Onzinnig gezeik altijd over uitstralingquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Keeper mot wel beetje uitslraing hebben Mulder heb dat duidelijk niet.
Heb die een account dan hiero?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzinnig gezeik altijd over uitstraling
Vooral elkaar blijven nalullen met die poep, daar gaat hij beter van spelen.
Net als Ed de Goeijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Keeper mot wel beetje uitslraing hebben Mulder heb dat duidelijk niet.
Dit is volgens mij op Noord?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Had dit iets te maken met dat opstootje in Z4 tijdens de rust?
Nee niet net als Edje.quote:
"Jaaa-aaah.... maaruhm.. de gemoederen zijn wat verhit nu namelijk"quote:
Edje had ook een goed krachtig postuur waar hij prima gebruik van maakte bij het uitkomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
Nee niet net als Edje.
Edje was weliswaar lelijk als de nacht die had geen onzekere uitstraling. Mulder komt soms uit en dat kijkt hij er bij alsof die zelf geen idee heb wat die allemaal aan het doen is.
hufter 1e klas,loopt al wat jaartjes mee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
"Jaaa-aaah.... maaruhm.. de gemoederen zijn wat verhit nu namelijk"
Edje was al ouder dan Erwin nu is toen hij naar Feyenoord kwam.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Edje had ook een goed krachtig postuur waar hij prima gebruik van maakte bij het uitkomen.
Willemquote:Van Hanegem snapt niets van Feyenoord-blijheid om derde plaats
Willem van Hanegem snapt niets van de tevredenheid die er bij Feyenoord heerst over het behalen van de derde plaats. De Kromme is van mening dat er niet snel een seizoen meer zal komen waarin Feyenoord zo'n grote kans krijgt op de titel.
"Hoe vaak moeten PSV, Ajax en FC Twente falen om een titel van Feyenoord mogelijk te maken?"vraagt de ex-trainer- en -speler zich af in zijn AD-column. "Vaker dan dit jaar gebeurde, zal het niet meer voorkomen. Iedereen leert van dit seizoen, hoop ik, en dus zal het volgend seizoen weer moeilijker worden."
Van Hanegem zag in te veel wedstrijden angst in de ploeg sluipen, zegt hij. "Er zit te weinig gif in die ploeg, ze coachen elkaar te weinig, men is te snel tevreden over elkaar en de absolute wil om te winnen is er onvoldoende." Hij noemt Daryl Janmaat als enige uitzondering. "Hij is altijd onderweg om aangespeeld te kunnen worden of om de bal te veroveren. Janmaat is, terwijl ik dat aan het begin niet meteen dacht, een heel belangrijke speler geworden, voor Feyenoord en voor het Nederlands elftal. Ik hoop dat de staf van Feyenoord hem en zijn beroepsopvatting tot standaard verklaart. Wat Janmaat doet, daar moeten de anderen een voorbeeld aan nemen."
Veel hoop heeft hij daar niet op gezien het gebrek aan professionaliteit dat -ie in de club bespeurt. "Je moet van hoog tot laag harder voor elkaar worden en daarin consequent zijn. Als je kampioen wil worden, hoort dat er echt bij. Uit wat ik hoor, maak ik op dat ze daar bij Feyenoord niet aan toe zijn. Ze worden met zijn allen heel nerveus als er van buitenaf kritiek is. Daar merk ik dat aan. Zeg iets over het nieuwe stadion, over Joris Mathijsen, over de materiaalman, het maakt niet uit wat over wie, ze zijn gelijk gepikeerd. Heel jammer is dat."
Altijd gezeik op JJ. Blij dat ik gisteren niet ben gegaan zeg, had er wel genoeg van na Ado.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
Op JJ was er ook weer gezeik. Vader van een maatje opgepakt vanwege het bedreigen van stewards en daardoor boete van ¤600 gekregen plus waarschijnlijk een SV. Zelf zegt hij echter niemand bedreigd te hebben.
Waarom in godsnaam 600 euro wat is dat voor achterlijk hoog bedrag?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
Op JJ was er ook weer gezeik. Vader van een maatje opgepakt vanwege het bedreigen van stewards en daardoor boete van ¤600 gekregen plus waarschijnlijk een SV. Zelf zegt hij echter niemand bedreigd te hebben.
Omdat voetbaltuig!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam 600 euro wat is dat voor achterlijk hoog bedrag?
Willem komt op tv soms over als een demente zeur maar achteraf heeft hij wel ernstig vaak gelijk echt een held.quote:
Zal inderdaad wel weer.quote:
Boete 3x zo hoog en daarnaast nog een sv he..quote:Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel weer.
Bedreiging staat normaal een boete op van 230 euro. Dus knap dat ze het bijna verdrievoudigen omdat het toevallig in een voetbalstadion is.
Jij baseert het op één uitspraak. Als ik Schaken de afgelopen twee seizoenen heb zien voetballen, zie ik een topfitte speler die op late leeftijd het maximale eruit haalt. Op zijn mentaliteit is niks aan te merken.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Een speler die na een verloren wedstrijd zegt dat er niet zo dramatisch moet worden gedaan over het verlies ontbeert in mijn ogen de absolute wil om te winnen. Die heeft niks te zoeken bij Feijenoord en kan beter in de luwte gaan voetballen bij VVV.
Ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Uiteindelijk is het gewoon een stukje kwaliteit wat we tekort komen, niet alleen mentaliteit.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij baseert het op één uitspraak. Als ik Schaken de afgelopen twee seizoenen heb zien voetballen, zie ik een topfitte speler die op late leeftijd het maximale eruit haalt. Op zijn mentaliteit is niks aan te merken.
Als elke speler de mentaliteit van Schaken had, waren we kampioen.
Uiteindelijk wel, maar de laatste wedstrijden waar we puntverlies leden lag het wel aan de mentaliteit. Of iig het onvermogen om het om te zetten naar daadkracht op het veld. Volledig afgebluft worden op strijd door Ado bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Uiteindelijk is het gewoon een stukje kwaliteit wat we tekort komen, niet alleen mentaliteit.
Zwolle-uit, RKC-uit, VVV-thuis, ADO-uit zijn allemaal potten die je gewoon hoort te winnen, maar waar we volledig op mentaliteit zijn afgebluft...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar de laatste wedstrijden waar we puntverlies leden lag het wel aan de mentaliteit. Of iig het onvermogen om het om te zetten naar daadkracht op het veld. Volledig afgebluft worden op strijd door Ado bijvoorbeeld.
Dit.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Uiteindelijk is het gewoon een stukje kwaliteit wat we tekort komen, niet alleen mentaliteit.
De juiste mentaliteit is kwaliteit.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zwolle-uit, RKC-uit, VVV-thuis, ADO-uit zijn allemaal potten die je gewoon hoort te winnen, maar waar we volledig op mentaliteit zijn afgebluft...
Of gebrek aan ervaring, te veel afleiding, te veel veranderende situaties (Mathijsen is een van de weinigen die de hele tijd WEL constant en goed is gebleven). Het is niet zo dat als je het naar kort door de bocht kan formuleren en anderen het ook zeggen dat het een blijvende gebreke is.quote:
Ik wilde Slobeend quotenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of gebrek aan ervaring, te veel afleiding, te veel veranderende situaties (Mathijsen is een van de weinigen die de hele tijd WEL constant en goed is gebleven). Het is niet zo dat als je het naar kort door de bocht kan formuleren en anderen het ook zeggen dat het een blijvende gebreke is.
Je kunt ook zeggen dat Koeman de schuld heeft; heeft zijn team niet onder controle heeft kunnen houden, uitspraken gedaan over de tweede plaats, nog voor Vitesse, of wellicht te weinig druk op zijn team gelegd door wedstrijd in wedstrijd uit dezelfde wissels toe te passen (zoals Verhoek), en niet hard in te grijpen als een paar spelers het hard lieten afweten...
quote:
Kan ondanks zijn verlengd contract nog altijd verkocht worden he, bij een te goed bodquote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dikke lullen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan ondanks zijn verlengd contract nog altijd verkocht worden he, bij een te goed bod
Nee was een week voor zn verlenging 2,6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef ace_eleven het volgende:
Goed nieuws inderdaad
Tja. Dat is dan toch een stukje egoisme. Dit doet natuurlijk maar met 1 doel: een zo hoog mogelijk salaris er uit slepen. Wie weet waar je had kunnen eindigen als alle neuzen (hihi) 1 kant op hadden gestaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Zou dat eventueel, afhankelijk van de kosten, een aardige reservespits zijn? Kun je Achachbar inderdaad gewoon verhuren aan een club waar hij elke week speelt.quote:Charlison Benschop maakt zich op voor een vertrek bij Stade Brest. De aanvaller verruilde AZ afgelopen zomer voor de laagvlieger uit Frankrijk, maar het Franse avontuur werd geen onverdeeld succes voor Benschop. Brest degradeerde uit Ligue 1., terwijl de Nederlander niet verder kwam dan drie competitietreffers.
Benschop mikt na de degradatie op een terugkeer naar Nederland. "Het is níét de bedoeling dat ik in de Ligue 2 ga voetballen. Stade Brest moet door de degradatie van spelers af en ik behoor tot de grootverdieners", aldus de voorhoedespeler tegenover Voetbal International. "Mijn voorkeur gaat uit naar een terugkeer naar de Eredivisie. Ook in Nederland kan ik me nog steeds doorontwikkelen."
De 23-jarige Benschop had voor het seizoen hoge verwachtingen, maar Brest kwam er in Ligue 1. niet aan te pas. "De degradatie had ik absoluut niet verwacht. De eerste seizoenshelft was heel behoorlijk. Maar niet alle neuzen stonden dezelfde kant uit. Tijdens de winter hadden de twee clubvoorzitters onenigheid over de verkoop van een speler. Mede door die twee kampen binnen de club gingen de laatste negen duels verloren."
Tsja, al zijn de ins en outs natuurlijk ook nog altijd onbekend, misschien was er financieel nu ook wel meer mogelijk, mede doordat we AZ voorbij streven in tv-gelden..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Dat is dan toch een stukje egoisme. Dit doet natuurlijk maar met 1 doel: een zo hoog mogelijk salaris er uit slepen. Wie weet waar je had kunnen eindigen als alle neuzen (hihi) 1 kant op hadden gestaan...
Salaris van Mokotjo.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, al zijn de ins en outs natuurlijk ook nog altijd onbekend, misschien was er financieel nu ook wel meer mogelijk, mede doordat we AZ voorbij streven in tv-gelden..
Misschien wordt dat AZ-geld wel verdeeld over Clasie en De Vrij
Eens ja. Daarom vraag ik me af hoe Vilhena het volgend jaar doet. Laatste wedstrijden lijkt zijn inzet nergens op.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou dat eventueel, afhankelijk van de kosten, een aardige reservespits zijn? Kun je Achachbar inderdaad gewoon verhuren aan een club waar hij elke week speelt.
Vond Vilhena juist tegen NAC gister één van de weinigen met echt een drive naar voren. Dat het vaak op niets uitliep, tjaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens ja. Daarom vraag ik me af hoe Vilhena het volgend jaar doet. Laatste wedstrijden lijkt zijn inzet nergens op.
Bij Clasie is het meer dan bij de Vrij simpel een kwestie van geld.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, al zijn de ins en outs natuurlijk ook nog altijd onbekend, misschien was er financieel nu ook wel meer mogelijk, mede doordat we AZ voorbij streven in tv-gelden..
Misschien wordt dat AZ-geld wel verdeeld over Clasie en De Vrij
Die jongen stond overal en nergens maar het leek ook nergens op. Leek erg zoekende vond ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vond Vilhena juist tegen NAC gister één van de weinigen met echt een drive naar voren. Dat het vaak op niets uitliep, tja
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Scoorde bij AZ ook nauwelijks.
Al hebben we dat eerder gezien
Benschop kan zomaar een Pelle #2 wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Scoorde bij AZ ook nauwelijks.
Al hebben we dat eerder gezien
Je moet het lot niet tarten we hebben redelijk veel mazzel gehad eerst Guidetti en nu weer Pelle.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Benschop kan zomaar een Pelle #2 worden.
quote:Janmaat moet nieuwe standaard Feyenoord worden
Door: Willem van Hanegem
Hoe vaak moeten PSV, Ajax en FC Twente falen om een titel van Feyenoord mogelijk te maken? Vaker dan dit jaar gebeurde, zal het niet meer voorkomen. Iedereen leert van dit seizoen, hoop ik en dus zal het volgend seizoen weer moeilijker worden.
Willem van Hanegem
Het is hier en daar, op de televisie met name, niet helemaal begrepen dat ik af en toe wat teleurstelling toon over Feyenoord. Gek is dat. Want het meest opvallende aan dit seizoen vind ik toch echt het feit dat Feyenoord op de laatste dag niet meer om de titel heeft mee kunnen doen.
Dat stoort me niet in de eerste plaats als Feyenoorder maar wel als voetballiefhebber en analist. Het hele jaar signaleren we hier de tendensen in de eredivisie, daarin was wisselvalligheid de enige rode draad. Maar daarom hoefde Feyenoord niet ook last te krijgen van die afwijking.
Het gebeurde wel. Ik begrijp daar niets van en ben benieuwd naar wat de club gaat doen om dat volgend jaar te voorkomen. Niet dat ik Feyenoord volgend jaar als belangrijkste titelfavoriet zal zien, want zo eenvoudig als dit jaar krijgt de club het nooit meer.
Hoe vaak moeten PSV, Ajax en FC Twente falen om een titel van Feyenoord mogelijk te maken? Vaker dan dit jaar gebeurde, zal het niet meer voorkomen. Iedereen leert van dit seizoen, hoop ik en dus zal het volgend seizoen weer moeilijker worden.
Feyenoord sloot gisteren af in stijl. Het maakte het zichzelf thuis moeilijk tegen NAC. Binnen die club had met name Anthony Lurling vervelende dingen over Feyenoord geroepen. Daar moet je als Feyenoord-speler motivatie uit halen, maar het omgekeerde gebeurde. Er heerste angst.
En eigenlijk is dat iets wat je het hele seizoen bij Feyenoord ziet. Er zit te weinig gif in die ploeg, ze coachen elkaar te weinig, men is te snel tevreden over elkaar en de absolute wil om te winnen is er onvoldoende. Op dat vlak is alleen Janmaat niets te verwijten. Deze speler maakte de meeste progressie. Bij hem is het steeds 'inspelen, bijsluiten, inspelen, bijsluiten'.
Hij is altijd onderweg om aangespeeld te kunnen worden of om de bal te veroveren. Janmaat is, terwijl ik dat aan het begin niet meteen dacht, een heel belangrijke speler geworden, voor Feyenoord en voor het Nederlands elftal.
Ik hoop dat de staf van Feyenoord hem en zijn beroepsopvatting tot standaard verklaart. Wat Janmaat doet, daar moeten de anderen een voorbeeld aan nemen. Dus Martins Indi, als hij blijft, De Vrij, noem maar op, ze moeten allemaal zichzelf verder professionaliseren, laten we het zo maar noemen.
Hoe je dat als staf op gang brengt, is niet zo'n probleem. Daarbij is Olli de Olifant best aardig maar het had van mij ook Theo de Tijger mogen zijn. Liever zelfs. Je moet van hoog tot laag harder voor elkaar worden en daarin consequent zijn. Als je kampioen wil worden, hoort dat er echt bij.
Uit wat ik hoor, maak ik op dat ze daar bij Feyenoord niet aan toe zijn. Ze worden daar met zijn allen heel nerveus als er van buitenaf kritiek is. Daar merk ik dat aan. Zeg iets over het nieuwe stadion, over Mathijsen, over de materiaalman, het maakt niet uit wat over wie, ze zijn gelijk gepikeerd. Heel jammer is dat.
Ik draag deze club een warm hart toe, maar ik voel me in het gisteren afgesloten seizoen toch teleurgesteld. Er was te weinig geloof in de landstitel en dat heeft Feyenoord opgebroken. Zoiets is jammer voor de Feyenoord-familie, maar ook voor de hele eredivisie. Drie keer Ajax achter elkaar kampioen, ik gun het ze in Amsterdam van harte, maar dat is toch slecht voor de rest. Ik proef berusting waar ik gezonde agressie wil proeven.
Bij AZ hadden ze toen ook Dembele en Mounir lopen. Daarbij, als je hem met steekpassjes in de diepte aan gaat spelen heb je ook niet zo veel aan hem.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet het lot niet tarten we hebben redelijk veel mazzel gehad eerst Guidetti en nu weer Pelle.
Begrijp er geen moer van dat die Pelle bij andere clubs steeds zo enorm faalde.
Tevens zie ik de komst van Benschop wel zitten, mits hij niet teveel salaris vraagt. Is ook een Feijenoorder btw.quote:Inmiddels is duidelijk dat Feyenoord het dit seizoen vooral van Graziano Pellè moest hebben. Maar zonder de eigen jeugd eromheen was Feyenoord geen derde geworden. Jordy Clasie liet dit voetbaljaar meerdere malen zien van onschatbare waarde te zijn in Rotterdam-Zuid. "Een andere club voor mij in Nederland bestaat niet."
Clasie reageert tegenover hetsportmagazine.nl over zijn doelen in de toekomst. "Elke grote competitie is aantrekkelijk. Dat wordt hopelijk mijn volgende stap. Ik zie mezelf niet bij een andere Nederlandse club dan Feyenoord voetballen. Ja, Fer en Wijnaldum doen dat wel, maar ik ben wat dat betreft een echte Feyenoorder. Clasie bij Ajax of PSV dat werkt niet. Een betere leerschool dan Feyenoord zie ik niet. Pas als ik hier ben uitgeleerd, is het misschien tijd voor een stap hogerop."
Dat is juist zijn ding toch 1 goal maken en verder uit zijn neus vretenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bij AZ hadden ze toen ook Dembele en Mounir lopen. Daarbij, als je hem met steekpassjes in de diepte aan gaat spelen heb je ook niet zo veel aan hem.
Vond hem gisteren overigens op zijn doelpunt na nogal matigjes ook.
In no time vind je al onze brada's ook op keek zoekend naar één of andere kapper...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is juist zijn ding toch 1 goal maken en verder uit zijn neus vreten
Lijkt je die Drenthe niks om voor een jodenfooi bij ons te laten spelen, conditie opkrikken en beetje meespelen en zo is transfervrij nu door degradatie van zijn club.
Vond hem naast zijn goal eigenlijk in elk opzicht een beetje tegenvallen, wat nonchalant na zijn eerste balcontact, matige aannames, matig terugleggen, zwakke schoten, vaak net iets te laat.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is juist zijn ding toch 1 goal maken en verder uit zijn neus vreten
Lijkt je die Drenthe niks om voor een jodenfooi bij ons te laten spelen, conditie opkrikken en beetje meespelen en zo is transfervrij nu door degradatie van zijn club.
In rofa genoeg nigerkappers tochquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In no time vind je al onze brada's ook op keek zoekend naar één of andere kapper...
Contractje a la Burgerking Niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond hem naast zijn goal eigenlijk in elk opzicht een beetje tegenvallen, wat nonchalant na zijn eerste balcontact, matige aannames, matig terugleggen, zwakke schoten, vaak net iets te laat.
Zelfs dan nog voor eredivisiebegrippen niet slecht hoor, maar ik kan me best voorstellen dat het er bij een andere club waar hij dan na een paar zulke wedstrijden niet meer het volledige vertrouwen heeft niet uit komt.Echt een speler die je moet kunnen gebruiken in je systeem. Had hem in een werelds spelend AC Milan neergezet als invaller voor Inzaghi en hij had er het hele jaar niet 1 gemaakt.
Over Drenthe loop ik al maanden te dubben. Voor het seizoen riep ik nog dat ik hem er graag bij wilde hebben maar ik heb er nu toch zo mijn twijfels bij. Wel erg lang clubloos geweest, en z'n Keeks hebben mijn kijk op hem ook niet verbeterd.
Het kan zomaar dat hij met zijn inzet en kwaliteit het missende stapje is waardoor je twee jaar op rij kampioen wordt en hem vervolgens verkoopt voor 8 miljoen aan Liverpool.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Contractje a la Burgerking Niet?
Zie hem wel lekker met Clasie op het middenveld. Eentje met karakter kunnen we wel gebruiken want wat er loopt is op Pelle na allemaal een beetje mieterig qua karakter.
De Vrij is ook helemaal geen aanvoerder ik zie hem nooit coachen en hij is de eerste die besluit om te verzaken laat staan mensen bij de hand te pakken of te motiveren.
Echt zo'n type Bosvelt die als het ff kut gaat op staat en de boel wakker schud hebben we al jaren niet meer. Ja vorig jaar met John heel eff maar verderest niet
Dus dit. Lekker voorbeeld voor al onze talentjesquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat gejank om DrentheEr is een reden dat niemand hem mot.
Tut tut, denk om je hart.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat gejank om DrentheEr is een reden dat niemand hem mot.
Misschien speelt de poeet wel veel beter als hij helemaal fresh is elke 2-3 dagenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus dit. Lekker voorbeeld voor al onze talentjesBier drinken in je Ferrari
EN BELLEMIE WANT DIE HEP OOIT GESEGT DAT FEYENOORD EEN MOOIE KLUP ISquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt hier wel FR12 joh. 'DRENTHE KALOU KUIJT EN VAN PERSIE TERUGHALE DAN WORDE WE KAMPIOEN'
En misschien verneukt hij ook wel zijn hele carrière als hij met die dorpsidioot omgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien speelt de poeet wel veel beter als hij helemaal fresh is elke 2-3 dagen
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt hier wel FR12 joh. 'DRENTHE KALOU KUIJT EN VAN PERSIE TERUGHALE DAN WORDE WE KAMPIOEN'
Die staat er ook altijd tussen jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
EN BELLEMIE WANT DIE HEP OOIT GESEGT DAT FEYENOORD EEN MOOIE KLUP IS
Dat had ik ook al geopperd 6 minuten geledenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En misschien verneukt hij ook wel zijn hele carrière als hij met die dorpsidioot omgaat.
Ah nog beter, nsb'ers terughalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef Elan het volgende:
Laat maar komen Royston en Kalou, Dirkie voor één jaartje
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En misschien verneukt hij ook wel zijn hele carrière als hij met die dorpsidioot omgaat.
Sorry voor de tussenkomst van de zeer interessante discussie, maar werd hier op gewezen door iemand.. Je zou haast zeggen dat ze bij de politie R'dam wat agressief zijn richting voetbalsupportersquote:Rotterdamse politie gebruikt excessief geweld: vier gewonden
Terwijl de bekerfinale voor veel AZ-fans een fantastische dag was, is de wedstrijd van het jaar sommige supporters op schandalige wijze door hun neus geboord. Minimaal vijf supporters werden zonder enige aanleiding opgepakt; andere supporters misten de bekerfinale nadat ze gewond waren geraakt door het enthousiaste knuppelgebruik van de Rotterdamse politie. Op de website van de politie wordt met geen woord gerept over gewonden, maar wordt vooral gepocht met het sussende optreden tijdens de opstootjes. De AZFanpage kreeg echter dermate veel reacties uit eerste hand dat het optreden van de politie niet onbesproken mag blijven.
De sfeer in de stad was donderdag lange tijd gemoedelijk, totdat er een opstootje plaatsvond tussen AZ- en PSV-supporters in de buurt van het Cor Kieboomplein, dicht in de buurt van het stadion. Al snel was de situatie weer rustig, maar voor de politie was het opstootje het startsein om het recht eens even goed in eigen hand te nemen. Na het opstootje ging het grootste deel van de supporters rustig naar het stadion, en doordat er geen PSV-supporter meer was te bekennen was er van enige dreiging geen sprake. Op het moment dat de politie een arrestatie uitvoerde werd de situatie op het stadionplein echter weer gespannen en besloot de politie om iedereen die ook maar in de buurt stond met volle kracht op zijn hoofd (!) te slaan met de wapenstok. Dit terwijl de politie met een zeer grote macht aanwezig was en het dus totaal onnodig was om dergelijk geweld toe te passen.
Vervolgens werd één supporter uit het niets met de wapenstok op zijn neus geslagen, waarna hij bloedend al nog eens werd opgepakt ook. Op het bureau werd snel duidelijk dat de man geen vlieg kwaad had gedaan en werd de zaak geseponeerd, met de hartelijke groeten van de politie. Een andere passerende supporter werd ook de dupe van het geweld; hij kreeg terwijl hij een trap afliep een klap met een knuppel op zijn achterhoofd waar vier hechtingen aan te pas moesten komen om het bloeden aan zijn hoofd te stoppen. De AZFanpage beschikt verder over bronnen die nog twee andere supporters bevestigen die op de eerste hulp zijn beland door de politie, waarna ook hun zaken werden geseponeerd.
Naast het onterechte gebruik van de wapenstok werden er ook meerdere supporters zonder enige aanleiding opgepakt. Één Alkmaarder werd met veel machtsvertoon ingerekend, om na 5 minuten, en zakken vol excuses, weer vrij gelaten te worden. De politie had de man voor iemand anders aangezien. Ook de man uit dit filmpje van RTVNH werd ten onrechte opgepakt, al blijkt de suggestieve verslaggeefster nogal vooringenomen te zijn door te stellen dat ‘de man vast wel wat gedaan zal hebben’. Ook de verslaggeving van haar collega op de wedstrijddag tijdens de onrustige situatie op het stadionplein getuigd van weinig inschattingsvermogen. De verslaggever vraagt zich openlijk af wie er verantwoordelijk zou zijn voor de toetakeling van een supporter, terwijl er geen enkele PSV-supporter in de buurt was. Trekt u zelf de conclusie.
De genoemde supporter die eerst door de politie werd toegetakeld om vervolgens ten onrechte gearresteerd te worden heeft vanmiddag aangifte gedaan van mishandeling. Twee andere supporters zullen dit waarschijnlijk volgende week gaan doen.
Al met al een kwalijk optreden van de Rotterdamse politie, waarbij buitensporig veel geweld is gebruikt. Uiteraard zijn niet alle supporters lieverdjes, en er zijn ook enkele mensen terecht gearresteerd, maar zelfs de grootste aanhanger van orde en repressie kan niet verdedigen dat de politie zonder veel dreiging over gaat op het slaan op hoofden en het verrichten van willekeurige arrestaties. Aan de mensen die meteen de neiging hebben om te stellen dat ‘iemand vast wel wat gedaan heeft, anders wordt hij niet gepakt’, kunnen we melden dat dit artikeltje niet was geschreven als het niet daadwerkelijk om onschuldige supporters ging.
Bron
Is dat zo dan? Misschien heeft het een reden dat Achahbar nooit speelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zo'n Achabar rijdt al met zijn lambo over de Bijerlandse Laan man denk je nou echt dat die onder de indruk zijn van Royston Drenthe met zijn overgewicht
Wie is nsb'er dan in dat rijtje? Kuyt omdat hij bij die Turken vier keer zoveel kon verdienen zeker?quote:
Was niet fit en wilde zelf ook eigenlijk niet spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef De_Pel het volgende:
Vond hem gisteren overigens op zijn doelpunt na nogal matigjes ook.
Kuijt omdat hij tegen van Geel heeft gezegd dat hij alleen had gesproken met hem zodat hij er goed op zou staan bij de supporters, en dat hij na twee jaar wel weer mocht komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie is nsb'er dan in dat rijtje? Kuyt omdat hij bij die Turken vier keer zoveel kon verdienen zeker?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Was niet fit en wilde zelf ook eigenlijk niet spelen.
Ja jeetje hij liep zomaar buurtbewoners te bedreigen met een pikhouweel !! oppleure met de pliesie!!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Elan het volgende:
Die politie in Rotterdam zijn echt kankermongolen die slaan je om niks op je bek. Als ze de kans krijgen schieten ze ook mensen in hun rug zoals laatst in Charlois
Ja dat wel met zijn praatjes in de media.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kuijt omdat hij tegen van Geel heeft gezegd dat hij alleen had gesproken met hem zodat hij er goed op zou staan bij de supporters, en dat hij na twee jaar wel weer mocht komen.
Snuif eens wat minder joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Klopt, dat had ik hier zelf nota bene ook al gepost, maar was het ondertussen al weer vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dus schiet je hem maar in zn rug terwijl die op een schutting klimt zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja jeetje hij liep zomaar buurtbewoners te bedreigen met een pikhouweel !! oppleure met de pliesie!!
De inzet van de ME is wel vaker bezopen, maar dat is een totaal andere discussie dan een schietincident.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus schiet je hem maar in zn rug terwijl die op een schutting klimt zeker?![]()
Ze hebben bij wedstrijden ook een keer peleton ME tegen groepje ingezet omdat we op een tram stonden te wachten
Je was er bij?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus schiet je hem maar in zn rug terwijl die op een schutting klimt zeker?![]()
Joh in de stad op zaterdag doen ze ook altijd kut ze lopen zelf te provoceren en als één persoon wat zegt man of vrouw bezopen of nuchter gaan ze gelijk los en aanhouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De inzet van de ME is wel vaker bezopen, maar dat is een totaal andere discussie dan een schietincident.
Dat gebeurt bij elk politiekorps.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh in de stad op zaterdag doen ze ook altijd kut ze lopen zelf te provoceren en als één persoon wat zegt man of vrouw bezopen of nuchter gaan ze gelijk los en aanhouden.
Zijn gewoon veel te veel machtswellustelingen bij het korps Rotterdam Rijnmond.
Valt reuze mee. Je moet eens door Brussel lopen, daar rijdt de politie je aan en tuigt je vervolgens af omdat je hun wagen hebt beschadigd met je hoofd...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh in de stad op zaterdag doen ze ook altijd kut ze lopen zelf te provoceren en als één persoon wat zegt man of vrouw bezopen of nuchter gaan ze gelijk los en aanhouden.
Zijn gewoon veel te veel machtswellustelingen bij het korps Rotterdam Rijnmond.
Me oom woonde straat er achter in de Korhaanstraat kende die gast ging ook welles mee naar de wedstrijden hij was taxichaufeur parttime moest die soms werken zondag.quote:
Volslagen normaal, ik loop geregeld mijn buurtbewoners achterna met een pikhouweel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Me oom woonde straat er achter in de Korhaanstraat kende die gast ging ook welles mee naar de wedstrijden hij was taxichaufeur parttime moest die soms werken zondag.
Oke oke een kort lontje maar hij deed verder niemand echt kwaad dat die mensen geweld aan deed had ook geen echt strafblad .
Echtquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet eens door Brussel lopen, daar rijdt de politie je aan en tuigt je vervolgens af omdat je hun wagen hebt beschadigd met je hoofd...
Maar jij bent dan ook gewoon een agressieve negert.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volslagen normaal, ik loop geregeld mijn buurtbewoners achterna met een pikhouweel.
Wat doe jij nou weer lomp het is niet normaal maar het is ook geen reden om iemand met 20 kogels te doorzeven toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volslagen normaal, ik loop geregeld mijn buurtbewoners achterna met een pikhouweel.
Ik denk echt dat ze bij de Brusselse politie nieuwe collega's werven in de gevangenissen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
EchtDat is helemaal kansloos maar het mag soms wel wat minder met die flikkers. Gelijk slaan ook al zijn het meisjes en iedereen maar willen aanhouden Youtube staat vol met prutswerk van die gasten van Regio Rotterdam.
Kerel luister, je kunt alles goedpraten. Maar uiteindelijk heeft niemand hem een pikhouweel in z'n handen gegeven. Ze hadden hem niet hoeven te doorzeven, maar dat risico nam hij blijkbaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer lomp het is niet normaal maar het is ook geen reden om iemand met 20 kogels te doorzeven toch.
Hij had alleen weer eens gedreigd zoals die wel vaker deed was een goeie Feyenoorder die kerel
Hij had een nep strafblad?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Me oom woonde straat er achter in de Korhaanstraat kende die gast ging ook welles mee naar de wedstrijden hij was taxichaufeur parttime moest die soms werken zondag.
Oke oke een kort lontje maar hij deed verder niemand echt kwaad dat die mensen geweld aan deed had ook geen echt strafblad .
Terwijl hij met zijn rug naar ze toe stond en over een schutting probeerden te klimmen zeker pleurt toch op man. Kijk maar naar die zaak van die Rishi als je die kan volgen op je belgische tvtje er zijn genoeg prutsers bij de politie hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kerel luister, je kunt alles goedpraten. Maar uiteindelijk heeft niemand hem een pikhouweel in z'n handen gegeven. Ze hadden hem niet hoeven te doorzeven, maar dat risico nam hij blijkbaar?
Kleine feitjes niks om je druk om te maken in ieder geval. Hij had niemand ooit op zijn bek geslagen of een geschiedenis van geweld dat kogels meteen noodzakelijk waren. Hopelijk veroordelen ze die honden straks ook wegens doodslag.quote:
Ik ben er niet bij geweest dus kan er moeilijk over oordelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kleine feitjes niks om je druk om te maken in ieder geval. Hij had niemand ooit op zijn bek geslagen of een geschiedenis van geweld dat kogels meteen noodzakelijk waren. Hopelijk veroordelen ze die honden straks ook wegens doodslag.
Klopt al eg het er aan wie wat zegt en waarom.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef De_Pel het volgende:
Volgens mij heeft Elan wat moeite met autoriteit
Verhaal zal van beide kanten bevestigd moeten worden. Enige dat tot nu toe duidelijk is, is dat hij wel degelijk een wapen in zijn handen had. Dit in tegenstelling tot die gozer in Den Haag. Het zal vast excessief geweld zijn geweest, maar het is niet zo dat hij met een aureool om zijn hoofd bijbels liep te verkopen....quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl hij met zijn rug naar ze toe stond en over een schutting probeerden te klimmen zeker pleurt toch op man. Kijk maar naar die zaak van die Rishi als je die kan volgen op je belgische tvtje er zijn genoeg prutsers bij de politie hier.
Een echte idioot bedoel je. Zal me echt aan mijn reet roesten voor welke club zo'n randfiguur was.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Elan het volgende:
Wel een sociaal probleem op sommige momenten maar als je de reacties uit de buurt ook hoort was niemand écht bang voor hem of zo.
T was in ieder geval wel een échte Feyenoordert.
Linkie?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik zie trouwens nu een filmpje van Fernandez die net bij Jong een penalty zo'n 40-45 meter overschiet terwijl er een speler op doel stond bij Vitesse![]()
Hij pakt wel zijn verantwoordelijkheid zeggen sommige dan. Net als Seedorf altijd. Wat zingen ze eigenlijk (boxjes zijn niet zo goed).quote:
En koop er nog maar tien, en koop er nog maar tien, en koop er nog maar tieeen en koop er nog maar tieeen en koop er nog maar tieeeeeeeeeen.. en koop er nog maar elf etc etc etc. (oh, en 12 is niet te koop, maar dat hoor je hier nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij pakt wel zijn verantwoordelijkheid zeggen sommige dan. Net als Seedorf altijd. Wat zingen ze eigenlijk (boxjes zijn niet zo goed).
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]!
Ik wilde eerst klagen over het filmen in portrait-modus, maar dit is eigenlijk één van de weinige filmpjes waarbij het noodzakelijk is.
Die blik van Clasie "Hij staat er echt"twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:51:25Clasie en @VilhenaTonny keken toe hoe Didier Drogba het FIFpro House(kantoor internationale spelersvakbond) opende. http://t.co/FKZt2ze3N1 reageer retweet
quote:
Dat zou misschien wel wat zijn voor Achahbar, veel speelminuten maken etc.quote:'Cambuur klopt bij Feyenoord aan voor spelers'
Het net gepromoveerde Cambuur Leeuwarden is bezig om een Eredivisie waardige selectie bij elkaar te krijgen. Algemeen directeur Gerard van den Belt krijgt de taak om de club uit Leeuwarden een flinke kwalitatieve boost te geven. Zoals bij veel clubs zijn de financiele middelen beperkt. Cambuur zal eerst proberen spelers te gaan huren. Spelers van Feyenoord zijn daarin een interessante optie.
'Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist. Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract', aldus van den Belt tegenover het Friesch Dagblad. Cambuur heeft onder andere aangeklopt bij Feyenoord, Ajax en PSV. 'Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer.'
En Te Vrede, Singh.. jeugdspelers.. goede zaakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel wat zijn voor Achahbar, veel speelminuten maken etc.
Fernandez?quote:
Dat zou zeker een mooie optie voor spelers zoals Achahbar zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoop dat Te Vrede wel bij de selectie gehouden wordt, anders moet je volgens mij toch echt weer gaan investeren. Nog een seizoen zonder reservespits is eigenlijk onacceptabelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En Te Vrede, Singh.. jeugdspelers.. goede zaak
ik denk niet dat achahbar naar Friesland wilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is hij de enige buitenlander hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik denk niet dat achahbar naar Friesland wil
Misschien kan Usain Schaken hem streetwise maken in Leeuwarden, die kent daar zijn mensen vast nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan gaat hij zijn gangster matties veel te veel missen ja
Wat hebben we afgelopen seizoen dan aan Te Vrede gehad? 0,0.. die gozer is niet geschikt voor het niveau, anders zou hij wel zijn gebruikt. Beter om hem te verhuren dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik hoop dat Te Vrede wel bij de selectie gehouden wordt, anders moet je volgens mij toch echt weer gaan investeren. Nog een seizoen zonder reservespits is eigenlijk onacceptabel
Voor Achahbar zou het inderdaad een hele goede (tussen)stap zijn
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nog een seizoen zonder reservespits is eigenlijk onacceptabel
Het gaat mij erom dat als we hem verhuren dat we dan daadwerkelijk iemand moeten gaan kopen/huren. Vorig jaar hadden we Fernandez als reservespits, ging nog verrassend goed als je kijkt naar zijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat hebben we afgelopen seizoen dan aan Te Vrede gehad? 0,0..
Als Te Vrede niet goed genoeg is en wordt voor eht eerste, gewoon proberen te verkopen dan. Hij is van de zomer al 22, we zijn geen liefdadigheidsinstelling...quote:die gozer is niet geschikt voor het niveau, anders zou hij wel zijn gebruikt. Beter om hem te verhuren dus
Daarom vind ik dat Feyenoord sowieso een aanvaller moet halen, wat we nu hebben is een te smalle basis.. Aan Verhoek heb je ook geen klotequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Het gaat mij erom dat als we hem verhuren dat we dan daadwerkelijk iemand moeten gaan kopen/huren. Vorig jaar hadden we Fernandez als reservespits, ging nog verrassend goed als je kijkt naar zijn kwaliteiten![]()
Dit jaar zitten we zonder geaccepteerde reservespits. Als we volgend jaar weer geen reservespits hebben gaat dat ons gewoon weer punten kosten.
[..]
Als Te Vrede niet goed genoeg is en wordt voor eht eerste, gewoon proberen te verkopen dan. Hij is van de zomer al 22, we zijn geen liefdadigheidsinstelling...
Dit inderdaad. Alleen ben ik benieuwd in welke vijver Feyenoord kan vissen qua aanvallers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Daarom vind ik dat Feyenoord sowieso een aanvaller moet halen, wat we nu hebben is een te smalle basis.. Aan Verhoek heb je ook geen klote
Ja, tenzij Te Vrede na de zomertraining wel goed genoeg geacht wordt... Daar heb ik wel mijn twijfels over aangezien hij dit seizoen ook niet meer aanklopte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Feyenoord sowieso een aanvaller moet halen, wat we nu hebben is een te smalle basis.. Aan Verhoek heb je ook geen klote
Dat zal wel afhankelijk zijn van de verkopen van de zomer...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Alleen ben ik benieuwd in welke vijver Feyenoord kan vissen qua aanvallers.
Ik snap ook niet waarom die pipo's (Singh, Te Vrede, Vormer) zich niet doorontwikkelen. Bij Ajax zie je bijvoorbeeld zo'n Hoesen zichtbare stappen maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Muto het volgende:
Te Vrede
Volgend seizoen gaat hij meer minuten maken en scoren.
Ja en zo'n Sana en Boerrigter bakken er weer helemaal niks van. Inherent aan goedkope spelers. En dan heb je bij Feyenoord itt Ajax ook nog eens te maken met belabberde scouting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die pipo's (Singh, Te Vrede, Vormer) zich niet doorontwikkelen. Bij Ajax zie je bijvoorbeeld zo'n Hoesen zichtbare stappen maken.
Is ook weer zo ja, ik was die Sana alweer vergeten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en zo'n Sana en Boerrigter bakken er weer helemaal niks van. Inherent aan goedkope spelers. En dan heb je bij Feyenoord itt Ajax ook nog eens te maken met belabberde scouting.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde eindbaas die Vilhena. Just doesnt give a fuck
Te Vrede ook.quote:
Hij heeft 1 nette bal gegeven op Pellè. Verder deed hij zijn best en vond ik hem beter invallen dan veel van de vorige keren, maar 'vrij goed' vind ik wel vrij ver gaan...quote:
Moet wel zeggen dat het geen makkelijke hoek is. Medespeler komt wel van heel ver aanlopen, al had die hem er wel in kunnen schieten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft 1 nette bal gegeven op Pellè. Verder deed hij zijn best en vond ik hem beter invallen dan veel van de vorige keren, maar 'vrij goed' vind ik wel vrij ver gaan...
Deze mag er wel in, of had hij hem (als hij overzicht of goed teamgevoel had gehad) breed mogen leggen
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ADO nog een optie tot 1 jaar verlenging, dus hij zal max 2014 op zijn contract hebben. Ik zie in hem de opvolger van Schaken. Mochtar vind ik ook interessant, maar als van Geel die had gewild had hij die wel in de Mokotjo deal betrokken.quote:
Dat was inderdaad echt kut. Je ziet 't niet omdat 't een plaatje is maar hij had ook nog gewoon de tijd om opzij te kijken, had minstens drie balcontacten tijdens die actie. En het is niet alsof Schaken vanuit z'n rug komt, maar Verhoek heeft geen enkele keer opzij gekeken. Hij had 'm makkelijk op de vijf meter kunnen leggen met de snelheid van Schaken, als hij z'n ogen eens van de bal durft te halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft 1 nette bal gegeven op Pellè. Verder deed hij zijn best en vond ik hem beter invallen dan veel van de vorige keren, maar 'vrij goed' vind ik wel vrij ver gaan...
Deze mag er wel in, of had hij hem (als hij overzicht of goed teamgevoel had gehad) breed mogen leggen
[ afbeelding ]
Ik heb Mokhtar dit seizoen meerdere malen live gezien en die is echt niveau Zwolle. 90% van zijn acties gaan echt hopeloos de mist in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ADO nog een optie tot 1 jaar verlenging, dus hij zal max 2014 op zijn contract hebben. Ik zie in hem de opvolger van Schaken. Mochtar vind ik ook interessant, maar als van Geel die had gewild had hij die wel in de Mokotjo deal betrokken.
Breed op wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Breed leggen op SChaken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat is al meer dan Schaken die zie je denk ik max in 1/4de van de wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef zlakto het volgende:
Chery komt te kort. Leuke speler voor de samenvatting, maar kan bij ADO in 70 procent van de wedstrijden zijn stempel al niet drukken
Hier word ik een beetje moe van. Wat voor spelers verwacht jij precies bij Feyenoord? Moeten we voor 8 miljoen Chadli kopen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef zlakto het volgende:
Chery komt te kort. Leuke speler voor de samenvatting, maar kan bij ADO in 70 procent van de wedstrijden zijn stempel al niet drukken
Liever niets dan weer een pure middelmaat op de bank.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje moe van. Wat voor spelers verwacht jij precies bij Feyenoord? Moeten we voor 8 miljoen Chadli kopen?
Feyenoord kan nu eenmaal geen kant en klare toppers kopen. Je zult het moeten hebben van spelers die nog niet top zijn (of nog niet ontdekt zijn), maar wel wat potentie en doorverkoopwaarde hebben. Chery lijkt mij een van deze spelers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef zlakto het volgende:
Nee, maar als ADO supporter zie ik hem iedere week, en ik zie hem niet die stap omhoog zetten. Denk dat hij het zelfs bij Heerenveen al lastig kan krijgen. Hij heeft echt wedstrijden dat geen enkele bal aankomt. En bij ADO kan dat nog wel omdat hij soms ineens wat speciaals laat zien. Maar daardoor lijkt Chery beter dan hij is. Vind hem ook niet de bepalende man bij ADO of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje moe van. Wat voor spelers verwacht jij precies bij Feyenoord? Moeten we voor 8 miljoen Chadli kopen?
Wie zou jij dan naar voren schuiven als nieuwe vleugelspeler?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef zlakto het volgende:
[..]
Nee, maar als ADO supporter zie ik hem iedere week, en ik zie hem niet die stap omhoog zetten. Denk dat hij het zelfs bij Heerenveen al lastig kan krijgen. Hij heeft echt wedstrijden dat geen enkele bal aankomt. En bij ADO kan dat nog wel omdat hij soms ineens wat speciaals laat zien. Maar daardoor lijkt Chery beter dan hij is. Vind hem ook niet de bepalende man bij ADO of iets dergelijks.
Jongen, als er ergens zich spelers doorontwikkelen is het wel bij Feyenoord. Toen BMI debuteerde was hij vrij dramatisch en nu is ie basisklant bij het Nederlands Elftal. Schaken kwam vanuit de JL naar Feyenoord, bakte er niks van en schopte het later alsnog tot het Nederlands Elftal. Clasie en Janmaat speelden zich vanuit respectievelijk Excelsior en Heerenveen direct in de basis en haalden ook Oranje. Pelle heeft in één seizoen meer gescoord bij ons dan in zijn hele leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die pipo's (Singh, Te Vrede, Vormer) zich niet doorontwikkelen. Bij Ajax zie je bijvoorbeeld zo'n Hoesen zichtbare stappen maken.
Doe ons eens versteld staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef TC03 het volgende:
En zo kan ik nog wel tien voorbeelden noemen.
Vilhena, Boëtius, Lamprou, Leerdam, Mulder, De Vrij, El Ahmadi, Guidetti, Bakkal, Vlaar.quote:
Was juist aan het begin van dit seizoen fel tegen, maar ben nu voor zijn komst. Waarom?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het zo jammer dat wij Toornstra niet hebben. Als we dan toch iemand van ADO mogen noemen (Oké ex-ADO).
Qua vleugelspelers zou ik het niet weten. Ben fel tegen Drenthe, terwijl ik hem aan het begin van het seizoen nog wel graag zag komen.
Loopt er niks rond in de belgische competitie of een mogelijkheid om el ghanassy te huren? (die is nu toch ook gehuurd?)
Kan je wel een buil aan vallen, het is namelijk gewoon een randfiguur die nergens wat gepresteerd heeft. Dat komt puur door zijn mentaliteit en gewoon omdat hij niet 100% spoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was juist aan het begin van dit seizoen fel, maar ben nu voor zijn komst. Waarom?
Transfervrij
Gebrand om zich te bewijzen
Zal niet veel salaris vragen
Kan overal spelen
Feyenoorder / Rotterdammer
Spelen die we missen in de selectie
Kun je echt geen buil aan vallen.
mogen Verhoek en Te Vrede hebben. Lamprou als keeper.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als Cambuur klopt ook RKC aan bij de traditionele top 3 om spelers te huren.
En VIlhena als hij zo speelt als de laatste paar weken. Lijkt me serieus goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
mogen Verhoek en Te Vrede hebben. Lamprou als keeper.
In Spanje was het best redelijk hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je wel een buil aan vallen, het is namelijk gewoon een randfiguur die nergens wat gepresteerd heeft. Dat komt puur door zijn mentaliteit en gewoon omdat hij niet 100% spoort.
Kwalitatief gezien is hij best goed, maar het zegt toch genoeg dat hij nergens voor langere tijd constant gepresteerd heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Spanje was het best redelijk hoor.
Nou dan ben je 3 ton kwijt, als het lukt krijg je min 5 miljoen voor die gast. Anders moet je toch iemand hebben voor die positie.
Bied hem een éénjarig contractje aan. Laat hierin een clausule opnemen dat alsie zich misdraagt, zijn contract direct wordt ontbonden zonder afkoopsom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je wel een buil aan vallen, het is namelijk gewoon een randfiguur die nergens wat gepresteerd heeft. Dat komt puur door zijn mentaliteit en gewoon omdat hij niet 100% spoort.
Vilhena gewoon laten staan. Hij speelt bijna alles bij Feyenoord en je hebt geen beter alternatief. Je kan Vormer pakken, maar die is toch minder creatief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En VIlhena als hij zo speelt als de laatste paar weken. Lijkt me serieus goed voor zijn ontwikkeling.
Ik zie echt in hem niet het grote talent dat iedereen hier wel ziet vooralsnog.
Of stop met je tijd te verspillen en zoek een speler met een betere mentaliteit, lagere salariseisen en meer perspectief qua transferwaarde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bied hem een éénjarig contractje aan. Laat hierin een clausule opnemen dat alsie zich misdraagt, zijn contract direct wordt ontbonden zonder afkoopsom.
Ben er bang voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Iedereen kan wel praten over een nieuwe flankspeler, maar deze baas staat komend seizoen gewoon op linksbuiten.
[ afbeelding ]
Hij was gewoon gefrustreerd bij Excelsior, met de goede begeleiding van KGB gaat hij komend seizoen bazen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben er bang voor.
Rode kaarten zal die genoeg pakken.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Bye bye Guyon![]()
Zouden ze de bal nog terug gevonden hebben?
Gaat sowieso over de omheiningquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Op dat moment is die 1 meter voor zich uit en is die al bijna over
Wie gaat er 5 miljoen neerleggen voor een speler met zo'n verleden en waarom? Omdat 'ie een goed seizoen heeft gedraaid in de Eredivisie? Dat is tegenwoordig niks bijzonders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Spanje was het best redelijk hoor.
Nou dan ben je 3 ton kwijt, als het lukt krijg je min 5 miljoen voor die gast. Anders moet je toch iemand hebben voor die positie.
Nou dan ga je verder met Manu of lekker Verhoek op links.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wie gaat er 5 miljoen neerleggen voor een speler met zo'n verleden en waarom? Omdat 'ie een goed seizoen heeft gedraaid in de Eredivisie? Dat is tegenwoordig niks bijzonders.
Guidetti !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef PIETR het volgende:
Moet sowieso echt een speler bijkomen. Zonder Pelle zijn we aanvallend dramatisch.
zeker ? Ik denk dat hij bij City weg mag en heeft behalve bij ons amper gespeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, is alleen niet realistisch.
Zou wel qua felheid en lef net die ontbrekende schakel zijn, geen idee hoe zijn situatie nu bij City is. Ik dacht dat hij een doorlopend contract heeft, maar nu daar een vacante trainerspositie is + een overschot van zoveel spelers + naderende Financial Fair Play is er misschien wat mogelijk.quote:
Landing wordt om 21:32 (plaatselijke tijd) verwacht op de grens tussen Bolivia en Paraguay.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Bye bye Guyon![]()
Zouden ze de bal nog terug gevonden hebben?
Mocht het uberhaupt financieel mogelijk zijn, dan denk ik niet dat Guidetti zin heeft om nu al terug te keren. Hij heeft zich hier al bewezen en acht zich klaar voor een stap hogerop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker ? Ik denk dat hij bij City weg mag en heeft behalve bij ons amper gespeeld.
Wie zit er anders op hem te wachten.
Als hij zich nog een jaar in de kijker speelt bij feyenoord kan hij zo naar een mooie club toe. En op instagram en twitter laat hij altijd zijn 'feyenoordliefde' zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mocht het uberhaupt financieel mogelijk zijn, dan denk ik niet dat Guidetti zin heeft om nu al terug te keren. Hij heeft zich hier al bewezen en acht zich klaar voor een stap hogerop.
Die stap hogerop is niet goed uitgevallen voor hem. Mede door zijn ziekte maar ook sinds hij weer fit is heeft het weinig om het lijf. Ik denk mocht hij nu naar een middenmoter gaan in een grotere competitie hij daar ook nergens op hoeft te rekenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mocht het uberhaupt financieel mogelijk zijn, dan denk ik niet dat Guidetti zin heeft om nu al terug te keren. Hij heeft zich hier al bewezen en acht zich klaar voor een stap hogerop.
Omdat we pas in Augustus weer voetballen, en nu fantaseren over ideale versterkingen, en het niet geheel onmogelijk isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wordt er überhaupt over Guidetti gepraat eigenlijk?
Hoe moeten we anders de komende 3 maanden doorkomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom wordt er überhaupt over Guidetti gepraat eigenlijk?
Achter Pellequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou Guidetti ook graag nog een jaartje bij ons zien hoor, en je weet maar nooit (al zal je nu wel zijn volledige salaris moeten betalen), maar waar moet hij dan staan?
- Op 10 achter Pellè?
- Gaan we met Guidetti en Pellè in de spits met Immers (of Vilhena) erachter?
- Kan hij op de flank?
- Wordt hij reservespits? (lijkt me niet)
Lijkt me inderdaad ook erg sterk.quote:
Nee joh! lekker 3 maanden over duplan en cherry ouwehoeren...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe moeten we anders de komende 3 maanden doorkomen?
Vind ik niet echt vergelijkbaar. Clasie en BMI waren gewoon jeugdspelers met veel potentie, dus logisch dat ze zich doorontwikkelen. Geld in mindere mate ook voor Janmaat, die bij Heerenveen ook al goed speelde. Schaken is hier de uitzondering, en heeft dat geheel aan zijn eigen instelling (en een dvdtje van Coerver) te danken. Daar tegenover staan talloze spelers die zich niet doorontikkeld hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jongen, als er ergens zich spelers doorontwikkelen is het wel bij Feyenoord. Toen BMI debuteerde was hij vrij dramatisch en nu is ie basisklant bij het Nederlands Elftal. Schaken kwam vanuit de JL naar Feyenoord, bakte er niks van en schopte het later alsnog tot het Nederlands Elftal. Clasie en Janmaat speelden zich vanuit respectievelijk Excelsior en Heerenveen direct in de basis en haalden ook Oranje. Pelle heeft in één seizoen meer gescoord bij ons dan in zijn hele leven.
En zo kan ik nog wel tien voorbeelden noemen.
Al die talenten/jeugdspelers noemen gaat natuurlijk nergens over, dat geeft gewoon aan dat je een leuke opleiding hebt, maar zo kun je er bij ajax ook 20 noemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena, Boëtius, Lamprou, Leerdam, Mulder, De Vrij, El Ahmadi, Guidetti, Bakkal, Vlaar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En VIlhena als hij zo speelt als de laatste paar weken. Lijkt me serieus goed voor zijn ontwikkeling.
Ik zie echt in hem niet het grote talent dat iedereen hier wel ziet vooralsnog.
Ik zou er bijna een wedje op aangaan dat hij meer gele/rode kaarten meepakt dan assists/goals.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Iedereen kan wel praten over een nieuwe flankspeler, maar deze baas staat komend seizoen gewoon op linksbuiten.
[ afbeelding ]
Vilhena en Boetius hebben anders ook een aardige inzinking.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
Ik vind vooral dat men teveel verwacht van talenten. Ik merk dat mensen het vreemd vinden als iemand van 18-19 eventjes stilstaat of de stap naar het seniorenvoetbal nog niet aankan. Boetius - Vilhena etc. is men als de norm gaan zien terwijl dat eerder de uitzondering is.
Belachelijk om zo veel geld te spenderen aan iemand die we, met alle respect voor deze held, niet nodig hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef Oldie57 het volgende:
Guidetti achter spits Pele ..... please, please, please make my dream come true.
Wandelgangenquote:Alexander Milosevic van AIK is niet de enige Zweedse verdediger die aan Feyenoord wordt gelinkt. Ook Victor Nilsson Lindelöf is een van de spelers die Martin van Geel in een schaduwelftal heeft staan. De pas achttienjarige Zweed speelt sinds vorig jaar zomer voor Benfica, in het tweede elftal. De jeugdinternational zou de directie hebben laten weten dat hij komend seizoen elders op het hoogste niveau wil spelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wandelgangen
Van beiden tot zojuist nog nooit gehoord.
Opkomende rechtsback, die gaat dus niet spelen want Janmaat is onze beste speler op Pelle na.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Hier wat beelden van die Victor Nilsson Lindelöf, opkomende rechtsback zo te zien.
De staat van het veld daar is in ieder geval niet altijd om over naar huis te schrijven
Van Milosevic heb ik inderdaad wel eens gehoord dat het een groot talent is, al lijkt me wel dat hij een flinke zak met duiten zal kosten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:17 schreef ace_eleven het volgende:
Hij zal inderdaad nooit klagen over het veld en is niet volledig stijf rechtsbenig, maar laat ook weinig indrukwekkends zien in het filmpje.
Ik weet niet of hij als back-up achter Janmaat gehaald zou worden of als vervanger indien Janmaat verkocht wordt, in het tweede geval lijkt hij me wel een verzwakking. Als hij rustig kan wennen is het mischien een aardige reserve, is wel een beetje hetzelfde typetje als Janmaat (zegt hij op een paar youtube-beelden)
Als je de Engelstalige wiki mag geloven staat die Milosevic bij heel veel grote clubs in de belangstelling, en is hij een talentvolle CB van 1.91die zijn eerste interland voor Zweden er reeds op heeft zitten. Ook is er een bod van 600.000 van Werder afgewezen, dit zal dus wel om een vervanging van De Vrij gaan denk ik. Weinig beelden te vinden, maar dit lijkt mij wel een goede aankoop.
Geloof dat hij op Twitter een keer geplaatst had dat hij weer helemaal fit verklaard was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
Guidetti halen zou natuurlijk perfect voor ons elftal zijn. Kongolo en Nelom kunnen het vertrek van BMI mooi opvangen. Dan hebben we voor de rest niets nodig voor aankomend seizoen.
Is Guidetti alweer helemaal hersteld van zijn ziekte?
Hopelijk is hij haalbaar voor ons.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geloof dat hij op Twitter een keer geplaatst had dat hij weer helemaal fit verklaard was.
Overigens erg bewonderenswaardig hoe die jongen nog (steeds) met Feyenoord bezig is op o.a. Twitter en zijn Instagram account.
Lukt toch niet man, die gozer verdient echt belachelijk veel geld al, als ze Clasie niet eens een goed aanbod konden doen (ok, nu wel) dan kan er echt geen City salaris nog eventjes bovenop, laat staan de transfersom die betaald moet worden.quote:
quote:Viktoria, de vriendin van Pellè, geeft nieuwe allure aan voetbalvrouw
Ze heeft lange benen en ze draagt dure kleren, maar toch is ze alles wat Estelle Cruijff-Gullit-Hari niet is.
Omdat Graziano Pellè het AD-spelersklassement had gewonnen, nam hij zijn vriendin Viktoria mee naar de Coolsingel in Rotterdam, voor een etentje en de prijsuitreiking. Dat was erg slecht nieuws voor alle bakvissen en huismoeders van de Rijnmond, maar niet per se voor u en voor mij. Wij waren spekkoper.
Op verzoek van fotograaf Pim Ras liepen Graziano en zijn vriendinnetje een stukje over straat, hand in hand. Ik weet niet zeker of Pim erover had nagedacht, maar ze liepen samen pal voor de C&A langs, als in een reclamefoto.
De geslaagde grap zat hem in het contrast. Dit was geen C&A-stelletje dat hier liep, maar precies het tegenovergestelde. Johnny Kraaijkamp en Rijk de Gooijer waren opeens oneindig ver weg. Dit was Zuid-Europese, mondaine allure.Pellè liep te glimmen met zijn trofee, gesoigneerd als altijd. Viktoria schreed. Ze paradeerde, maar subtiel en ingetogen. Weergaloos zette ze haar ene voet steeds voor de andere, op flinterdunne naaldhakjes nota bene, zwevend over de stoeptegels. Soepel viel haar tweedjasje over haar schitterende, helrode rok.
Over Graziano Pellè is dit jaar al genoeg gezegd en geschreven, maar over zijn vriendinnetje relatief weinig. Alles wat we van haar weten is dat ze uit Hongarije komt en dat ze Pellè, zo las ik in een interview, 'rust in het hoofd' heeft bezorgd - een enigszins merkwaardige contradictie.Oh ja, en Viktoria is fotomodel in Milaan, maar dat hadden we zelf ook wel kunnen bedenken.
Uit nader onderzoek blijkt dat Viktoria uit Gyõr komt, de Hongaarse variant op Breda of Haarlem; een statige oude provinciestad in het noordwesten van het land. Ze spreekt vloeiend Engels en Italiaans. Ze praat zacht en bescheiden, geeft deftige zachte handjes en ze lacht geduldig als er - alwéér - een kind aan tafel staat voor een handtekening.
Waar het me hier vooral om gaat, is dat ze maandagmiddag, schrijdend over de Coolsingel, het fenomeen voetbalvrouw nieuwe allure gaf. Viktoria is blond, jazeker, maar ze is allesbehalve polderblond. Ze heeft lange benen en ze draagt dure kleren, maar toch is ze alles wat Estelle Cruijff-Gullit-Hari niet is.
De klassiek Hollandse voetbalvrouw draagt een iets te grote handtas van Louis Vuitton. Ze praat te hard en te nagemaakt, is net iets te opzichtig opgedirkt door een legertje stylisten en ze draagt een onsje teveel aan dure sieraden. Engelse voetbalvrouwen (WAGs) zijn nog iets ordinairder, maar als karikatuur doen ze weinig voor elkaar onder. Die televisieserie/parodie kon domweg niet uitblijven.
Ongetwijfeld werden daarmee heel veel lieve mooie voetbalvrouwen tekortgedaan, maar juist daarom was het goed dat plots Viktoria in beeld verscheen. Zonder foute tas, zonder grote oorbellen, zonder showbizz, zonder Leco look, maar toch heel oogverblindend. Een gracieuze, haast serene schoonheid.
Geloof me, ik ben niet verliefd (ik val op donker) maar desalniettemin zou ik Graziano Pellè van harte willen feliciteren. Met het AD-spelersklassement en met een glorieus voetbalseizoen, maar bovenal met Viktoria.
Is er bekend wat hij nu verdient dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lukt toch niet man, die gozer verdient echt belachelijk veel geld al, als ze Clasie niet eens een goed aanbod konden doen (ok, nu wel) dan kan er echt geen City salaris nog eventjes bovenop, laat staan de transfersom die betaald moet worden.
Stond in het AD en is geschreven door Mossou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef Merkie het volgende:
Gaan we nu ook al Elle-columnpjes plaatsen?
Beter dan topic 40-45 vol lullen over Guidetti en Drenthe die nooit gaan komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef Merkie het volgende:
Gaan we nu ook al Elle-columnpjes plaatsen?
Hij verdiende toen Feyenoord hem huurde ¤800.000 per jaar. Guidetti is een goede gozer, maar hij zal echt niet de helft inleveren hoor. Een extra salaris van acht ton kan Feyenoord niet betalen, laat staan de transfersom. Maar goed, we kunnen dromenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is er bekend wat hij nu verdient dan?
quote:Gilze en Rijen verbiedt bekerfinale A1 PSV-Feyenoord na geruchten over rellen met fans NAC Breda
RIJEN - De bekerfinale tussen de A1-junioren van PSV en Feyenoord is verboden door de waarnemend burgemeester van Gilze en Rijen. Het duel zou donderdag worden gespeeld op sportcomplex Verhoven, maar gaat niet door vanwege hardnekkige geruchten over een gewelddadige confrontatie tussen aanhangers van NAC Breda en Feyenoord.
Volgens een bestuurslid van vv Gilze werd de club dinsdag rond halfzes op de hoogte gebracht van het besluit van waarnemend burgemeester Starreveld. Supporters van NAC zouden de aanhangers van Feyenoord 'iets willen aandoen', aldus het bestuurslid.
Een woordvoerder van de KNVB bevestigt dat het duel niet in Gilze wordt gespeeld, al zou dat niets te maken hebben met een mogelijke confrontatie tussen gewelddadige fans. "Het duel gaat gewoon door, maar wel op een andere locatie. Er was te veel belangstelling om de wedstrijd in Gilze te houden."
Hoe lang zou het duren tot wij weer naar categorie 3 gaan? Heb nog niet echt een idee hoe we er nu voor staan m.b.t. die schulden.quote:Feyenoord blijft in categorie 2
Feyenoord is door de KNVB opnieuw ingedeeld in categorie 2, hetgeen aangeeft dat de club financieel 'voldoende' scoort. De nieuwe indeling is gebaseerd op de ingediende halfjaarcijfers 2012/2013. Het merendeel van de clubs is ingedeeld in de tweede categorie. Slechts drie clubs werden in categorie 1 ingedeeld, de categorie waar Feyenoord inmiddels alweer enige tijd uit is. Acht clubs kregen het predikaat 'goed' en werden ingedeeld in categorie 3.
Mark Boetekees, bestuurssecretaris betaald voetbal en onder andere verantwoordelijk voor de afdeling licentiezaken van de bond: “Het is goed om te zien dat clubs beseffen dat een goed en consequent financieel beleid belangrijk is en dat ze hard blijven werken aan financieel herstel. Louter op deze wijze is de continuïteit van clubs in het betaald voetbal te waarborgen.”
In categorie 1 (onvoldoende) zitten ADO Den Haag, Fortuna Sittard en FC Emmen. Het failliete Veendam is niet meer opgenomen in de lijst.
In categorie 2 (voldoende) zitten AZ, FC Den Bosch, SC Cambuur, FC Dordrecht, FC Eindhoven, Excelsior, Feyenoord, De Graafschap, Helmond Sport, Heracles Almelo, MVV Maastricht, NAC Breda, N.E.C., RKC Waalwijk, Roda JC, Sparta Rotterdam, Telstar, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II en PEC Zwolle.
In categorie 3 (goed) zitten Ajax, Almere City FC, Go Ahead Eagles, FC Groningen, sc Heerenveen, FC Oss, PSV en FC Volendam.
Het eerstvolgende meetmoment is 15 juni. De clubs moeten dan de begrotingscijfers van het seizoen 2013/2014 overleggen.
P$V met der gemeentegeld in 3quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren tot wij weer naar categorie 3 gaan? Heb nog niet echt een idee hoe we er nu voor staan m.b.t. die schulden.
Twee jaar geleden toen ook met die bekerfinale van Feyenoord B1 - Ajax B1, drie keer verplaatst, en uiteindelijk maar achter gesloten deuren gespeeldquote:
Volgens mij zelfs helemaal niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Twee jaar geleden toen ook met die bekerfinale van Feyenoord B1 - Ajax B1, drie keer verplaatst, en uiteindelijk maar achter gesloten deuren gespeeld
Klopt ook geen kloot van die indeling manquote:
Door subsidie gezond zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren tot wij weer naar categorie 3 gaan? Heb nog niet echt een idee hoe we er nu voor staan m.b.t. die schulden.
Die eenzijdige rivaliteit van NAC supporters t.o.v. Feyenoord heb ik altijd een beetje treurig gevonden.quote:
Slaat ook nergens op inderdaad, heb zelf een aantal maten die fanatiek NAC supporter zijn en hebben ook sympathie voor Feyenoord en een bloedhekel aan joden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die eenzijdige rivaliteit van NAC supporters t.o.v. Feyenoord heb ik altijd een beetje treurig gevonden.
Ik weet niet wat er allemaal van waar is maar van jeugdwedstrijden blijf je altijd af. Paar jaar terug al dat kansloze gedoe bij de B1 bekerfinale. We zijn geen joden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die eenzijdige rivaliteit van NAC supporters t.o.v. Feyenoord heb ik altijd een beetje treurig gevonden.
quote:De bekerfinale tussen de A1-junioren van PSV en Feyenoord is verboden door de waarnemend burgemeester van Gilze en Rijen. Het duel zou donderdag worden gespeeld op sportcomplex Verhoven, maar gaat niet door vanwege hardnekkige geruchten over een gewelddadige confrontatie tussen aanhangers van NAC Breda en Feyenoord.
Volgens een bestuurslid van vv Gilze werd de club dinsdag rond halfzes op de hoogte gebracht van het besluit van waarnemend burgemeester Starreveld. Supporters van NAC zouden de aanhangers van Feyenoord 'iets willen aandoen', aldus het bestuurslid. Een aankondiging van de bekerfinale werd eerder al verwijderd van de website van vv Gilze.
Een woordvoerder van de KNVB bevestigt dat het duel niet in Gilze wordt gespeeld, al zou dat niets te maken hebben met een mogelijke confrontatie tussen gewelddadige fans. 'Het duel gaat gewoon door, maar wel op een andere locatie. Er was te veel belangstelling om de wedstrijd in Gilze te houden.' Net als de gemeente Gilze en Rijen wilde de KNVB-woordvoerder niet ingaan op mogelijke rellen tussen voetbalsupporters.
'Heel teleurgesteld'
Bij vv Gilze is het nieuws als een bom ingeslagen. 'Heel, heel teleurstellend. We waren er helemaal klaar voor. Ons sportpark is pas een jaar open en deze wedstrijd zou het complex echt op de kaart zetten. Dat valt nu in duigen.'
'Ons contact met de KNVB is heel goed. Er worden hier al jaren KNVB-duels gespeeld, dus dan is zo'n besluit wel heel erg jammer.'
Feyenoord-supporters hebben zich nog nooit misdragen rondom jeugduels van welke club dan ook voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal van waar is maar van jeugdwedstrijden blijf je altijd af. Paar jaar terug al dat kansloze gedoe bij de B1 bekerfinale. We zijn geen joden.
Al verwart de politie een hoge opkomst qua supporters nog wel eens met dreigend hooligangeweld.
Klopt. Op varkenoord ook bij klassiekers kunnen Ajacieden ongestoord rondlopen. Terwijl op de toekomst toen Van Persie en co. gemolesteerd werden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord-supporters hebben zich nog nooit misdragen rondom jeugduels van welke club dan ook voor zover ik mij kan herinneren.
En toch heeft Feyenoord de naam van achterlijke hooligan club.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Op varkenoord ook bij klassiekers kunnen Ajacieden ongestoord rondlopen. Terwijl op de toekomst toen Van Persie en co. gemolesteerd werden.
Vorig jaar of het jaar ervoor is er nog een jood flink geschopt en achterna gezeten. Dacht ik. Maar je zegt bij Varkenoord, dat was bij de Kuip.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Op varkenoord ook bij klassiekers kunnen Ajacieden ongestoord rondlopen. Terwijl op de toekomst toen Van Persie en co. gemolesteerd werden.
Benieuwd of ze het nu achter gesloten deuren gaan houden.
Erg verrassendquote:Van Geel: "Er heeft zich nog geen club gemeld voor Cissé of Fernandez
Het zal voor Feyenoord niet makkelijk worden om in de zomerstop af te komen van Guyon Fernandez en Sekou Cissé. De clubleiding van de Rotterdammers liet eerder al weten dat beide spelers mochten vertrekken, maar tot nu toe toonde nog geen enkele club interesse in de spelers.
"We zijn bereid met elke partij te praten, maar er heeft zich nog geen club gemeld voor Sekou of Guyon", zo tekende Voetbal International woensdag op uit de mond van Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
Daarnaast sprak Van Geel over Anass Achahbar. De club hoopt de spits in de zomerstop te verhuren. "Anass moet nu gaan spelen. We zullen hem uitleggen dat die stap voor zijn carrière het beste is", zo besloot Van Geel. Dit seizoen kwam de negentienjarige speler niet verder dan acht wedstrijden voor de Rotterdammers.
Die kun je afschrijven vooral sissyboy daar gaat geen club aan beginnen met zijn permanente teenvliesontsteking.quote:
Klopt, ik denk dat ze uiteindelijk transfervrij nog wel weg gaan, alleen al aan salariskosten die je dan bespaart is dat het waard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kun je afschrijven vooral sissyboy daar gaat geen club aan beginnen met zijn permanente teenvliesontsteking.
Laatst stond in VI dat hij Feyenoord bijna 2 ton per doelpunt gekost heeft![]()
![]()
En dan vervolgens weer als een malle gaan scoren bij NEC ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze uiteindelijk transfervrij nog wel weg gaan, alleen al aan salariskosten die je dan bespaart is dat het waard.
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Muto het volgende:
'Heel teleurgesteld'Bij vv Gilze is het nieuws als een bom ingeslagen. 'Heel, heel teleurstellend. We waren er helemaal klaar voor. Ons sportpark is pas een jaar open en deze wedstrijd zou het complex echt op de kaart zetten. Dat valt nu in duigen.''Ons contact met de KNVB is heel goed. Er worden hier al jaren KNVB-duels gespeeld, dus dan is zo'n besluit wel heel erg jammer.'
Ach dat gun ik ze wel, bij Feyenoord raken ze toch geen pepernoot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan vervolgens weer als een malle gaan scoren bij NEC ofzo
Cisse was op zich niet slechter dat wat er nu staat daar maar hij was altijd geblesseerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan vervolgens weer als een malle gaan scoren bij NEC ofzo
Op de Boeet na. Maar ik zie het al voor me, volgend jaar ineens 15 goals voor Sisse en 12 voor KO.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Cisse was op zich niet slechter dat wat er nu staat daar maar hij was altijd geblesseerd.
Als Cisse fit is en blijft kan hij in de Eredivisie inderdaad prima mee en belangrijk zijn voor een club.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de Boeet na. Maar ik zie het al voor me, volgend jaar ineens 15 goals voor Sisse en 12 voor KO.
Het is ook gewoon een redelijke speler, die blessure blijft bizar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Cisse fit is en blijft kan hij in de Eredivisie inderdaad prima mee en belangrijk zijn voor een club.
Begrijp ook niet wat er aan de hand was laatst was Huub op tv bij VI en daar wisten ze niks af van zijn blessure en speelde hij ook gewoon bijna alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |