Tarado | zondag 12 mei 2013 @ 18:24 | |
![]() ![]() Circuit de Catalunya, Barcelona circuit information Lap data Lap length - 4.655km (2.892 miles) Race laps - 66 Race distance - 307.104km (190.826 miles) Pole position - Left-hand side of the track Lap record* - 121.670 (205.192 kph) by Kimi Raikkonen, 2008 Fastest lap - 119.954 (209.596 kph) by Rubens Barrichello, 2009 Maximum speed (2011) - 330.1 kph (205.115 mph) by Sergio Perez, Sauber DRS zone/s (race) - Pit straight Car performance Full throttle - 56% Downforce level - High Gear changes per lap - 40 Fuel use per lap - 2.2kg Strategy Pit lane time loss - 21 seconds 2012 prime tyre**: - Hard (2011: Hard) 2012 option tyre**: - Soft (2011: Soft) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirellis soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() BBC Vrijdag - BBC2 - 09u55 - Practice 1 Vrijdag - BBC2 - 14u00 - Practice 2 Zaterdag - BBC2 -10u55 - Practice 3 Zaterdag - BBC 1 - 13u10 - Qualification Zondag - BBC1 - 13u10 - Race Sport1 Vrijdag - 9.55 - VT1 Vrijdag 13.55 - VT2 Vrijdag - 16.30 - Samenvatting VT1/2 Zaterdag - 10.55 - VT3 Zaterdag - 13.55 - Kwalificatie Zondag - 13.00 - Samenvatting Kwalificatie Zondag - 13.30 - Voorprogramma en Race RTL Zaterdag - 12:30 Formel 1: Freies Training Zaterdag - 13:35 Formel 1: Qualifying Zondag - 12:45 Formel 1: Countdown Zondag - 14:00 Formel 1: Das Rennen Zondag - 15:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights Streams VT1 VT2 VT3 Quali Race Sfeerimpressie polelap 2012 met Malle Donna ![]() ![]() ![]() ![]() Game On!! | ||
Weltschmerz | zondag 12 mei 2013 @ 18:30 | |
Volgens Brawn om het materiaal van beiden te sparen als ik het me goed herinner. Volgens mij waren er gisteren geen problemen in de kwalificatie en de vorige race ook niet. Ik heb Hamilton qua pure snelheid in een uitstekende auto wel hoog zitten, maar het lijkt erop dat Rosberg jaren onderschat is wat dat betreft. | ||
Xaobotnik | zondag 12 mei 2013 @ 18:30 | |
Veel minder dan in de F1. Maar momenteel is het inderdaad wat minder. Maar de discussie ging over het circuit, dat de F1 daar regelmatig saai is. Ook in de betere tijden. Dit is bij de MotoGp in de betere tijden zeker niet het geval geweest. Dat bedoelde ik te zeggen. | ||
Fir3fly | zondag 12 mei 2013 @ 18:30 | |
Beperkte talent? Deze generatie rijders is een van de beste van de afgelopen 20 jaar. Zeker beter dan in de Rossi dominantiejaren. Het is alleen jammer dat Stoner gestopt is... | ||
M.Melandri | zondag 12 mei 2013 @ 18:32 | |
. [/quote] MotoGP gaat ook nog om pure snelheid, een race lang pushen. F1 is puur pacen geworden ipv racen, opzich wel een leuke show maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar het pure racen. | ||
M.Melandri | zondag 12 mei 2013 @ 18:34 | |
Perez heeft Rosberg iig niet onderschat http://nonf1.com/2013/01/(...)st_German_racer.html Blijft een leuke battle tussen Hamilton en Rosberg, tussenstand in het WK zegt niet veel omdat Rosberg gewoon meer pech gehad heeft. | ||
Fir3fly | zondag 12 mei 2013 @ 18:35 | |
Bij mij ook natuurlijk, de laatste paar jaar kijk ik eigenlijk liever MotoGP dan F1. | ||
Xaobotnik | zondag 12 mei 2013 @ 18:40 | |
Maar Rosberg kon er ook makkelijk langs, en nog steeds met een matig tempo rijden. Aan de andere kant zei Brawn dat Hamilton ook sneller kon. Ik weet alleen niet of ik Brawn moet geloven in deze. Mocht het wel waar zijn, dat was Rosberg dus erg onprofessioneel. Verder is dat teamorder-argument van jou invalide. Immers ging het teamorder dan niet om Hamilton voor hem te laten eindigen. Rosberg was regelmatig vrij snel en heeft het kwa punten ook niet slecht gedaan. Maar het is gewoon geen topper als Hamilton, Vettel, Alonso, en derhalve ook niet echt interessant voor de topteams. Presteert altijd goed met het materiaal dat hij kreeg, maar die echte afgedwongen stuntjes zaten er nooit echt in. Het is een soort Button.... | ||
Meike26 | zondag 12 mei 2013 @ 19:15 | |
Sorry hoor, maar Button heeft in meerdere races laten zien tenminste te kunnen knokken voor een plek en keihard te stampen. Rosberg is een kleurloze snelle doch laffe rijder. Laat te makkelijk kaas van zijn brood eten. Ik kan niet echt races noemen naast China 2012 waar hij een sterke race reed of morele winnaar van bepaalde GP geweest zou kunnen zijn. Ik zie Rosberg eerder als een Heidfeld of Hulkenberg. Snel, getalenteerd maar te liefjes voor de F1. Rosberg word straks een ultiem goede endurance rijder, geduld, constant en pr-robot ![]() | ||
Weltschmerz | zondag 12 mei 2013 @ 20:12 | |
Rosberg liep fors in op Hamilton, en Brawn gaf de opdracht om positie te behouden en excuseerde zich daarvoor bij de enigzins teleurgestelde Rosberg, die echter professioneel gehoorzaamde. Wat Hamilton op hem voor had was dat hij sneller zou zijn. Van zijn zenuwen onder druk, zijn blunders en ongelukken, getwitter en berekenend en spaarzaam rijden moet hij het immers niet hebben. Als hij nu dit seizoen Rosberg niet duidelijk weet af te troeven op snelheid, dan is die Rosberg kennelijk dus toch behoorlijk snel, en is het Hamilton in wie de topteams steeds minder interesse zullen krijgen. Hij is wat flets geweest, maar dat kan ook vaak aan de auto en de tactiek hebben gelegen. Uiteindelijk gaat het er echter niet om of je vaak opvallende dingen doet, maar of je snel en betrouwbaar bent. Dat geklaag over de auto door Hamilton altijd vinden zijn fans misschien wel heel stoer, die mentaliteit zal binnen het team niet zo goed vallen. | ||
Nober | zondag 12 mei 2013 @ 20:18 | |
Alleen rijdt Nico Rosberg niet voor Sauber, kleinigheidje. ![]() | ||
M.Melandri | zondag 12 mei 2013 @ 21:17 | |
Verkeerd geciteerd in dat stuk http://www.autobild.de/artikel/formel-1-2013-3794433.html | ||
Peterselieman | zondag 12 mei 2013 @ 22:05 | |
In de categorie F1 Historie is er op sport weer een special verschenen. Ditmaal over Mika Häkkinen. http://sport.fok.nl/speci(...)-weinig-woorden.html | ||
zoem | zondag 12 mei 2013 @ 22:48 | |
De interviewcompilatie ![]() "Uuhh.. hmmm... pfff... ... ... yes?" | ||
zoem | zondag 12 mei 2013 @ 22:48 | |
![]() ![]() | ||
vosss | zondag 12 mei 2013 @ 22:49 | |
![]() | ||
Gebraden_Wombat | maandag 13 mei 2013 @ 09:52 | |
Uiteindelijk wel een mooie race, helaas niet live kunnen zien, al is vier pitstops echt te veel. Ik moet wel even opmerken dat de regie fantastisch was: veel wijde beelden en op een gegeven moment 2 ronden lang een gevecht gevolgd vanuit de helikopter. Mogen ze van mij vaker doen, zo krijg je tenminste wat van de aard van het circuit mee. En ik moet nog even hierop reageren: Ik was op Zandvoort bij de A1GP van 2006 en toen Jeroen Bleekemolen de leiding pakte werd het publiek helemaal gek ![]() Eeuwig jammer dat het team toen de bandenstrategie verpestte en dat hem de race kostte. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4851 | ||
Tarado | maandag 13 mei 2013 @ 09:59 | |
| ||
Kickstart | maandag 13 mei 2013 @ 10:50 | |
oooh Monaco, ![]() heriner me 2004 nog heel goed, eerst Schummi die crasht in de tunnel daarna Alonso waarschijnlijk geblokkeerd? door Youtube door de middelvinger van Alonso, oh en FOM materiaal ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Kickstart op 13-05-2013 10:59:31 ] | ||
Gebraden_Wombat | maandag 13 mei 2013 @ 10:53 | |
De gemiddelde rondetijd van de winnaar van de Grand Prix van Catalonië: 2013 — 1:39:17.00 2012 — 1:39:09.15 2011 — 1:39:03.30 2010 — 1:35:44.01 2009 — 1:37:19.20 2008 — 1:38:19.05 2007 — 1:31:36.23 2006 — 1:26:21.76 2005 — 1:27:16.83 2004 — 1:27:32.84 Wow. Edit: oh wacht, in 2007 hebben ze het circuit aangepast en die extra chicane geīntroduceerd. | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 11:06 | |
je ziet duidelijk het verschil tussen de Pirelli's en de Bridgestones in de tijden | ||
Joene | maandag 13 mei 2013 @ 11:18 | |
4 seconde bijna, | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 11:20 | |
tussen de 3 en 4 seconden per rondje in vergelijking met 2010 ... | ||
JohnB52 | maandag 13 mei 2013 @ 11:22 | |
Alsof dat alleen de banden zijn? | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 11:28 | |
ook de regels uiteraard, maar dat valt wel mee in vergelijking met de banden. In de kwalificatie werd op Catalunya in 2010 0,7 seconden sneller gereden dan de poletijd van Rosberg nu. Hiermee verklaar je ongeveer een minuut van het verschil. De rest zal toch echt uit de banden moeten komen. Het verbod op bijtanken was immers in 2010 ook al van kracht | ||
Weltschmerz | maandag 13 mei 2013 @ 11:50 | |
Ja leuk, maar dat die banden slijten is niet het probleem. Het probleem is de manier waarop ze slijten. Het is die cliff die maakt dat ze grote delen van de races moeten sparen. Als ze gewoon lineair slijten dan kun je pushen wanneer je wil of moet, en als je dan lang hebt lopen pushen dan zijn je banden eerder af, logisch, maar dan push je met wat er nog aan banden over is of je gaat verse halen, maar dan kun je tenminste op de (veranderende) limiet rijden. Dat er nu een keer race is waar een team niet de banden hoeft te sparen bij de gekozen strategie doet aan de slijtkarakteristiek niets af en dus ook niet aan het probleem. | ||
Gort | maandag 13 mei 2013 @ 13:38 | |
Die banden, zeg. Die banden...En dit is het beste wat ze kunnen doen, Aldus Pirelli's Paul Hembery. Met andere woorden: de Red Bull is de snelste auto. Als we goede banden zouden leveren zouden ze kampioen worden en daar is niks aan. Dus sjoemelen we wat met de compounds en dan heb je elk raceweekend een ander team met het beste pakket. Of, zoals gepost op F1Fanatic:
| ||
Xaobotnik | maandag 13 mei 2013 @ 14:21 | |
Ik vond dat Rosberg anders iets te vaak vroeg of hij er langs mocht, terwijl Brawn had aangegeven dat hji er achter moest blijven. Het verschil in punten is vrij duidelijk, dacht ik. Verder heb je coureurs die van voren een stuk beter zijn dan van achteren.Vettel is daar een goed voorbeeld van. Super als hij voorop rijdt, maar veel minder de baas over alle spelende factoren wanneer hij minder hoog in de klassering rijdt. Voor de punten misschien. Maar dat is niet het enige hoe mensen je onthouden. Wanneer je een saaie droogkloot bent, interesseren de meeste mensen zich niet voor je. | ||
Tarado | maandag 13 mei 2013 @ 14:31 | |
Vind ik ook wat tekort door de bocht, de banden worden aan het begin van het seizoen uitgedeeld en iedereen heeft de kans om daar zijn auto aan aan te passen, dat Lotus en Ferrari dat momenteel beter lukt is dan pech voor Red Bull en Mercedes. | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 14:46 | |
zeker, alleen is het aantal pitsstops onder droge omstandigheden nu gewoon te hoog | ||
Tarado | maandag 13 mei 2013 @ 14:49 | |
Mee eens maar daar zegt Hembery het volgende over http://www.f1fanatic.co.u(...)ed-bull-favouritism/ | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 14:56 | |
mja, Pirelli had kunnen weten dat de downforce niveaus weer behoorlijk toe waren genomen. Daar werd alom in de pits over gesproken en de regels zijn niet al te veel gewijzigd, waardoor teams meer tijd hebben om oplossingen te ontwikkelen. | ||
Nober | maandag 13 mei 2013 @ 15:20 | |
Vorig jaar maar 5 coureurs die een 2 stopper deden in Monaco, de rest een 1 stopper en Grosjean reed de gehele race op de supersofts. Dit jaar weer? Raikkonen, Rosberg, Button en Bottas bewijzen dat het ook in 3 stops kan. | ||
Racerblade | maandag 13 mei 2013 @ 15:25 | |
Lijkt me sterk. Edit: Hij viel in de eerste ronde uit. ![]() | ||
Tarado | maandag 13 mei 2013 @ 15:27 | |
Klopt wel, 0 rondjes | ||
Racerblade | maandag 13 mei 2013 @ 15:29 | |
Ik zou dan niet de woorden 'gehele race' gebruiken. ![]() | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 15:34 | |
Reed Vettel niet eens bijna de gehele race op één set banden op Monaco? Net toen het rubber het wat begon te begeven was er een safety car die hem waarschijnlijk de zege opgeleverd heeft. | ||
Nober | maandag 13 mei 2013 @ 15:44 | |
Hehe maar vorig jaar kon het met 1 pitstop en ze hebben voor dit jaar wederom de softs en supersofts dus kan het weer in 1 stop? | ||
alwaysonhold | maandag 13 mei 2013 @ 16:34 | |
Even nog terug komen over Frijns, dit las ik over hem. Wist ik niet, een feitje over hem: Bovendien werd de snelle Limburger de eerste coureur ooit die drie formulewagenklassen achter elkaar op zijn naam schreef. In de voorgaande twee seizoenen won hij ook de titel in respectievelijk de Formule BMW en de Formule Renault NEC 2.0. “Robert Kubica was de eerste rookie die de titel in de WSR in zijn eerste jaar won. Ik ben blij dat ik dit ook heb kunnen realiseren, dat dit is gelukt.” Erg uniek ventje dus ![]() | ||
sasquatsch | maandag 13 mei 2013 @ 17:53 | |
Alleen zijn die banden nu nog zachter dan vorig jaar en dat is het probleem, waardoor ze nu op 4 stops in Barcelona zitten. Zal me verbazen als er coureurs zijn die op 1 stop competitief kunnen zijn dit jaar. Ben wel blij met de beslissing van Pirelli om de banden aan te passen. 2 ā 3 stops is meer dan genoeg (en 3 vind ik eigenlijk nog teveel). Alleen om dat nu midden in het seizoen te doen vind ik dan weer minder. Zo benadeel je de teams die hun bandenmanagement wel op orde hebben. | ||
Sinister-D- | maandag 13 mei 2013 @ 18:01 | |
Start tenminste live kunnen zien door die aardige café baas in Blankenbergen, al wou die wel om 14.30 voetbal zien ![]() Had enkel geen livetiming, miste ik wel een beetje ![]() Dit dus ![]() Toen was ik ook daar ![]() ![]() ![]() En nu de GP2 races nog gaan downloaden en bekijken ![]() | ||
Gebraden_Wombat | maandag 13 mei 2013 @ 18:18 | |
Tijdens ronde 31 en de helft van 32 was het ononderbroken helikoptershot van Vettel en Raikkonen. Met Bianchi die daarna ongeveer hetzelfde tempo als Vettel bleef rijden ![]() | ||
M.Melandri | maandag 13 mei 2013 @ 18:39 | |
Zou best kunnen ja Bianchi had toen net nieuwe banden. Vettel 30 1:29.612 31 1:29.829 32 1:30.825 33 1:31.439 34 1:29.630 35 1:29.204 36 1:29.757 37 1:30.512 Bianchi 30 1:47.485 31 1:32.392 32 1:31.232 33 1:29.941 34 1:29.894 35 1:30.337 36 1:30.462 | ||
Nober | maandag 13 mei 2013 @ 19:30 | |
Ben eigenlijk wel benieuwd of Kimi had kunnen winnen met een 4 stopper.Vorig jaar ook 3 stoppers in Barcelona met Vettel en Massa op een 4 stopper en in 2011 ook die aantallen. Waar vind je die rondetijden van de GP's? | ||
M.Melandri | maandag 13 mei 2013 @ 20:03 | |
Kimi heeft de race in de 1e ronde verloren, Alonso ging hem gelijk buitenom voorbij en Kimi zelf bleef te lang achter Hamilton hangen. Als het echt moet dan laat Kimi het naar mijn idee gewoon liggen, kwalificaties haalt hij vaak niet het maximale uit de auto en als hij echt agressief in de aanval moet geeft hij zoals gisteren niet thuis. http://www.fia.com/champi(...)ix-event-information Hier kun je ze vinden onder timing informatie>Race-Lap Analysis | ||
Gebraden_Wombat | maandag 13 mei 2013 @ 20:14 | |
Alonso was ook wel supersluw door wat KERS te bewaren voor bocht 3 toen hij zag dat hij er weinig aan had voor bocht 1. | ||
Breaker.Faker | maandag 13 mei 2013 @ 20:36 | |
http://video.sport1.nl/main/clips/32826/hulkenberg-stom-en-eager Albers en Ronald over de pitstop fout van Sauber.Ben ik even blij dat ik Sport1 heb opgezegd. Die twee kunnen beter voortaan commentaar gaan bij kindernet. http://video.sport1.nl/main/clips/32828/kimi-zuinig-op-champagne dit is echt zo slecht. Sport1 ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Fir3fly | maandag 13 mei 2013 @ 20:45 | |
Wat ik vooral irritant vond aan Albers was zijn constante gebruik van 'meer als' of 'minder als'. Lijkt wel een Duitser ![]() | ||
Gebraden_Wombat | maandag 13 mei 2013 @ 20:48 | |
Albers mag niets zeggen over "hele hele hele" stomme fouten. ![]() | ||
ColtZ40 | maandag 13 mei 2013 @ 20:51 | |
Ik heb sport1 gisteren opgezegd bij telfort. Direct geen sport1 meer maar wel betaald tot 31 mei. ![]() | ||
Gort | maandag 13 mei 2013 @ 21:00 | |
Maximum Attank | ||
sasquatsch | maandag 13 mei 2013 @ 21:14 | |
Mis je Monaco of je moet RTL+ hebben, anders een livestream ![]() | ||
sasquatsch | maandag 13 mei 2013 @ 21:23 | |
In 2012 was er maar een 4 stopper voor De La Rosa, de rest deed 3 stops met een paar 2 stoppers en ook in 2011 was het merendeel een 3 stopper met een aantal 4 stoppers. Nu is het merendeel een 4 stopper. | ||
JohnB52 | maandag 13 mei 2013 @ 21:39 | |
Hahaha, dat bekertje cup-a-soup! Geweldig! | ||
kepler | maandag 13 mei 2013 @ 21:51 | |
http://willthef1journo.wordpress.com/2013/05/12/the-game-changer/ Goed verhaal en hij heeft zeker wel een punt ![]() | ||
Peterselieman | maandag 13 mei 2013 @ 22:12 | |
zeer goed verhaal. Het gaat niet om het maken van minder stops dan je tegenstander, maar om de best mogelijke strategie te verzinnen. Ferrari had dit het beste begrepen door alvast van vier stops uit te gaan. Deze keuze heeft met een eerste en derde plaats briljant uitgepakt. Red Bull sloeg de plank volledig mis en dan kun je zien dat het slechte verliezers zijn, want het ligt aan iedereen behalve aan hunzelf. | ||
sasquatsch | maandag 13 mei 2013 @ 22:20 | |
Wel mee eens, al vind ik vier stops te veel voor een race. Banden die binnen 15 ronden al op zijn is gewoon teveel van het goede. Zie liever 2 of 3 pitstops, met uitschieters naar 1 stop ipv 4 stops. 4 stops zijn voor endurance races die uren duren. | ||
ColtZ40 | maandag 13 mei 2013 @ 22:27 | |
Als ze binnen 3 seconden banden kunnen wisselen zie ik het probleem niet in 4 stops. ![]() Daar zou redbull een voordeel uit moeten kunnen halen ipv klagen. | ||
Nober | dinsdag 14 mei 2013 @ 02:23 | |
Ik had niet gezien dat Massa en Vettel een drive through kregen in 2012 ik zag alleen een 4 op de officiële site. ![]() Mij maakt het niet uit hoeveel stops ze moeten maken want zolang Alonso wint ben ik tevreden. | ||
Weltschmerz | dinsdag 14 mei 2013 @ 11:16 | |
En dat is belangrijk omdat...? Ja, maar het zegt niks. Hoe kom je daarbij? Ik geloof zeker dat er hele volksstammen zijn die die stoere praatjes van Hamilton in de categorie 'ik wil gewoon hard gaan' heel erg indrukwekkend vinden. Dat zijn vast dezelfden die hem graag geloven wanneer hij beweert dat hij er niks aan kan doen maar het aan de auto ligt. Alleen als het daarvan moet blijven komen dan wordt het een beetje sneu. | ||
vosss | dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36 | |
Rondje pit tikt al snel tegen de 25 seconden. 4x is 100 seconden. Ofwel 1 minuut en 40 seconden. Als je er 1 over kan slaan dan kan je bijna elk rondje een halve seconde laten liggen grofweg. Even kort door de bocht dan. En Red Bull doet ze tegen de 2 seconden, maar de rest doet dat ook vaak. Zeg dat alle andere teams er 3 seconden over doen. Dan wint Red Bull slechts 4 seconden in totaal. Die rijdt Kimi wel dicht ![]() | ||
Gebraden_Wombat | dinsdag 14 mei 2013 @ 11:41 | |
18 seconden in Spanje. | ||
Xaobotnik | dinsdag 14 mei 2013 @ 12:05 | |
Je zei dat hij professioneel reageerde. Dat vond ik niet, aangezien hij bleef aandringen, terwijl hij al twee keer zeer concreet de instructie had gekregen om erachter te blijken. Waarom niet? De rust die bewaard wordt is duidelijk minder. Volldig misplaatste redenatie. Ten eerste gaat het niet om praatjes, maar om prestaties op het circuit, rondetijden, het winnen van gevechten, etc. Verder is het een gegeven dat de auto's wel eens niet presteren. Dat zie je dan ook terug bij de teamgenoten. | ||
M90 | dinsdag 14 mei 2013 @ 14:46 | |
Pirelli komt vanaf Canada met een minder snel slijtende band. Goede zaak. ![]() Pirelli to change Formula 1 tyres from Canadian Grand Prix | ||
kepler | dinsdag 14 mei 2013 @ 22:51 | |
Eigenlijk niet dus, en de enige die hiervan profiteren zijn teams die nu problemen hebben. Teams die alles op orde hebben worden dus genaaid... En de banden waren al bekend met de tests, dus ze hadden er prima rekening mee kunnen houden. Laten we hopen dat dit niet teveel in het voordeel werkt van de teams die nu achter de feiten aanlopen (Red Bull en mercedes) | ||
Sinister-D- | woensdag 15 mei 2013 @ 17:49 | |
Brazilië 2012 zelfs. Daar hebben ze de eerste 2 vrije trainingen al kunnen rijden met 2013, en 2012 banden. Prima te vergelijken op dat moment hoe die banden zich tov elkaar hielden, en hadden die gegevens perfect kunnen pompen in het ontwerp van de 2013 wagen ![]() | ||
LWD-Godius | woensdag 15 mei 2013 @ 18:40 | |
Jammerlijke zaak voor Force India, die gingen wat beter om dan de rest van de midfield teams met thermal degradation. | ||
twiFight | woensdag 15 mei 2013 @ 21:57 | |
Zoals ik al zei in het andere topic: slimme teams die niet zijn gaan huilen maar gewoon een groot deel van hun budget hebben besteed aan het goed omgaan met banden worden hier simpelweg voor afgestraft. Ik vind het beschamend dat alle zgn. F1 fans Pirelli blijven afzeiken, terwijl ze gewoon een opdracht van hun klant vervullen. Waarom blijft de FIA bij jullie allemaal buiten schot? | ||
vosss | woensdag 15 mei 2013 @ 22:06 | |
Dat vind ik ook vreemd. Pirelli levert wat de FIA gevraagd heeft. Overigens klagen de teams die klagen ook allemaal op Pirelli en niet op deFIA valt me op. ![]() | ||
twiFight | woensdag 15 mei 2013 @ 22:13 | |
Ecclestone kennende heeft die wel een leuke clausule in de contractjes staan waarin teams verboden wordt te klagen over de FIA.. | ||
Nattekat | woensdag 15 mei 2013 @ 22:15 | |
Het zijn toch echt de banden waar ze over klagen, dan stap je toch gelijk naar de maker van die banden? Het is ook niet de FIA die nu opdracht geeft om die banden te fixen. | ||
vosss | woensdag 15 mei 2013 @ 22:19 | |
Nee. Sterker nog; persoonlijk vind ik dat de FIA hier had moeten ingrijpen en zeggen jongens dit is het dit jaar. Voor volgend jaar kunnen we andere keuzes maken. Dit is gewoon competitievervalsing ![]() | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 15 mei 2013 @ 22:21 | |
Over de bandenkarakteristieken kan je discussiëren, maar er moest duidelijk iets veranderen aan de banden om delaminatie zoals bij Massa en Di Resta gebeurde. Daar gebeuren ongelukken van. | ||
Sally | woensdag 15 mei 2013 @ 22:27 | |
![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 15:17 | |
![]() ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 22 mei 2013 @ 15:19 | |
fraaie helm ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 15:22 | |
Zeker, al wordt ondanks dat een podium moeilijk voor hem denk ik | ||
Peterselieman | woensdag 22 mei 2013 @ 15:25 | |
klopt. Ik denk dat de bolides met Renault-motoren in het voordeel zijn | ||
Toekito | woensdag 22 mei 2013 @ 15:30 | |
FIA ![]() Kom we doen een spelletje en als het ons niet uit komt gaan we ineens de regels aanpassen. Weet je volgens mij als er een team met geld gooit en zeurt over bijv de GP van Aussie omdat hun auto die race niet aan kan dat ze gewoon hup die zak aanpakken en de Aussie's links laten liggen. MAFFIA-bende. | ||
sasquatsch | woensdag 22 mei 2013 @ 16:03 | |
Hoezo past de FIA de regels ineens aan? Ze zijn er juist op tegen dat Pirelli de banden aanpast en die mogen dus alleen de achterbanden enigszins aanpassen om te voorkomen dat het rubber op het loopvlak loslaat zoals in Bahrein en Spanje gebeurde bij een aantal coureurs. | ||
Kenju | woensdag 22 mei 2013 @ 16:21 | |
Dat de slijtage van die banden zo conceptueel verloopt is een stuk idioterie op zichzelf. Behalve Lotus, lijkt iedereen er last van te hebben.... | ||
nils7 | woensdag 22 mei 2013 @ 16:26 | |
Hoezo? ik denk dat de Ferrari toch wel de meest constante snelle auto is van het veld... misschien niet over 1 rondje maar zeker wel over een race afstand. | ||
THEFXR | woensdag 22 mei 2013 @ 16:26 | |
even voor de duidelijkheid: morgen vrije training vrijdag vrij zaterdag kwalificatie zondag race? | ||
Peterselieman | woensdag 22 mei 2013 @ 16:27 | |
jup. Let wel dat op vrijdag wel andere raceklasses in actie komen, maar geen Formule 1 | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 16:28 | |
Dat is nou net het probleem in Monaco, hoe kom je er voorbij? | ||
Fir3fly | woensdag 22 mei 2013 @ 16:32 | |
Ik verwacht een Mercedes trein ![]() | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 22 mei 2013 @ 16:35 | |
Door sluw te zijn ![]() | ||
nils7 | woensdag 22 mei 2013 @ 16:38 | |
Als je vrije baan hebt stampen...? | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 17:10 | |
![]() | ||
Meike26 | woensdag 22 mei 2013 @ 17:46 | |
De enige die echt kan stunten is Kimi en misschien ook Grosjean? Een 2 stopper met een late 1e stop, startend met de hardere compound. Ervanuitgaande dat de 3 stopper het meeste gedaan zal worden. Een 4 stopper van Alonso zoals in Barcelona zullen we wel niet gaan zien.. | ||
Schunckelstar | woensdag 22 mei 2013 @ 17:50 | |
frijns mag ook weer instappen dit weekend ![]() gp2 bedoel ik dan | ||
Sinister-D- | woensdag 22 mei 2013 @ 17:53 | |
En er staat weer eens een nieuwe OP klaar, met nieuwe banner ![]() ![]() ![]() ![]() Circuit information Lap data Lap length - 3.34km (2.075 miles) Race laps - 78 Race distance - 260.52km (161.88 miles) Pole position - Right-hand side of the track Lap record* - 1’14.439 (161.528 kph) by Michael Schumacher, 2004 Fastest lap - 1’13.532 (163.521 kph) by Kimi Raikkonen, 2006 Maximum speed - 283kph (175.848 mph) DRS zone/s (race) - Pit straight Distance from grid to turn one - 210m Car performance Full throttle - 53% Longest flat-out section - 669m Downforce level - Maximum Gear changes per lap - 50 Fuel use per lap - 1.6kg Time penalty per lap of fuel - 0.192s Strategy Quickest complete pit stop in 2012 - 24.874s by Mercedes 2013 prime tyre**: - Soft (2012: Soft) 2013 option tyre**: - Super-soft (2012: Super-soft) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s compounds are softer than those used in 2012 Data sources: FIA, Williams, Mercedes ![]() ![]() ![]() ![]() BBC heeft geen live uitzending dit weekend ![]() Zaterdag : 18:35 BBC1 Zondag : 18:35 BBC1 (NL'se tijden) Sport1: donderdag 23 mei, 09:55 - VT1 donderdag 23 mei, 13:55 - VT2 (let op: de eerste 2 VT's zijn op donderdag!) zaterdag 25 mei, 09:25 - VT3 zaterdag 25 mei, 10:55 - Vermoedelijk samenvatting van de vrijde trainingen. zaterdag 25 mei, 13:55 - Kwalificatie zondag 26 mei, 13:30 - Race RTL (DE): Zaterdag: 12:30 Formel 1: Freies Training 13:30 Formel 1: Qualifying Zondag: 12:45 Formel 1: Countdown 14:00 Formel 1: Das Rennen 15:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights VIER (BE): Zaterdag: 13.55 - Kwalificaties Zondag: 13.30 - de race Streams ![]() Donderdag - 9:30 : VT1 Donderdag - 13.30 : VT2 Zaterdag - 10.30 : VT3 Zaterdag - 13.30 : Quali Zondag - 13.30 : Race Sfeerimpressie Michael Schumacher & Mark Webber Monaco 2012 Q3 Lap Comparison ![]() ![]() ![]() ![]() Game On!! Copy/Pasta code ![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 22-05-2013 18:00:40 ] | ||
Toekito | woensdag 22 mei 2013 @ 17:55 | |
Monaco ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 18:18 | |
Pirelli gaat uit van 2 dus ook daar zit weinig speelruimte | ||
Nattekat | woensdag 22 mei 2013 @ 18:19 | |
De vliegende japanner ![]() Kan met niet zo iets herinneren... | ||
Toekito | woensdag 22 mei 2013 @ 18:20 | |
Hij verdiend het ![]() | ||
Toekito | woensdag 22 mei 2013 @ 18:21 | |
ja en? Jammer dus voor de rest. En ja mijn favoriet heeft er ook last van. Dus moeten die teams er over denken misschien een extra stop te maken. Hoe jammer ook maar de titel lijkt voor Lotus of Ferrari. | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 22 mei 2013 @ 18:28 | |
Monaco ![]() | ||
Meike26 | woensdag 22 mei 2013 @ 18:34 | |
Als dat zo is, dan kan Kimi misschien zelfs 1 pitstop maken? In Barcelona ging hij ook erg lang door op de mediums. In Monaco heb je behalve wat vervelende bochten + remmomenten volgens mij niet eens zoveel slijtage. 40 tot 42 rondjes op de harde band, 33 tot 31 rondjes op de zachtere... Denk niet dat het gaat gebeuren, maar het zou toch wat zijn zeg ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 mei 2013 @ 18:42 | |
Het hangt een beetje af hoe ze dat delaminatie? probleem op gaan lossen, daarvoor moeten ze wat veranderen in het karkas van de banden en daar ligt/lag ook een groot probleem voor Mercedes en RBR, die wordt bij hun erg warm waardoor de band heel snel buiten de werkbare range ligt, als het karkas dus van een constructie is die minder snel opwarmt (zoals vorig jaar) heb je kans dat zij ook weer beter mee kunnen doen, zo niet dan krijg je waarschijnlijk gelijk dat het een Ferrari of een Lotus gaat worden. | ||
Sinister-D- | woensdag 22 mei 2013 @ 19:33 | |
Zag er tijdens de race vorig jaar zelf ook niet zo héél spectaculair uit ![]() ![]() | ||
Weltschmerz | woensdag 22 mei 2013 @ 19:52 | |
Het probleem is niet de snelle slijtage van de banden, daarvoor volstaat een pitstopje meer wel. Het probleem is dat de banden ineens versleten zijn als je ze te zwaar belast, dus als je dan telkens met je nieuwe banden op de limiet gaat rijden, dan moet je meer dan 10 pitstops maken. | ||
Kenju | woensdag 22 mei 2013 @ 19:55 | |
Het heeft niets met racen te maken, dit soort kunstmaige fratsen. Het zich erop instellen gaat ook nergens over. Verandering van reglementen is niet iets dat nieuw is in de F1. | ||
Schunckelstar | woensdag 22 mei 2013 @ 19:57 | |
dan doen ze dat maar na het seizoen, zoals het hoort | ||
Kenju | woensdag 22 mei 2013 @ 20:01 | |
Het is al jarenlang dat ze gewoon tijdens het seizoen regels veranderen of verstrengen of negeren. Eigenlijk vind ik alleen dat laatste niet passend, omdat het selectief wordt toegepast. | ||
Schunckelstar | woensdag 22 mei 2013 @ 20:06 | |
zoals? ![]() laatste wat ik me kan herinneren is de dubbele diffuser. en dat heeft 1 race geduurd volgens mij | ||
Toekito | woensdag 22 mei 2013 @ 20:08 | |
Gewoon na het seizoen en dit is een kutjaar, live with it. | ||
vosss | woensdag 22 mei 2013 @ 20:11 | |
Komend jaar is nog maar afwachten met die V6 ![]() Ik vind dat ze gewoon alleen een max gewicht aan de auto moeten stellen en de rest gewoon compleet vrijgeven. Als een team denkt snel te zijn met een 3L V16, lepel er maar in. Een 6L V8? Prima, doe maar. Nu lijkt alles op elkaar en is het veel te veilig. Niet dat er dooie moeten vallen ofzo, maar echte helden zijn het natuurlijk niet meer tegenwoordig. ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 22 mei 2013 @ 20:16 | |
zou dan niet zozeer kiezen voor een maxgewicht van de auto, maar van een max van de benzinetoevoer. Per circuit is dat een beetje anders, maar wel zodanig dat het zuiniger is dan nu. | ||
Kenju | woensdag 22 mei 2013 @ 21:45 | |
Massadempers, Tyrell towers, die neus-torn-vleugel) die Verstappen in Monaco gebruikte (al hebben ze daar nooit mee mogen racen), flexwings zijn een paar dingen die in me op komen. | ||
Peterselieman | woensdag 22 mei 2013 @ 21:47 | |
dubbele diffuser heeft wel langer bestaan. Denk dat je doelt op het gedoe rond enginemapping en de throttle blown diffuser dat enkele jaren geleden op Silverstone was. | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 22 mei 2013 @ 21:59 | |
Als je een snel genoege UK proxy hebt om video te streamen kan je met een tweet een dagpas SkySports krijgen voor zondag. http://www.nowtvwatchtherace.com Iemand bekend met proxies? ![]() Edit: dit zou een drie dagen gratis proxy moeten zijn: https://www.proxysolutions.net/proxy-services/ [ Bericht 20% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 22-05-2013 22:06:22 ] | ||
chufi | woensdag 22 mei 2013 @ 22:06 | |
Geen BBC of Sport1? | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 22 mei 2013 @ 22:08 | |
BBC zendt niet uit dit weekend en Sport1 wil ik nooit meer zien. Of horen eigenlijk. | ||
chufi | woensdag 22 mei 2013 @ 22:10 | |
Ok dat is jouw probleem dus.. Maar OK tis wel betaald idd | ||
Nattekat | woensdag 22 mei 2013 @ 22:10 | |
Nog één race en ik ben van Sport1 verlost, hopelijk doet Ronald niet het commentaar op Veronica... | ||
chufi | woensdag 22 mei 2013 @ 22:22 | |
Waar ga je dan kijken ? | ||
Nattekat | woensdag 22 mei 2013 @ 22:23 | |
Veronica, BBC, Sky stream | ||
sasquatsch | woensdag 22 mei 2013 @ 22:46 | |
RTL+ ![]() | ||
Columbiafan | woensdag 22 mei 2013 @ 22:56 | |
Was het niet die andere Fin Mika Salo die ooit zonder te pitten de GP van Monaco uitreed? | ||
Nober | woensdag 22 mei 2013 @ 23:25 | |
Button, Hamilton, Grosjean, Hülkenberg, Bianchi en Sutil. | ||
Funzel | woensdag 22 mei 2013 @ 23:56 | |
Veronica doet de hele race of enkel samenvatting? | ||
JohnB52 | woensdag 22 mei 2013 @ 23:59 | |
Zonder te tanken. In 1997. | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 00:00 | |
Dat doet ie wel. | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 00:00 | |
Net zoals BBC een samenvatting. | ||
Funzel | donderdag 23 mei 2013 @ 00:08 | |
Ah dan word het dus RTL+. ![]() | ||
chufi | donderdag 23 mei 2013 @ 00:33 | |
Sport1 hier ... Morgen eerste traijning>\? | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 01:04 | |
Vandaag. | ||
vosss | donderdag 23 mei 2013 @ 03:06 | |
Donderdag dus. Blijf het debiel vinden. Traditie ofzo ![]() | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 09:28 | |
Fernando Alonso: Red Bull had it too easy before high-deg F1 tyres By Jonathan Noble and Edd Straw Wednesday, May 22nd 2013, 17:08 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/107580 | ||
Weltschmerz | donderdag 23 mei 2013 @ 09:29 | |
Dat erin lepelen kan vrij lastig zijn. Ik ben het eens met het principe, maar het werkt alleen als alle auto's een motorcompartiment hebben waar je zo even een motor inlepelt. Met hoe motor en chassis en bodywork met elkaar verweven zijn en met elkaar werken krijg je dan dat overschakelen van de ene op de andere motor bijna niet meer kan zonder een seizoen af te schrijven als 'leerjaar'. Dat vergroot de kans dat er één team veruit superieur is en dat ook nog wel even blijft en daar wordt het niet leuker van. | ||
Kleffe_Dop | donderdag 23 mei 2013 @ 09:31 | |
![]() Monaco ![]() | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 09:32 | |
half uurtje nog ![]() | ||
Meike26 | donderdag 23 mei 2013 @ 09:44 | |
Het is in mijn ogen nog steeds dat belachelijke DRS systeem wat het inhalen ook te makkelijk maakt, waardoor KERS ook weer belachelijk word gemaakt, want minder invloed zo lijkt het althans. Net zoals KERS zou de DRS activiteit ook opgebouwd kunnen worden, bijvoorbeeld met het aantal gereden kilometers. Een f1 circuit is gemiddeld 5 km lang ofzoiets. Dus na elke 14km gereden kilometers heb je weer 1 keer toegang tot je DRS systeem, maakt niet uit waar op de baan. Bij het ene circuit is dat elke 3 rondes ongeveer, het andere circuit zoals Spa is dit 2 rondes en een beetje. | ||
Schunckelstar | donderdag 23 mei 2013 @ 09:50 | |
Zijn dit niet allemaal dingen die ook pas tijdens het seizoen geintroduceerd werden? Want dan is het een kromme vergelijking natuurlijk ![]() | ||
Schunckelstar | donderdag 23 mei 2013 @ 09:51 | |
Ach ja ![]() Ik ben heel slecht met dit soort dingen, ik ga alles door elkaar halen ![]() | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 10:02 | |
Ben een test aan het doen, Sky sound en Sport1 beeld, gaat wel goed tot nu toe ![]() | ||
nils7 | donderdag 23 mei 2013 @ 10:06 | |
Gewoon 1x per rondje "vrij" in te zetten. Is makkelijker te begrijpen en die seconde gewoon meten op start/finish... | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 10:11 | |
En de regels zijn nogal vervanderd ten opzichte van toen. | ||
sasquatsch | donderdag 23 mei 2013 @ 10:15 | |
Het principe van DRS is wel goed, dat je makkelijker in/uit de slipstream van een ander komt, omdat dat nu door de aerodynamica bijna niet mogelijk is. Alleen zou het daar moeten stoppen en niet zoals nu tot het eind van het rechte stuk gebruikt kunnen worden. En vaak wordt KERS in combinatie met DRS gebruikt dus als de auto ervoor ook KERS gebruikt is dat effect nihil. KERS heeft dan wel weer invloed op andere plekken op het circuit waar geen DRS gebruikt wordt (maar als de auto ervoor ook KERS gebruikt ...). | ||
Fiorano | donderdag 23 mei 2013 @ 10:15 | |
Hoe kom je aan de sky sound? | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 10:15 | |
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html Na de eerste reclame moet ik het weer synchroniseren, dus niet echt een succes | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 10:46 | |
eindelijk actie ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 10:49 | |
Massa ![]() Dook voor de deur van Chilton de pits in. Was behoorlijk gevaarlijk ... | ||
Gebraden_Wombat | donderdag 23 mei 2013 @ 10:52 | |
Wow hebben ze een betere helmet-cam tegenwoordig? Lijkt stabieler en dichterbij de ogen te zitten. | ||
Weltschmerz | donderdag 23 mei 2013 @ 10:57 | |
Het blijft een lapmiddel natuurlijk. In principe geeft de slipstream immers al voordeel aan de achterligger. Als lapmiddel vind ik het niet zo heel verkeerd, mits het ook weer niet te makkelijk wordt als in Canada bijvoorbeeld. Maar een lapmiddel betekent wel dat je tegelijkertijd ook het echte probleem aanpakt. Verschuif de balans gelijkmatig maar stevig van aerodynamische naar mechanische grip, en over 5 jaar is het zowel veiliger als spectaculairder. | ||
Meike26 | donderdag 23 mei 2013 @ 11:02 | |
Malle Nado is er weer bij hoor ![]() We gaan een gekke race krijgen ![]() | ||
Fiorano | donderdag 23 mei 2013 @ 11:05 | |
Helmet cam! | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 11:06 | |
Een van de snelste rijders van het veld op dit circuit. | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 11:06 | |
Ziet er gaaf uit op Monaco. | ||
Fir3fly | donderdag 23 mei 2013 @ 11:10 | |
DRS + fatsoenlijke banden + tankstops = terug naar het echte racen. | ||
vosss | donderdag 23 mei 2013 @ 11:23 | |
Ow ik schakel net in. Heb ik iets gemist? ![]() | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 11:26 | |
Ach wat Ecclestone zei, in de tijd van Lauda moest hij rustig aan doen vanwege een versnellingsbak, nu zijn het de banden, ongelimiteerd hard gaan is nooit gebeurd in F1 | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 11:30 | |
| ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 11:40 | |
klinkt als een stevige verandering aan de achterzijde van de bolide die de problemen voor een redelijk deel op zou moeten kunnen lossen | ||
franklop | donderdag 23 mei 2013 @ 11:41 | |
Garde voor Pic en Marussia's weer en niet gek ver van de mannen daarvoor | ||
Toekito | donderdag 23 mei 2013 @ 11:43 | |
geen klap. Alleen sutil kuste even de vangrail | ||
Tarado | donderdag 23 mei 2013 @ 11:43 | |
![]() | ||
sasquatsch | donderdag 23 mei 2013 @ 11:43 | |
Daarom was ik er ook voorstander van dat het grondeffect weer geīntroduceerd werd. Dat was onderdeel van de intiiele opzet voor de regels van 2014 en verder. Alleen is dat door de teams weer afgeschoten, omdat ze naast de introductie van de nieuwe motor niet teveel veranderingen aan de wagen wilde hebben. | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 11:48 | |
Hamilton was bij de eerste bocht nog even rechtdoor geschoten | ||
Weltschmerz | donderdag 23 mei 2013 @ 11:52 | |
Ik ben niet zo'n voorstander van downforce in het algemeen, en grondeffect brengt risico's met zich mee. Maak gewoon de banden wat breder en de aerodynamische oppervlakken veel kleiner, zodat de bochtensnelheid omlaag gaat en de rechtelijnsnelheid omhoog, terwijl de limiet 'breder' wordt. | ||
Fiorano | donderdag 23 mei 2013 @ 12:05 | |
Grosjean ging nog even rechtdoor bij de chicane tunnel uit. | ||
Beach | donderdag 23 mei 2013 @ 12:18 | |
1993-1997 regels gewoon | ||
nils7 | donderdag 23 mei 2013 @ 12:54 | |
Idd 1997 ![]() ![]() Eerste volledige seizoen dat ik keek maar tot nu toe wel 1 van de mooiste alhoewel vorig jaar t ook wel goed deed hahaha | ||
Mexicanobakker | donderdag 23 mei 2013 @ 12:54 | |
En dan weer acht zware crashes binnen drie maanden? Ik zie ook graag de 82 regulatie, maar die was ook niet echt.. Veilig | ||
nils7 | donderdag 23 mei 2013 @ 13:04 | |
Als iemand niet blijvend gehandicapt blijft (wat met de 97 regels al zo (zie crash Panis)) is het veilig genoeg... En ernstig verwond kan zelfs met de 2012 regels nog als je iets verkeerd raakt. | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 13:26 | |
Die Hamilton toch. Met een jetski wat water opwerpen, zodat veel dure camera's van fotografen niet meer werken ![]() schade 150.000 dollar dat door Mercedes afgetikt werd | ||
Gebraden_Wombat | donderdag 23 mei 2013 @ 13:30 | |
Voor dat bedrag moet Hamilton toch wel minimaal een dagje werken. | ||
vosss | donderdag 23 mei 2013 @ 13:32 | |
Ik 5 jaar ![]() | ||
Mexicanobakker | donderdag 23 mei 2013 @ 13:49 | |
Ik doelde vooral op het begintijdperk van die regels (1994) | ||
sasquatsch | donderdag 23 mei 2013 @ 13:58 | |
Is veel minder ernstig dan in de media (Blick) wordt verondersteld. Althans volgens Mercedes. Ook de kosten zouden niet kloppen. De Mercedes coureurs hadden een filmevent op jet ski's, waarbij een van de camera's van een freelance fotograaf waterschade kreeg (niet eens door Hamilton) en Mercedes uit goodwill deze camera heeft vergoed. | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 14:07 | |
Oh mn sport1 is afgelopen. Dus dit weekend maar RTL+ kijken. | ||
Gramulanion | donderdag 23 mei 2013 @ 14:08 | |
Daft Punk-logo op de Lotus. ![]() | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 14:14 | |
Zag er strak uit bij Alonso | ||
Atreidez | donderdag 23 mei 2013 @ 14:23 | |
Webber is bezig met een duckhunt? | ||
Gramulanion | donderdag 23 mei 2013 @ 14:27 | |
Rosberg sowwwwww | ||
sasquatsch | donderdag 23 mei 2013 @ 14:28 | |
Wat doet Sam Bird op de baan tijdens een F1 training? ![]() | ||
Atreidez | donderdag 23 mei 2013 @ 14:30 | |
Haha ja.. Over GP2 gesproken, Sam Bird staat er goed voor. Maar werd er nou bijna een marshall aangereden tijdens die training? Ik hoorde alleen commentaar maar heb geen beelden gezien. | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 14:30 | |
Wint echt bizar veel in de laatste sector. | ||
Gramulanion | donderdag 23 mei 2013 @ 14:32 | |
Oei Grosjean. ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 14:32 | |
Grosjean ![]() | ||
opreis | donderdag 23 mei 2013 @ 14:32 | |
grojean | ||
Atreidez | donderdag 23 mei 2013 @ 14:32 | |
Grosjean test de barriers.. Test geslaagd ![]() | ||
opreis | donderdag 23 mei 2013 @ 14:36 | |
hahaha is it a bird is it a plane no it's romain grojeans lotus | ||
Gebraden_Wombat | donderdag 23 mei 2013 @ 14:36 | |
Kan het fout gezien hebben maar het leek alsof de voorvleugel al los zat voor hij de muur raakte. | ||
Gramulanion | donderdag 23 mei 2013 @ 14:38 | |
Kerb damage turn 13 | ||
Gebraden_Wombat | donderdag 23 mei 2013 @ 14:38 | |
Waarom moet die kraan zo'n wagen nou zo hoog tillen? ![]() | ||
Gebraden_Wombat | donderdag 23 mei 2013 @ 14:38 | |
Lol mijn stream loopt blijkbaar 2 minuten achter. | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 14:41 | |
neuh. Vleugel liet bij de eerste aanraking met de muur al los | ||
Kartmans | donderdag 23 mei 2013 @ 14:50 | |
Ronald zijn commentaar slaat uiteraard weer nergens op. | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 14:57 | |
Mercedes lijkt toch wel het te kloppen team te worden hier, zeker als de veranderingen aan de bolide goed uitpakken | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 15:02 | |
Rosberg krijgt anders alweer vrij snel last van zijn achterbanden ![]() | ||
Kenju | donderdag 23 mei 2013 @ 15:03 | |
Massadempers niet. Flexwings eveneens niet. Derest wel. Maar een kromme vergelijking vind ik het niet. De FIA hield ruimte voor die innovaties, en nadat ze gebruikt werden, mocht het opeens niet meer.... Maar het is me ook onduidelijk of Pirelli daadwerkelijk dat clippingpoint in moest bouwen, of dat ze dat zelf zo gedaan hebben. Ik denk dus het laatste. Immers zijn alle andere zaken die de sport een nieuwe dimensie moesten geven (DRS, KERS) vooraf gewoon concreet vermeld. Het clipping-point van de banden bleek na de eerste race opeens... | ||
Peterselieman | donderdag 23 mei 2013 @ 15:05 | |
hmm ja. Hoor het net ook over Hamilton. Giedo lijkt wat problemen te hebben, want hij heeft deze sessie nog maar weinig ronden gereden | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 15:12 | |
Ondanks het klagen zijn de rondetijden nog wel vrij goed, met een 1-2 tijdens de kwalificatie hebben ze een goede kans. | ||
Atreidez | donderdag 23 mei 2013 @ 15:20 | |
Idd, ook al gaan ze langzamer hier na een paar rondes, ze zullen niet zo snel ingehaald kunnen worden. Kan nog voor flinke frustraties zorgen tijdens de race. | ||
Meike26 | donderdag 23 mei 2013 @ 15:27 | |
Denk dat van de coureurs in het veld Alonso, Button, Maldonado, Ricciardo en Stil beste inhalers zijn. Hopelijk zetten die wolken goed door zondag, heb wel zin in een typische Monaco-regen race ![]() | ||
M.Melandri | donderdag 23 mei 2013 @ 15:28 | |
Button is een foutje neem ik aan? Moet vast Hulkenberg zijn. | ||
Beach | donderdag 23 mei 2013 @ 15:31 | |
Ik vind Webber de beste inhaler. | ||
Nattekat | donderdag 23 mei 2013 @ 15:31 | |
Op Monaco is de slijtage ook iets minder. Hopelijk verpesten ze de race niet weer. | ||
Atreidez | donderdag 23 mei 2013 @ 15:33 | |
Valse start van Rosberg? ![]() | ||
Meike26 | donderdag 23 mei 2013 @ 18:29 | |
Zeker niet ! Dat Button een niet al te snelle coureur is zoals Hamilton, ja daar moet ik jullie gelijk in geven. Te vaak heeft hij races dat er geen rode lap voor zijn ogen hangt. Maar het is zeker een coureur die goed inhaalt, fair is in het verliezen van een plek als deze niet te verdedigen valt. Ik heb hem wat dit betreft wel hoog zitten, zelfs hoger dan Hamilton ! Ook een coureur die goed kan inhalen, maar zeker niet altijd perfect, op het randje of zelfs te grof. Ik kan mij nog Monza 2011 herinneren waar Hamilton niet voorbij kwam aan Rosberg (ronden lang) en Button haalt na een achterstand beide in binnen 1 ronde ! Button is niet de beste van het veld, want alhoewel geen fan van de persoon Hamilton, is hij overall wel sneller/beter en heeft hij ook Vettel, Webber, Alonso en Hulkenberg naast zich qua toptalenten. Maar zo slecht en langzaam als velen hem afschilderen, is imo onterecht ![]() | ||
Weltschmerz | donderdag 23 mei 2013 @ 19:33 | |
Klopt, hij plant bochten vooruit, en weet dan eventjes sneller te zijn, om als gevolg daarvan bijna stil te staan, maar dan wel op een punt dat de ander geen ruimte heeft om diens snelheid te gebruiken. Hamilton kan eigenlijk helemaal niet goed inhalen. Zijn tactiek was eigenlijk 'laat me er langs, of we gaan er allebei af'. Dat ging een tijdje goed maar op een gegeven moment gaat het dan mis, krijgt hij straffen en laten coureurs zich niet meer intimideren. Sinds de koekjes van eigen deeg die hij van o.a. Maldonado en Schumacher heeft ontvangen is het niet zoveel meer. Dan blijft rondenlang achter iemand plakken, en probeert het telkens op dezelfde manier die het vorige rondje ook al niet lukte. In een goede auto is het toch 3/10e wat hij moet toegeven op Hamilton. Dat is veel voor een team om daarmee te moeten compenseren met de auto. En dan is het nog maar de vraag of Hamilton wel echt net zo snel is als de allersnelste. | ||
Nattekat | donderdag 23 mei 2013 @ 19:52 | |
Je vergeet Massa ![]() | ||
Funzel | donderdag 23 mei 2013 @ 20:26 | |
Foto? | ||
Gramulanion | donderdag 23 mei 2013 @ 20:27 | |
![]() ![]() ![]() | ||
Funzel | donderdag 23 mei 2013 @ 20:29 | |
Ah bedankt. Ziet er gaaf uit! ![]() | ||
JohnB52 | donderdag 23 mei 2013 @ 20:33 | |
De helm van Vettel ook! Kan ff geen plaatje psten ![]() | ||
Sinister-D- | donderdag 23 mei 2013 @ 20:53 | |
![]() | ||
THEFXR | donderdag 23 mei 2013 @ 20:59 | |
VETTEL GAAT KEIHARD CRASHEN IN DE TUNNEL | ||
Schunckelstar | donderdag 23 mei 2013 @ 21:10 | |
ik vind hem eigenlijk helemaal niet mooi.. sterker nog, ik vind de bovenkant zo'n rommelig geheel dat ik niet eens kan zien wat het allemaal voorstelt ![]() | ||
Sinister-D- | donderdag 23 mei 2013 @ 21:32 | |
retro F1 wagens ![]() | ||
vosss | donderdag 23 mei 2013 @ 22:45 | |
Hopelijk wel ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Fiorano | donderdag 23 mei 2013 @ 22:46 | |
Ja, inderdaad. | ||
Kleffe_Dop | vrijdag 24 mei 2013 @ 00:46 | |
![]() Nondeju, daar hedde Guido met voldoende lichaamseigen brandvertragend materiaal op z'n borst. | ||
nils7 | vrijdag 24 mei 2013 @ 09:20 | |
Gilette the best a man can get.... had ie maar voor Williams moeten rijden hahaha of sponsoren ze daar niet meer? ![]() | ||
Nober | vrijdag 24 mei 2013 @ 09:24 | |
Denk dat we de eerste start rij met Rosberg en Hamilton al wel in kunnen vullen, Ferrari op de 2de rij? | ||
Tarado | vrijdag 24 mei 2013 @ 09:49 | |
Red Bull moet je ook nog niet uitvlakken | ||
Nober | vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53 | |
Ik doe dat liever wel, kut team. | ||
Atreidez | vrijdag 24 mei 2013 @ 11:39 | |
Een 12 car pileup in bocht 1 bij de GP2 race ![]() | ||
Bluurgh | vrijdag 24 mei 2013 @ 11:46 | |
Dat aanduwen ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 11:59 | |
Discussie over GP2 in dit topic, zodat dit F1 topic niet vervuild wordt. ![]() | ||
Tarado | vrijdag 24 mei 2013 @ 12:01 | |
Ik denk dat je link niet klopt ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 12:03 | |
Nu wel | ||
Funzel | vrijdag 24 mei 2013 @ 14:10 | |
Vervuild.. Wat een woord zeg. | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 14:28 | |
Ik wist zo snel geen ander woord te bedenken wat de lading dekt. ![]() | ||
Tarado | vrijdag 24 mei 2013 @ 15:51 | |
| ||
Sinister-D- | vrijdag 24 mei 2013 @ 16:04 | |
Gaat dus hier om: ![]() achterlijke beslissing ![]() | ||
THEFXR | vrijdag 24 mei 2013 @ 16:14 | |
lullo's, een dode coureur als reclame kunnen zien ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 mei 2013 @ 16:26 | |
''ja maaaar, hij draagt een overall waar ooit tabaks reclame van Marlboro op stond. En die overall draagt ie op die zeer onduidelijk gespoten foto ook. Dus technisch gezien is het gewoon reclame voor Marlboro!'' Aldus de anti-tabaks lobbyisten. Heb ik vaak genoeg Marlboro gezegd in deze post? Want ja, je mag natuurlijk niet Marlboro uitspreken, want dat is reclame ![]() Plaatje om het te verduidelijken? ![]() Met dit logo op de overall: ![]() Of ga ik nu ook belast worden omdat ik reclame maak voor Marlboro? ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 16:34 | |
Blijft het nog steeds een achterlijke beslissing. ![]() | ||
Tarado | vrijdag 24 mei 2013 @ 16:37 | |
gewoon deze weer doen![]() | ||
Schunckelstar | vrijdag 24 mei 2013 @ 18:05 | |
wat is dat nou weer voor iets belachelijks ![]() dan zou de gehele livery van lotus ook niet meer moeten mogen, aangezien dat gewoon de JPS kleuren zijn ![]() | ||
Gebraden_Wombat | vrijdag 24 mei 2013 @ 18:20 | |
Even gefixt voor de FIA.![]() | ||
Bluurgh | vrijdag 24 mei 2013 @ 18:33 | |
![]() | ||
Peterselieman | vrijdag 24 mei 2013 @ 19:39 | |
wehehe | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 20:45 | |
En een fimpje. ![]() | ||
Gramulanion | vrijdag 24 mei 2013 @ 21:02 | |
![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 24 mei 2013 @ 21:12 | |
En voor diegenen die zelf een Kimi willen hebben: Hier is een bouwpakket. ![]() | ||
R4m0n_46 | vrijdag 24 mei 2013 @ 21:32 | |
Daft Punk reclame van Lotus is wel gaaf. | ||
Sally | vrijdag 24 mei 2013 @ 22:22 | |
Lollig! ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 08:04 | |
Livestream voor Monaco, iemand? Kan niet op tv kijken en wil het dit weekend toch wel volgen. Niet per se FP 3, maar de kwali zou toch wel leuk zijn ![]() | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 08:35 | |
Hier vind je vast wel wat http://www.firstrow1.eu/sport/motosport.html http://www.viponlinesports.eu/sports/formula-1.html | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 08:47 | |
Ik ga eens kijken, dank! | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 08:53 | |
Of een Fernando. ![]() | ||
AldoTheApache | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:01 | |
![]() ![]() | ||
ChuckBartowski | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:16 | |
Ik heb zelf goede ervaringen met http://www.unotelly.com/unodns/ en ga voor die dagpas http://www.unblock-us.com/ een keer proberen. Beide sites hebben een free trail. De prijs per maand is ook heel netjes. Goede zaak dat Sky nu via NowTV alle Sport zenders beschikbaar stelt, maar 10 pond (11,75 euro) voor 24 uur toegang is veel te prijzig. Vooral omdat je in die tijd natuurlijk niet de Quali en de Race kunt kijken ![]() Alternatief is een SkyGo internet abbonement met SkySports voor 35 pond per maand (41 euro, Sky is echt belachelijk duur). Ik weet overigens niet of je dit zomaar kan afsluiten met een fake UK adres en een CreditCard uit een ander land. Bij NetFlix is dat bijvoorbeeld geen probleem. | ||
bodylotion | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:23 | |
Thanks. Mooi, beeld van Sport1 en commentaar via Sky! | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:40 | |
Ik krijg de streams niet voor elkaar, ik moet steeds een player installeren. NU heb ik dus de VLC-plug in gedownload, maar wil niet allerlei verschillende players installeren... Wel weer TIG pop-ups van reclame erbij... Nou ja, dat klikken we wel weg, maar ik heb geen stream die werkt dus. Wat was ook weer die link naar dat .tv? Ik heb sinds het bookmarken van die een neiuwe laptop gekocht - oude was stuk - maar nu dus geen bookmark meer. | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:42 | |
Is niet nodig, je moet niet de bovenste pakken maar de 2e (primary Flash stream bij vipbox) die tv is inmiddels eu geworden, na 30 seconden kan je de reclame gewoon wegklikken | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:48 | |
Ik ga even kijken, dank je. | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:48 | |
FP3 uitzending is begonnen ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:50 | |
Ik zie het, maar ik kan die verrekte reclame van Download iLivid niet wegklikken ![]() ![]() | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:52 | |
![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:53 | |
Browser probleempje gok ik. En alsnog reclame op 'tv', hahahaha. | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:54 | |
Ja dat is Sky ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:57 | |
Tip van de dag ![]() Download gratis XBMC media-player voor whatever welk OS systeem je ook gebruikt. Hier te vinden. Download daarna gratis de Navi-X script voor XBMC, hier te vinden. Installeer deze in de Scripts folder. Start XBMC op, open het Navi-X script, en zoek naar een Maxpower kanaal (of elk ander kanaal welke Sky streamt). Beter beeld, geen reclame en de stream loopt normaal gezien langer door waardoor je nog veel meer uitzendingen van Sky F1 kunt kijken ![]() tip 2: plug je TV op je computer/laptop op de HDMI of S-video uitgang en gebruik deze als 2de monitor. Voila: Sky gratuis op TV ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:58 | |
Ik zit in FF. Mss bouwt die de site anders op, wanthet x-je geeft me alleen een nieuw tabblad met het downloaden van huppeldepup player ![]() Ik doe het wel op het commentaar alleen, met Live Timing erbij, en dan ben ik een Facebook-spel aan het spelen! Zo kan ik het toch een beetje volgen! ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 10:59 | |
Dank voor al die tips! ![]() ![]() | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:00 | |
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html deze werkt prima ![]() | ||
Meike26 | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:08 | |
Ik heb de hoop opgegeven met die Dam-pannenkoek. Al een aantal keer hem getweet dat DRS NIET voor extra pk's zorgt. Ik zet mijn humaxje aan, wacht even en zap naar kanaal 401. Het eerste wat ik hoor is jawel... Einde verhaal, de gp van Canada kan ik volgens mij niet meer zien met Sport1, maar wel met Veronica, laten we daar hopen op Olav Mol ! Ik ben echt in staat om het kantoor van sport 1 in amsterdam binnen te wandelen en beter commentaar te eisen voor de overgebleven leden. Zij betalen nu al of straks ¤ 15,- per maand voor schijtcommentaar. Olav heeft zijn tijd gehad en er moet wel ruimte zijn voor nieuw talent, maar godverdomme wat hebben ze met Van Dam een slechte in huis gehaald !! Afkopen en laten emigreren naar Paas-eiland. | ||
DeeBee | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:11 | |
Van Dam is niet al te best nee. ![]() En haha, dat DRS voor extra PK's zorgt is zo ondertussen wel z'n signature uitspraak geworden ja. ![]() ![]() | ||
Meike26 | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:12 | |
Wie kan er nog even snel een Van-Dam-Bingo maken ? Ik wil wat te doen hebben morgen als het Mercedes treintje gaat rijden. | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:15 | |
Ook Veronica is natuurlijk niet echt best vergeleken met BBC of Sky, logisch ook want ze hebben een budget wat je nauwelijks een budget kunt noemen, als Martin Brundle het in zijn eentje zou moeten doen zou zelfs hij het moeilijk hebben | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:15 | |
Hamilton=Rosberg Gelukkig zit Doornbos er nu bij, hij zegt tenminste nog wat nuttigs. | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:18 | |
Ben benieuwd naar de pole tijd, ik denk dat ze niet onder de 1:13.5 gaan.Ik vind niks op maxpower. | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:22 | |
Je bent via de search bezig? Probeer anders een met bij Media Portal --> most viewed 24 hrs. Daar staan 2 Maxpowers kanalen, 1 voor films, en 1 Maxpowers HD kanaal. Bij die laatste staat een lijstje met alle Sky kanalen. | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:26 | |
GROSJEAN ![]() Ik heb een versie zonder Media Portal. | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:29 | |
Helemaal in het begin van Navi-X, home screen ervan. Helemaal bovenaan staat ''Navi-xtreme Media Portal'' Heb nog nooit een versie gezien die dat niet heeft ![]() | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
Massa irts te hard | ||
Gramulanion | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
Massa megaklapperrrrr | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
oeps | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
Massa een mooie knal gemaakt ![]() | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
Q1 22 Massa | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36 | |
Rode vlag ![]() | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:37 | |
rare crash | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:37 | |
Nog vķķr de eerste bocht ![]() | ||
Zorro | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:37 | |
Stuurstang kapot? | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:37 | |
Stuur kapot lijkt wel... | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:38 | |
Massa ![]() McLaren lijkt de pace te hebben. | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:39 | |
Nog 2,5 uur om het te fixen ![]() | ||
M.Melandri | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:40 | |
Hij heeft geluk dat hij gelijk de vangrail raakt | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:40 | |
Dat zal niet meevallen | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:41 | |
haha, die beteuterde ferrari fans ![]() | ||
kepler | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:41 | |
Lijkt dat zijn voor remmen blokkeren... | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:42 | |
Dat weet je met Massa en Monaco, da's geen succes. | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:44 | |
Gnagnagna ![]() ![]() | ||
Gramulanion | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Sutil | ||
kepler | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Leuke training ![]() | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
ook al vrij hard zo te zien ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Nu Sutil weer ![]() | ||
Nober | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Grosjean, Massa, Sutil... the usual suspects. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Daar gaat de volgende. ![]() | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:45 | |
Eigen schuld | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:46 | |
mwah, valt mee | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:46 | |
![]() | ||
Zorro | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:46 | |
Nou Maldonado nog, dan hebben we alles gehad. | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:47 | |
ik verwacht eigenlijk wel een goed resultaat van hem hier ![]() | ||
Sally | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:47 | |
Hahahaha, inderdaad! | ||
Nattekat | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:47 | |
Massa zie ik niet echt als een brokkenpiloot, vooral nu het echt aan de auto lijkt te liggen. | ||
Tarado | zaterdag 25 mei 2013 @ 11:47 | |
Die doet het morgen ![]() |