Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
twitter:Onaa_D twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:30:24@JulianRubenNL ik was net daar en had met een inwoner gepraat die achter de vijver woond en er hebben gister nog in de 100 man gevist reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:32:41De politie zoekt: de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet gevonden. Ook: een deel van een sleepkabel en (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:33:02een spandband. Meer informatie en foto's straks op rtvutrecht.nl (2/2) reageer retweet
Politiewoordvoerder geeft op L1 (min of meer) aan dat de zoektocht gestart is nav een belangrijke tip. Althans: belangrijk genoeg om onderzoek te starten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Onaa_D twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:30:24@JulianRubenNL ik was net daar en had met een inwoner gepraat die achter de vijver woond en er hebben gister nog in de 100 man gevist reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef blanket het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:32:41De politie zoekt: de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet gevonden. Ook: een deel van een sleepkabel en (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:33:02een spandband. Meer informatie en foto's straks op rtvutrecht.nl (2/2) reageer retweet
Geen idee...vind erg cryptischquote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
sleepkabel, spandband...daar heb ik niks eerder over gelezen, waar gaat dat opeens over
Nieuwe info (voor ons) die de politie loslaat kennelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
sleepkabel, spandband...daar heb ik niks eerder over gelezen, waar gaat dat opeens over
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijkquote:
t Word steeds vager allemaal...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
Ik was te druk met L1 kijkenquote:
Misschien waren ze die wel aan het zoeken in die vijver. Dat een van de vissers een schoen had zien drijven? (zal ie dan helemaal op zijn sokken zijn teruggereden?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijk
Ja ik keek ook...wist niet eens dat ik dat kanaal had hahaquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
schoenen weggegooid onderweg op de rit naar het doornse gat om zo geen grondprofiel mee te nemen?
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:36:49Het afgezette gebied wordt zo vrijgegeven op de visvijver na. Die wordt vannacht ook bewaakt. #vermistebroertjes @rikdogger reageer retweet
Kanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
schoenen weggegooid onderweg op de rit naar het doornse gat om zo geen grondprofiel mee te nemen?
Ik keek de streamquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik keek ook...wist niet eens dat ik dat kanaal had haha
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te bindenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
Veters, sleepkabel en spanband als bindmateriaal?
Godver nu begin ik ook met speculaties
Ja zeker! Maar zonder schoenen auto rijden? Das niet erg prettig. Laat ik het anders zeggen..ik kan dat niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijk
Wurgen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te binden
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te binden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |