Ja thanks, dat hoop ik ook! Denk dat het dus op de foto leek alsof ze is ingedaald. Volgens mij als dat zo lijkt, ligt ze goed en als m'n buik hoger zit, ligt ze in stuit.Heb een paar foto's naast elkaar gelegd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dit keer wel voor gekozen, vorige keren niet, juist omdat we er nu al 2 rond hebben rennen en door wat Inca heeft meegemaakt.
Oow Elmo, hoop dat Robinson snel aan de kelder begint, dan ligt ze iig goed!
Draaibeestjequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja thanks, dat hoop ik ook! Denk dat het dus op de foto leek alsof ze is ingedaald. Volgens mij als dat zo lijkt, ligt ze goed en als m'n buik hoger zit, ligt ze in stuit.Heb een paar foto's naast elkaar gelegd.
Waaah hou op!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef Spewey het volgende:
[..]
Draaibeestje![]()
![]()
OMG, volgende maand komt ze gewoon!
hihi stel mutsen zijn we eigenlijk ook hequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook voor de spiegel staan grienen dat ik zo le-he-heeee-lijk werd. En zo onzeker wo-ho-ho-hord!
Hormonen.
ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef GotC het volgende:
Geen combitest hier, aangezien het een kansberekening blijft, geen zekerheid. Ik zou er de rest van de zwangerschap onzeker over blijven
dan mogen we bijna tegelijk. Ik moet ik om 14:40quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:20 schreef Kursor het volgende:
Lief dat jullie voor me duimen. om 14.20 uur afspraak, maar ziekenhuizen lopen altijd uit. Ga vanuit m'n werk, maar ben benieuwd of ik nog wat uit m'n handen krijg.
Oh ja, bed verschonen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
wel je bed verschonen spewey? en je hechtingen eruit halen als je dan al thuis bent.
dus volgens mij moet het gewoon
geen idee! volgens mij ligt dat ook helemaal aan de kraamhulp die je krijgt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:46 schreef Spewey het volgende:
Spannend morgen Kursor, ik duim mee!
Wat ik me net zit af te vragen, als je weet dat je een keizersnede gaat krijgen, moet je bed dan ook nog op klossen? Kraamverzorgster hoeft dan niet te kijken naar eventuele hechtingen in je onderkant..
Hier kunnen ook geen klossen onder, idd ook op een extra matras.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
geen idee! volgens mij ligt dat ook helemaal aan de kraamhulp die je krijgt.
Bij mij was het dan niet van te voren bekend dat ik een ks zou krijgen, maar de kraamhulp heeft toen we thuis kwamen, gelijk de extra matras die we op bed hadden liggen (klossen ging niet) er van af gehaald. Ze hoefde bij mij niet veel te doen, de nietjes waren er al uit, ze heeft wel ff gekeken, het bed verschoond en dat was het.
Ja! En ik heb maar 3 dagdelen kraamzorg gehad, ze hoefde niet veel te doen hier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier kunnen ook geen klossen onder, idd ook op een extra matras.
Fijne kraamhulp!
Nee, Gld! Hoezo dat?quote:
vanwege de cursus bij zuidzorg. ik dacht dat die alleen in het zuiden zat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef Sull het volgende:
[..]
Nee, Gld! Hoezo dat?
Spirit, ik hoop dat je al aan het genieten bent van de kleine!
L-E mooie naam, veel geluk samen!
De mijne ligt volgens de meting van afgelopen vrijdag ook een ruime 2 vingers boven m'n navel en sinds gisteren nog iets hoger, kan het zelf voelen. Mijn vk was wel onder de indruk, zei ze, maar positief. Meisje heeft voor zover ik weet idd niet formaat Olli, wellicht relatief wat meer vruchtwater? Het leek in elk geval wel opvallend, maar niet uitzonderlijk, kreeg ik de indruk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben vandaag ook weer goedgekeurd door de VK.
Baarmoeder lag 2 vingers boven mn navel en dat was volgens de VK vrij groot en hoog. Maar... Cwen, was jouw BM niet al heel hoog zonder dat jouw meisje formaat Ollie heeft?
Ja moest gewoon. Ze controleren evengoed je litteken en verschonen je bedquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:46 schreef Spewey het volgende:
Spannend morgen Kursor, ik duim mee!
Wat ik me net zit af te vragen, als je weet dat je een keizersnede gaat krijgen, moet je bed dan ook nog op klossen? Kraamverzorgster hoeft dan niet te kijken naar eventuele hechtingen in je onderkant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |