SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Raargh, irritant hè! Ik heb m'n 30 dagen ook onderbrokenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Shitzooi!
Ik verrek net mijn kuitspier...Jillian les 12
En nu moet ik dus eigenlijk rust nemen een paar dagen...
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, letterlijk 1 hapje appeltaart gehad voor de smaak. Verder een topdag qua eten. Vanavond weer lopen, voor het eerst overdag. Zal me toch ooit over de schaamte heen moeten zetten.
Waar mensen zich al niet druk om maken...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenEr zitten in ons park allemaal groepjes jongeren en jeugd en die gaan je dan naroepen
Och, ik ben ook weleens nageroepen, geen idee wat ze zeiden. Doof zijn ftw op sommige momentenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf nu wel overdag hard te lopen, maar niet buiten schooltijdenEr zitten in ons park allemaal groepjes jongeren en jeugd en die gaan je dan naroepen
Ga weg! JIJ HOORT IN SLANKquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Goodbye het volgende:
ESF meet, Q, of is dat slecht voor je reputaaaaasie?
Bij Taart?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier morgen huilen(garpje
)
Heb een meet van F&F.. bitterballen, vlaai, chocoladetaart, friet, gehaktballen, saté..
Ik skip de bitterballen, vlaai, en friet soberso maar![]()
Er is wel sla
En je mot slankies niet, nou lekker dan!quote:
Ze heeft mij iig nog nooit gebetenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je mot slankies niet, nou lekker dan!
Nee, bij de friet, sate en gehaktballen. Ik neem wel veul sla met wat sate ofzo.quote:
Skinny bitchquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je mot slankies niet, nou lekker dan!
nee, bij de Taartjesfee thuis, zoiets zei ze namelijk van de weekquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, bij de friet, sate en gehaktballen. Ik neem wel veul sla met wat sate ofzo.
Oooh!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bij de Taartjesfee thuis, zoiets zei ze namelijk van de week
Nope, Qwea gaat naar de echte, die heb ik afgezegd wegens te engquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, Qwea gaat naar de echte, die heb ik afgezegd wegens te eng![]()
![]()
Die van TF is een spin off van wat ooit een leesclub was.
Ah joh, is echt niet eng hoor!! Volgende x gewoon gaan, zaterdag zijn er ook wat mensen als Anouk in de finale staat (waaronder ik, ik kan morgen niet).quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Zeg, ook als anouk niet in de finale staat heur!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, is echt niet eng hoor!! Volgende x gewoon gaan, zaterdag zijn er ook wat mensen als Anouk in de finale staat (waaronder ik, ik kan morgen niet).
Ja, ik ben er sowieso met Greys zaterdag, maar wist niet of er dan nog meer zouden komen. Kom jij ook weer zaterdag?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, ook als anouk niet in de finale staat heur!
Staat wel in de planning. Ik wil jouw bevallige kontje niet missenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben er sowieso met Greys zaterdag, maar wist niet of er dan nog meer zouden komen. Kom jij ook weer zaterdag?
Ik. Dus, tot morgen!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, I know, dat zei Greys ook, maar ik heb een van mijn 'wie zit er nou op mij te wachten' buien dus ik sla even over. Komt vanzelf een keer goed.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:40 schreef Zeester het volgende:
Mijn eerste werkdag was echt leuk! Leuke tent, leuke collega's, leuk werk! Wilde eigenlijk vanavond gaan aquafitten maar heb nu al onwijs honger en ben ook wel heel moe van alle nieuwe indrukken, dus ik denk dat ik eventjes spijbel en gewoon zo ga koken, ipv pas om half 9 te kunnen eten.
Het is echt niet eng, haske gezellig en lijkt me vet tof je te meeten. Mirjam komt ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb nu al tegen TF gezegd dat ik daarheen kom en nu ga ik weer twijfelen.
Maar wellicht ook intimiderend voor een kinderloze als Qweaquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Vicky het volgende:
Ja maar ik ga naar TF en daar is het ook gezellig
Meid, je hebt verdeurie twee kinderen die voortkomen uit een Fok meet!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de ESF meet is iets dichterbijen sws heb ik lang geleden gezegd dat ik er heen wilde en moet ik me mss eens over mezelf heen zetten enzo.
Want ergens wil ik wel heel graag want vlgs mij wordt het echt een onwijze leuke meet. En... En...
Dan kom je. Eet je mee? De meet is leuk, gezellig, kei tofquote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de ESF meet is iets dichterbijen sws heb ik lang geleden gezegd dat ik er heen wilde en moet ik me mss eens over mezelf heen zetten enzo.
Want ergens wil ik wel heel graag want vlgs mij wordt het echt een onwijze leuke meet. En... En...
Waar woon je? Kan ik je oppikken vanuit de lijn Den Helder - Rotterdam?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh, suf he... En er komen ook echt wel mensen die ik eerder heb gezien. * Brighteyes is silly
(Oh, en in 'die week van de maand' dus wat ontoerekeningsvatbaar.)
En aan het eten...![]()
Maar de stuffed cabbage casserole zit in de ovenen is bijna klaar.![]()
Wie zegt dat ik geen kids heb?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wellicht ook intimiderend voor een kinderloze als Qwea
Hai.quote:
Gouda.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je? Kan ik je oppikken vanuit de lijn Den Helder - Rotterdam?
Leuk, Zeesterquote:Op maandag 13 mei 2013 17:40 schreef Zeester het volgende:
Mijn eerste werkdag was echt leuk! Leuke tent, leuke collega's, leuk werk! Wilde eigenlijk vanavond gaan aquafitten maar heb nu al onwijs honger en ben ook wel heel moe van alle nieuwe indrukken, dus ik denk dat ik eventjes spijbel en gewoon zo ga koken, ipv pas om half 9 te kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |