quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
Geld is op bij Wallmart?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, slaan ze dat gewoon over, kan niet hoor, dit was de beste metamorfose tot nu toe!
Schandalig als deze man het niet heeft ontvangen, die mislukkelingen die hun doelen niet haalden kregen het wel...quote:
lolquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, dat jurkje pas echt niet zeg
Niemand die tegen dat kind zegt dat ze een rugrol heeft en haar borstvet eruit plopt![]()
en nog meer paardebekquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke en nog steeds moddervet.
Ja, maar 't is toch zonde? Doe iets aan dat past, dan lijk je ook lichter. Nu ben je 91 kilo afgevallen en zie je er nog uit als een rollade in een te krap netjequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar 't is toch zonde? Doe iets aan dat past, dan lijk je ook lichter. Nu ben je 91 kilo afgevallen en zie je er nog uit als een rollade in een te krap netje
Yup, dat was ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht geheel onnodig, maar ik wilde het toch even kwijt.Iemand schreef toch in het Obese topic over een interview van Radmilo, in een tijdschrift, aantal maanden terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
ik ookquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nelleke Noordervliet.
Ken haar nietMaar kan toch leuk zijn.
quote:
Ik kijk via interactieve tv op de computer.. die loopt dus een stukje achterquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kijk via interactieve tv op de computer.. die loopt dus een stukje achterdacht al
Nee joh, dat hebben ze toch vaker gedaan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Meestal rennen ze 5 km aan het eind
weet eigenlijk niet, dacht ik...quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee joh, dat hebben ze toch vaker gedaan?Of was dat de NL'se obese?
Er zijn officieel te veel van dit soort programma'squote:Op zondag 4 augustus 2013 20:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet, dacht ik...
Of ik ben in de war met I used to be fat
En toch blijven kijken hequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn officieel te veel van dit soort programma's
Streefgewichtquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
leuke meid dit, maar wat is t verhaal van die tattoo?!
hmm, je zou denken dat je em dan laay zetten nadat je dat hebt bereikt, nu ziet het er ...apart...uitquote:
Jor_Dii! Dat is lang geledenquote:
Ze was eerder al veel afgevallen geloof ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hmm, je zou denken dat je em dan laay zetten nadat je dat hebt bereikt, nu ziet het er ...apart...uit
jojo queenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hmm, je zou denken dat je em dan laay zetten nadat je dat hebt bereikt, nu ziet het er ...apart...uit
ah, dat stuk heb ik gemist, thnx!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze was eerder al veel afgevallen geloof ik
dus datquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef computergirl het volgende:
WTF!
Nooit meer dan 16 km en dan maathon! Niet verantwoord
Dit jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef computergirl het volgende:
WTF!
Nooit meer dan 16 km en dan maathon! Niet verantwoord
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef computergirl het volgende:
WTF!
Nooit meer dan 16 km en dan marathon! Niet verantwoord
quote:
Zeg ik netquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik geloof het niet eens dat ze alles echt heeft gelopen.
die komt zo meteen met Robert ten Brink aangewandeld denk ikquote:
Kan nog komenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Niet?![]()
Wat is dit voor fake-amerikaanse show
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Even geheel tussendoor, op SBS start binnenkort ook een afvalprogramma, gaan mensen dit hier ook kijken?
ja, maar geen motivatiequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat scheelt wel in het budget, er staat al een complete gym
Hij is behoorlijk lang.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij lijkt véél zwaarder, terwijl ze evenveel overgewicht hebben toch?
Oh, dat doet 'ie dus ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou ze uit elkaar halen geloof ik
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
ahaaa! Ze wil een trio met Chris en Richard
Vaste receptquote:
Nou, kom op he, die doelen worden zo strak gesteld, dat je niet spreekt over 'hakken over de sloot' maar 'gehaald!'quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef THEFXR het volgende:
te weining en zij net met de hakken over de sloot
een pound is 453 gramquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, kom op he, die doelen worden zo strak gesteld, dat je niet spreekt over 'hakken over de sloot' maar 'gehaald!'
als zij het doel haalt heeft ze geen tiet meer overquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe ironisch, hij voelt zich de bad ass, zij is de bad ass
Dan pakken ze die gewoon lekker mee bij de operatiequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als zij het doel haalt heeft ze geen tiet meer over
Maar daar zijn toch pillen voorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:14 schreef computergirl het volgende:
Hij zou eigenlijk ook niet moeten mogen. Het is er alllemaal zo weer aangegeten bij hem.
moeder, ouders zijn gescheidenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met moeder? Dood? Of is dat de vrouw naast Heidi?
ze houden gewoon veel van elkaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Die relatie is écht niet gezond. Just sayin'
Zijn arm prothese, die eruit ziet alsof hij in een werkplaats met zwakbegaafden is gemaakt.. En dan wil hij hem ook niet dragen, sneu voor die moeder ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Net de eerste paar minuten gemist, wat is er met dat bedrag?
Oh dan hoop ik dat ie een nieuwe krijgtquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:11 schreef June. het volgende:
[..]
Zijn arm prothese, die eruit ziet alsof hij in een werkplaats met zwakbegaafden is gemaakt..
Ik vond dit net op internet:quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef _Joy_ het volgende:
Ik zet de tv net pas aan, is er verteld hoe hij zijn arm kwijt is geraakt?
Aha dank je wel!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dit net op internet:
After surviving a horrific traffic accident several years ago, Ryan lost his left arm. He turned to food for comfort, overeating his way to 410 pounds at age 23.
Ja het ging wel ratseklats hoppetee he?quote:
Nou......er waren verhoogde waardes gevonden. Daarom was een MRI nodig, dat kan je toch niet doen zonder hem dat te vertellen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
Die jongen schrok zich echt te pletter, dat was geen nep, hij liep knalrood aan en de tranen liepen uit zijn ogen. Maar lullig dat ze hem dat aangedaan hebben voor wat extra drama ja
Maar 'je hebt misschien een hersentumor!!!' vertel je zo'n jong joch toch niet als ie daar niksvermoedend in zijn uppie zit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou......er waren verhoogde waardes gevonden. Daarom was een MRI nodig, dat kan je toch niet doen zonder hem dat te vertellen?
De dokter bracht het wel heel droog. Zo tussen neus en lippen door.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou......er waren verhoogde waardes gevonden. Daarom was een MRI nodig, dat kan je toch niet doen zonder hem dat te vertellen?
Eens. Maar niet vertellen is ook niet ok.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De dokter bracht het wel heel droog. Zo tussen neus en lippen door.
Maar die zijn niet 200kg en hebben tig jaar niet gefietstquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Duizende doen het hier. Met mobiel in andere hand, beetje facebooken onderweg
Nee zeker niet, maar ik vind dat ze minimaal zijn ouders erbij hadden moeten halen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Eens. Maar niet vertellen is ook niet ok.
Hij is 23, niet 13quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik vind dat ze minimaal zijn ouders erbij hadden moeten halen.
Nou ik ben 39, maar als ik te horen zou krijgen dat ik 'misschien een hersentumor heb' zou ik toch liever niet alleen zijn. En dat lijkt me geen schande ofzo.quote:
Ja tot nu toe ondervond ie weinig extra moeite. Behalve bij het leren fietsen (want dat had ie nog nooit gedaan uberhaupt) was het extra eng en idd vaak vallen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:51 schreef Woods het volgende:
Ik zapte net in maar kan je überhaupt wel lekker sporten als je 1 arm mist i.v.m. je balans?
Die tweeling was bizar jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb met deze jongen een stuk meer dan met die twee van vorige week.
Sympathiek type. Ik gun hem die kaarten nu zo dat ik het gewoon spannend vind![]()
Het enige dramatische in deze keer is elke keer als die dokter in beeld isquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef Goodbye het volgende:
But we do have a problem *BOEMMMMMMMM*
Wat een dramatisch programma is dit toch
Ze zouden een speciaal doktersmuziekje moeten monteren. Heb een leuk liedje in mijn hoofd, maar weet niet hoe die heetquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dramatische in deze keer is elke keer als die dokter in beeld is![]()
Ja, alle doelen gehaald en overtroffen. Vind het alleen zorgwekkend dat hij blijkbaar een beetje anorexia neigingen heeft. Maar hij zag er enorm goed uit!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Wat een verschil in uitstraling ook en zelfverzekerdheid.
Prachtig.
quote:
Watquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
op die trouwfoto is ze leuk, maar ook erg jong
bijna 50 kg in 6 maanden is hartstikke veel! En dan vinden ze het veel te weinigquote:
Gatverdamme.quote:
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Zal wel gaan over de kandidaten van seizoen 2, dus niet Danny.quote:Op zondag 1 september 2013 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop op Danny, ben razend benieuwd hoe hij er nu aan toe is...
dat denk ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal wel gaan over de kandidaten van seizoen 2, dus niet Danny.
Ja, klopt. Maar obesitas is een chronische ziekte, de begeleiding van Soda is in december gestopt (zie blog Katelijne) en ik ben razend benieuwd hoe het nu met die mensen gaat. In een jaar kan je 50 kilo afvallen maar ook aankomen. Ik vind dat minstens even interessant als nieuwe kandidaten.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Guanabana het volgende:
Ze is vorig jaar toch al teruggeweest bij de kandidaten van seizoen 1? Een aantal hadden het erg goed voor elkaar, Danny was weer aangekomen. Maar ben op zich wel benieuwd hoe het nu met hem gaat ja.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |