Qua ploegleiding vind ik op dit moment juist weinig misquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hangt er misschien ook vanaf hoe Belkin het gaat invullen. Als die zeggen dat ze wel wat infrastructuur willen overnemen, maar dat de hele ploegleiding mag vertrekken en dat er ook maar een renner of 10 van de huidige kern mag blijven, dan heb je bijna een nieuwe omgeving.
Dat wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Txurruka moet zsm terug naar Euskaltel.
Vanaf half 4 live op Eurosport 1.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Txurruka is alweer ten strijde getrokken in Noorwegen, leuke renner vind ik dat altijd
De fem er Amets Txurruka (Caja Rural), Rony Martias (Sojasun), Bob SCHOONBROODT (De Rijke), Alexander Gingsjö (Team People4you) og Philip Eidsheim (ster Hus Ridley).
We hebben in de meeste rondes toch al tussensprinten voor punten- en bergtrui?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef heywoodu het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)r&utm_source=dlvr.it
Mwah, ik weet niet of ik dat wat vind
Wist niet dat De Rijke 2 teams tegelijk kan opstellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Txurruka is alweer ten strijde getrokken in Noorwegen, leuke renner vind ik dat altijd
De fem er Amets Txurruka (Caja Rural), Rony Martias (Sojasun), Bob SCHOONBROODT (De Rijke), Alexander Gingsjö (Team People4you) og Philip Eidsheim (ster Hus Ridley).
twitter:Sander_Slager twitterde op woensdag 15-05-2013 om 15:35:39Ah, de UCI is op stoom vandaag: Miguel Ubeto (Lampre) positief op het levensgevaarlijke middel GW1516. reageer retweet
Klinkt nogal chaotisch. En dit soort tussensprints haalt de uitzending toch vrijwel nooit. In ieder geval zal het geen reden zijn voor mij om de Ronde van Polen 6 uur per dag te gaan kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef heywoodu het volgende:
klinkt me allemaal te kunstmatig in de orenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef heywoodu het volgende:
minder renners per ploeg vind wel een plus en bonificatieseconden kunnen ook wel wat toevoegen (vind dat een plus van de giro t.o.v. de tour.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Wie is die vrouw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef Ereinion het volgende:
Valt niet mee hoor voor die Eurosport commentatoren, moeten straks weer op het vliegtuig van Noorwegen naar California.
Dat past totaal niet inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Toch apart om Caja Rural hier te zien rijden
Hij kwakte zich ook weer links en rechts in alle gaten als een dronken idioot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:29 schreef wimderon het volgende:
Brown![]()
Je volledig opgeblazen en dan verwachten dat Bos hem volgt en op 300 meter aangaat terwijl het oploopt
Hinault 3e?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Kristoff
Hagen
?
Bos
Wat werd Bos een paar keer ingesloten zeg...En net teveel omhoog voor hem denk dat laatste stukje...
Verder, die mensen die met hun iPad foto's staan te maken bij de finish:_
_
_
Vooral ook dat (voor Brown zo typische) gekloot door van links naar rechts door de groep heen te zwalken. En het dan gek vinden dat Bos zijn wiel niet kan houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:29 schreef wimderon het volgende:
Brown![]()
Je volledig opgeblazen en dan verwachten dat Bos hem volgt en op 300 meter aangaat terwijl het oploopt
Precies. Eigenlijk roept die daarna in feite nog tegen Bos: 'Hey, waarom knal jij niet als een achterlijke mongool door het peloton heen zoals ik, nu was het allemaal voor niksquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij kwakte zich ook weer links en rechts in alle gaten als een dronken idioot.
Sowieso zie je niet zo vaak wielercommentatoren Porssev en Seryakov herkennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee voor een vrouw doet ze het nog geeneens zo slecht
Leipheimer heeft nog geen ploeg, Horner komt wellicht vrij. Ik zie mogelijkheden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |