Karina is mod hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat hij geniet van een verdiende vakantie.
Gelukkig zijn hier allemaal volwassen mensen, we kunnen zonder mod
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier allemaal volwassen mensen, we kunnen zonder mod
Karina kijkt voebelquote:
Waarom zou je tegen Nederland zijn? Ik heb niets tegen de teams of zo, maar ik vind het spel gewoon geen hol aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan met het WK, maar dat was niet leuk, als je tegen NL bent, maar we steeds blijven winnen. Het EK was een stuk leuker, maar ik was toevallig bij geen enkele wedstrijd thuis.
ik heb ook een hekel aan voebelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen Nederland zijn? Ik heb niets tegen de teams of zo, maar ik vind het spel gewoon geen hol aan.
Zoiets, op bierdopje zie ik wat er is geweest wat ik moet downloaden, ik heb daar wat favorieten aangemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je ook een rooster net als ik wanneer je iets moet downloaden?
Nou ja het meeste wat ik kijk heeft wel een topicquote:
Dan moet je vooral niet kijkenquote:
Oe zoveel heb ik er niet (meer) een paar zijn er al afgelopen nu. Einde seizoen. 1 moet ik nog kijken, Criminal Minds, season finale.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb 23 series die ik moet bij houden..
quote:
Damnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat mij ook bij lange na niet lukken, hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?
wekelijkse series die in verschillende seizoenen lopen, neemt niet veel tijd in beslag.. op dit moment hoef ik niks meer te downloaded tot het nieuwe seizoen van dexter weer begintquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?
hoezoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef D. het volgende:
Als het meezit moet ik binnenkort voor werk tv kijken
Ik zou eens wat zien dan. Ik heb al die series van de laatste jaren nog nooit gekeken. Kan het toch niet volgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef D. het volgende:
Als het meezit moet ik binnenkort voor werk tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |