Ik weet hoe je je voeltquote:
Oké man.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6 Wedstrijden in 4 weken, wat huil je?
Moet je ff in Engeland in alle competities tot het eind meedoen, dan speel je in de laatste maand ongeveer om de dag als je hier en daar op herhaling moest voor de beker
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.quote:
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in de Capital One cup gewoon je reserves opstellen.
Zo zou ik het doen iig, en vergeet sowieso niet te rouleren.
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso reserves, een hoop van mijn basis is namelijk niet fit.
[ afbeelding ]
Jazeker. Voor 7-8 ton opgepikt en is nu bijna 15 miljoen waard, haalt vaak de man of the match award op.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Doria wat ik daar zie staan, is dat toevallig een baas ? Ik had bij PSV ook een Doria gehaald die VC was en die groeide uit tot mijn beste verdediger.
Hangt van je team af. Welk team ben je en in welke competitie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: werkt bij een Lower League team met een lage doelstelling een aanvallende taktiek of is dat altijd zelfmoord ?
Ik balde net met GAE tegen Vaslui (friendly). 4-1 winstquote:Op maandag 13 mei 2013 15:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat sowieso, gegen Vaslui in de UEFA Cup kan dat waarschijnlijk ook wel.
Lekker bezig! Ik ga het spelletje nu ook maar weer eens opstarten en kijken of ik er nog wat van kan maken haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef dennis3d het volgende:
Competitie gewonnen
Alle 2 de bekers gewonnen
De CL finale met 1-0 gewonnen van Real Madrid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al benadert door Inter,Liverpool,Spurs,Schalke en Ajax maar ik blijf gewoon bij Lille ik wil nu een bazen team met alleen maar regens
Kan prima werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: werkt bij een Lower League team met een lage doelstelling een aanvallende taktiek of is dat altijd zelfmoord ?
Kan prima. LLM is een beetje een loterij, maar wel superleuk doordat alle teams veel punten laten liggen. Je kan gerust een slechte reeks hebben en nog de titel pakken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bij LLM gewoon 2x 4-4-2 instellen, de ene tactiek aanvallend, de andere op de counter. Als je iets meer zekerheid wil hebben kun je bijv. ook 4-5-1 spelen, met AML/AMR, 2x MC en 1 VMCquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom de (dure) stumperds een vrije transfer geven en dan mooi tussen de transfervrije spelers neuzen voor je tactiekquote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou gewoon kijken naar de selectie en de tactiek daarop baseren.
Vaak kun je zeker in het eerste seizoen amper tot niets halen dus moet de tactiek wel passen bij de spelersgroep.
Een dure stumperd kun je vaak helemaal niet afkopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom de (dure) stumperds een vrije transfer geven en dan mooi tussen de transfervrije spelers neuzen voor je tactiek
Proberen te verkopen voor niks kan wel vaak. Alleen zit je altijd met wat spelers die nieuw zijn en je dus niet kan dumpenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een dure stumperd kun je vaak helemaal niet afkopen.
Een van mij dure stumperds had ik voor bijna niets aangeboden, veel clubs hadden toen interesse, maar niemand kon aan zijn salaris eisen voldoenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Proberen te verkopen voor niks kan wel vaak. Alleen zit je altijd met wat spelers die nieuw zijn en je dus niet kan dumpen
Gewoon helemaal gratis aanbieden, dan happen veel meer clubs toe.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef daeh het volgende:
[..]
Een van mij dure stumperds had ik voor bijna niets aangeboden, veel clubs hadden toen interesse, maar niemand kon aan zijn salaris eisen voldoen.
Lijkt misschien maar zo, check het pass completion percentage anders evenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef daeh het volgende:
Ik heb net 2 potjes gespeeld en er in totaal bijna 2 uur over gedaan. Maar ik heb nu wel een stuk beter beeld van het spelletje
Ik verlies alleen de bal bijna altijd als mijn keeper uittrapt. Ik heb passing op kort staan en bij de instructies voor de keeper ook passing op kort, maar nog steeds word de bal naar voren gerost. Heb ik nog meer opties om dit te veranderen?
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lijkt misschien maar zo, check het pass completion percentage anders even
Ow, die optie heb ik nog niet gevonden, waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef alf89 het volgende:
Je kunt je keeper de bal aan een centrale verdediger of back laten passen. Daarmee houd ik het balbezit in de ploeg.
Naar de spelersinstructies van je keeper gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef daeh het volgende:
[..]
Ow, die optie heb ik nog niet gevonden, waar kan ik die vinden?
Dat moet ik morgen maar eens proberen, dank.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef alf89 het volgende:
[..]
Naar de spelersinstructies van je keeper gaan.
Aan de linkerkant kun je de pass instellen.
Hele potjes bekijken op football managerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.
Dat percentage vind je zeker aan het einde van de wedstrijd bij de analyse?
Spelersprofiel en dan bij stats. Mijn keeper heeft een percentage van 89%, dat lijkt me redelijk normaal op Premier League niveau. Als jouw keeper ergens tussen de 60 a 70 zit zou ik me er niet te druk om maken. Aangezien je de hele wedstrijd kijkt is het misschien aardig om te checken of die bal echt meters bij een speler vandaan komt of dat het meer een duel is dat verloren wordt. Misschien zijn je spelers gewoon niet zo sterk in duels. Wat is de att voor kicking van je keeper trouwens?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb die 2 potjes beide compleet bekeken, en verloor de bal toch regelmatig door een uittrap van de keeper. Maar nu trapt hij alsnog niet kort, terwijl ik juist opbouwend voetbal wil spelen.
Dat percentage vind je zeker aan het einde van de wedstrijd bij de analyse?
Wat heb ik een schurfthekel aan Helenius.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb FM13 weer eens aangeslingerd en zag dat al m'n games weg warenBen maar weer opnieuw begonnen met Twente... heb tot nu toe twee aankopen gedaan: Helenius en Bandjar
Dan moet je hem zelf kopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb ik een schurfthekel aan Helenius.
Die kerel scoorde zo apenveel, vooral tegen mij.
4 gb geheugen erbij (¤30) en het is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even tussendoor, mijn laptop is een beetje aan het einde van zijn Latijn (koelingsproblemen, batterij gaat nog geen uur mee, enz.) en nu staat deze op internet:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)14-b172ed_sleekbook/
Iemand enig idee of het wat is. Het enige dat hij moet kunnen is Office, internet, nieuwsgroepen downloaden, films kijken en natuurlijk FM
Mijn laptop heeft hetzelfde probleem, terwijl hij pas 2 jaar oud isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even tussendoor, mijn laptop is een beetje aan het einde van zijn Latijn (koelingsproblemen, batterij gaat nog geen uur mee, enz.) en nu staat deze op internet:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)14-b172ed_sleekbook/
Iemand enig idee of het wat is. Het enige dat hij moet kunnen is Office, internet, nieuwsgroepen downloaden, films kijken en natuurlijk FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |