Klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
mignonne dat was dan een type 2 denk ik?
Zoiets staat er in mijn foldertje.
mijn gyn destijds had een nieuw echoapparaat staan waar ie mee wilde patsenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef GotC het volgende:
Wat goed L-E, wat heb je een sterk mannetje! Heeft hij zeker van z'n mama
Ik had trouwens geen idee dat ze de GUO (SEO ook?) soms in 3D doen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn gyn destijds had een nieuw echoapparaat staan waar ie mee wilde patsen![]()
maar hij gaf aan dat hij zich aan het bekwamen was in 3D beoordelingen van hart en hersenen, en daarnaast was een deel ook voor de leuk voor ons. Om het nog een beetje 'leuk' te houden![]()
ja jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]Ja dat moet ook gebeuren. Ik ben ook wel heel erg voor om 'gebruikt' te worden voor opleidingen.
Ga je trouwens nog stage lopen in het Haga?
Wat hebben er veel mensen een GUO trouwens!
Ah maar oktober dus niet meer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ja
ik begin aankomende week op de couveuseafdeling. En in de zomermaanden op de verloskamers en de polikliniek.
Nope. Althans, niet dat ik nu weet. Ik loop als het goed is in oktober weer stage in een gewone praktijk. Ik hoop op mijn eigen woonplaats en anders op den haag.quote:
Doei!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef L-E het volgende:
Nou, ik kom me officieel afmelden hier. Zal nog niet naar het babytopic overgaan, dat is mijn plek gevoelsmatig nog niet, maar ik blijf hier lekker mee lezen.
Een aantal mensen hebben inmiddels de naam via pm gekregen, de rest volgt later, ik had nogal veel pm's te beantwoorden, en net iets te weinig tijd
Dank voor het meeleven en alle steun de afgelopen tijd. Met mij en L. gaat het supergoed: hij ligt al in de open couveuse, zonder infuus, is groeiende en erg zen, we zijn trots en gelukkig
Doei!
Ik vind het ook behoorlijk spannend, van mij mag het nu wel 6 mei rond een uur of 11 zijn, dat alles helemaal in orde is en dat we fijn onze trouwdag gaan vierenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind het maar eng/spannend hoor die guo.
Spewey, wij moeten ook naar een ander ziekenhuis. Ze morgen dit niet in ieder ziekenhuis.
datyt is toch een dyatase oid? heeft te maken met je wijkende buikspieren kan geen kwaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef Cwen het volgende:
Ik doe een cursus HypnoBirthing, het idee van vertrouwen op je eigen ontspanning bij de geboorte vind ik erg mooi.
Zwemmen ga ik doen zodra ik met verlof ben, want het is nu nog op een onhandige tijd.
LE, succes nog met jullie mannetje!
Spirit, ik hoop dat je je meisje inmiddels hebt.
Gekke vraag: als ik op m'n rug lig en ik span m'n buikspieren, ontstaat er een bult net bij m'n middenrif. Normaal zie je dit niet. Herkent iemand dit?
Nee. Hopen dat het bijtrekt na de bevalling. En idd, zijwaarts omhoog komen vanuit ligstand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Zoals mijn gymjuf zei: 1 situp is ook een situp en van situps tijdens je zwangerschap krijg je een lelijke buik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef L0t.. het volgende:
Mij is bij de zwangerschapscursus verteld dat dit normaal is, alle meiden van de cursus hadden het. Gewoon proberen die rechte buikspieren niet te belasten, dus zijwaarts overeind komen van de bank/je bed etc.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Limone het volgende:
Ik had zojuist de combinatietest en alles is goed.
De kans op 21 was 1:14.000, op 18 1:33.000 en op 21 1: 100.000. Ik werd gelijkgesteld met een vijftienjarige. YES! 15!![]()
Top nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De kans op 21 was 1:14.000, op 18 1:33.000 en op 21 1: 100.000. Ik werd gelijkgesteld met een vijftienjarige. YES! 15!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fijn zeg!!
dat is een goede uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoort erbij, niets tegen te doen, je buik maakt plaats voor je groeiende baarmoeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Cwen het volgende:
Ja, diastase ben ik ook bang voor, heb behoorlijk strakke buikspieren van mezelf dus is te verwachten. Kaart het wel aan bij de fysio, geen idee wat ik eraan kan doen. Buikspieroefeningen deed ik al niet dagelijks, zeg maar...
Daar moet je vlgs mij juist helemaal niets aan willen doen. Is heel normaal en trekt na de bevalling vanzelf weer bij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Cwen het volgende:
Ja, diastase ben ik ook bang voor, heb behoorlijk strakke buikspieren van mezelf dus is te verwachten. Kaart het wel aan bij de fysio, geen idee wat ik eraan kan doen. Buikspieroefeningen deed ik al niet dagelijks, zeg maar...
Hahaja, dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef ymme het volgende:
Ah dat bobbeltje bovenop de buik is dus van de buikspieren
(ik zei van het weekend nog tegen man, ieuw voel nou, net of mijn darmen eruit piepen).
De diastase zit niet net onder het middenrif, maar net boven de navel. het is een klein scheurtje tussen je de linker en rechterhelft van je sixpack zeg maar (ja die heeft iedereen, die six pack, alleen is ie niet overal zichtbaar). Het is iets wat tijd nodig heeft na de bevalling en na een week of 6 weer voldoende tegen elkaar aan ligt om buikspier oefeningen te doen. Tijdens je zwangerschap moet je juist het gebruik van je buikspieren vermijden, door bv eerst op je zij te gaan liggen voor je uit bed omhoog komt, niet eer zwaar te tillen etc.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef Cwen het volgende:
Ik doe een cursus HypnoBirthing, het idee van vertrouwen op je eigen ontspanning bij de geboorte vind ik erg mooi.
Zwemmen ga ik doen zodra ik met verlof ben, want het is nu nog op een onhandige tijd.
LE, succes nog met jullie mannetje!
Spirit, ik hoop dat je je meisje inmiddels hebt.
Gekke vraag: als ik op m'n rug lig en ik span m'n buikspieren, ontstaat er een bult net bij m'n middenrif. Normaal zie je dit niet. Herkent iemand dit?
woon je ook in braboland sull??quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Sull het volgende:
[..]
De diastase zit niet net onder het middenrif, maar net boven de navel. het is een klein scheurtje tussen je de linker en rechterhelft van je sixpack zeg maar (ja die heeft iedereen, die six pack, alleen is ie niet overal zichtbaar). Het is iets wat tijd nodig heeft na de bevalling en na een week of 6 weer voldoende tegen elkaar aan ligt om buikspier oefeningen te doen. Tijdens je zwangerschap moet je juist het gebruik van je buikspieren vermijden, door bv eerst op je zij te gaan liggen voor je uit bed omhoog komt, niet eer zwaar te tillen etc.
Ik doe btw ook een zwangerschapsgym van de thuiszorg en die is behoorlijk actief. Ik heb het zelf als fysio ook jaren gegeven, maar ik was nooit zo fanatiek als deze juf. Die gaat namelijk ook atijd nog een kwartier door en totaal doen we dan 45 minuten oefeningen...
Ik heb gisteren ook voor de spiegel staan grienen dat ik zo le-he-heeee-lijk werd. En zo onzeker wo-ho-ho-hord!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone![]()
Mag ik trouwens ff klagen over mijn extreem vette huid..meh, ik voel me lelijk![]()
Heb voor zaterdag maar een afspraak bij de kapper gemaakt en een of andere dagcreme gekocht die ik normaal te duur zou vinden...mischien helpt het![]()
Nee, dat van die trisomie bedacht ik mij van de week pasquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone. Was de reden om de combinatietest te doen voornamelijk ook voor de eventueel verhoogde kans op trisomi 13?
Hier gaan we de combinatietest waarschijnlijk niet doen. De vk vertelde dat we waarschijnlijk geen verhoogde kans hebben en dat de uitslag minder betrouwbaar zou zijn omdat ik jonger ben dan 25.
Wie hebben er hier allemaal juist wel of niet voor een combinatietest gekozen en waarom?
Dit keer wel voor gekozen, vorige keren niet, juist omdat we er nu al 2 rond hebben rennen en door wat Inca heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone. Was de reden om de combinatietest te doen voornamelijk ook voor de eventueel verhoogde kans op trisomi 13?
Hier gaan we de combinatietest waarschijnlijk niet doen. De vk vertelde dat we waarschijnlijk geen verhoogde kans hebben en dat de uitslag minder betrouwbaar zou zijn omdat ik jonger ben dan 25.
Wie hebben er hier allemaal juist wel of niet voor een combinatietest gekozen en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |