Werd bijna gehosseld door een negert in de tram met mijn kop op helemaal-naar-de-klote. Gelukkig viel mijn telly uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ging er vanuit dat ze de weg wel kon vinden.
OG op FOK!meetsquote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
En ik ben wel een OG.Crippin' since I was 12 nigga.
Oost-Groningenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OG op FOK!meets
Klinkt als iets voor OG Loc
Bijna goed original gangster.quote:
kdagt dat turke een soort mensaapen ware ofseau ;squote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey chicka, ga ons niet lopen vergelijken. We zijn Turks en daar houdt het mee op. Heel de tijd dat gefocus op het Turks zijn. Er bestaat maar één mensenras weetje.
is dat niet danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
kdagt dat turke een soort mensaapen ware ofseau ;s
Dan heb je mijn benen nog niet gezien.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
kdagt dat turke een soort mensaapen ware ofseau ;s
Dima is een kapuchijnaapjequote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan heb je mijn benen nog niet gezien.
Alleen als je je zusje meeneemt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Zou ik bij de volgende meet mee mogen? Lijkt me wel erg vet!
Ben wel benieuwd wie er achter haan, Piye Geelman en Dim zit!
Komt goed, ze ging ook wel eens met personeelsfeestjes mee voor de gratis consumptie muntenquote:
Don't see the problem. Volgende keer snollywood.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Alleen neemt ze ook altijd een vriendin mee,
Serieus G? Daar is ze altijd vrijdag met bubbling beats!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Don't see the problem. Volgende keer snollywood.
Serieus?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Serieus G? Daar is ze altijd vrijdag met bubbling beats!
Wel een knetter geniale plek voor een meeting, tussen de 16 jarige vmbo'ers
Sowieso baby.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen als jij dit meiske bent:@
[ afbeelding ]
Voordeel van een chick zijn!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?Dacht dat jouw zusje zelfs wat jong voor holly was.
Wat is daar tegenwoordig nou de gemiddelde leeftijd wat daar komt?quote:
Ja, maar dan nog.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Voordeel van een chick zijn!, voor de rest komt ze nergens in volgens mij. Alles is eigenlijk wel 16, 18+ is trouwens maar goed ook!
iedereen is daar 16-18quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Wat is daar tegenwoordig nou de gemiddelde leeftijd wat daar komt?
Toen ik 17 was kwam ik er nog regelmatig, maar de laatste keer dat ik er was lag het niveau toch wel op een dieptepunt..toen ben ik eigenlijk niet meer geweest.
Hoiquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van die studentikoze typjes. Ik heb echt een zwak voor halflang haar
Dat sowieso man, maar die tent is eigenlijk niet goed voor te jonge meisjes..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.
Wel handig voor al je efebofiele neigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |