SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
Van die 12 roden kaarten 11x dubbele gele kaart.quote:
Meeliften op het succes van Ronaldhino was niet echt knap inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
Grootsheid
Gewoon een gevalletje juiste plaats, juiste tijd voor het merendeel.
Hij is ook een keeper, die moet je nooit serieus nemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hij zette RvP nog in de Top5 van Nederlanddie heeft geen kut gewonnen.
Vast wel. Zijn specialiteit was wel mensen irriteren en pijn doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel iets goed gedaan? Toch?
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Jack maakt nu ook al een grapje.
Wat een grappige utzending.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Jack maakt nu ook al een grapje.
Wat een grappige utzending.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan dit doelpunt ? Is toch gewoon waardeloos verdedigd?
Jij bent voor PSV.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan dit doelpunt ? Is toch gewoon waardeloos verdedigd?
Niet eens meer, er vanuitgaande dat hij niet vandaag 19 geworden is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
Vermeulen
"We vergeten het soms wel eens. Als je vraagt hoe oud is hij '20?' Nee, hij is 19!! jaar.'
Dat scheelt 1 jaar debiel.
zal maar net een schrikkeljaar zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
Vermeulen
"We vergeten het soms wel eens. Als je vraagt hoe oud is hij '20?' Nee, hij is 19!! jaar.'
Dat scheelt 1 jaar debiel.
geworden?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Bommel had op zijn 19de nog geen beker geworden. Dit maakt van Maher volgens de SV logica een groot voetballer.
Willems won hem op zijn 17equote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Bommel had op zijn 19de nog geen beker geworden. Dit maakt van Maher volgens de SV logica een groot voetballer.
Je hebt bijna genoeg werk voor een expositie.quote:
ditquote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
Bijzondere beelden van een man die geen idee had dat de camera's op hem gericht waren
Je bent zelf een bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel staat hier gespeeld tof te doen met een camera er bij
Idd, lag er helemaal niet dik op ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
Bijzondere beelden van een man die geen idee had dat de camera's op hem gericht waren
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt bijna genoeg werk voor een expositie.
Vind jij Arno een beetje een idioot?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
De metafoor van Vermeulen komt niet helemaal uit de verf.
Zo kan het ook wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
De metafoor van Vermeulen komt niet helemaal uit de verf.
Dan komt het geld zo TTTRRRRRRRRRR uit de telmachine van de Sjeikquote:Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Gwunnik het volgende:
Dickie nog n jaartje clubcoach in Qatar ofzo... hij moet natuurlijk nog wel wat overhouden voor zn pensioen...
Als Dick al zijn geld uitgeeft dan is de crisis opgelostquote:Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
moet Dick niet eerst zijn geld is opmaken dat zou goed zijn voor de wereldeconomie
en breng je het dan naar de bank?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan komt het geld zo TTTRRRRRRRRRR uit de telmachine van de Sjeik
Kan Bossie mooi helpen met het sjouwen van die tassen vol geldquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan komt het geld zo TTTRRRRRRRRRR uit de telmachine van de Sjeik
buitenvrouwtjequote:
Je kan beter een neger volgen dan zij jou.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe komt Babel aan bijna 1 miljoen volgers op Twitter?
Zijn Twitter rellen bij Liverpool. Denk bijvoorbeeld aan het photoshoppen van Webb.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Liverpool.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan beter een neger volgen dan zij jou.
Aldus filosoof Johannes_Vermeerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan beter een neger volgen dan zij jou.
Ze mogen Derijck hebben.quote:
hij is actief in de hiphopscenequote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Zwart. Hij is ZWART!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja altijd leuk als de ''Speler van het seizoen'' weggaat
Geen de Leeuw ?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
In dat geval is het echt wel een wereldprestatie van Maaskant om 7de te worden zoals hijzelf al stelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Op de markt?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn uitspraken komen binnenkort op een tegeltje.
Hoe die eikel dat zeiquote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het echt wel een wereldprestatie van Maaskant om 7de te worden zoals hijzelf al stelde.
Dit doet mij denken dat GGMM mij Robert Maaskant noemde.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe die eikel dat zei![]()
![]()
dit seizoen was echt al het mogelijke uit de selectie geperst
![]()
![]()
![]()
Sjelseaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
NOS zou toch bekendmaken met wie PSV ging samenwerken?
Een mensonterend moment was dat. Als hij geen moddereter was geweest, dan had hij nu nog een stadionverbod gehad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet mij denken dat GGMM mij Robert Maaskant noemde.
GGMM je haar danst. Kom we slopen hem.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet mij denken dat GGMM mij Robert Maaskant noemde.
Dat gaat mij wat te ver, GGMM is in wezen een engeltjequote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM je haar danst. Kom we slopen hem.
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat mij wat te ver, GGMM is in wezen een engeltje
[ afbeelding ]
Wat een pure bagger is dat altijdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo maar even op NOS.nl kijken, Joep zal wel weer een 40 minuten lang bandje geüpload hebben.
Vertel is wat nieuws.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Geen goal.
Feyenoord weer geholpen door de scheids.
Kunstbarbaar. Na mijn dood zal het werk van Johannes Vermeer populair worden, ik beloof het je.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus![]()
...het houdt niet op, niet vanzelf...
Nee, vals alarm.. Dikke Sjek weet niksquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef DeParo het volgende:
Hebben ze het al over dat meerjarenplan gehad?
vrouwen vallen op kale mannenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Valt me toch op dat er meer vrouwen in het topic zijn dan tijdens VI.
Wie van de heren aan tafel is er zo woest / wild / aantrekkelijk?
Toch niet Arno he?![]()
![]()
![]()
Sjek zijn sjarme.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet Arno he?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten, daar niet van.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM je haar danst. Kom we slopen hem.
[ afbeelding ]
Ik heb wel een zwak voor albino'squote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet Arno he?![]()
![]()
![]()
Ik vind het VI-topic een beetje eng...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch niet Arno he?![]()
![]()
![]()
Prima. Verkopen voor 15 miljoen en terugkopen voor 5 miljoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Hierro het volgende:
Eriksen zal falen in Duitsland. Eredivisie is zijn niveau.
cambuurquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Met welke topclub gaat PSV nu samenwerken ?
Daar ben ik nog nooit geweest. Vertel eens meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het VI-topic een beetje eng...
Het is juist gezellig.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het VI-topic een beetje eng...
Het is idd wel een beetje een sekte.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest. Vertel eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |