Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Fer het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat helemaal naar die ex rijdt in Limburg en vervolgens niet bij haar aanklopt. Tenminste ze zegt van niet.
Hij had die vriendin tijdens het huwelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?
of misschien wilde hij nog even aan het einde van zijn leven door de bekende omgeving rijden, misschien even langs haar huis, een gevoel naar verlangen zo van "als ik bij haar was gebleven dan was alles anders geweest", etc.
Terug naar schoenen inderdaadquote:
Waarschijnlijk wel iddquote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij had die vriendin tijdens het huwelijk.
Nee, je hebt ze echt in zoveel kleurenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Een gele sleepkabel kan trouwens ook echt niet
Wel als je een grote knop hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Een gele sleepkabel kan trouwens ook echt niet
Hihiquote:
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.quote:
Niet echt nee. En in dit geval over je kleding/schoenen miepen ook niet eigenlijk..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.
Dit zou ook nog kunnen. Ik kan mij niet voorstellen trouwens - oprecht niet - dat hij bewust de kinderen ergens heeft verstopt. Het kan toch ook simpelweg paniek zijn geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?
of misschien wilde hij nog even aan het einde van zijn leven door de bekende omgeving rijden, misschien even langs haar huis, een gevoel naar verlangen zo van "als ik bij haar was gebleven dan was alles anders geweest", etc.
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.
Wat een laat tijdstip.. Jaja, iedereen werkt.. maar blijft laatquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
22:04 uur: Maandagavond wordt er opnieuw gezocht door de particulieren. Ze houden de zoekactie in het Limburgse Geulle in de gaten, maar willen 's avonds om 18.30 uur verzamelen bij een stuk grond in Doorn waar nog niet is gezocht.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Hotster ?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.
Is niet hipster.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.
Wat wordt bedoeld met particulieren?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
22:04 uur: Maandagavond wordt er opnieuw gezocht door de particulieren. Ze houden de zoekactie in het Limburgse Geulle in de gaten, maar willen 's avonds om 18.30 uur verzamelen bij een stuk grond in Doorn waar nog niet is gezocht.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Dat maakt de zoektocht spannenderquote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een laat tijdstip.. Jaja, iedereen werkt.. maar blijft laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |