Dat kan ik bij jouw posts anders ook niet. En dan heb ik je nog niet eens gezien.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef adnapekkid het volgende:
hahaha, piye, ik kan jou posts echt niet meer serieus nemen nu ik weet hoe je eruit ziet
Misschien de enige nuchtere.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje op de achtergrond ja, maar dat is al snel in zo'n rumoerige groep natuurlijk.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan ik bij jouw posts anders ook niet. En dan heb ik je nog niet eens gezien.
Mijn uiterlijk past perfect bij mijn posts. Gangster but gentle.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef adnapekkid het volgende:
hahaha, piye, ik kan jou posts echt niet meer serieus nemen nu ik weet hoe je eruit ziet
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn uiterlijk past perfect bij mijn posts. Gangster but gentle.
Ja je bent wel geefbaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn uiterlijk past perfect bij mijn posts. Gangster but gentle.
Ja dan snap ik het wel. Als ik me helemaal lam zuip (of een beetje aangeschoten ben) dan durf ik ook wel wat meer (zoals iedereen denk ik)quote:
Wat denk jij dat wij voor mensen zijn? Drugsgebruikers hoeven we niet om ons heen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel. Als ik me helemaal lam zuip (of een beetje aangeschoten ben) dan durf ik ook wel wat meer (zoals iedereen denk ik)
Arme dimahad snuifje moeten nemen of gewoon wat alcohol.
Alsof je het verschil merkt, jullie zouden denken wow hij is super sociaal en spontaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat denk jij dat wij voor mensen zijn? Drugsgebruikers hoeven we niet om ons heen.
Klinkt alsof jij dit vaker toepast.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof je het verschil merkt, jullie zouden denken wow hij is super sociaal en spontaan.
Mwah aanrijden aanrijden. Hij is inderdaad onder andere tegen fanta opgebotst. Maar dat kwam omdat wij allemaal liepen en hij achter ons fietste.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar nog even ter verduidelijking, er was dus een gozer die een fokster aan ging rijden met zijn fiets?
Hij probeerde gewoon een wheelie te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah aanrijden aanrijden. Hij is inderdaad onder andere tegen fanta opgebotst. Maar dat kwam omdat wij allemaal liepen en hij achter ons fietste.
Komt spuit elf ook weerquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar nog even ter verduidelijking, er was dus een gozer die een fokster aan ging rijden met zijn fiets?
Dat was ik, kon me niet inhouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Klopt het ook dat er een chick was aangerand?
Jij hebt feyenoordfan aangerand?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was ik, kon me niet inhouden.Maar jullie hebben feyenoordfan nu zelf ook gezien. Het is gewoon een geil ding.
Groepsverkrachting alles jongenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Klopt het ook dat er een chick was aangerand?
Je had ook moeten komen, konden we samen muurbloempje zijn,quote:
Geef niet joh, vind het niet zo raar dat je je niet op je gemak voelde tussen die gekken onder invloed. Gewoon nog een keer met kleinere groep gaan, las hier volgens mij ergens dat je dat sws al van plan was.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had ook moeten komen, konden we samen muurbloempje zijn,nu voelde ik me zo alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |