Sowieso.quote:
Daarna naar de poema zeker.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja is goed, afspreken bij de beurs?
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Piye het volgende:
Ik heb al gezegd AJ, ik wil m'n foto hier niet. Met je suggestieve TT.
[..]
Sowieso.
Mits CY dat ook ok vindt uiteraardquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Piye het volgende:
Ik heb al gezegd AJ, ik wil m'n foto hier niet. Met je suggestieve TT.
[..]
Sowieso.
Van die studentikoze typjes. Ik heb echt een zwak voor halflang haarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Cristina, wat voor type jongens waren er dan?
Boksring!quote:
Dan ben ik er we bij de volgende xquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van die studentikoze typjes. Ik heb echt een zwak voor halflang haar
* haan33 zegt de kapper van woensdag afquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stel je moet kiezen uit de jongens die op de meet waren, wie zou je dan doen? (behalve Hugh)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omg ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
85, vrouw, bejaardentehuis: afdeling psychiatrie. kom je me opzoeken? k krijg zo weinig bezoek hierquote:
Ik laat een opskeertje zetten!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat voor medicatie krijg je?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
85, vrouw, bejaardentehuis: afdeling psychiatrie. kom je me opzoeken? k krijg zo weinig bezoek hier
Als ik dat zeg, komt er sowieso gezeik vanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel je moet kiezen uit de jongens die op de meet waren, wie zou je dan doen? (behalve Hugh)
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, komt er sowieso gezeik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |