Ze gingen toch zijn betalingen na? Wellicht heeft hij bij een autozaak iets gekocht en zijn ze nagegaan wat dat was?quote:
Ja, da's waar ook! Maar ik weet niet over welke afstand ze dat gedaan hebben. Jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dus het Julianakanaal, hebben ze ook onderzocht toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren.
Uhm nee, dat is een Tinq, alleen pompen maar geen shop of wat dan ook. Gewoon pinnen - tanken - wegrijden.quote:
Ja, achter de linker koplamp.Samen met een paar schoenenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Of zit er in iedere auto zo'n touw ergens verstopt ofzo?
Dat denkt iedereen. Ook de politie (want prikstokken etc)quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef poepa het volgende:
Maar goed, de kans dat ze nog levend worden gevonden is haast nihil denk ik.
Kan inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef Leandra het volgende:
Als vader zonder schoenen gevonden is, er gisteren 100 man in die vijver heeft zitten vissen en de politie straks een schoen toont, dan zou het natuurlijk zomaar kunnen zijn dat die schoen gisteren opgevist is en dat dat de "tip" was waardoor ze daar zijn gaan zoeken.
Tja, veeg teken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen. Ook de politie (want prikstokken etc)
Aan de ene kant wel, aan de andere kant; als iemand bijvoorbeeld regelmatig een surfplank vervoert dan kan ik me voorstellen dat je de (twee) spanbanden standaard in je auto hebt liggen, als er nog maar één is aangetroffen in de auto, dan ontbreekt er dus één.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toch wel apart hoe ze weten dat er een spanband mist. idem met de sleepkabel.
Kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm nee, dat is een Tinq, alleen pompen maar geen shop of wat dan ook. Gewoon pinnen - tanken - wegrijden.
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sloot: afvoer van water
Vijver: Planten en vissen behouden
Dat verschil is meestal wel te zien
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.quote:
Geen idee, ik was zelf in Eindhoven toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren. Toen reed ook de trein op dat stuk schijnbaar langzamer om ongelukken te voorkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook! Maar ik weet niet over welke afstand ze dat gedaan hebben. Jij?
(serieuze vraag)
Oke, hardop gelachen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, achter de linker koplamp.Samen met een paar schoenen
Ik heb eerder gelezen dat hij zijn ex (andere ex dan moeder) niet ontmoet heeft die avondquote:[b]Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Rachilda het vDat kan. Ik heb e vriendin (want als hij gewoon iets wilde bespreken kon hij gewoon bellen, maar misschien had zij een speciale band met hem en de kinderen en wilde hij haar nog persoonlijk zien)...in Limburg aangekomen tankt hij - want zijn tank is bijna leeg en nadat hij de vriendin heeft gezien is het zijn plan om weer terug te rijden richting Utrecht om zijn plan uit te voeren, dus hij tankt, gaat even langs bij vriendin, en rijdt weer terug (GSM slaat een half uur later weer aan) en ergens op de terugweg voert hij zijn vreselijke plan uit
Gracht: aangelegd water door stad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.
Een diep hol met gras. Viesterdje.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.
Kan het niet uitleggen ook. Maar daar kwam ik eens achter.
[..]
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.
Uh, ja...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.
tot op heden heeft het nog neit veel opgeleverd. en met zoveel man erop...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef poepa het volgende:
Ik blijf het knap werk vinden wat politie doet.
Uhh, nee.. En al helemaal niet in dit geval. Sorry..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen ook. Maar daar kwam ik eens achter.
[..]
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |