Ik weet hoe je je voeltquote:
Oké man.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6 Wedstrijden in 4 weken, wat huil je?
Moet je ff in Engeland in alle competities tot het eind meedoen, dan speel je in de laatste maand ongeveer om de dag als je hier en daar op herhaling moest voor de beker
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.quote:
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Jazeker. Voor 7-8 ton opgepikt en is nu bijna 15 miljoen waard, haalt vaak de man of the match award op.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.
Hangt van je team af. Welk team ben je en in welke competitie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: werkt bij een Lower League team met een lage doelstelling een aanvallende taktiek of is dat altijd zelfmoord ?
Ik balde net met GAE tegen Vaslui (friendly). 4-1 winstquote:Op maandag 13 mei 2013 15:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.
Lekker bezig! Ik ga het spelletje nu ook maar weer eens opstarten en kijken of ik er nog wat van kan maken haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef dennis3d het volgende:
Competitie gewonnen
Alle 2 de bekers gewonnen
De CL finale met 1-0 gewonnen van Real Madrid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al benadert door Inter,Liverpool,Spurs,Schalke en Ajax maar ik blijf gewoon bij Lille ik wil nu een bazen team met alleen maar regens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |