat was ik :-)quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dus ik had het aan jou uitgelegd? Wist dat ik het iemand had uitgelegd
En wie had het aan jou uitgelegd?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, ik heb dus best nuttig werk verricht
Iemand die óók heel nuttig werk heeft verrichtquote:
Goed bezig jij!!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dat op de late avond..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.quote:
Owh, ik dacht dat je als attractie voor de kinderen bedoelde.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.
Hoe dan ook moet hij een goede reden hebben gehad om op en neer te rijden lijkt me.
Volgens mij zit dat op slot s'avonds/s'nachts. Zag hekken en houten deuren toen ik daar ooit eens was.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een zaklamp werkt prima. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk het is om buiten openingstijden die grotten in te gaan.
Hoe dan ook moet hij een goede reden hebben gehad om op en neer te rijden lijkt me.
Ik ga er nu even vanuit dat die vader ze iets aangedaan heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je als attractie voor de kinderen bedoelde.
Wat zou hij de kinderen verteld hebben dan? Een speurtocht lijkt me niet waarschijnlijk. Hij was wel bekend in het zuiden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |