Zag er tijdens de race vorig jaar zelf ook niet zo hl spectaculair uitquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:19 schreef Nattekat het volgende:
De vliegende japanner
Kan met niet zo iets herinneren...
Het probleem is niet de snelle slijtage van de banden, daarvoor volstaat een pitstopje meer wel. Het probleem is dat de banden ineens versleten zijn als je ze te zwaar belast, dus als je dan telkens met je nieuwe banden op de limiet gaat rijden, dan moet je meer dan 10 pitstops maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef Toekito het volgende:
Dus moeten die teams er over denken misschien een extra stop te maken. Hoe jammer ook maar de titel lijkt voor Lotus of Ferrari.
Het heeft niets met racen te maken, dit soort kunstmaige fratsen. Het zich erop instellen gaat ook nergens over. Verandering van reglementen is niet iets dat nieuw is in de F1.quote:
dan doen ze dat maar na het seizoen, zoals het hoortquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het heeft niets met racen te maken, dit soort kunstmaige fratsen. Het zich erop instellen gaat ook nergens over. Verandering van reglementen is niet iets dat nieuw is in de F1.
Het is al jarenlang dat ze gewoon tijdens het seizoen regels veranderen of verstrengen of negeren. Eigenlijk vind ik alleen dat laatste niet passend, omdat het selectief wordt toegepast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan doen ze dat maar na het seizoen, zoals het hoort
zoals?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is al jarenlang dat ze gewoon tijdens het seizoen regels veranderen of verstrengen of negeren. Eigenlijk vind ik alleen dat laatste niet passend, omdat het selectief wordt toegepast.
Gewoon na het seizoen en dit is een kutjaar, live with it.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het heeft niets met racen te maken, dit soort kunstmaige fratsen. Het zich erop instellen gaat ook nergens over. Verandering van reglementen is niet iets dat nieuw is in de F1.
Komend jaar is nog maar afwachten met die V6quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon na het seizoen en dit is een kutjaar, live with it.
Massadempers, Tyrell towers, die neus-torn-vleugel) die Verstappen in Monaco gebruikte (al hebben ze daar nooit mee mogen racen), flexwings zijn een paar dingen die in me op komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zoals?![]()
laatste wat ik me kan herinneren is de dubbele diffuser. en dat heeft 1 race geduurd volgens mij
dubbele diffuser heeft wel langer bestaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zoals?![]()
laatste wat ik me kan herinneren is de dubbele diffuser. en dat heeft 1 race geduurd volgens mij
Ok dat is jouw probleem dus.. Maar OK tis wel betaald iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
BBC zendt niet uit dit weekend en Sport1 wil ik nooit meer zien. Of horen eigenlijk.
Waar ga je dan kijken ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog n race en ik ben van Sport1 verlost, hopelijk doet Ronald niet het commentaar op Veronica...
Was het niet die andere Fin Mika Salo die ooit zonder te pitten de GP van Monaco uitreed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kan Kimi misschien zelfs 1 pitstop maken? In Barcelona ging hij ook erg lang door op de mediums. In Monaco heb je behalve wat vervelende bochten + remmomenten volgens mij niet eens zoveel slijtage. 40 tot 42 rondjes op de harde band, 33 tot 31 rondjes op de zachtere...
Denk niet dat het gaat gebeuren, maar het zou toch wat zijn zeg
Zonder te tanken. In 1997.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Was het niet die andere Fin Mika Salo die ooit zonder te pitten de GP van Monaco uitreed?
Dat doet ie wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog n race en ik ben van Sport1 verlost, hopelijk doet Ronald niet het commentaar op Veronica...
Net zoals BBC een samenvatting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Funzel het volgende:
[..]
Veronica doet de hele race of enkel samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |