Wie had die pep nou weer bij zich?!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Eey haan ligt nu hier serieus pep in huis.![]()
I know bitch. We delen dezelfde Turkse genenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb jouw kop anders ook gezien, kklachen. Mooie bril.
Maar B, heb je fanta wel thuisgebracht?quote:
Nee, ging er vanuit dat ze de weg wel kon vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maar B, heb je fanta wel thuisgebracht?
Daarnaast liepen er alleen maar kerkgangers op straat rond die tijd!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ging er vanuit dat ze de weg wel kon vinden.
Heb je nou 24 minuten nodig gehad om tot deze reactie te komen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know bitch. We delen dezelfde Turkse genen
Ik heb volgens mij nog een oud mannetje in een wit gewaad bewerkt met een bierflesjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarnaast liepen er alleen maar kerkgangers op straat rond die tijd!
Nee man.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef haan33 het volgende:
Dima leek trouwens net op dat kleine turkje van POW!news
Pic van de Turk van Pownews?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef haan33 het volgende:
Dima leek trouwens net op dat kleine turkje van POW!news
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 18:49:26 ]
Wel, ik dacht eerst nog dat je het echt was en wij met onze kop op geenstijl kwamenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wel, ik dacht eerst nog dat je het echt was en wij met onze kop op geenstijl kwamen
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarnaast liepen er alleen maar kerkgangers op straat rond die tijd!
kan ze niet vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze niet. Erg slechte kwaliteit.
waar staat je pcquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bij mij staan ze in Libraries\Pictures
Zomaar heeft iedereen die pics nu gezien.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Meloewa het volgende:
ik vind feyenoordfan92 een beetje lijken op thatim
niet pictures / vakantie in de ardennen / fok.rar hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bij mij staan ze in Libraries\Pictures
De .rar staat gewoon in de cloud bij mij. Niet haten leelltje.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef leeell het volgende:
[..]
niet pictures / vakantie in de ardennen / fok.rar hebben
ah "de" dropbox, of een eigen map ?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De .rar staat gewoon in de cloud bij mij. Niet haten leelltje.
altijd leuk voor regenachtige zaterdagmiddagen.quote:
heb hem ook gezienquote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Zomaar heeft iedereen die pics nu gezien.Dacht nog aan je Meloewa dushi.
Miste je op de meet.
oh, die indruk heb ik dan weer niet van je gekregenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb hem ook gezien![]()
leuke foto. Maakt niet uit ik ben best saai in real
Zonde..........quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, die indruk heb ik dan weer niet van je gekregen
achquote:
oprotten nikonloverquote:
Ja bij hem wel, ik denk wel te weten.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je het zonde vindt dat hij die indruk niet gekregen heeft.
Jij komt wel los als ik klaar met je ben.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb hem ook gezien![]()
leuke foto. Maakt niet uit ik ben best saai in real
Ik zie een potentiële match met Dima.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja bij hem wel, ik denk wel te weten.
Maar ben een lief stil zwijgend preuts meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |