Aangezien we toch redelijk snel het topic vol hadden, en het alles behalve doodgebloed was, ben ik dit niet met je eens. Al zijn er 40 topics. Zolang het nog actief is...quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:21 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Aangezien we toch redelijk snel het topic vol hadden, en het alles behalve doodgebloed was, ben ik dit niet met je eens. Al zijn er 40 topics. Zolang het nog actief is...
"quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef oLexie het volgende:
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Ik zag er vanmiddag een reclame over en ben hem nu aan het downloaden.
Het bestaat uit tien hele zware workouts van ongeveer 45 minuten, deze doe je 60 dagen lang, zes dagen per week.
Ik ben nu 1.63,5 en weeg ongeveer 65 kilo. Op zich niets te klagen maar wil een maatje kleiner.
Ik ga morgen beginnen, ben nu even benieuwd of anderen hem al gedaan hebben? Of misschien iemand die hem ook gaat doen! Lijkt me wel leuk om er een topic over bij te houden met de vooruitgangen en motivatie.
Het werkt heel goed, op internet zijn er veel dingen over te vinden + ervaringen en before-after foto's dus het ziet er veelbelovend uit.
Begin je met de fittest?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vanavond starten met de oefeningen. Heb er zin inIk geef vanavond na mijn workout even een review
Ik moet die dvd nog starten, dat doe ik vanavond wel. En als daar in wordt beschreven dat je een dag later werkelijk begint, so be it.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef Mister123 het volgende:
Geen idee? Nog niet in verdiept? Je doet eerst een fittest, die resultaten schijf je op, en dan begint je morgen met de rest van t schema. De fittest is dag 1 zeg maar. En die fittest herhaal je elke 2 weken om te kijken wat je vooruitgang is? Heb je wel een insanity schema / kalender om te zien wat je op welke dag moet doen?
Thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 17:34 schreef Mister123 het volgende:
Nou een dag later werkelijk beginnen is het niet hoor... Die fittest is echt al een training op zich... Succes!!
Godallemachtig. Wat nou fittest: gewoon fullbody workout dit, hatseflats!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik hoorde iemand op mijn werk hierover en ga zodoende zometeen starten met de fit test. Ben benieuwd, zal hier nog wel even posten als ik klaar ben...
Dat herken ik ook wel bij een paar oefeningen. Maar als je dan eenmaal het ritme hebt te pakken ebt dat wel weg.quote:
Ik wil te snel gaan. Morgen maar serieus beginnen. Kijken hoelang ik het volhoudquote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel bij een paar oefeningen. Maar als je dan eenmaal het ritme hebt te pakken ebt dat wel weg.
Ik was gister helemaal niet zo heel veel beter bij de 2e fittest. En ik heb last van m'n rugquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef NotGuilty het volgende:
Vandaag voeding weer aangepast, niet volgens dat schema maar wel iets in die richting.
Ochtend en middag eiwitshakes en in de avond sla tomaat komkommer gekookt eiwit en kipfilet
Later op de avond nog een kopje thee en/of een kopje magere drinkbouillon.
Vanavond de fittest. Heb er niet zo een zin in als ik eerlijk benmaar even doorzetten
Ik had de fittest al eens eerder gedaan ( 2 keer ) maar nooit het programma doorgezet, Dat is ook de reden dat ik nu elke keer niet begin, gewoon geen zin om WEER bij die fittest te beginnen. Dus heb mn vorige scorelijst erbij gepakt en vandaag begin ik dan gewoon met cardio. Had echt geen zin om voor de derde keer opnieuw te beginnen met die testquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik was gister helemaal niet zo heel veel beter bij de 2e fittest. En ik heb last van m'n rug![]()
Hoe ging het bij jou?
Ja, verkeerde stap gezet ofzo.. Had er van het weekend al last van. Was vandaag begonnen met de Cardio Circuit. Had er zin in, want ik was een beetje boos op Shaun. Vrijwel geen centimeters kwijt behalve in de taille, grmbl. Maar tot ik door m'n linkerbeen ging zakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik had de fittest al eens eerder gedaan ( 2 keer ) maar nooit het programma doorgezet, Dat is ook de reden dat ik nu elke keer niet begin, gewoon geen zin om WEER bij die fittest te beginnen. Dus heb mn vorige scorelijst erbij gepakt en vandaag begin ik dan gewoon met cardio. Had echt geen zin om voor de derde keer opnieuw te beginnen met die test![]()
Last van je rug door het trainen?
Yepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef hilversum1981 het volgende:
Voor degene die al insanity doen, is het serieus zo dat je op de eerste dag van maand 2, eerst de fittest hebt, en daarna nog een hele training???
Zeker, de tweede reeks van vier weken vergt sowieso wat meer van je doorzettingsvermogen en ook tijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef hilversum1981 het volgende:
Voor degene die al insanity doen, is het serieus zo dat je op de eerste dag van maand 2, eerst de fittest hebt, en daarna nog een hele training???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |