twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:13:37Ook is deel spanband gevonden. Politie wil graag weten waar deze (onlangs) is aangeschaft. http://t.co/wPmRhTHSUb reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:11:59Bij stoffelijk overschot vader vonden agenten een deel sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is http://t.co/mdAVjS6a3P reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:10:45Toen vader werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden. http://t.co/ZgkTPMVhuh reageer retweet
Daar zal het aal liggen jaquote:
Topquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef blanket het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:13:37Ook is deel spanband gevonden. Politie wil graag weten waar deze (onlangs) is aangeschaft. http://t.co/wPmRhTHSUb reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:11:59Bij stoffelijk overschot vader vonden agenten een deel sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is http://t.co/mdAVjS6a3P reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:10:45Toen vader werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden. http://t.co/ZgkTPMVhuh reageer retweet
Er zijn natuurlijk mannen die maar 1 paar schoenen hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe weten ze dat hij die schoenen aanhad
Dank lieverdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor Whiskers:De politie is in de zoektocht naar de vermiste Ruben en Julian uit Zeist op zoek naar informatie over drie voorwerpen.
De jongens werden maandagavond voor het laatst gezien, de ochtend erna werd het stoffelijk overschot van hun vader in Doorn gevonden. Hij had zich in recreatiegebied het Doornse Gat van het leven beroofd.
Toen vader Jeroen Denis daar werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden en heeft daarom een foto van een identiek paar schoenen naar buiten gebracht.
Ook heeft de politie een foto van een sleepkabel gepubliceerd. Bij het stoffelijk overschot van de vader vonden agenten een deel van een sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is.
Tot slot wil de politie meer weten over een spanband die bij het lichaam van de vader is gevonden. Doel is om te achterhalen of de band iets met de zaak te maken heeft. Als er mensen zijn die bijvoorbeeld weten dat hij de band onlangs heeft aangeschaft, wil de politie graag met ze spreken
Misschien had hij de schoenen aan toen hij eerder die dag de kinderen ophaalde en hebben ze al zijn schoenen teruggevonden behalve diequote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe weten ze dat hij die schoenen aanhad
Zei ik toch net?quote:
je kijkt teveel csi. in werkelijkheid zijn camerabeelden vaak dusdanig van kwaliteit dat je het type schoen er niet van af kan leiden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Misschien had hij de schoenen aan toen hij eerder die dag de kinderen ophaalde en hebben ze al zijn schoenen teruggevonden behalve die
Of misschien waren de schoenen ook te zien dat hij die aanhad op de eerdere camerabeelden
!quote:
Bij mij werkt het nog wel, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik toch net?![]()
Maar ik heb de foto's inmiddels gezien
Nee de schoenen van vader zijn vermist.quote:
Heb ze al gezien, dus hoeft niet meerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog wel, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsen
Waarom is de foto dan weggehaald?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee de schoenen van vader zijn vermist.
wie kijkt er nou teveel csi??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kijkt teveel csi. in werkelijkheid zijn camerabeelden vaak dusdanig van kwaliteit dat je het type schoen er niet van af kan leiden.
Die is vast niet weggehaald, maar gewoon niet meer zichtbaar door drukte ofzoquote:
Ohhh, stel je voorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me*zet 3 foto's online* *collega agent controleert het* *"Ooh die schoenen liggen gewoon hier hoor!"* *haalt foto van schoenen er weer af*.
Ik zie de foto van de schoen gewoon?quote:
Speculatie als feit brengenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef moeke1 het volgende:
Hij heeft alles doordacht, en heel veel moeite gedaan om sporen te wissen zodat niemand de kinderen kan vinden. Ik ben niet meer overtuigt van een opwelling, want wat maakt het dan uit of je modder aan je schoenen hebt.
En nu zie ik de foto's ineens boven het berichtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Oh nu staat de foto van de schoen er wel weer bij
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me*zet 3 foto's online* *collega agent controleert het* *"Ooh die schoenen liggen gewoon hier hoor!"* *haalt foto van schoenen er weer af*.
Ja, die zag ik dus de hele tijd alquote:
Zal nog eens mijn best voor je doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu zie ik de foto's ineens boven het bericht
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;Pquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik dus de hele tijd al![]()
![]()
Dan heb je niet goed gelezen. Ik schrijf dat Ik er niet meer van overtuigt ben. Niet dat jij niet overtuigt bent.quote:
Klopt, ik ging expres hier kijken of hier ergens die schoenen stonden omdat er daar maar 2 foto's zichtbaar waren.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;P
Zie editquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;P
Walgelijk mocht dit daadwerkelijk zo zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Doodloper het volgende:
nou dan ga ik er vanuit dat de kinderen nooit meer gevonden worden, als je zo je best doet om geen sporen achter te laten (gsm uit, schoenen achterlaten) dan is natuurlijk het 1e wat je bedenkt je kinderen in het buitenland in een ondoordringbaar en totaal niet voor de hand liggend gebied achterlaten.
Ik heb dat alleen gelezen op die site van Vrijland, jij nog ergens anders?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef beequeen het volgende:
Maar er was toch in het begin sprake van werkzaamheden op de plek waar vader gevonden is. Bij het klimrek dus.
En dat de mannen die daar bezig waren niks gevonden hadden? Of hebben ze die info expres achter gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |