Ja. Ik moet nog even wat dingen afschrijven en dan ben ik gelijk klaar voor deze week.quote:
Njet, ze willen dat ik het rustig aan doe.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nog even wat dingen afschrijven en dan ben ik gelijk klaar voor deze week.
Ben jij al weer beter en aan het werk?
Hoe ging dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Njet, ze willen dat ik het rustig aan doe.
Vandaag wel naar ziekenhuis geweest.
Lang gesprek gehad, en "huiswerk" meegekregen. Plus dat ik moet vragen aan de lieden van De Basis of stoppen met roken op dit moment wel een goed plan is.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Njet, ze willen dat ik het rustig aan doe.
Jij bent ook lekker op tijd daarmeequote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dit het aanmeldtopic voor de dienstplicht?
Ben ik te laat?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker op tijd daarmee
Ach, je kunt je nog altijd aanmelden bij V&V. Loket voor dienstplicht is gesloten.quote:
hehehequote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef AchJa het volgende:
Wat een geinige Google ad onder dit topic.
http://www.rememberingreen.nl/?gclid=CPGi44vwkrcCFXIPtAodyiEA4w
Fijn, wat heb ik nodig om me aan te melden?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, je kunt je nog altijd aanmelden bij V&V. Loket voor dienstplicht is gesloten.
Kledingvoorschrift als volgt:quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn, wat heb ik nodig om me aan te melden?
Ah, alleen nog even een cowboyhoed scoren dus. Moet ik nog een motivatiebrief schrijven?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kledingvoorschrift als volgt:
badslippers, met sokken aan, rokkostuum, een zegelring om je middelvinger, een cowboy hoed op je kneiter.
Verder meenemen, je pincode en bankpas.
Dat moet idd ook, gaarne in jibberish.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, alleen nog even een cowboyhoed scoren dus. Moet ik nog een motivatiebrief schrijven?
Mag Nederlands ook?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moet idd ook, gaarne in jibberish.
Liever niet, want anders kunnen we het niet lezen.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever niet, want anders kunnen we het niet lezen.
in 2 voud hoeft ook niet, wij betalen voor u het kopiėren, daarom gaarne uw pincode en pinpas meenemen, dan betalen wij voor u.
Ik kan geen jibberishquote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever niet, want anders kunnen we het niet lezen.
in 2 voud hoeft ook niet, wij betalen voor u het kopiėren, daarom gaarne uw pincode en pinpas meenemen, dan betalen wij voor u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |