abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126419445
En hier weer verder?

Vorig topic: SPT / Shaun T - Insanity workout
pi_126419628
1 topic is wel genoeg.
Ура для россии
pi_126419661
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:19 schreef Woestijnvos het volgende:
1 topic is wel genoeg.
Aangezien we toch redelijk snel het topic vol hadden, en het alles behalve doodgebloed was, ben ik dit niet met je eens. Al zijn er 40 topics. Zolang het nog actief is...
pi_126419665
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:21 schreef Mister123 het volgende:

[..]

Aangezien we toch redelijk snel het topic vol hadden, en het alles behalve doodgebloed was, ben ik dit niet met je eens. Al zijn er 40 topics. Zolang het nog actief is...
pi_126419922
Heb je ook een samenvatting en een leuke OP want ik ga echt niet het hele vorige topic doorspitten nu.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_126426606
"
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef oLexie het volgende:
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Ik zag er vanmiddag een reclame over en ben hem nu aan het downloaden.

Het bestaat uit tien hele zware workouts van ongeveer 45 minuten, deze doe je 60 dagen lang, zes dagen per week.

Ik ben nu 1.63,5 en weeg ongeveer 65 kilo. Op zich niets te klagen maar wil een maatje kleiner.

Ik ga morgen beginnen, ben nu even benieuwd of anderen hem al gedaan hebben? Of misschien iemand die hem ook gaat doen! Lijkt me wel leuk om er een topic over bij te houden met de vooruitgangen en motivatie.

Het werkt heel goed, op internet zijn er veel dingen over te vinden + ervaringen en before-after foto's dus het ziet er veelbelovend uit.
"

Dit is de OP van het vorige deel.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:08:09 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126436187
Ik ga vanavond starten met de oefeningen. Heb er zin in :) Ik geef vanavond na mijn workout even een review :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_126436348
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vanavond starten met de oefeningen. Heb er zin in :) Ik geef vanavond na mijn workout even een review :)
Begin je met de fittest?
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:13:02 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126436423
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Mister123 het volgende:

[..]

Begin je met de fittest?
Geen idee, ik begin met datgene wat de dvd als eerste aangeeft :)
4045
onlogisch
pi_126436544
Geen idee? Nog niet in verdiept? Je doet eerst een fittest, die resultaten schijf je op, en dan begint je morgen met de rest van t schema. De fittest is dag 1 zeg maar. En die fittest herhaal je elke 2 weken om te kijken wat je vooruitgang is? Heb je wel een insanity schema / kalender om te zien wat je op welke dag moet doen?
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:33:18 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126437356
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef Mister123 het volgende:
Geen idee? Nog niet in verdiept? Je doet eerst een fittest, die resultaten schijf je op, en dan begint je morgen met de rest van t schema. De fittest is dag 1 zeg maar. En die fittest herhaal je elke 2 weken om te kijken wat je vooruitgang is? Heb je wel een insanity schema / kalender om te zien wat je op welke dag moet doen?
Ik moet die dvd nog starten, dat doe ik vanavond wel. En als daar in wordt beschreven dat je een dag later werkelijk begint, so be it. :)
4045
onlogisch
pi_126437423
Nou een dag later werkelijk beginnen is het niet hoor... Die fittest is echt al een training op zich... Succes!!
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:36:44 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126437497
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:34 schreef Mister123 het volgende:
Nou een dag later werkelijk beginnen is het niet hoor... Die fittest is echt al een training op zich... Succes!!
Thanks :) Ik zal sowieso mijn ervaringen delen hier. Jij al ver gevorderd?
4045
onlogisch
pi_126437632
Ik ben nu bijna klaar met week 4.
pi_126440244
@onlogisch

even het volgende schema ophangen, kan je fijn afstrepen...

Hier vandaag dag 1 van week 6 afgestreept. Moest even wennen aan de langere workouts na de recovery week, maar begint nu toch wel weer lekker te draaien.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  maandag 13 mei 2013 @ 18:39:05 #16
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126440256
Vandaag voeding weer aangepast, niet volgens dat schema maar wel iets in die richting.
Ochtend en middag eiwitshakes en in de avond sla tomaat komkommer gekookt eiwit en kipfilet
Later op de avond nog een kopje thee en/of een kopje magere drinkbouillon.

Vanavond de fittest. Heb er niet zo een zin in als ik eerlijk ben :P maar even doorzetten
pi_126443909
Ik hoorde iemand op mijn werk hierover en ga zodoende zometeen starten met de fit test. Ben benieuwd, zal hier nog wel even posten als ik klaar ben...
pi_126447274
Ik ben te onhandig hiervoor. _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_126449049
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik hoorde iemand op mijn werk hierover en ga zodoende zometeen starten met de fit test. Ben benieuwd, zal hier nog wel even posten als ik klaar ben...
Godallemachtig. Wat nou fittest: gewoon fullbody workout dit, hatseflats!
Maar wel lekker. Leuke workout en ook echt het idee dat je jezelf tot richting het maximale pusht. Nu ben ik vooral benieuwd hoeveel tijd ik heb om de andere oefeningen te doen i.c.m. hardlopen.
pi_126449087
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef Muto het volgende:
Ik ben te onhandig hiervoor. _O-
Dat herken ik ook wel bij een paar oefeningen. Maar als je dan eenmaal het ritme hebt te pakken ebt dat wel weg.
pi_126449146
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Dat herken ik ook wel bij een paar oefeningen. Maar als je dan eenmaal het ritme hebt te pakken ebt dat wel weg.
Ik wil te snel gaan. Morgen maar serieus beginnen. Kijken hoelang ik het volhoud
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_126465440
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef NotGuilty het volgende:
Vandaag voeding weer aangepast, niet volgens dat schema maar wel iets in die richting.
Ochtend en middag eiwitshakes en in de avond sla tomaat komkommer gekookt eiwit en kipfilet
Later op de avond nog een kopje thee en/of een kopje magere drinkbouillon.

Vanavond de fittest. Heb er niet zo een zin in als ik eerlijk ben :P maar even doorzetten
Ik was gister helemaal niet zo heel veel beter bij de 2e fittest. En ik heb last van m'n rug :')
Hoe ging het bij jou?
I will take the sun in my mouth
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:57:58 #23
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126468610
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik was gister helemaal niet zo heel veel beter bij de 2e fittest. En ik heb last van m'n rug :')
Hoe ging het bij jou?
Ik had de fittest al eens eerder gedaan ( 2 keer ) maar nooit het programma doorgezet, Dat is ook de reden dat ik nu elke keer niet begin, gewoon geen zin om WEER bij die fittest te beginnen. Dus heb mn vorige scorelijst erbij gepakt en vandaag begin ik dan gewoon met cardio. Had echt geen zin om voor de derde keer opnieuw te beginnen met die test :@

Last van je rug door het trainen?
pi_126469047
Wat is er mis met die fittest dan? Is toch gewoon 1 training. Maar zolang je maar weer begint... Maar om je vooruitgang echt goed bij te houden zou ik toch gewoon met die fittest beginnen hoor.

Ik had de 2e keer fittest en een enorme vooruitgang. Enkele oefeningen in 2 weken tijd:

Switch Kicks: van 33 naar 44 (en kick met links én een kick met rechts telt als 1)
Power Jacks: van 38 naar 55
Power knees: van 73 naar 80
Power Jumps: van 21 naar 28
Globe Jumps: van 6 naar 7 (1 is 4 sprongen)
Suicide Jumps: van 8 naar 11
Push-Up Jacks: van 10 naar 15
Low Plank Oblique van 30 naar 45.

En dat dus in 2 weken tijd.

Volgende week mag ik weer aan de fittest. Dan ga ik met maand 2 beginnen. En het erge is, dag 1 is een fittest, en daarna (!!!) nog een training van bijna een uur...
pi_126474017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:57 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik had de fittest al eens eerder gedaan ( 2 keer ) maar nooit het programma doorgezet, Dat is ook de reden dat ik nu elke keer niet begin, gewoon geen zin om WEER bij die fittest te beginnen. Dus heb mn vorige scorelijst erbij gepakt en vandaag begin ik dan gewoon met cardio. Had echt geen zin om voor de derde keer opnieuw te beginnen met die test :@

Last van je rug door het trainen?
Ja, verkeerde stap gezet ofzo.. Had er van het weekend al last van. Was vandaag begonnen met de Cardio Circuit. Had er zin in, want ik was een beetje boos op Shaun. Vrijwel geen centimeters kwijt behalve in de taille, grmbl. Maar tot ik door m'n linkerbeen ging zakken :(
Doorgeskipt naar de cooling down stretch en vandaag heel veel m'n rug rekken en het morgen nog een keer, rustig aan, proberen.. Baal er wel van dat ik nu dus van het schema af ga wijken :@
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:52:15 #26
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_126477957
Ik heb me vandaag weer ingeschreven bij Sportcity, zodat ik mijn benen langzaamaan weer kan gaan gebruiken (chronische scheenvlies ontsteking in het verste stadium). Heb vorige week een kwartier lang volop kunnen Zumba dansen (vooraf 20 minuten salsa op langzaam tempo gedaan als warming up) en ik kon de volgende dag nog normaal lopen (meteen na het dansen onder de koude douche gaan staan en een uur lang mijn benen op alle mogelijke manieren gerekt) dus ik heb er weer hoop in dat ik ook weer normaal ga kunnen sporten.

Als ik merk dat ik beter met mijn benen om kan gaan en merk hoe ver ik kan gaan wil ik ook weer de Insanity Workout gaan proberen.
Bay of Plenty
pi_126512530
Voor degene die al insanity doen, is het serieus zo dat je op de eerste dag van maand 2, eerst de fittest hebt, en daarna nog een hele training???
pi_126520393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef hilversum1981 het volgende:
Voor degene die al insanity doen, is het serieus zo dat je op de eerste dag van maand 2, eerst de fittest hebt, en daarna nog een hele training???
Yep
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
pi_126520900
Geen insanity vandaag, gisteravond deed m'n rug zo een pijn.. Kan nu wel weer normaal lopen :') ;(
pi_126520975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef hilversum1981 het volgende:
Zeker, de tweede reeks van vier weken vergt sowieso wat meer van je doorzettingsvermogen en ook tijd.
pi_126525081
Maar de resultaten zijn dan ook groter in die 2e maand?
pi_126525607
Nou ja groter, ik ben na zes weken wel wat centimeters kwijt en ongeveer drie kilo. Verder tekenen er zich weer iets andere vormen af bij mijn buik naast de rondingen van het bier.
Staat tegenover dat ik vorige week drie concerten een pubquiz en een verjaardag had (en nee ik drink dan echt geen biertje minder) en nagenoeg hetzelfde weeg. Dat was zonder het sporten wel anders geweest.
pi_126526300
Je hebt verder geen veranderingen aangebracht in je dieet terwijl je insanity doet? Dat is 3 kilo nog behoorlijk vind ik...

En hoe is die recory week. Ik ga er vandaag mee beginnen.
pi_126526659
Geen echt veranderingen, ben nog steeds een slecht ontbijter, eet 's avonds wel gezond en normaal, blijf wel gewoon mijn drankjes nuttigen bij feestjes/concerten. Snaai wel minder (minder koekjes bij de thee en we hebben kleine zakjes chips gekocht -als een zak open is gaat ie toch leeg bij mij-)

De recovery week is wel lekker hoor (ook al is het zes dagen hetzelfde, maar ik kan me daar niet echt aan storen), ik had meer moeite met de opstart van week vijf. Maar nu in week zes is het wel lekker.
pi_126526977
Maar heb je in die recorey week wel het gevoel dat je echt getraind hebt? Ik had dat bv op in maand 1 op die cardio recorey dag niet echt. Beetje strekken enzo. Maar het druipend van het zweet "YES" gevoel had ik die dag zeker niet.
pi_126527291
Het heet niet voor niets recovery he, maar je gaat evengoed wel het nodige voelen hoor! Alles gaat alleen een paar tempo's trager. maar zweten doe je evengoed.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 12:34:12 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126527900
Spierpijn als een malle :')

Maandag de fittest gedaan. Nou zoals ik wel verwachtte was mijn fitheid ver te zoeken :')

Gisteren de eerste echte training gedaan, niet vol kunnen houden. 10 min voor het einde moest ik aan de hartlong machine :')

Maar nu al weer zin in vanavond *O*
4045
onlogisch
pi_126528268
Die spierpijn gaan na een dag of 4 weer weg hoor. Je denkt nu dat je dood gaat, maar t komt goed...

Ja gek hoe dat werkt he, brak al een malle. Compleet gesloopt, zweet als een otter, en je denk toch: zin in de volgende keer...
pi_126604326
Oi allemaal,

ik volg dit forum al een tijdje, en heb besloten ook maar eens een account te maken.
Ik zit nu in de 2de week van insanity en doe het volgens het schema, dus 6x per week en dan zondag rusten. Ik heb zojuist week 2 cardio recovery gedaan, maar ik vind ondanks dat je behoorlijk veel kracht zet op je beenspieren, dat het niet echt voelt als trainen, het is het natuurlijk wel maar je word er niet echt moet van, ja daarom heet het ook cardio recovery :P. Maar ik vroeg me af of iemand wist of dat er aan dat schema een specifieke opbouw zit zeg maar de volgorde die je aanhoud elke week per training. Dus ene keer doe je pure cardio dan plyomatric cardio etc. Maar zou je bijvoorbeeld nadat je cardio recovery gedaan hebt of een andere training ook nog cardio abs kunnen doen? of is dat niet verstanding vanwege een structuur die erin de trainingen zit ? Want als je in week 3 kijkt dan doe je na elke pure cardio ook nog cardio abs. Ik hoop het van iemand te horen keep it going everyone !
pi_126621197
Ja Cardio recovery is niet echt uitputtend trainen nee. Ik vind t ook de "saaiste" dag van de week. Maar ik denk inderdaad dat dit juist de bedoeling is. Wel even bezig zijn, vooral stretchen dan, maar niet je spieren te swaar belasten.

Er is ook een reden dat je niet direct begint met die Cardio Abs. Eerst moet je lijf ff wennen, want tijdens de trainingen gebruik je ook al een hoop van je buikspieren. Dus na 2 weken worden die dan ook nog eens apart getraind. Ik zou persoonlijk niet zomaar Cardio Abs weer ergens extra tussendoor gooien. Je traint je spieren dus ook echt tijdens t sporten. En de rest van de training is zwaar genoeg.
pi_126625233
Wat me wel echt opvalt (tegenvalt) is het gewicht dat ik verlies. Ik zit nu in mijn recovery week, dus heb nu al ruim 4 weken erop zitten. En qua centimeters gaat het prima, kleren zitten beter, en in de spiegel zie ik goed verschil. Maar er is nauwelijks nog gewicht af. En ik moet echt wel behoorlijk wat kwijt, ik ben 1,82 en 116 kg. In de eerste week verloor ik nog 1,5 kilo, maar daarna niks meer, en soms komt er zelfs wat bij.

Sinds ik met insanity begonnen ben heb ik:

• Geen dag training gemist.
• Elke dag zeker 2,5 liter water gedronken (en daarbij nog wat ik tijdens de training aan water drink)
• 2 keer per dag een tussendoortje genomen, (altijd fruit)
• Bijna geen alcohol gedronken (misschien eens per week een glas wijn)
• Niet meer eten na het avondeten (en als ik trek heb 's avonds, neem ik altijd fruit)
• Helemaal geen koekje, snoepje, of andere zoetigheden.

Hoe kan het dat ik wel centimeters verlies, maar niks zie qua gewicht. Ik weet dat spieren zwaarder zijn dan vet, maar iets moet ik toch wel zien op de weegschaal. Ik snap dat als ik totaal geen overgewicht zou hebben, het en ander verhaal zou zijn, maar nu.

Ik lees wel dat de 2e maand, pas echt zorgt voor veel verschil, maar is dit zo?

Bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mister123 op 17-05-2013 11:46:43 ]
pi_126625984
@mister123

Geen zorgen, je hoort wel vaker van mensen dat ze een hele tijd niks verliezen en dan opeens in 1 week aantal kilo's gewoon doorgaan en het komt heus wel, maar zodra je al merkt dat je centimeters verliest moet je ook geen zorgen maken dan gaan de overtollige kilo's ook vanzelf weg.

Ik moet zeggen wel sinds ik ben begonnen met trainen das dus bijna 2 weken geleden heb ik last in me linkerelleboog als ik hem strek bijvoorbeeld bij de mummy oefening. Dit kan overbelasting zijn volgens mij maar ik ga gewoon door het is niet zo dat ik niks meer kan voel hem alleen af en toe.

Keep it GOing !
pi_126627029
Het gaat mij niet zo zeer om m'n gewicht, maar meer om m'n buik.
Denk dat ik hier ook maar ´s aan ga beginnen.
pi_126627213
Overigens heb ik al weer bijna een jaar niks aan sport en beweging gedaan. Dus mijn conditie zit echt ver onder de 0. Ik lees op een paar sites op internet dat je er beter niet aan kunt beginnen als je totaal geen conditie hebt.

Dus, me weer inschrijven voor de sportschool of eerst insanity proberen?
pi_126627378
Ik heb (had) ook echt geen conditie voor ik met insanity begon, maar die knalt echt vooruit. Het zal je echt verbazen. De fittest is daar een goeie maatstaf voor, en die test doe je elke 2 weken.

Je kan altijd nog inschrijven op de sportschool. Probeer het eerst zou ik zeggen.
pi_126627527
Nu zit ik op spotnet te kijken, maar daar kan ik alleen 5 dvd's vinden. Terwijl via de tellsell sites enzo er staat dat er 10 dvd's zijn. ?
pi_126627692
Heb het al gevonden, ben ze nu aan het binnenhalen.
Dan maar 's even uitvogelen hoe het werkt.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:14:24 #48
403471 Lrxx
Stop dreaming; start living!
pi_126643519
Ik heb net via via gehoord over Insanity.. Heeft iemand een goede download die me geen acht weken gaat duren om binnen te krijgen? Ivm een werkvakantie in het buitenland wil ik de twee maanden af hebben (als je t zo kunt noemen) voordat ik vertrek, gewoon om een doel voor ogen te hebben.. (en ik heb daar geen laptop of iets anders bij me)
Ik hoor het graag:)
pi_126644781
Of gewoon kopen? Tellsell...
pi_126674402
Even kort situatie uitleggen.
Personal stats :
1m72
84 kg
+- 25% vetpercentage

Maandje lichaam voorbereiden (dag lopen, dag pompen/sit-ups) - vaak doe ik meer dan ik vooropgesteld had.
Pretty basic dus.
Daarna 2 maand Insanity.
Daarna gewoon rustig blijven verder trainen (dagelijks)

Voedingsschema gisteren gemaakt dus zie het helemaal zitten.
Lijkt me fijn om motivatie te geven en te vinden bij lotgenoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')