quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik ben wel een mannetje.
Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:
Ik ben wel een mannetje.
Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
Ik heb een Badoo profiel als mannetje, boven aan de website kan je je profielfoto plaatsen (tegen betaling uiteraard) en daar klik dan wel eens opquote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?
Want hoe zie jij nu oproepen van mannen die aan vrouwen zijn gericht?
een snotpiercing daarentegen...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
"Viriginity secured" zou ik zeggen in zijn geval
Hij sluit wel heel veel uit...
Piercings, tattoo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed dat hij zijn naam erbij heeft gezet, anders wist ik niet eens wie het zou zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door myxomatosekonijn op 13-05-2013 17:05:07 ]Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Ik wis nooit telefoonnummers.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waarom al die tijd mijn telefoonnummer bewaren?
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wis nooit telefoonnummers.
Wat is er mis mee dat hij contact met je zoekt dan?
Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.
We hebben 1 date gehad. Hij wilde wel een vervolgdate, maar twijfel van mijn kant daarover. Hij kwam in diezelfde week irl iemand tegen, ik kwam ook iemand tegen. Hij schreef zich helemaal hieperdepieper uit, helemaal prima. Vervolgens maanden geen contact en nu zijn relatie over is, ineens uit het niks weer contact zoeken. Hij moet het zelf weten, maar ik vind het gewoon stom! Alsof ik dan ineens goed genoeg ben voor contact. Gewoon geen zin in.
Ik snap je wel (vind ik ook het leuke van hier, zoveel verschillende meningenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.
Jij had toch in eerste instantie twijfel, voor hem dan makkelijke keuze om voor iemand te gaan die het wel in hem ziet zitten.
Hij vindt jou waarschijnlijk erg leuk en probeert het gewoon. Ik vind daar niks stoms aan.
Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen.quote:
Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Sekhmet. Maar die kent haar vriend weer niet via een datingsite.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.
Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Ja, maar die condooms heeft hij daarna ook binnenstebuiten benut. En de zevende keer als kauwgom gebruikt.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.
En voor de succes verhalen moet je bij Hungry_Joe zijn, gewoon omdat hij een baas is.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen.
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Er zijn mensen die bang zijn dat ze herkend worden. En dan het gesprek van de dag zijn bij de koffieautomaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef japiedevlugge het volgende:
Net zoals mensen die foto op verzoek doen, dat snap ik dus niet. Ik bedoel als je dan al niet bekeken wilt worden, waarom dan wel op verzoek met het risico dat je een afwijzing krijgt?
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).
inderdaad gelijkaardig voorvalletje gehadquote:
Denk dat je H_J wilde quotenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:26 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad gelijkaardig voorvalletje gehad1 van mijn bazen zat blijkbaar ook op dating site en andere collega had dat gezien, is een redelijke rel geweest op de werkvloer en zo. (Belgie is wat conservatiever)
ow sorry inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Denk dat je H_J wilde quoten.
Deze man weet, uiteraard bij het binnenstebuiten keren even de buitenkant schoonmaken met alcohol. Krijgt je date er ook nog eens een gratis roes bij.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar die condooms heeft hij daarna ook binnenstebuiten benut. En de zevende keer als kauwgom gebruikt.
Maar bedankt Weiss. *plukt veer uit aars*
Ja klinkt logisch, heb ook al wel iemand herkend. Maar ik denk haast dat met alleen een profieltekstje je niet veel aandacht krijgt. Want de gene die zo'n foto op verzoek doen hebben gewoon een doorsnee tekst als ieder ander.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er zijn mensen die bang zijn dat ze herkend worden. En dan het gesprek van de dag zijn bij de koffieautomaat.
Een rel op de werkvloer omdat je baas op een datingsite zit?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:26 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad gelijkaardig voorvalletje gehad1 van mijn bazen zat blijkbaar ook op dating site en andere collega had dat gezien, is een redelijke rel geweest op de werkvloer en zo. (Belgie is wat conservatiever)
Serieus?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).
Wat een debiel bedrijf is dat dan zeg.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef HaerdenC het volgende:
de bijhorende foto's in openhangend hawai hemdje etc hingen afgeprint aan de koffie ... dat was bij een vrij grote Europese financiële instelling met business dresscode en zeer uitgebreide screening.
om 1 of andere reden werken de quotes niet fatsoenlijk bij mij... waarvoor escuses!
ik vond het vooral wat kinderachtig van de collega om de foto's uit te printen ... belachelijke was helemaal dat de baas niet veel moest doen om te weten wie het was. Hij had een betalend abo en kon dus zien wie er allemaal op zijn profiel geweest was.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een debiel bedrijf is dat dan zeg.
Nee johquote:Op maandag 13 mei 2013 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?
Hopelijk gaan ze t niet uitspreken als peek
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hi, via foon dus kort, maar gisteravond 19:19 via spoedks bevallen van onze prachtige dochter Isa. Ze is 54 cm en 3960 gram en we maken het prima!
Oh en 3 dagen bevallen is een hel, ik heb gejankt en gegild en gesmeekt. Ruggeprik helpt niet tegen beenweeen, maar het is het idd ZOOOO waard!!!
Ik denk eerder een normaal bedrijf met debiele medewerkersquote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een debiel bedrijf is dat dan zeg.
Een open oor. Natuurlijk.quote:Lief en aardig, meegaand en hulpzaam. Heb graag een open oor.
Namelijk kort en bondig.quote:Hee.... ik zoek namelijk een lieve jongen
Dat lijkt me namelijk wel een leuke vrouw voor mijn!quote:Hey, ik zoek namelijk een lieve leuke jongen die goed en lief is voor mijn.... en die mijn lekker gaat verwennen.
Een hoop moeilijke woorden om te zeggen dat je wil neuken.quote:Wie mij leert kennen, komt er achter dat ik vertrouw op een sterk innerlijke weten; een krachtig intuitie. Ik laat daarbij verwachtingen en voorwaarden los en laat me vol vertrouwen mee gaan met de stroom van het leven.
Dat betekent niet dat ik geen verlangens heb. Die zijn er wel degelijk. Het verlangen iemand lief te hebben en te ontvangen, te beminnen, intimiteit te delen.
En terecht. Nu ben je opeens weer goed genoeg? No way.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.
We hebben 1 date gehad. Hij wilde wel een vervolgdate, maar twijfel van mijn kant daarover. Hij kwam in diezelfde week irl iemand tegen, ik kwam ook iemand tegen. Hij schreef zich helemaal hieperdepieper uit, helemaal prima. Vervolgens maanden geen contact en nu zijn relatie over is, ineens uit het niks weer contact zoeken. Hij moet het zelf weten, maar ik vind het gewoon stom! Alsof ik dan ineens goed genoeg ben voor contact. Gewoon geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |