quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Oe, even Greys roepenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
TT![]()
Het is overigens een katoenen dopje geworden. Wol kriebelt aan je neusje!
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet niet zeker of dat de bedoeling was. Want dan wil ik het ook wel doen.
Jezus, spuit 11!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallen
Nog niet heel langquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallen
Oh het is niet het niet mogen hoor, maar als Greys online is snap ik wel dat ze het liever zelf doet. In F&F ben ik gewoon een user en geen blauwequote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij heeft Kano dat laatst ook gedaandus als Kano het doet dan mag jij het ook
Kan gebeurenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna drie weken... omg, wat stom dat me dat nooit is opgevallen![]()
k zou t gewoon aan greys en senesta ovelatenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij heeft Kano dat laatst ook gedaandus als Kano het doet dan mag jij het ook
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon miss_d hoor, ik ben niet zo'n protocol-fetisjist
Mooi, kan er nooit gejankt worden over Crewbashquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Puala het volgende:
In F&F ben ik gewoon een user en geen blauwe
heldquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon miss_d hoor, ik ben niet zo'n protocol-fetisjist
Nou, met die 2 in mijn kut kan ik nog eens lekker klaarkomen anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beter 3 vingers in de lucht, dan twee in je qu Lalalalala
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beter 3 vingers in de lucht, dan twee in je qu Lalalalala
Geef maar toe, dat vind je best een beetje fijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
oh jezus weer meisjes van 14 ofzo die ons gaan lopen lastig vallen
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat vind je best een beetje fijn.
Ja, dat klopt!quote:
Ehm?quote:
Voor in het hotel?quote:
Kijk, Greys vraagt het tenminste ipv zomaar ergens vanuit te gaan!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor in het hotel?
Hapje vlaai, hapje cheesecake, slokje pienja kolaaaaada?
Oeh chocoladetaartquote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
We hebben ook al vlaai, dus doe hem lekker voor thuis joh
Of in elk geval geen twee meenemen, want da's zonde, iedereen een hapje lijkt me genoeg naast de vlaai en daarna moeten we nog buffetten enzo![]()
Oh god en chocotaart!
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, Greys vraagt het tenminste ipv zomaar ergens vanuit te gaan!
Ik ging ook echt geen 2 meenemenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
We hebben ook al vlaai, dus doe hem lekker voor thuis joh
Of in elk geval geen twee meenemen, want da's zonde, iedereen een hapje lijkt me genoeg naast de vlaai en daarna moeten we nog buffetten enzo![]()
Oh god en chocotaart!
Ja, we moeten wel een beetje hossen en dansen enzo daarna om dat weer een beetje te laten zakkenquote:
Oh maar dat komt wel goedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel een beetje hossen en dansen enzo daarna om dat weer een beetje te laten zakken![]()
Anders kom je maar met de treinquote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop ECHT dat ik dinsdag kan autorijdende tering.
Ja maar dat is zoooooo kut. De laatste gaat om 22:55quote:
Even langs de DA. Misschien jeukt die, kan de DA injectie geven voor de jeuk en een zalfje.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef Puala het volgende:
Vraagje, Dana likt regelmatig een van haar tepeltjes open. Die is dan iets rood en er komt wat bloed uit. Nu ook weer en ze blijft maar doorgaan op die ene plek. Uiteindelijk gaat hij altijd wel weer dicht, maar is er iets wat je daar aan kan doen?
Het is altijd dezelfde en op dezelfde plek/manier.
Das wel echt kut jaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is zoooooo kut. De laatste gaat om 22:55Als het echt echt echt echt echt echt echt niet anders kan moet dat, maar beter van niet
3u reistijd ook ipv 1.5
omgquote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das wel echt kut ja
Dan moet je maar bij ons in bed erbij kruipen
Lijkt me wel gezelligquote:
Wie heeft wie gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
De buurman heeft haar gedaan en heeft er enige spijt van.
Iets met verkeerde topicquote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig
[..]
Wie heeft wie gedaan?
Meneer I. komt zeker niet langs Toek vandaag?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt goed M_D
Meneer I. is Chinees halen, ook lekker ende mackelijck
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Kiek nou, eerste reservering voor een cottage in Canada gemaakt zojuist!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ze hebben honden, katten, paarden en een lama!![]()
O wat schattigquote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Ohh, dan snap ik het welquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was een quote van jouw post over je leuke stekkieZonder tekst en uitleg er verder bij
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wel één keer per jaar een 'grote' reis als het even kan, ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er goed uit gb. Jullie gaan best vaak op vakantie of niet?
Ik had blijkbaar op quoten geklikt en daarna op invoeren. Maar ik heb werkelijk geen idee waarom. Misschien wilde ik iets héél intelligents opmerken, maar dat is me dan mooi ontschotenquote:
Ik denk dat je iets heel intelligents wilde zeggen, kan toch niet anders?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar op quoten geklikt en daarna op invoeren. Maar ik heb werkelijk geen idee waarom. Misschien wilde ik iets héél intelligents opmerken, maar dat is me dan mooi ontschoten
Je zou het zeggen...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets heel intelligents wilde zeggen, kan toch niet anders?
Wel gaaf die grote reizen. Wij moeten daarop nog wat jaartjes wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel één keer per jaar een 'grote' reis als het even kan, ja.En dan nog een luilak vakantie in december, vlak voor de kerst. Dan is het in verhouding zo goedkoop om te gaan en echt een heerlijk moment.
Held!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
Mijn goede dag van vandaag weer gedaan:
Belde 1 of ander oud vrouwtje op die het nummer van een winkel zocht. Normaal ben ik geen nummer infodesk maar deze vrouw klonk als mijn oud tante EN komt uit Kirchroa en dan help ik haar met liefde. Dus ik googlede het bedrijf en het bleek dat het vlakbij de camping zit waar wij altijd kwamen toen ik een kleine Toek was. Dus heb haar verteld hoe het winkelcentrum te bereiken is per telefoon en per auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |