Nou, met die 2 in mijn kut kan ik nog eens lekker klaarkomen anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beter 3 vingers in de lucht, dan twee in je qu Lalalalala
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beter 3 vingers in de lucht, dan twee in je qu Lalalalala
Geef maar toe, dat vind je best een beetje fijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
oh jezus weer meisjes van 14 ofzo die ons gaan lopen lastig vallen
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat vind je best een beetje fijn.
Ja, dat klopt!quote:
Ehm?quote:
Voor in het hotel?quote:
Kijk, Greys vraagt het tenminste ipv zomaar ergens vanuit te gaan!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor in het hotel?
Hapje vlaai, hapje cheesecake, slokje pienja kolaaaaada?
Oeh chocoladetaartquote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
We hebben ook al vlaai, dus doe hem lekker voor thuis joh
Of in elk geval geen twee meenemen, want da's zonde, iedereen een hapje lijkt me genoeg naast de vlaai en daarna moeten we nog buffetten enzo![]()
Oh god en chocotaart!
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, Greys vraagt het tenminste ipv zomaar ergens vanuit te gaan!
Ik ging ook echt geen 2 meenemenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
We hebben ook al vlaai, dus doe hem lekker voor thuis joh
Of in elk geval geen twee meenemen, want da's zonde, iedereen een hapje lijkt me genoeg naast de vlaai en daarna moeten we nog buffetten enzo![]()
Oh god en chocotaart!
Ja, we moeten wel een beetje hossen en dansen enzo daarna om dat weer een beetje te laten zakkenquote:
Oh maar dat komt wel goedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel een beetje hossen en dansen enzo daarna om dat weer een beetje te laten zakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |