SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Raargh, irritant hè! Ik heb m'n 30 dagen ook onderbrokenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Shitzooi!
Ik verrek net mijn kuitspier...Jillian les 12
En nu moet ik dus eigenlijk rust nemen een paar dagen...
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, letterlijk 1 hapje appeltaart gehad voor de smaak. Verder een topdag qua eten. Vanavond weer lopen, voor het eerst overdag. Zal me toch ooit over de schaamte heen moeten zetten.
Waar mensen zich al niet druk om maken...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenEr zitten in ons park allemaal groepjes jongeren en jeugd en die gaan je dan naroepen
Och, ik ben ook weleens nageroepen, geen idee wat ze zeiden. Doof zijn ftw op sommige momentenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenEr zitten in ons park allemaal groepjes jongeren en jeugd en die gaan je dan naroepen
Ga weg! JIJ HOORT IN SLANKquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Goodbye het volgende:
ESF meet, Q, of is dat slecht voor je reputaaaaasie?
Bij Taart?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier morgen huilen(garpje
)
Heb een meet van F&F.. bitterballen, vlaai, chocoladetaart, friet, gehaktballen, saté..
Ik skip de bitterballen, vlaai, en friet soberso maar![]()
Er is wel sla
En je mot slankies niet, nou lekker dan!quote:
Ze heeft mij iig nog nooit gebetenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je mot slankies niet, nou lekker dan!
Nee, bij de friet, sate en gehaktballen. Ik neem wel veul sla met wat sate ofzo.quote:
Skinny bitchquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je mot slankies niet, nou lekker dan!
nee, bij de Taartjesfee thuis, zoiets zei ze namelijk van de weekquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, bij de friet, sate en gehaktballen. Ik neem wel veul sla met wat sate ofzo.
Oooh!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bij de Taartjesfee thuis, zoiets zei ze namelijk van de week
Nope, Qwea gaat naar de echte, die heb ik afgezegd wegens te engquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, Qwea gaat naar de echte, die heb ik afgezegd wegens te eng![]()
![]()
Die van TF is een spin off van wat ooit een leesclub was.
Ah joh, is echt niet eng hoor!! Volgende x gewoon gaan, zaterdag zijn er ook wat mensen als Anouk in de finale staat (waaronder ik, ik kan morgen niet).quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Zeg, ook als anouk niet in de finale staat heur!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, is echt niet eng hoor!! Volgende x gewoon gaan, zaterdag zijn er ook wat mensen als Anouk in de finale staat (waaronder ik, ik kan morgen niet).
Ja, ik ben er sowieso met Greys zaterdag, maar wist niet of er dan nog meer zouden komen. Kom jij ook weer zaterdag?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, ook als anouk niet in de finale staat heur!
Staat wel in de planning. Ik wil jouw bevallige kontje niet missenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben er sowieso met Greys zaterdag, maar wist niet of er dan nog meer zouden komen. Kom jij ook weer zaterdag?
Ik. Dus, tot morgen!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, I know, dat zei Greys ook, maar ik heb een van mijn 'wie zit er nou op mij te wachten' buien dus ik sla even over. Komt vanzelf een keer goed.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:40 schreef Zeester het volgende:
Mijn eerste werkdag was echt leuk! Leuke tent, leuke collega's, leuk werk! Wilde eigenlijk vanavond gaan aquafitten maar heb nu al onwijs honger en ben ook wel heel moe van alle nieuwe indrukken, dus ik denk dat ik eventjes spijbel en gewoon zo ga koken, ipv pas om half 9 te kunnen eten.
Het is echt niet eng, haske gezellig en lijkt me vet tof je te meeten. Mirjam komt ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb nu al tegen TF gezegd dat ik daarheen kom en nu ga ik weer twijfelen.
Maar wellicht ook intimiderend voor een kinderloze als Qweaquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Vicky het volgende:
Ja maar ik ga naar TF en daar is het ook gezellig
Meid, je hebt verdeurie twee kinderen die voortkomen uit een Fok meet!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de ESF meet is iets dichterbijen sws heb ik lang geleden gezegd dat ik er heen wilde en moet ik me mss eens over mezelf heen zetten enzo.
Want ergens wil ik wel heel graag want vlgs mij wordt het echt een onwijze leuke meet. En... En...
Dan kom je. Eet je mee? De meet is leuk, gezellig, kei tofquote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de ESF meet is iets dichterbijen sws heb ik lang geleden gezegd dat ik er heen wilde en moet ik me mss eens over mezelf heen zetten enzo.
Want ergens wil ik wel heel graag want vlgs mij wordt het echt een onwijze leuke meet. En... En...
Waar woon je? Kan ik je oppikken vanuit de lijn Den Helder - Rotterdam?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh, suf he... En er komen ook echt wel mensen die ik eerder heb gezien. * Brighteyes is silly
(Oh, en in 'die week van de maand' dus wat ontoerekeningsvatbaar.)
En aan het eten...![]()
Maar de stuffed cabbage casserole zit in de ovenen is bijna klaar.![]()
Wie zegt dat ik geen kids heb?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wellicht ook intimiderend voor een kinderloze als Qwea
Hai.quote:
Gouda.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je? Kan ik je oppikken vanuit de lijn Den Helder - Rotterdam?
Leuk, Zeesterquote:Op maandag 13 mei 2013 17:40 schreef Zeester het volgende:
Mijn eerste werkdag was echt leuk! Leuke tent, leuke collega's, leuk werk! Wilde eigenlijk vanavond gaan aquafitten maar heb nu al onwijs honger en ben ook wel heel moe van alle nieuwe indrukken, dus ik denk dat ik eventjes spijbel en gewoon zo ga koken, ipv pas om half 9 te kunnen eten.
Ik ben vanaf nu serveerster in een lunchroom. Ik studeer ook nog daarnaast, maar het geld was na 4 maanden baan-loos een beetje (of helemaal eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor wrrk doe je eigenlijk Zeester?
*uit cocon kruipt...
Verstandigquote:
Dat zal best even van alle nieuwigheid zijn hoor!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu serveerster in een lunchroom. Ik studeer ook nog daarnaast, maar het geld was na 4 maanden baan-loos een beetje (of helemaal eigenlijk) op, dus ben heel blij dat ik nu weer aan de slag ben. Ben wel een stuk moeier dan verwacht, heb net mijn eten op en wil nu het liefste een dutje doen. Hopelijk ben ik vooral moe door al de nieuwig-heid, want ik werkte vandaag 6 uurtjes, maar moet woensdag 11!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:19 schreef Vanyel het volgende:
Moet je een kusje of een flinke schop onder je kont?
Ga een rondje lopen zonder chocotoff, dat denkt beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK WEEEEEEEEEEEEEEEEEEET HET NIET!!!
Ik pak even een chocotoff, dan ga ik er over nadenken....
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga een rondje lopen zonder chocotoff, dat denkt beter.
Neem een veel groter ontbijt dan je gewend bent, één waar je echt vol van zit (flink bord havermoutpap oid). Dit werkt de hele dag door. Het schijnt zelfs dat een ontbijt waar chocolade bij wordt gegeten het beste werkt, drink misschien een glas chocomel light? Koop verder vooral snackfood in de vorm van worteltjes en dergelijke en ga daar op snacken als je snaaineigingen hebt. Eet ook een handje walnoten in de loop van de dag, schijnt ook goed te werken voor verzadiging. Nog beter in combinatie met bijv low fat griekse yoghurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 05:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er moet echt ergens een knop om, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik kan er ook niet echt een reden voor verzinnen of aanwijzen...
Dé tip: geen troep in huis halen, dan kun je je er ook niet aan vergrijpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem een veel groter ontbijt dan je gewend bent, één waar je echt vol van zit (flink bord havermoutpap oid). Dit werkt de hele dag door. Het schijnt zelfs dat een ontbijt waar chocolade bij wordt gegeten het beste werkt, drink misschien een glas chocomel light? Koop verder vooral snackfood in de vorm van worteltjes en dergelijke en ga daar op snacken als je snaaineigingen hebt. Eet ook een handje walnoten in de loop van de dag, schijnt ook goed te werken voor verzadiging. Nog beter in combinatie met bijv low fat griekse yoghurt.
Drink extra veel water. Maak een lijstje met redenen waarom je wilde afvallen, zonder het in je hoofd te verdraaien tot 'kan ik volgende week ook mee beginnen, nu eerst chocotof'. Ga je tanden poetsen zodra je iets ongezonds in je mond wil gaan stoppen. Of ga direct wandelen. Haal niets in huis wat je niet had willen eten. Laat desnoods iemand anders verantwoorde boodschappen voor je doen.
Datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem een veel groter ontbijt dan je gewend bent, één waar je echt vol van zit (flink bord havermoutpap oid). Dit werkt de hele dag door. Het schijnt zelfs dat een ontbijt waar chocolade bij wordt gegeten het beste werkt, drink misschien een glas chocomel light? Koop verder vooral snackfood in de vorm van worteltjes en dergelijke en ga daar op snacken als je snaaineigingen hebt. Eet ook een handje walnoten in de loop van de dag, schijnt ook goed te werken voor verzadiging. Nog beter in combinatie met bijv low fat griekse yoghurt.
Drink extra veel water. Maak een lijstje met redenen waarom je wilde afvallen, zonder het in je hoofd te verdraaien tot 'kan ik volgende week ook mee beginnen, nu eerst chocotof'. Ga je tanden poetsen zodra je iets ongezonds in je mond wil gaan stoppen. Of ga direct wandelen. Haal niets in huis wat je niet had willen eten. Laat desnoods iemand anders verantwoorde boodschappen voor je doen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef _Dido_ het volgende:
Maar goed, als de knop eenmaal om is, is dat makkelijk. Ik wéét dan ook gewoon dat 'ie om is. Lastig uit te leggen, maar het voelt dan als anders dan andere keren dat ik me heb voorgenomen weer wat af te vallen.
Je gaat toch geen voor/na foto's van een ander gebruiken om je eigen voortgang weer te geven! Hup, eigen foto's willen wequote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Tink89 het volgende:
Dit lijf is redelijk vergelijkbaar met hoe ik ooit was en ik ben inmiddels toch aardig op weg naar de rechtseBen er nog niet, maar die -40 ga ik voor de vakantie nog halen!
[ afbeelding ]
Edit: Al waren mijn armen wel minder dik dan die van haar toen ze begon...
Toch ook een bijzonder mooie vrouw op die eerste fotoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Tink89 het volgende:
Dit lijf is redelijk vergelijkbaar met hoe ik ooit was en ik ben inmiddels toch aardig op weg naar de rechtseBen er nog niet, maar die -40 ga ik voor de vakantie nog halen!
[ afbeelding ]
Eerst leefde ik in fases. Dan weer een fase gezond en dan weer een fase minder gezond. Wist na een fase minder gezond dus ook dat er weer een fase gezond kwam, maar ja, zo blijf je een beetje in balans (en de minder gezonde fases tikken natuurlijk meer aan dan de gezonde fasesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou graag willen weten hoe dat mechanisme precies werkt in je hersenen, want als ik in de juiste flow zit gaat het als vanzelf. Terwijl het stadium waar DP nu in zit ook heel herkenbaar is en desastreus is. Dat je elke dag en elke dag weer denkt: hoe heb ik ooit kunnen eten zonder elke dag de mist in te gaan
Ik vond stoppen met roken makkelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik moet wel zeggen dat na een weekend als afgelopen weekend het wel weer een paar dagen duurt voor ik weer in de flow zit, en die paar dagen zijn echt doorbijten
Maar als je die drie dagen gehad hebt gaat het weer als vanzelf. Het is net als stoppen met roken he, eigenlijk
Een goed verzorgde kop is echt 80% van het totaalplaatje hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch ook een bijzonder mooie vrouw op die eerste foto
Ja, omdat dat definitiever is. Stoppen met eten is onmogelijk, dus je moet elke dag keuzes maken. Maar wat betreft in een flow komen... tsja, ik vind het aardig vergelijkbaar. Je valt ook minder diep als je een keer een slippertje amakt met dieten, dat compenseert veelquote:
Dat dacht ik elke keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef _Dido_ het volgende:
Eerst leefde ik in fases. Dan weer een fase gezond en dan weer een fase minder gezond. Wist na een fase minder gezond dus ook dat er weer een fase gezond kwam, maar ja, zo blijf je een beetje in balans (en de minder gezonde fases tikken natuurlijk meer aan dan de gezonde fases). Ik ben nu gewoon benieuwd wat er gebeurt als ik echt doorzet en eindelijk dat buikje eens kwijtraak, dat ik al een beetje had geaccepteerd... Het kost me ook helemaal geen moeite, daar ben ik wel blij mee. Dat geeft mij ook de hoop dat het nu wel goed gaat komen.
Vind haar gezicht links ook mooier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch ook een bijzonder mooie vrouw op die eerste foto
Je hebt wel gelijk, ik ken de flow. Maar ik kan hem niet vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, omdat dat definitiever is. Stoppen met eten is onmogelijk, dus je moet elke dag keuzes maken. Maar wat betreft in een flow komen... tsja, ik vind het aardig vergelijkbaar. Je valt ook minder diep als je een keer een slippertje amakt met dieten, dat compenseert veel
Als je zo makkelijk weer terugvalt in je oude gedrag, is er niet echt een knop om natuurlijk. Dan houd je jezelf voor de gekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik elke keer
Maar nee, serieus voelt het dit keer echt veel steviger dan ooitDus wie weet gaat het nu voor ons beiden toch echt goed komen
Ik herken die fases wel overigens en geen idee waarom/waardoor zo'n periode begint en hoe ik dan plots toch weer in de juiste mood terecht kom. We noemen het een knop die om moet en dat lijkt het ook wel, maar geen idee waar die zit en wie die knop bedient
Dat is ook wel heel erg waar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe ik met mijn eten omga is zo afhankelijk van alles wat er om mij heen gebeurd. Daar krijg ik af en toe het schijt van.. Dat ik zo'n eeuwige emo-eter ben lijkt het wel.
Ik denk dat jij die knop dan toch anders ziet dan ik, want die heeft niets te maken met snel terugvallen in oud gedrag (en wat is 'snel'?).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:05 schreef _Dido_ het volgende:
Als je zo makkelijk weer terugvalt in je oude gedrag, is er niet echt een knop om natuurlijk. Dan houd je jezelf voor de gekZoals het nu voelt, heb ik één keer eerder gevoeld: in 2007. Toen ging er 20 kilo van af.
quote:
Ik blijf gewoon een dikke plofkop houden, ook met 30 kilo eraf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is ook wel een nadeel van veel afvallen, soms wordt je gezicht echt minder mooi, spitser.
30 kilo min krijg ik een wat ingevallen koppie en gaan mensen hun zorgen uiten incl 'nu stoppen met lijnen hoor!' terwijl ik nog steeds overgewicht heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf gewoon een dikke plofkop houden, ook met 30 kilo eraf.
Qua gezicht vind ik dat wel meevallen, vanaf het gezicht naar beneden is er natuurlijk geen discussiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Menen jullie dit nou echt?Die vrouw is rechts zo veel knapper, en echt niks spits of schraals te vinden
Met 30 kg eraf weeg ik zo'n 80 kg. Dan zou er nog 20 kg afmoeten, dat zie ik echt niet gebeuren. Dan blijft er niks van mij over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
30 kilo min krijg ik een wat ingevallen koppie en gaan mensen hun zorgen uiten incl 'nu stoppen met lijnen hoor!' terwijl ik nog steeds overgewicht heb.
Meh, vind d'r gezicht inderdaad niet zo mooi op die rechtse foto.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Menen jullie dit nou echt?Die vrouw is rechts zo veel knapper, en echt niks spits of schraals te vinden
Wil je mijn hard copy van mijn 'Het geheim van slanke mensen' lenen? Ik stuur hem zo naar je op!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 05:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok het gaat echt in raprapraptempo compleet mis hier. Ik schiet keihard omhoog en ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te stoppen met vreten
Heeft er iemand een "extra kopietje" voor me van dat Becks boek? *Winkwink*
Er moet echt ergens een knop om, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik kan er ook niet echt een reden voor verzinnen of aanwijzen...
Eensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Je krijgt helemaal geen ingevallen kop joh, dat zeggen mensen omdat ze je alleen met een plofkop kennen. Echt hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
30 kilo min krijg ik een wat ingevallen koppie en gaan mensen hun zorgen uiten incl 'nu stoppen met lijnen hoor!' terwijl ik nog steeds overgewicht heb.
Wat? Er blijft niets van je over als je 80 kg weegt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met 30 kg eraf weeg ik zo'n 80 kg. Dan zou er nog 20 kg afmoeten, dat zie ik echt niet gebeuren. Dan blijft er niks van mij over.
[..]
Meh, vind d'r gezicht inderdaad niet zo mooi op die rechtse foto.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!
Ik zie net dat ik een bmi van 24,9 heb
Is eindelijk gezond gewicht. Wel op het randje, maar dan nog
ah, zit daar de cruxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
De vrouw rechts op de foto is zeker wel mooi, maar ook ik vind haar gezicht mooier links. Maar dat kan ook door de laag make up rechts komen. Links is voor mij natuurlijker en dus mooier.
Er blijft niks van mij over als ik 60 kg weeg, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat? Er blijft niets van je over als je 80 kg weegt?Hoe lang ben je dan wel niet?
Maakt niet uit, het is onder de 25quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!
Mja, en dan zul je zien dat je vet op je buik blijft hangenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er blijft niks van mij over als ik 60 kg weeg, bedoelde ik.
Heupen, kont en tieten wil ik echt niet kwijt hoor! Ja, een beetje, dat wel.
Nee is het ook niet per definitie, maar bij deze vrouw vind ik dat wel het geval.. Vind haar make up recht namelijk te donker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, zit daar de crux
(ik vind natuurlijk niet per definitie mooier)
Valt bij mij, gelukkig, wel mee. Ik groei redelijk in proportie. En ik heb echt heule grote tetten. Maar die heb ik altijd gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en dan zul je zien dat je vet op je buik blijft hangen![]()
(daar heb ik nogal last van)
Ik denk dat het feit dat het waarschijnlijk in een televisiestudio is met 100000 watt aan lampen op d'r bakkes daar wel wat aan bijdraagtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee is het ook niet per definitie, maar bij deze vrouw vind ik dat wel het geval.. Vind haar make up recht namelijk te donker.
Maar goed das een andere discussie
Tettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt bij mij, gelukkig, wel mee. Ik groei redelijk in proportie. En ik heb echt heule grote tetten. Maar die heb ik altijd gehad.
Dan heb je wel een erg slanke taille of niet. Want een omtrek van 80 is niet groot..quote:
Heldin!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Tink89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Heb ik altijd gehouden. Er zit nog wel vorm in mijn lijf. Alleen op sommige plekken te veel en steekt het te veel uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg slanke taille of niet. Want een omtrek van 80 is niet groot..
Ik was met 67 kg ook prachtig slank, maar nog steeds een buikjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en dan zul je zien dat je vet op je buik blijft hangen![]()
(daar heb ik nogal last van)
Oh, ik dacht dat ik al grote had met F/Gquote:
Ja, dit. Ah well - heb inmiddels wel geleerd dat het mij meer opvalt dan alle andere mensen samen en ik wil toch nog een keer kinderen binnenkort, dan is de hoop toch verloren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik was met 67 kg ook prachtig slank, maar nog steeds een buikje.
Nee hoor. Zie Tinkepinkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dit. Ah well - heb inmiddels wel geleerd dat het mij meer opvalt dan alle andere mensen samen en ik wil toch nog een keer kinderen binnenkort, dan is de hoop toch verloren.
Ja, precies. Cupmaten zijn bij mij ook niet heel erg veranderd. Of er nou 30 kg bijkwam, of 30 kg afging.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik al grote had met F/G. Nou ja, daar blijft bij jou nog wel wat van over als je afvalt. Ben er bij mezelf ook niet bang voor dat er veel afgaat, want toen ik op m'n slankst was, had ik deze cupmaat ook
.
Maar opgeblazen voeten!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dit. Ah well - heb inmiddels wel geleerd dat het mij meer opvalt dan alle andere mensen samen en ik wil toch nog een keer kinderen binnenkort, dan is de hoop toch verloren.
Fijn hè?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Cupmaten zijn bij mij ook niet heel erg veranderd. Of er nou 30 kg bijkwam, of 30 kg afging.
Qua kosten voor een BH zou ik dat wel willen. Nu is het echt een rib uit mijn lijf. Mooie lingerie kopen is dus nooit zo'n puik plan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Fijn hè?Of zou jij wel graag wat eraf willen?
Ik koop mijn beha's voor 25-30 euro op eBay hoor (Freya). Eén keer laten opmeten bij een professionele zaak (en uit fatsoen een beha kopen daar) en you're good to go. Mits je gewicht stabiel is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Qua kosten voor een BH zou ik dat wel willen. Nu is het echt een rib uit mijn lijf. Mooie lingerie kopen is dus nooit zo'n puik plan.
Aan de andere kant, soms zie ik van die fatties met heule kleine tietjes die echt niet in verhouding staan tot de rest van het lijf. Dan valt zo'n dikke buik ook meer op ofzo. Lijkt me echt heel naar.
Dan laat het maar zo.![]()
Heb al een borstverkleining achter de rug, 8 jaar geleden, I'm fine.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik zou graag willen weten hoe dat mechanisme precies werkt in je hersenen, want als ik in de juiste flow zit gaat het als vanzelf. Terwijl het stadium waar DP nu in zit ook heel herkenbaar is en desastreus is. Dat je elke dag en elke dag weer denkt: hoe heb ik ooit kunnen eten zonder elke dag de mist in te gaan
Dat is lief. En ook wel waarquote:
Daar heb ik dus serieus nooit aan gedacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik koop mijn beha's voor 25-30 euro op eBay hoor (Freya). Eén keer laten opmeten bij een professionele zaak (en uit fatsoen een beha kopen daar) en you're good to go. Mits je gewicht stabiel is, natuurlijk.
Ik heb op zich altijd wel mooie BH's.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Voor ik eBay ontdekte, droeg ik van die lelijke omabeha's van de Livera. Dit voelt zo veel fijner!
Ik tot een jaar of twee geleden ook niet. Tot iemand uit Slank (alle probs naar loveli) ermee kwamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik dus serieus nooit aan gedacht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!
Eigenlijk niet. Het zijn gewoon Britse winkels waar ik ze koop. Tip: zoek even uit welke maat je hebt in de UK en zoek daarop. Dan heb je niet de frustratie dat je allerlei moois tegenkomt en dat het er dan niet is in jouw maatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb op zich altijd wel mooie BH's.
Behalve die die ik nu aanheb dan.Maar die was maar 17 euro.
Ik ga eens op Ebay kijken.![]()
Heb je een favoriete verkoper?
Deze website kreeg ik laatst van iemand:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik tot een jaar of twee geleden ook niet. Tot iemand uit Slank (alle probs naar loveli) ermee kwam. Overigens heeft Shopvip ook nog wel eens Freya's in de aanbieding.
Jaquote:
Weinig keus en het kan (veel) goedkoper op eBayquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze website kreeg ik laatst van iemand:
http://www.grote-cupmaten.nl/
Ja, ja, ja. Ik vond jouw idee ook al veel beter, maar ik wilde gewoon graag een duit in het zakje doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Weinig keus en het kan (veel) goedkoper op eBay
Dit kan ik onderschrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en DP!!! Meer eiwitten in je dieet! Ik dacht ook 'sure' steeds, maar nu ik 's ochtends wat kwark met blauwe bessen eet als tussendoortje heb ik toch echt minder moeite de hele dag door. Maybe toeval, maar ik wijk voorlopig even niet van mijn kwark af.![]()
Ik doe er ananas of diepvriesfruit doorheen. Helpt nietquote:
Same here, maar dan met yoghurt en muesli. Veel minder snel honger. Roggebrood als tussendoortje werkt ook echt ideaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en DP!!! Meer eiwitten in je dieet! Ik dacht ook 'sure' steeds, maar nu ik 's ochtends wat kwark met blauwe bessen eet als tussendoortje heb ik toch echt minder moeite de hele dag door. Maybe toeval, maar ik wijk voorlopig even niet van mijn kwark af.![]()
Nee, je moet ook muesli nemen of een andere vorm van ontbijtgranen. Fruit is alleen water, dat vult natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik doe er ananas of diepvriesfruit doorheen. Helpt niet
Ik ontbijt met een combi van Brinta en havermout met melk (en whey, voor de aanvullende eiwitjes + zoetigheid).
Wat is normaal dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Same here, maar dan met yoghurt en muesli. Veel minder snel honger. Roggebrood als tussendoortje werkt ook echt ideaal.
Ik heb net op m'n werk even m'n Hb (ijzergehalte in bloed) gemeten, omdat ik gek word van m'n moeheid. Gisteren ging m'n dag perfect, ook qua eten, maar weer niet hardgelopen omdat ik doodop was. En dan halfjankend op de bank liggen omdat je baalt van jezelf. Hb is een whopping 5,8, dus dat verklaart wel het een en ander
. Had morgen al een afspraak staan met de huisarts, eens kijken waar dit vandaan komt.
Ik eet natuurlijk ook nog gewoon mijn Brinta he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook muesli nemen of een andere vorm van ontbijtgranen. Fruit is alleen water, dat vult natuurlijk niet
Ja, maar Dido had het over ontbijt dacht ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik eet natuurlijk ook nog gewoon mijn Brinta he.
En dan is kwark met fruit een prima tussendoortje toch?
Kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar Dido had het over ontbijt dacht ik.
Oh sorry, dacht dat ik het erbij had gezet. Normaal is 7,5-10. 7.3 is bloedarmoede grens. Rond de 5 hang ik bij patiënten normaal een zakje bloed aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is normaal dan?
(niet iedereen heeft hier een medische achtergrond)
Eau, da's niet best!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat ik het erbij had gezet. Normaal is 7,5-10. 7.3 is bloedarmoede grens. Rond de 5 hang ik bij patiënten normaal een zakje bloed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |