Schurfterig gedragquote:
het is er dus gebeurt het. wel leuk om dat van jou te horen met je FOK!paparazzi als tagquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.
Want, ja, je hebt het godverdomme zelf online gezet dus nu gaan we er alemaal op plassen ook.
Urgh.
We hadden het over knuffels. Jullie verzinnen ervan alles bij. Wie is hier eng. Is nooit de opzet geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.
Want, ja, je hebt het godverdomme zelf online gezet dus nu gaan we er alemaal op plassen ook.
Urgh.
Je zet een link van een foto zonder aankondiging wat er in staat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.
dus fotos die geplaatst worden op FB, onder het mom van: onder de familie houden enzo. Vind jij dat je ze zo mag plaatsen ?quote:
Ik vind het anders ook behoorlijk "afwijkend" dat er veel mensen zijn die bij grote gebeurtenissen kennelijk de behoefte voelen het hele privèleven van de betrokkenen uit te pluizen en complete familie-albums willen inzien om hun behoefte naar informatie en sensatie te bevredigen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.
ik vind het in elk geval niet kunnen als ze niet zijn geplaatst met het doel om publiekelijk te komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?
De afgelopen jaren word je overspoeld met familiekiekjes van zo'n beetje elke vermoorde
Welnee, dat is dus niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan ook nog van FB van een zus. Dan moet je verdomd hard op zoek zijn geweest.![]()
Ja, jij bent eng in je absurde zucht naar worden gekend in alle informatie. In je overtuiging dat je recht hebt op dit soort foto's te delen Omdat ze op Facebook staan en je ze daarvan kan afplukken. Min is het. Misselijkmakend min en eng. Vooral omdat je het zelf niet doorhebt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
Beetje grijs gebied, foto van 2 slapende kinderen kan niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus fotos die geplaatst worden op FB, onder het mom van: onder de familie houden enzo. Vind jij dat je ze zo mag plaatsen ?
Niet? Ik weet niet hoe haar zus heet hoor. Heb daar ook geen behoefte aan. Dit gaat mij gewoon veel te ver.quote:
Maar het gebeurt, wat zou je er aan willen doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind het in elk geval niet kunnen als ze niet zijn geplaatst met het doel om publiekelijk te komen.
En niet alleen in deze zaak, in alle zaken.
Niet als hij incidenteel door iemand vervoerd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoort die jongste trouwens niet nog in een soort autostoeltje te zitten?
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?
De afgelopen jaren word je overspoeld met familiekiekjes van zo'n beetje elke vermoorde
Welk ritueel/welke rituelen heb je het over?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Tropanzia het volgende:
Papa verhangt zich op het laagste punt. In het Doornse gat.
Stel dat hij er inderdaad een vreemd ritueel op nahield zoals een FOK!ker dat hier zojuist beaamde. Is het dan heel gek om te denken dat hij z'n jongens op het hoogste punt van de Utrechtse Heuvelrug heeft verstopt?
De Amerongse berg?
Of juist de andere kant op richting Duitsland.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Kanjer het volgende:
Wat ik mij afvraag,
Waarom is iedereen zo gefixeerd op de mogelijke route?
Hij had tijd genoeg om vlak over de grens naar het nationale park de Kempen te rijden en dan terug richting utrecht.
Dit dus!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |