Ik weet hoe je je voeltquote:
Oké man.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6 Wedstrijden in 4 weken, wat huil je?
Moet je ff in Engeland in alle competities tot het eind meedoen, dan speel je in de laatste maand ongeveer om de dag als je hier en daar op herhaling moest voor de beker
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.quote:
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Jazeker. Voor 7-8 ton opgepikt en is nu bijna 15 miljoen waard, haalt vaak de man of the match award op.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.
Hangt van je team af. Welk team ben je en in welke competitie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: werkt bij een Lower League team met een lage doelstelling een aanvallende taktiek of is dat altijd zelfmoord ?
Ik balde net met GAE tegen Vaslui (friendly). 4-1 winstquote:Op maandag 13 mei 2013 15:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.
Lekker bezig! Ik ga het spelletje nu ook maar weer eens opstarten en kijken of ik er nog wat van kan maken haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef dennis3d het volgende:
Competitie gewonnen
Alle 2 de bekers gewonnen
De CL finale met 1-0 gewonnen van Real Madrid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al benadert door Inter,Liverpool,Spurs,Schalke en Ajax maar ik blijf gewoon bij Lille ik wil nu een bazen team met alleen maar regens
Kan prima werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: werkt bij een Lower League team met een lage doelstelling een aanvallende taktiek of is dat altijd zelfmoord ?
Kan prima. LLM is een beetje een loterij, maar wel superleuk doordat alle teams veel punten laten liggen. Je kan gerust een slechte reeks hebben en nog de titel pakken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bij LLM gewoon 2x 4-4-2 instellen, de ene tactiek aanvallend, de andere op de counter. Als je iets meer zekerheid wil hebben kun je bijv. ook 4-5-1 spelen, met AML/AMR, 2x MC en 1 VMCquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom de (dure) stumperds een vrije transfer geven en dan mooi tussen de transfervrije spelers neuzen voor je tactiekquote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou gewoon kijken naar de selectie en de tactiek daarop baseren.
Vaak kun je zeker in het eerste seizoen amper tot niets halen dus moet de tactiek wel passen bij de spelersgroep.
Een dure stumperd kun je vaak helemaal niet afkopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom de (dure) stumperds een vrije transfer geven en dan mooi tussen de transfervrije spelers neuzen voor je tactiek
Proberen te verkopen voor niks kan wel vaak. Alleen zit je altijd met wat spelers die nieuw zijn en je dus niet kan dumpenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een dure stumperd kun je vaak helemaal niet afkopen.
Een van mij dure stumperds had ik voor bijna niets aangeboden, veel clubs hadden toen interesse, maar niemand kon aan zijn salaris eisen voldoenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Proberen te verkopen voor niks kan wel vaak. Alleen zit je altijd met wat spelers die nieuw zijn en je dus niet kan dumpen
Gewoon helemaal gratis aanbieden, dan happen veel meer clubs toe.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef daeh het volgende:
[..]
Een van mij dure stumperds had ik voor bijna niets aangeboden, veel clubs hadden toen interesse, maar niemand kon aan zijn salaris eisen voldoen.
Lijkt misschien maar zo, check het pass completion percentage anders evenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef daeh het volgende:
Ik heb net 2 potjes gespeeld en er in totaal bijna 2 uur over gedaan. Maar ik heb nu wel een stuk beter beeld van het spelletje
Ik verlies alleen de bal bijna altijd als mijn keeper uittrapt. Ik heb passing op kort staan en bij de instructies voor de keeper ook passing op kort, maar nog steeds word de bal naar voren gerost. Heb ik nog meer opties om dit te veranderen?
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lijkt misschien maar zo, check het pass completion percentage anders even
Ow, die optie heb ik nog niet gevonden, waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef alf89 het volgende:
Je kunt je keeper de bal aan een centrale verdediger of back laten passen. Daarmee houd ik het balbezit in de ploeg.
Naar de spelersinstructies van je keeper gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef daeh het volgende:
[..]
Ow, die optie heb ik nog niet gevonden, waar kan ik die vinden?
Dat moet ik morgen maar eens proberen, dank.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef alf89 het volgende:
[..]
Naar de spelersinstructies van je keeper gaan.
Aan de linkerkant kun je de pass instellen.
Hele potjes bekijken op football managerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.
Dat percentage vind je zeker aan het einde van de wedstrijd bij de analyse?
Spelersprofiel en dan bij stats. Mijn keeper heeft een percentage van 89%, dat lijkt me redelijk normaal op Premier League niveau. Als jouw keeper ergens tussen de 60 a 70 zit zou ik me er niet te druk om maken. Aangezien je de hele wedstrijd kijkt is het misschien aardig om te checken of die bal echt meters bij een speler vandaan komt of dat het meer een duel is dat verloren wordt. Misschien zijn je spelers gewoon niet zo sterk in duels. Wat is de att voor kicking van je keeper trouwens?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.
Wat heb ik een schurfthekel aan Helenius.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb FM13 weer eens aangeslingerd en zag dat al m'n games weg warenBen maar weer opnieuw begonnen met Twente... heb tot nu toe twee aankopen gedaan: Helenius en Bandjar
Dan moet je hem zelf kopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb ik een schurfthekel aan Helenius.
Die kerel scoorde zo apenveel, vooral tegen mij.
4 gb geheugen erbij (¤30) en het is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even tussendoor, mijn laptop is een beetje aan het einde van zijn Latijn (koelingsproblemen, batterij gaat nog geen uur mee, enz.) en nu staat deze op internet:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)14-b172ed_sleekbook/
Iemand enig idee of het wat is. Het enige dat hij moet kunnen is Office, internet, nieuwsgroepen downloaden, films kijken en natuurlijk FM
Mijn laptop heeft hetzelfde probleem, terwijl hij pas 2 jaar oud isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even tussendoor, mijn laptop is een beetje aan het einde van zijn Latijn (koelingsproblemen, batterij gaat nog geen uur mee, enz.) en nu staat deze op internet:
Iemand enig idee of het wat is. Het enige dat hij moet kunnen is Office, internet, nieuwsgroepen downloaden, films kijken en natuurlijk FM
Koop een nieuwe accu en laat je laptop een keer controleren op stof aan de binnenkant. Ik ben met 2 keer deze handeling nu al 3,5 jaar bezig met een laptop van 650 euro. FM2013 draait er gewoon op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De stats weet ik zo niet, ik post altijd op het forum op een andere PC dan dat ik FM speel. Want op die PC kan ik niet inloggen op het forum.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Spelersprofiel en dan bij stats. Mijn keeper heeft een percentage van 89%, dat lijkt me redelijk normaal op Premier League niveau. Als jouw keeper ergens tussen de 60 a 70 zit zou ik me er niet te druk om maken. Aangezien je de hele wedstrijd kijkt is het misschien aardig om te checken of die bal echt meters bij een speler vandaan komt of dat het meer een duel is dat verloren wordt. Misschien zijn je spelers gewoon niet zo sterk in duels. Wat is de att voor kicking van je keeper trouwens?
Nog nooit gehad (klopt op hout). Ik heb per game altijd minimaal 2 saves al staat dat allemaal in dezelfde directory. Ik verander wel de default locatie. Ik wil al die data niet in mijn Documents folder, ik zet dat gewoon in een aparte map in de FM-directory.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:25 schreef daeh het volgende:
Wat is dat trouwens toch met savegames die verdwijnen/corrupted raken? Gebeurd dat vaak? Ik zou echt gefrustreerd raken als een van mijn games niet meer beschikbaar zou zijn.
Jij gaat 90 minuten naar je scherm loerenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef daeh het volgende:
[..]
Nog niemand, maar wil mijn huidige taktiek eens los laten op een team als Stuttgarter Kickers ofzo. Moet het gewoon eens proberen en geduld hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef alf89 het volgende:
[..]
Hangt van je team af. Welk team ben je en in welke competitie?
Ligt de lage doelstelling ook bij jouw verwachtingen?
Oh op die manier. Ik heb nu ook automatisch ingesteld dat mijn FM rouleert tussen 2 savebestanden, en dan save ik altijd handmatig over de bovenste heen als ik het spel afsluit. Ben ik nu wel 'safe' voor zulke fratsen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nog nooit gehad (klopt op hout). Ik heb per game altijd minimaal 2 saves al staat dat allemaal in dezelfde directory. Ik verander wel de default locatie. Ik wil al die data niet in mijn Documents folder, ik zet dat gewoon in een aparte map in de FM-directory.
Kwam er pas na 70 minuten achter dat de tijd realtime was, maar ik heb er veel van geleerd. Maar had me al wel voorgenomen om de volgende keer gewoon de hoogtepunten langzaam af te spelen en dan op basis daarvan tactische beslissingen neem.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij gaat 90 minuten naar je scherm loeren?
Ik zou over de onderste saven (de minst recente, bij mij iig), maar ja zo doe ik hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef daeh het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik heb nu ook automatisch ingesteld dat mijn FM rouleert tussen 2 savebestanden, en dan save ik altijd handmatig over de bovenste heen als ik het spel afsluit. Ben ik nu wel 'safe' voor zulke fratsen dan?
[..]
Kwam er pas na 70 minuten achter dat de tijd realtime was, maar ik heb er veel van geleerd. Maar had me al wel voorgenomen om de volgende keer gewoon de hoogtepunten langzaam af te spelen en dan op basis daarvan tactische beslissingen neem.
Yup heel iritant dat jouw spelers altijd bijna dood getrapt worden zonder kaart..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een kutspel is dat FM13 toch ook. Ik krijg de ene na de andere gele kaart, terwijl mijn tegenstanders niks krijgen als ze mijn spelers de wedstrijd uit schoppen (ben m'n beste spits, twee middenvelders en een VC al kwijt)
Verder kreeg ik net met 5-1 op de kloten van een of ander zaadteam uit de Oostenrijkse eredivisie (waarvan 3 penalties, die krijg ik ook altijd tegen), sta ik geweldig te ballen tegen Feyenoord (2-0 in de 87e), krijgt Fey het voor mekaar om alsnog met 2-3 te winnen omdat de scheids 5 min extra tijd geeft ipv de aangegeven 2...
/rant
Dan zou ik hem inderdaad vervangen. Of het een goede laptop overigens is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben nu ook al 3,5 jaar bezig met een laptop van 650e. Nieuwe batterij is 100e en dan is het de vraag hoe lang dit ding nog mee gaat daarna, dus vandaar dat ik naar dat nieuwe ding neig.
Hoe oneerlijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuuuucht, het bestuur ziet er na 2 weken onderzoeken geen heil in om een grotere club als parent club te kiezen
Een echte derby dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef Romanus het volgende:
Ik speelde met Real Madrid tegen Atletico Madrid en volgens mij deden we even Portugal - Nederland na...
3-1 gewonnen
totaal:
15x geel.
4x rood (steeds 2x geel)
Ronaldo maakt een hattrick
Oh hulde, dit ga ik nog eens proberenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Quiz voor de die-hard LLM, zoals Drizzt.
http://www.sporcle.com/games/JakePFC/footballclubs
Ik had er 52, toen was ik het beuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Quiz voor de die-hard LLM, zoals Drizzt.
http://www.sporcle.com/games/JakePFC/footballclubs
Speel je 13?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ligt het aan de updates dat ik Nicklas Helenius niet kan vinden?
Ik speel zonder updates, en ik kan Helenius wel vinden. Speelde vanaf 2012 bij Twente, en is na een paar jaar naar een andere club gegeaan.quote:
Vreemd. Ik zoek gewoon via het vergrootglas boven in de menu balk maar ik vind hem niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel zonder updates, en ik kan Helenius wel vinden. Speelde vanaf 2012 bij Twente, en is na een paar jaar naar een andere club gegeaan.
Jammer dit. Ik dacht Drizzt gaat hem even maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had er 52, toen was ik het beuMeeste clubs kwamen uit de PL en de BSP.
Mja, maar ik ken niet (direct) veel clubs uit de NP1, NP2, BSN en BSS, wat dus al neerkomt op zo'n 70 á 80 clubs (ik kan er uiteraard een paar noemen). Max score zou dus maar zo'n 50% zijn geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik dacht Drizzt gaat hem even maken.
Hoppaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ff Barca met 4-0 naar huis gestuurd
Succes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Bonkers. het volgende:
Na FM een hele tijd links te hebben laten liggen, ook maar weer eens FM 2013 aangeschaft.![]()
Carričre met AC Ajaccio gestart. Ochoa en Mutu als absolute eindbazen, een aantal redelijke spelers daarachter en voor de rest 35 matige Fransmannen. Dat wordt dus counteren.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ff Barca met 4-0 naar huis gestuurd
Promoveren en daar presteren, dan lukt dat pas. Al heb je kans dat spelers van de topclubs nooit willen komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:42 schreef daeh het volgende:
Hoe kan ik een fatsoenlijke jeugd opbouwen? Geen enkel jonkie heeft interesse om naar mijn jeugd te komen, zelfs de jeugd van PSV niet.. Promoveren en het dan opnieuw proberen dan maar?
1 bestand ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even een FM13 Facepack van 5.7 GB downloaden. Ben het zat om tegen die grijze anonieme koppen aan te kijken.
Laat maar, die doet het niet. Moet via torrent en gaat niet harder dan 2 kb/s, plus het feit dat het bestand voor maar 38% geüpload is geeft ook al aan dat het zaad isquote:
Niemand die beter heeft gedaan ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Is iemand het volgende al gelukt;
Ik win zojuist met ManU in de poulefase met 13-1 uit bij Fenerbahce
Wat is hier de uitdaging aan om door te groeien naar de Premier League als toch alles al goed is? Neem dan direct een Premier League team.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef InGebruik het volgende:
Kan er iemand een team uit de npower Championship of npower League 1 aanraden die een goede jeugdopleiding hebben en financieel gezond zijn? Ik weet dat je dat allemaal na kan kijken, maar wil even kijken of iemand al goede ervaring heeft met zo'n team. Wil namelijk lekker doorgroeien naar de Premier League met een lekker jong team.
Vind het gewoon wel prettig als er talentjes doorschuiven zonder dat je er wat voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef alf89 het volgende:
[..]
Wat is hier de uitdaging aan om door te groeien naar de Premier League als toch alles al goed is? Neem dan direct een Premier League team.
Verder zou ik overigens er ook geen weten.
Helder. Nu snap ik het ook wel. Dan zit er zeker wel uitdaging in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vind het gewoon wel prettig als er talentjes doorschuiven zonder dat je er wat voor hoeft te doen.![]()
Ik begin wat makkelijker, het spel pas eergisteren geďnstalleerd (na 3 jaar geen FM te hebben gespeeld) dus het hele moeilijke komt later wel.
Denk dat beide moeilijk zal zijn. Middlesbroughquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef InGebruik het volgende:
Kan er iemand een team uit de npower Championship of npower League 1 aanraden die een goede jeugdopleiding hebben en financieel gezond zijn? Ik weet dat je dat allemaal na kan kijken, maar wil even kijken of iemand al goede ervaring heeft met zo'n team. Wil namelijk lekker doorgroeien naar de Premier League met een lekker jong team.
Ik heb een TM en een AF, en ook AML, AMC en AMR.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou toch graag met 2 spitsen willen spelen, een type Bony als TM en Helenius als SS
edit: maar als ik dat doe heb ik weer minder aan Chadli, Tadic en Gutierrez, die nu AML, AMR en AMC staan)
Ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand die beter heeft gedaan ?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:01 schreef dennis3d het volgende:
Taak met Lille zit erop heb de CL gewonnen de competitie de bekers en de wereld beker dus nu een andere game starten
Jij speelt 4-1-3-2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb een TM en een AF, en ook AML, AMC en AMR.
Vooral die AMC
quote:
ERRORquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/11hrn9v.jpg
En nu?
Hoezo niet danquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ERROR
The requested URL could not be retrieved
Ik kan hem wel gewoon zien hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ERROR
The requested URL could not be retrieved
Is inderdaad ook een leuke optie, maar na even rond te hebben gekeken heb ik toch voor Leeds gekozen. Proberen oude glorie te laten herleven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat beide moeilijk zal zijn. Middlesbroughheeft een goede jeugdopleiding maar daar loopt het financieel niet echt lekker.
Vreemdquote:
Sparta?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef dennis3d het volgende:
Welk Jupilier team is nou echt leuk om mee te spelen ?
Ik heb een voorkeur voor GAE en Hovv voor Cambuurquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef dennis3d het volgende:
Welk Jupilier team is nou echt leuk om mee te spelen ?
Al een keer geprobeerd maar werkte niet echtquote:
GAE kan ik wel proberen en anders Cambuurquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor GAE en Hovv voor Cambuur
Cambuurquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Al een keer geprobeerd maar werkte niet echt
[..]
GAE kan ik wel proberen en anders Cambuur
GAE heeft wel een teringslechte selectie in 13 tov 12... ik noem bijv. een Janota die weg is, en algemeen bekeken is de beste speler 2,5 ster ofzo, dat is wel heel jammerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ben nu even met GAE![]()
Is nog iets meer uitdaging![]()
Cambuur probeer ik hierna als het mis loopt
Zoals hij zegt, meer uitdaging!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GAE heeft wel een teringslechte selectie in 13 tov 12... ik noem bijv. een Janota die weg is, en algemeen bekeken is de beste speler 2,5 ster ofzo, dat is wel heel jammer
Ik doe met wat ik het heb en hoop op het bestequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GAE heeft wel een teringslechte selectie in 13 tov 12... ik noem bijv. een Janota die weg is, en algemeen bekeken is de beste speler 2,5 ster ofzo, dat is wel heel jammer
Hebben ze bij jou Boerebach ook weggejat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef dennis3d het volgende:
AGOVV jat men assisten weg hij wil 8 per maand kan maar 2,7 k gevennieuwe zoeken dus
Boerebach was wel een baas in fm2010.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou Boerebach ook weggejat?
In 12 ook welquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boerebach was wel een baas in fm2010.
Nice. Ik besteed altijd veel aandacht aan een zo goed mogelijke training en wil altijd zo hoog mogelijke faciliteiten en trainers. Ik vind het veel leuker om zelf spelers op te leiden dan om ze te kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In 12 ook wel
Ik zit nu even op nieuwe trainers en assistenten te jagen. Krijg het her en der nog voor mekaar ook om lui met bijv. aanval/verdediging 15 te strikken
Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Ik besteed altijd veel aandacht aan een zo goed mogelijke training en wil altijd zo hoog mogelijke faciliteiten en trainers. Ik vind het veel leuker om zelf spelers op te leiden dan om ze te kopen.
Alleen is het jammer dat dit niet veel uit lijkt te maken voor de PA van spelers die je binnenkrijgt.
Damn. Hoe kan je ooit daartegem opboksenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Halvewege seizoen 2029/2030, 44 punten uit 19 wedstrijden, niet slecht. Helaas volgt Man U op 6 punten, met 5 wedstrijden minder gespeeld, dus die gaan er dik overheen. Die gasten hebben in 14 wedstrijden slechts 4 punten laten liggen
Merk je ook dat je spelers sneller beter worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook.
Training is nu 4 sterren. Moet alleen wel wat geld zien te verdienen, sta 5 mln in de min dit seizoen
Ja, vooral als ze veel spelen, dan krijg je van die berichtjes dat ze beter zijn gaan spelen doordat ze meer minuten maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je ook dat je spelers sneller beter worden?
Transfers is het makkelijkst om geld te verdienen. Of in het voorseizoen oefenwedstrijden tegen grote clubs (toernooitjes, thuis, om de 3 dagen ofzo als het lukt). Dat geeft een buffertje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook.
Training is nu 4 sterren. Moet alleen wel wat geld zien te verdienen, sta 5 mln in de min dit seizoen
Ja, dat wel. Maar ik dacht dat dat lag aan het hogere niveau van de wedstrijden. Eredivisie ipv Jupiler League.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze veel spelen, dan krijg je van die berichtjes dat ze beter zijn gaan spelen doordat ze meer minuten maken.
Staan er verdomme 6 in de basis van het World Team of the Year. Inclusief de gehele 3-mans-voorhoedequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Damn. Hoe kan je ooit daartegem opboksen
Heb momenteel geen spelers die ik wil verkopen. Heb er wel een paar die +3 mln waard zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Transfers is het makkelijkst om geld te verdienen. Of in het voorseizoen oefenwedstrijden tegen grote clubs (toernooitjes, thuis, om de 3 dagen ofzo als het lukt). Dat geeft een buffertje.
Ik zit al een paar seizoenen in de ED, waarin ik ook m'n trainingsfaciliteiten heb verbeterd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik dacht dat dat lag aan het hogere niveau van de wedstrijden. Eredivisie ipv Jupiler League.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Staan er verdomme 6 in de basis van het World Team of the Year. Inclusief de gehele 3-mans-voorhoede
En nog eentje op de bank
Maar ik heb er ook eentje in de basis van het TOTY, voor het eerst
En eentje op de bank, dat was wel al eens gelukt.
Ik heb Bantamoi, Snoyl en Riga gehaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef dennis3d het volgende:
50 k transferbudget bij GAE en 2,5 k salaris wie o wie te halen
Snoyl ga ik halen heb wat dmc versterking nodigquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Bantamoi, Snoyl en Riga gehaald
Jij gaat dus 4-4-2 ruit spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Snoyl ga ik halen heb wat dmc versterking nodig
4-2-2-2quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat dus 4-4-2 ruit spelen?
Meestal kreeg ik die aangeboden via zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef daeh het volgende:
Ik speel ook met GAE, best leuk teampje. Zojuist voor het eerst verloren in de competitie, was 18 wedstrijden ongeslagen, nieuw clubrecord.
Hoe komen jullie aan zulke goedkope spelers? Ik heb een buitenspeler van gekocht, maar hij is 3e in de pikorde. Maar dit is mijn eerste game en ik wou perse iets kopen.
PSV staat na 20 wedstrijden laatste in de eredivisie trouwens
Oh zo.. Ik stel dat altijd op jeugd in omdat er zoveel rommel tussen zat en ik het overzicht kwijtraaktequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meestal kreeg ik die aangeboden via zaakwaarnemers.
Yup, dat gebeurt vervolgens in de laatste 5 (soms 2) minutenquote:
Net zat het me mee, de verlossende 3-1 gescoord in de 93e minuut tegen rivaal H 'veenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, dat gebeurt vervolgens in de laatste 5 (soms 2) minutenALTIJD die karige tegengoal op het einde!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hovv gaat trouwens een Cambuurshirt kopen, jongens
Munsterman flikkerde mij er in mijn allereerste game nog vóór de winterstop uit toen ik 6e stond met Twentequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef alf89 het volgende:
Ik sta met Athlone (Ierland) constant onder druk qua baanzekerheid.
Oké, ik presteer ondermaats en sta slechts in de middenmaat, nadat ik zelf aangaf om voor Europa League plaatsing te gaan, maar ik heb deze club in 4 seizoen van de onderste regionen naar Europa League plaatsing in seizoen 3 gehaald. Bovendien heb ik de finale van een beker hier gehaald.
Daarnaast klaagt mijn voorzitter dat ik geen jeugd laat doorstromen, terwijl dat wel in mijn contract staat.
Pfff.... 5 van de 11 basisspelers is eigen jeugd.
Nog een half seizoen spelen, maar ik heb maar 25% baanzekerheid.
Die voorzitter van mij is waardeloos. Heeft iemand dit ooit eerder zo gehad?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Munsterman flikkerde mij er in mijn allereerste game nog vóór de winterstop uit toen ik 6e stond met Twente
Ik doe morgen met je meequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga Hovv nadoen en een Cambuurgame starten
Nou ik vind het wel mee vallen maar voor sommige is het met FM nooit goed qua goals..quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef OreO het volgende:
Jammer dat bijna elke corner of vrije trap erin gaat. Een voorzet is net een penalty, bijna elke gaat erin. Als die 3 bugs gefixed waren zou fm13 een stuk leuker zijn.
Ik begin rond 3 uur ermee met cambuurquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb Eric Addo en Rudy Jansen gehaald, de verdediging kon wel een boost gebruikenNu even om meer budget mekkeren en kijken of ik centraal op het middenveld en op de flanken nog iets kan regelen
Is het zo dat je elke corner in de wedstrijd ook in de hoogtepunten ziet? Of zie je dan alleen maar de corners waar een goal uit komt? Want als dat laatste het geval is, dan valt het nog wel mee. Voorzetten van mijn vleugelspelers vliegen er regelmatig in, want ik heb een kopsterke schaduwspits. Maar voorzetten tegen gaan er amper in omdat ik een lange jan achter in heb staan. Lage voorzetten door snelle buitenspelers resulteren wel regelmatig in een tegengoal. Gewoon je tactiek aanpassen en/of de juiste spelers aanschaffen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef OreO het volgende:
Jammer dat bijna elke corner of vrije trap erin gaat. Een voorzet is net een penalty, bijna elke gaat erin. Als die 3 bugs gefixed waren zou fm13 een stuk leuker zijn.
Blijf maar bij GAE, best een toffe club op FMquote:
Die prijzenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens hier ook inmiddels twijfels een bestelling te doen:
http://www.borehamwoodfootballclub.co.uk/shop-clothing/
Eigenlijk zou EAgames of Steam moeten monitoren welke clubs er het meest gespeeld worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi die kleine clubjes sponsoren vanuit NL
Gister Crashde FM en had nog niet gesaved en iedereen jatte mijn goede spelers weg en als ik ze niet liet gaan werden ze ongelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:55 schreef daeh het volgende:
[..]
Is het zo dat je elke corner in de wedstrijd ook in de hoogtepunten ziet? Of zie je dan alleen maar de corners waar een goal uit komt? Want als dat laatste het geval is, dan valt het nog wel mee. Voorzetten van mijn vleugelspelers vliegen er regelmatig in, want ik heb een kopsterke schaduwspits. Maar voorzetten tegen gaan er amper in omdat ik een lange jan achter in heb staan. Lage voorzetten door snelle buitenspelers resulteren wel regelmatig in een tegengoal. Gewoon je tactiek aanpassen en/of de juiste spelers aanschaffen.
[..]
Blijf maar bij GAE, best een toffe club op FM
[..]
Die prijzen, in Nederland ben je zo 70 euro kwijt..
Wel toffe statistiek ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou EAgames Sega of SI of Steam moeten monitoren welke clubs er het meest gespeeld worden.
Ben wel benieuwd.
Wil je geen CL winnen ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wel toffe statistiek ja.
Ik hoop binnen enkele seizoenen eindelijk die titel te pakken en dan is het nog ff wat achievements pakken en dan ga ik mijn ontslag indienen denk ik bij Boreham. Dan is dat project af en ga ik ergens anders in de laagste divisie aan de slag. Twijfel nog tussen Italië en opnieuw Engeland. Ik hoop eigenlijk op een gegeven moment aan de slag te kunnen bij Eastwood Town straks. Daar heb ik een geweldige game mee gehad bij FM12, maar in FM13 waren ze gedegradeerd dus kon ik ze niet kiezen
Wel eerst ff proberen om die club een satalietclubje van me te maken
Ja die ga ik ook nog pakken natuurlijk en Europese supercup/wereldbeker wil ik eigenlijk ook nog wel, maar is geen must. Begin langzamerhand ook wel toe te worden aan een nieuw projectje. Heb altijd nog twijfel of ik niet met een alleen UK-team zal gaan spelen, is misschien ff leuk, maar het beperkt je scouting (en dat is het leukst, zeker als je geen topteam met groot transferbudget bent).quote:
Ik stel altijd als ik met een club begin ik wil de CLquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook nog pakken natuurlijk en Europese supercup/wereldbeker wil ik eigenlijk ook nog wel, maar is geen must. Begin langzamerhand ook wel toe te worden aan een nieuw projectje. Heb altijd nog twijfel of ik niet met een alleen UK-team zal gaan spelen, is misschien ff leuk, maar het beperkt je scouting (en dat is het leukst, zeker als je geen topteam met groot transferbudget bent).
?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef OreO het volgende:
Herkenbaar.. Ik heb het altijd dan heb ik al mijn wissels gebruikt en dan raken er 2 geblesseerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Potje tegen PSV met 1-0 gewonnen. Wel Serero kwijt met een schorsing, Fischer, Kishna en Boccara kwijt met een blessure. Eindigde de wedstrijd met 9 man.
Altijd, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik heb het altijd dan heb ik al mijn wissels gebruikt en dan raken er 2 geblesseerd
Bij mij wilden de beste spelers (Houtkoop, Kolder en Antonia) ook weg. Ze hebben zich alle 3 bedacht na de goede resultaten die we behaalden. Alleen Antonia staat nog wel op de TL, want ik gebruik hem nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:14 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gister Crashde FM en had nog niet gesaved en iedereen jatte mijn goede spelers weg en als ik ze niet liet gaan werden ze ongelukkig
Bij mij niet ik moest spelers uit het 2de elftal halen om een beetje selectie nog te hebben dat ik 18 spelers heb..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij wilden de beste spelers (Houtkoop, Kolder en Antonia) ook weg. Ze hebben zich alle 3 bedacht na de goede resultaten die we behaalden. Alleen Antonia staat nog wel op de TL, want ik gebruik hem niet.
Kolder is wel een baas om als schaduwspits te gebruiken met z'n afstandsschoten 16quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij wilden de beste spelers (Houtkoop, Kolder en Antonia) ook weg. Ze hebben zich alle 3 bedacht na de goede resultaten die we behaalden. Alleen Antonia staat nog wel op de TL, want ik gebruik hem niet.
Had inderdaad ook flink wat corners die erin gingen. Alderweireld stond in februari al op 12 treffers waarvan vrijwel alles uit corners.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef OreO het volgende:
Drizzt hoe gaat het met jouw cambuur ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kolder is wel een baas om als schaduwspits te gebruiken met z'n afstandsschoten 16Houtkoop ideaal als ML/AML en stand-in voor de spits.
Valt me wel op dat o.a. Bus, Janota, Jansen, Tarvajärvi, Ouweland en nog 2 of 3 redelijke goede spelers (iig in 12) pleite zijn bij GAE. Maakt het toch even wat lastiger om een redelijke selectie neer te zetten.
Hell, in de game van gisteravond bestond de basis uit 7 huurlingen, 2 jeugdspelers en 2 "gewone" spelersAangezien ik daar niks voor voelde ben ik er maar mee gekapt. Nu lekker verder met Cambuur.
4 gespeeld, 2 gewonnen, 2 gelijk. Sta 4equote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Drizzt hoe gaat het met jouw cambuur ?
Ik heb er 1 gewonnen 1 gelijk 3 verloren..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4 gespeeld, 2 gewonnen, 2 gelijk. Sta 4e
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kolder is wel een baas om als schaduwspits te gebruiken met z'n afstandsschoten 16Houtkoop ideaal als ML/AML en stand-in voor de spits.
Snoyl regelen, dan heb je wat meer body op het centrale middenveld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef daeh het volgende:
[..]
Alleen centraal op het middenveld mist GAE eigenlijk best wel een echt goeie speler. Ik speel nu met Pot en Overgoor. Toch maar eens transfervrije spelers gaan aantrekken.
Dat zou inderdaad heel cool zijn ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer dat je niet op een gegeven moment met je verdiende kapitaal een club kan kopen en zelf kan investeren, dat zou leuk zijn. Na bijna 20 jaar als manager heb ik inmiddels toch aardig wat miljoenen verdiend waar ik niks mee kan
Ik zoek altijd een assistent die ook nog redelijke trainingstats heeft. Mijn huidige is bijv. Doelmannen 20, omgaan met mensen boeit me minder aangezien ik zelf elk praatje doe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef InGebruik het volgende:
Halen jullie een nieuwe assistent als je huidige niet echt capabel is? Zo ja, tips voor assistenten die ook nog enigszins betaalbaar zijn?
En hoe bepaal je je toespraak, heb veel te vaak negatieve reactie op toespraken.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef PirE het volgende:
Ik zou dat niet kunnen om elke dag een nieuwe game te starten.
Nooit wat van gemerkt! Heb je goede kopsterke verdedigers?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef OreO het volgende:
Jan Olde Riekerinkquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef InGebruik het volgende:
Halen jullie een nieuwe assistent als je huidige niet echt capabel is? Zo ja, tips voor assistenten die ook nog enigszins betaalbaar zijn?
En hoe bepaal je je toespraak, heb veel te vaak negatieve reactie op toespraken.
Zo'n takeover wil ik ook welquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef PirE het volgende:
Ik krijg net dit bericht en ik vond het wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Livorno is behoorlijk links en dan koopt een tycoon de club![]()
Ja, speel met stokequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nooit wat van gemerkt! Heb je goede kopsterke verdedigers?
En ik train vaak als voorbereidende training voor een wedstrijd Aanvallende Standaardsituaties en Verdedigende Standaardsituaties, helemaal nu ik een TM heb staan met 19 springen en 15 koppen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Treble gewonnen, prima seizoen.
Kampioen + Beker + Super Cup.
Halve Finale CL, Lewandowski mistte in de 90e minuut een penalty tegen Lyon, anders zat ik in de finale
1e ronde met rechtstreekse uitschakelingquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Door oa. een hattrick van The Saint
Klopt, maar onze taal is wel makkelijker te lezen dan de Engelse, vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef PirE het volgende:
[..]
1e ronde met rechtstreekse uitschakeling![]()
Dat ziet er toch niet uit. FM in het Engels
Wordt de spanning hem niet teveel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PirE het volgende:
Net een 16-jarig mannetje laten debuteren in halve finale van de CL, al mijn linksback zijn geblesseerd
Die spelen dan soms ook gewoon de sterren van de hemelquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PirE het volgende:
Net een 16-jarig mannetje laten debuteren in halve finale van de CL, al mijn linksback zijn geblesseerd
Ik mag tegen Porto spelen in de CL-finalequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die spelen dan soms ook gewoon de sterren van de hemel
En de eerste finale van het seizoen is bekend: in de League Cup wordt het Boreham Wood tegen...
*tromgeroffel*
Man U
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.quote:
Zuurquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
[ afbeelding ]
Gelijkspel was voldoende voor een titel maar gewoon kansloos verloren van de rivaal![]()
Ach, vorig jaar werd ik ook kampioen op de laatste dag. Roma moet ook tegen de nummer 4, Fiorentina, dus het kan nog. Milan moet ook nog winnen op de slotdag om degradatie te ontlopenquote:
Benfica-seizoentje voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
[ afbeelding ]
Gelijkspel was voldoende voor de titel maar gewoon kansloos verloren van de rivaal![]()
Ik heb ooit La Chouffe United aangemaakt in FM 2012 in de Engelse laagste divisie, maar ik vind het toch leuker om een bestaande club te pakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zocht net ff of een door jou gemanagede club failliet kan gaan en kwam op deze site: http://fm.manutd.nl/scenario-een-eigen-club/
Tof idee welToch eens kijken of ik zoiets kan doen, misschien bij een lower leagueclub in Engeland. Wat sowieso vaststaat is dit tenue:
[ afbeelding ]
Omdat bazig.
Hoe heb je dat met spelers gedaan dan? Kun je de namen behouden of heb je ze één voor één aan moeten maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb ooit La Chouffe United aangemaakt in FM 2012 in de Engelse laagste divisie, maar ik vind het toch leuker om een bestaande club te pakken
Niet als je ze allemaal skills van 16 tot 20 geeft neequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mwah, voelt gewoon niet echt eerlijk om zelf spelers te maken.
Heb net een Chouffe opquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb ooit La Chouffe United aangemaakt in FM 2012 in de Engelse laagste divisie, maar ik vind het toch leuker om een bestaande club te pakken
Nee, maar het is gewoon te lastig in te schatten wat voor stats je die spelers moet geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet als je ze allemaal skills van 16 tot 20 geeft nee
Dat had ik al gelezen jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Trouwens: als je dat in Engeland wil doen moet je echt een club overschijven, want als de club niet oud genoeg is mag je niet meedoen aan de FA Cup
En anders moet je ook in alle competities van alles goed gaan zetten. Dat sucks ook keihard.
Dus als ik het St. James Park-stadion van Brackley Town opzoek kan ik het overschrijven met een nieuwe naam en locatie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Moet je gewoon een nieuw stadion toevoegen of een bestaand stadion overschrijven
Ja volgens mij wel. Kan je ook dingen als maximale uitbreidingscapaciteit e.d. wijzigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus als ik het St. James Park-stadion van Brackley Town opzoek kan ik het overschrijven met een nieuwe naam en locatie?
Dan moet je nog minimaal 12 jaar wachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Kan je ook dingen als maximale uitbreidingscapaciteit e.d. wijzigen.
Ik zit nog steeds in een stadion voor 18000 man dat niet verder uitgebreid kan worden. Daar speel je dan in de top van de competitie en Champions League mee, maar een nieuwe wil het bestuur niet, waarschijnlijk omdat dat ding pas 8 jaar oud is. Lekker gepland
Koop dan gewoon bij g2play.net ofzo, veel goedkoper man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Timmos het volgende:
Balen.. Heb deze game ontzettend lang geleden zowat kapot gespeeld, en wou FM13 heel graag weer proberen toen ik 'm bij iemand zag liggen.. Meegenomen voor een tientje, niet wetende dat het nu via steam/serial ging..
Volgende week dan maar gewoon via bol.com..
Veel goedkoper? Duurder dus juist...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Koop dan gewoon bij g2play.net ofzo, veel goedkoper man.
Begin gewoon de eerste keer met het team waar je voor bent want dan weet je hoe ze spelen enzo en langzaam leer je het vanzelf ook met andere clubsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Timmos het volgende:
Nou, hopelijk heb ik 'm morgen dan binnen via BOL.. Als ik het zo zie moet ik eerst maar eens in gaan lezen, de laatste keren dat ik speelde had je nog van die ''cheat'' transfers.. En was de game nog van vorige makers, iets van CM ofzo, weet niet meer hoe dat precies gegaan is
..
Tips, iemand?
15 miljoen koopje voor de BSN tochquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, het team kan geladen worden, maar er zijn spelers bij die gewoon 15M waard zijn (in de Blue Square North)Even aanpassen dus
Ik wou niet gelijk beginnen met Barca, maar denk dat dat nog niet zo'n gek idee is eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:12 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Begin gewoon de eerste keer met het team waar je voor bent want dan weet je hoe ze spelen enzo en langzaam leer je het vanzelf ook met andere clubs
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, geen wonder dat mijn spelers zo intens goed zijnGemiddelde Current Ability van spelers in de BSP is 80! Sta ik daar met spelers die gemiddeld 100 hebben, en eentje zelfs 130
Daarom zijn ze 15M waard en tikken ze 75k salaris per week af
Dat kan toch wel? Ik heb in mijn 3de seizoen bij PSV een jongen (Winston Boeve) die 1,7 mil waard isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zelfs een knulletje van 17 met een CA van 80 en PA van 180 (jaja, hij gaat later bazig worden!) heeft al als waarde 1M en zeer veel skills op 14+
Mja, zo iemand kom je bij Man Utd, Barca... etc. tegen, maar niet bij een clubje uit de Blue Square Northquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat kan toch wel? Ik heb in mijn 3de seizoen bij PSV een jongen (Winston Boeve) die 1,7 mil waard is
De kans dat je iemand met een PA van 180 tegenkomt in de BSN is ook vrij klein.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, zo iemand kom je bij Man Utd, Barca... etc. tegen, maar niet bij een clubje uit de Blue Square North
80? Vind ik nog erg hoog voor de BSP. Dat is iets onder de Jupiler League!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, geen wonder dat mijn spelers zo intens goed zijnGemiddelde Current Ability van spelers in de BSP is 80! Sta ik daar met spelers die gemiddeld 100 hebben, en eentje zelfs 130
Daarom zijn ze 15M waard en tikken ze 75k salaris per week af
Overigens heb ik eens gelezen dat PA veel belangrijker is qua prestaties tegenwoordig. Spelers met een lage CA maar een hoge PA kunnen toch al goed zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snuffel even bij wat tegenstanders rond en zie dat de gemiddelde CA op 50 ligt, en PA op -4 tot 90Ik heb weer werk te doen!
Wat? 100-110 is juist Jupiler League.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
80? Vind ik nog erg hoog voor de BSP. Dat is iets onder de Jupiler League!
Ter vergelijking, Dijks en van den Boomen van Ajax, kunnen in de top Eredivisie meedraaien zonder negatief op te vallen met een CA van 100-110.
Weet ik, maar die 2 zijn bij mij basisspelers in Ajax 1 dat landskampioen wordt.quote:
Morrowind, jwt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik presenteer u Ascadian Isles FC (+1 als je zonder te zoeken weet waar ik dat vandaan heb) uit Douglas, Isle of Man. We spelen in het Vvardenfell Stadium (wederom +1 als...) met een capaciteit van 10k toeschouwers en kan uitgebreid worden tot 40k:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waarde van de spelers klopt eindelijk
quote:
Mooie spelers!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef Sejt het volgende:
Gratis speler erbij.![]()
[ afbeelding ]
En dit talent voor de welbekende 500k afkoopsom van jeugdcontract.
[ afbeelding ]
quote:
Ascadian wist ik niet zeker, ik las Asgardian.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik presenteer u Ascadian Isles FC (+1 als je zonder te zoeken weet waar ik dat vandaan heb) uit Douglas, Isle of Man. We spelen in het Vvardenfell Stadium (wederom +1 als...) met een capaciteit van 10k toeschouwers en kan uitgebreid worden tot 40k:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waarde van de spelers klopt eindelijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |