SPOILER: retardFOK!CraftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!craftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 14-05-2013 00:18:25 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
je krijgt massieve vieuws als je niet zo veel post, een weekje lang met een topic en veel dames foto's en leuke TT.Fear is the grease of society.![]()
Goed punt vogelkooi.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Damn spelfout in de TT, matig hoor.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Abo / abbo kan allebeiChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja mooi niet, je hebt gefaald.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
abbo, black aussi fella who wants a dolla m8quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=abbo
Slang voor Aboriginal, als onze Australië liefhebbende vrind niet was gebanned had hij het vast geweten!![]()
Retardfokcraft vs pay2win ?
Tom heeft geweaun het almachtige ftb draaien vs vanilla.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Niet te hard zeggen Sos, straks willen al die kneuzen op mijn server en daar heb ik nou net geen zin in.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wait wat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Retardfokcraft vs pay2win ?
Tom heeft geweaun het almachtige ftb draaien vs vanilla.![]()
Voltz is leuk als je een eind wilt maken aan je te lange potje pvp, anders wordt het gauw saai.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat is er mis met die OP? Wat moet er weg?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Al het nou niet goed is is dat Culbrah's schuld oké?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Dank u, zie je volgend topic weer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
Al het nou niet goed is is dat Culbrah's schuld oké?![]()
![]()
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dank u, zie je volgend topic weer waarschijnlijk.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Kunnen beide servers niet gewoon uit de OP gehaald worden? Gaat een hoop problemen oplossen, dit is de SC maar..![]()
Is het misschien iets handiger om de namen wat neutraler te zetten? Nu staan er fokcraft en retardedfokcraft maar Tom is niet retarded.quote:![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Pay2winfokcraft moet gewoon fokcraft zijn.hiermee karakteriseer je de server wel een beetje met je reports
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Leg uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]hiermee karakteriseer je de server wel een beetje met je reports
![]()
nee deze jongen gaat zijn slaap pakken
anders geen gainsChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
dag en nacht ritme aan het omdraaien knul? is erg ongezond, net als rukken.Fear is the grease of society.![]()
chemische reacties enzo in voorvocht zit al beetje eiwit. en ik weet niet of je wel eens een ei hebt gescheiden en dat witte hebt opgeklopt. begint te schuimen. zelfde verschijnsel gebeurt ook in je slurfje maar dan kwaadaardiger, zwellingen enzo. dus pas op en laat het om de zoveel tijd schoon blazen met een compressor.Fear is the grease of society.![]()
volgens mij heeft aldie gewoonwat stackers vermalen door zn pijtabak.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 04:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flik dan ok maar op als het zo moet
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Morgen!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Tom we hebben een pulverizer, powered furnace, 3 steam engines, zon water acumulator zodat ze niet ontploffen. En de helft van de resources weg door een creeper
deus ex soundtrack tijdens het leren
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
weet iemand trouwens waar je van die grote koffie koppen kan kopen?
in amerika zijn er zat te koop maar dan is shipping nogal duur.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Starbucksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:34 schreef Curlbrah het volgende:
in amerika zijn er zat te koop maar dan is shipping nogal duur.![]()
Oh ja dat weet ik niet, Kan je die niet op internet vinden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Curlbrah het volgende:
meer zoiets;
[ afbeelding ]
deze had ik al maar iemand heeft 'm vernaggeld![]()
ik deed wel eens 6 nespresso cups in een megabeker uit euro disney. Werkte prima, soms wat flitsen uit het niets. Nu doe ik het niet meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:34 schreef Curlbrah het volgende:
in amerika zijn er zat te koop maar dan is shipping nogal duur.
Proraso scheerzeep.
Dat formaat of wat erop staat, want zo'n mok koop je dus ik elke marskramer / blokker / winkel met mokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Curlbrah het volgende:
meer zoiets;
[ afbeelding ]
deze had ik al maar iemand heeft 'm vernaggeldAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee deze wilt hij zodat hij nog iemand een pak slaag kan gevenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat formaat of wat erop staat, want zo'n mok koop je dus ik elke marskramer / blokker / winkel met mokken![]()
![]()
dat formaat + wat erop staat; (niet het specifieke model) dat soort mokken zijn aardig populair in 'mericaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat formaat of wat erop staat, want zo'n mok koop je dus ik elke marskramer / blokker / winkel met mokkenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
deze kreeg ik zo aangeleverd,maar iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar werk dat 30fps dan ook even weg![]()
Wat een kutserverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom we hebben een pulverizer, powered furnace, 3 steam engines, zon water acumulator zodat ze niet ontploffen. En de helft van de resources weg door een creeperIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wie heeft er hier een dashcam?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oh kijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
geeft niet, zit wat te prutsen in max
Ik kreeg bij het renderen in max altijd van die rare grain spots![]()
Ik gebruik vray, niet de standaard renderer
met treintje bezig
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ow die ken ik nog wel van die tekening toenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Ame_thyst het volgende:
met treintje bezig [ afbeelding ]
Ziet er goed uit!![]()
dankje, ja klopt ja, heel lang geen tijd voor gehad, probeer em nu af te maken voor portfolioquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ow die ken ik nog wel van die tekening toen
Ziet er goed uit!
Nice, Ik kijk wel vaker op Dribbble, Daar zitten echt goeie tussen man.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dankje, ja klopt ja, heel lang geen tijd voor gehad, probeer em nu af te maken voor portfolio![]()
modtools voor the witcher 2
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoi david, alles goed met jouw? Ja met mij ook wel hoor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
Over een uurtje weer 10 euro verneuqen voor 10 minuten school![]()
![]()
Sinds wanneer heeft dat ooit iemand tegengehouden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nouja, Ik krijg wel 4 werkuren daarvoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Curlbrah het volgende:
Sinds wanneer heeft dat ooit iemand tegengehouden.
En dat is 20 min heen dan 10 - 30 minuten op school en dan weer 20 min terug![]()
terugkomdag?
Volgens mij ben ik 1x gegaan ofzo, van de 4x dat het "moest"Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
minder views dan het vorige topic trouwensChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja ik ben ook nog maar 1x gegaan, dit is de laatste keer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef Ame_thyst het volgende:
terugkomdag?
Volgens mij ben ik 1x gegaan ofzo, van de 4x dat het "moest"![]()
topic is nog niet vol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:56 schreef Curlbrah het volgende:
minder views dan het vorige topic trouwensFear is the grease of society.![]()
Hebben jullie wel eens dat je aan het leren bent en denkt alles te kennen maar dan zit je zometeen met dat blaadje voor je en dan denk je: ' fuaark ik ben het vergeten 'Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef Curlbrah het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je aan het leren bent en denkt alles te kennen maar dan zit je zometeen met dat blaadje voor je en dan denk je: ' fuaark ik ben het vergeten '![]()
Sinds wanneer ben jij een vrouw dan johquote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
moet je examen doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef Curlbrah het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je aan het leren bent en denkt alles te kennen maar dan zit je zometeen met dat blaadje voor je en dan denk je: ' fuaark ik ben het vergeten 'Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
nah
is van die fiscale meuk die je eigenlijk niet helemaal uit je hoofd kan leren dus is het zo direct maar hopen dat ik er nog wat van weetChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
HOLY shiiiiiiit nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Ame_thyst het volgende:
met treintje bezig [ afbeelding ]!
![]()
Google doorzoekt dagelijks 20 miljard websites.
damn
aldie komt in het gym topicChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
dankjequote:post de 4k render wel een keer als die af is
kan je een beetje browsen met dat ding eigenlijk? Beetje vlot?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:55 schreef mschol het volgende:
Raspberry Pi Camera Board besteld
ben benieuwd, een 5MP camera
geen idee, desktop omgeving heb ik eruit gepleurd, aangezien hij o.a. als print server moet gaan dienenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
kan je een beetje browsen met dat ding eigenlijk? Beetje vlot?
en de camera is de beveiligingscamera voor mugshots van de gene die een print maakt![]()
![]()
![]()
Klinkt meer als tekkit dan ftbquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Tom we hebben een pulverizer, powered furnace, 3 steam engines, zon water acumulator zodat ze niet ontploffen. En de helft van de resources weg door een creeper![]()
![]()
ze mag wel wat minder springen enzo, wel goed gedaan verderAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hey die heb ik op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
ze mag wel wat minder springen enzo, wel goed gedaan verder![]()
eerste stapjes.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ipv topic chick, reeks feeksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, dit is wel een hele goeie!Fear is the grease of society.![]()
ah bedankt voor de uitleg snapte em al nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ken die pic, de hond liep er net achterlangs
http://27bslash6.com/halogen.html
Echt geniaal om te lezen
Plaatje en mails onder het plaatjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
" I was taught never to make a threat unless you are prepared to carry it out and I am not a fan of carrying anything."
http://27bslash6.com/easter.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ah bedankt voor de uitleg snapte em al niet
Echt geniaal om te lezen
Plaatje en mails onder het plaatje
Die is ook mooi, heb dat eerste boek van hem en die is vrij vermakelijk![]()
![]()
Vraag me wel af, is zijn leven zo interssant en maakt hij zoveel mee of kan hij heel goed verhalen verzinnen
Dit is zijn YT account, geloof dat hij gewoon heel creatief kan zijn als je kijkt naar die filmpjes van zn kantoor etc. Ziet er niet uit als zo'n interessant leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Vraag me wel af, is zijn leven zo interssant en maakt hij zoveel mee of kan hij heel goed verhalen verzinnen
![]()
Aboo mij buikvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Hey sommige mensen weten dat nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ah bedankt voor de uitleg snapte em al niet
Echt geniaal om te lezen
Plaatje en mails onder het plaatje
Ga weg![]()
en, wat vind je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef MineraalWater het volgende:
Nou maar eens naar dat nieuwe album van Daft Punk luisteren![]()
Wat was ook weer die site voor minecraft goedkoop aan te schaffen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Was toch nog een andere site waar t nog goedkoper kon? Ik heb al n account maar mn vriendin wil er ook graag eenquote:
Keys van gestolen creditcards zijn goedkoper, anders niet. Volgens mij zijn er geen officiele resellers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Was toch nog een andere site waar t nog goedkoper kon? Ik heb al n account maar mn vriendin wil er ook graag eenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je greens flashen en de volle mep betalen. Als ik onze gekleurde medelanders mag geloven worden dames daar nat van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Was toch nog een andere site waar t nog goedkoper kon? Ik heb al n account maar mn vriendin wil er ook graag een![]()
Lelykstadse paringsdans right there.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je greens flashen en de volle mep betalen. Als ik onze gekleurde medelanders mag geloven worden dames daar nat van.![]()
waarom vraag ik het ook hier..Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Ze hebben wel een punt, sinds het spel live is krijgen de reseller geen goedkopere keys meer. De paar die ze nog hadden zijn allang weg.quote:![]()
Meh ik geloof t ook wel maar breng t dan op een volwassen manier. Daarnaast heb ik pas nog iets gelezen in een van de topics over goedkopere keysquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt, sinds het spel live is krijgen de reseller geen goedkopere keys meer. De paar die ze nog hadden zijn allang weg.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Volwassen. Wees blij dat er niet over msmessy begonnen werd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
dat jij voor die zeug zo'n obsessie hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef TJV het volgende:
Volwassen. Wees blij dat er niet over msmessy begonnen werd.
Gutgutgut denk eens aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dat jij voor die zeug zo'n obsessie hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeftIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ze posten popping vids, waar ik nota bene een paar weken eerder zelf nog een ban voor kreeg. Nou ben ik niet de slimste, maar die twee zijn toch bijzonder aparte gevallen.quote:![]()
huh? ban voor et posten van een videootje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze posten popping vids, waar ik nota bene een paar weken eerder zelf nog een ban voor kreeg. Nou ben ik niet de slimste, maar die twee zijn toch bijzonder aparte gevallen.![]()
Van het uitknijpen van ontstoken puisten en zweren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? ban voor et posten van een videootje?![]()
euhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Meh ik geloof t ook wel maar breng t dan op een volwassen manier. Daarnaast heb ik pas nog iets gelezen in een van de topics over goedkopere keysquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Keys van gestolen creditcards zijn goedkoper, anders niet. Volgens mij zijn er geen officiele resellers.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Als je iets post waarvoor Google haar adsense ads kan terug trekken is banwaardig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? ban voor et posten van een videootje?
Dus gore, te sexy plaatjes, etc
Vraag me overigens niet waarom youtube zelf die filmpjes host
De reden die ik kreeg was dat de onschuldige users van de SC ineens smakeloze inhoud te zien kregen in mijn posts. Dus puur omdat het er niet hoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je iets post waarvoor Google haar adsense ads kan terug trekken is banwaardig.
Beetje gekke reden bij een SC, maar het zal ook wel.![]()
Ja Clearasil moet ergens zijn ads bij zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als youtube het niet host gaan de filmpjes plus traffic wel naar vimeo. Dat zou dom zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja Clearasil moet ergens zijn ads bij zetten![]()
Dat zijn echt vage mensenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dumpert_classic.html
krijg wel zin om mee te doen![]()
voor jou dan mooie pijp soloquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ho maar dit is weer een nerdtopic geworden.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik stel voor dat er maximaal twee nerdreacties achter elkaar mogen komen (ghehe). Daarna mogen nerds pas weer reageren als een niet-nerd iets heeft gepost.![]()
Dank jequote:![]()
![]()
![]()
excuus overheen gelezenquote:
Niet-nerds: Vogelkooi, Tom, Piek, Sosua, Aldie
Nerds: Huib, Plex, Loon, Flodder, Datdus, David, Shaderon, Plopkweker
Halve nerd: Bobber (omdat hij bruin en klein is)![]()
Half jaartje en met overweldigende cijfers gezakt. Ik wil wel nerden maar ben er immuun voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
aldus degene die jaartje ict gedaan heeft![]()
Ik bedoel gestopt omdat de opleiding niks voor mij was en niet bij mij als persoon past. Omdat ik niet nerd genoeg ben.![]()
Maar wel goed opgelet, inderdaad alle IT'ers bij nerd. Tering, wat hebben we veel IT'ers en verwante opleidingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
aldus degene die jaartje ict gedaan heeft![]()
![]()
Waarom wordt ik onder de nerds gerekend?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet-nerds: Vogelkooi, Tom, Piek, Sosua, Aldie
Nerds: Huib, Plex, Loon, Flodder, Datdus, David, Shaderon, Plopkweker
Halve nerd: Bobber (omdat hij bruin en klein is)![]()
Komt omdat de gemiddelde MBO IT'er te lui is om door te leren of op te letten in de les en daardoor OPEENS uitvinden dat ze ICT niks vinden omdat ze niet 24/7 kunnen gamen.quote:
Source: MBO IT'er![]()
Even kijken. Doet een duffe archeologieopleiding, graaft graag in de grond, leest de GoT-boeken en speelde veel WoW. Houdt niet van feestjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom wordt ik onder de nerds gerekend?
Geen idee.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom wordt ik onder de nerds gerekend?
Die muismat half onder het tobo geschoven. Het moge duidelijk zijn dat onze vorst weinig met IT opheeft![]()
![]()
Speelt doedelzak, deed ict, deed een boerse opleiding, rookt pijp en is verslaafd aan crusader kings. Halve larper ben je maar dat reken je er niet onder?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Even kijken. Doet een duffe archeologieopleiding, graaft graag in de grond, leest de GoT-boeken en speelde veel WoW. Houdt niet van feestjes.
Geen idee.![]()
Heb nog nooit van mijn hele leven gelarpt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Speelt doedelzak, deed ict, deed een boerse opleiding, rookt pijp en is verslaafd aan crusader kings. Halve larper ben je maar dat reken je er niet onder?![]()
Staat dan toch ook halve.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb nog nooit van mijn hele leven gelarpt.![]()
Ja maar ik heb charisma en nee dat is niet de naam van mijn luchtjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Speelt doedelzak, deed ict, deed een boerse opleiding, rookt pijp en is verslaafd aan crusader kings. Halve larper ben je maar dat reken je er niet onder?![]()
Ah, dus je beoordeeld mijn charisma ondanks dat je me nog nooit hebt ontmoet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar ik heb charisma en nee dat is niet de naam van mijn luchtje![]()
Vraag me af wat dat ding is rechts van zijn toetsenbord, zelf denk ik de knop voor een nuclear strike.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die muismat half onder het tobo geschoven. Het moge duidelijk zijn dat onze vorst weinig met IT opheeftAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Denk een telefoon zoals half werkend Nederland die heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vraag me af wat dat ding is rechts van zijn toetsenbord, zelf denk ik de knop voor een nuclear strike.erg algemeen model is dat.
![]()
De telefoon staat links van het toetsenbord knul..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk een telefoon zoals half werkend Nederland die heefterg algemeen model is dat.
![]()
Dat komt omdat ik als niet-nerd meer sociaal gevoel en inlevingsvermogen heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ah, dus je beoordeeld mijn charisma ondanks dat je me nog nooit hebt ontmoet.![]()
![]()
Zoveel inlevingsvermogen dat je de uitstraling van iemand kan bepalen die je nog nooit gezien hebt. Knap heur!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik als niet-nerd meer sociaal gevoel en inlevingsvermogen heb. [ afbeelding ]![]()
Iemand had ineens een paar dagen later een belangrijk tentamen. Al moet je even je DM/PM in de gaten houden.quote:![]()
Ik had afgezegd vanwege tentamen wat ik belangrijker vond. Aan de toekomst denken is ook zo'n typisch nerd actiequote:![]()
![]()
Nee wild doen, lekker gevaarlijk want je moet dat allemaal meemakenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
iid, yolo dus dan kan je het beter goed doen
als je dronken tegen een boom crashed heb je iig wel leuk leventje gehad.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Heb echt zo'n hekel aan die granny types. Stellen continue vragen die totaal niet relevant zijn aan de stof en komen dan nog aan met hele theorieën om vervolgens te worden afgekapt door een 1 zin antwoord. Hou toch gewoon je klep.quote:![]()
boobbbeerrrrrr eindelijk vrijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
BOBBER IS BACK BITCHEEEES!!![]()
![]()
Zat er vandaag bij mij eentje die 3 minuten nodig had om een vraag te stellen. Docent: ''deze vraag is totaal niet relevant dus als je het niet erg vindt ga ik verder met het onderwerp.'' Gozer loopt boos weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb echt zo'n hekel aan die granny types. Stellen continue vragen die totaal niet relevant zijn aan de stof en komen dan nog aan met hele theorieën om vervolgens te worden afgekapt door een 1 zin antwoord. Hou toch gewoon je klep.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Zat er vandaag bij mij eentje die 3 minuten nodig had om een vraag te stellen. Docent: ''deze vraag is totaal niet relevant dus als je het niet erg vindt ga ik verder met het onderwerp.'' Gozer loopt boos weg.![]()
![]()
Wel een keer samengewerkt met zo'n figuur. Wel toffe vent buiten de colleges had hoop dingen gedaan in zijn leven en wilde nu die met pension zijn interesse in archeologie volgen. Zo zijn er wel meer daar.![]()
![]()
Ja das gothic cynthia. Doet mee aan hollands next top model geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:38 schreef MineraalWater het volgende:
http://imgur.com/a/HydJz
Deze komt uit nederland![]()
Ja zag het net in de comments iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja das gothic cynthia. Doet mee aan hollands next top model geloof ik.Nja ik kijk dat niet
![]()
alleen eflc hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef shaderon het volgende:
Wie heeft er allemaal gta4? is grappig om in te kloten met multiplayer![]()
Wie host hem? Als jij hem host kan ik niet meedoen, heb mijn zakgeld deze maand nog niet gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef shaderon het volgende:
Wie heeft er allemaal gta4? is grappig om in te kloten met multiplayer![]()
Ik maar alleen op xbox360quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef shaderon het volgende:
Wie heeft er allemaal gta4? is grappig om in te kloten met multiplayerOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
He, ik ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wie host hem? Als jij hem host kan ik niet meedoen, heb mijn zakgeld deze maand nog niet gehad._____!
![]()
zojuist ook maar even hipster gedaan;
12 pak mtdew
12 pak vanille cola
pak beef jerky
en een pak jelly beans in 20 smaken besteld
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: