quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Oe, even Greys roepenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
TT![]()
Het is overigens een katoenen dopje geworden. Wol kriebelt aan je neusje!
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet niet zeker of dat de bedoeling was. Want dan wil ik het ook wel doen.
Jezus, spuit 11!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallen
Nog niet heel langquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ben jij al lang mod? Zo ja, dan is me dat nooit opgevallen
Oh het is niet het niet mogen hoor, maar als Greys online is snap ik wel dat ze het liever zelf doet. In F&F ben ik gewoon een user en geen blauwequote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij heeft Kano dat laatst ook gedaandus als Kano het doet dan mag jij het ook
Kan gebeurenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna drie weken... omg, wat stom dat me dat nooit is opgevallen![]()
k zou t gewoon aan greys en senesta ovelatenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij heeft Kano dat laatst ook gedaandus als Kano het doet dan mag jij het ook
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon miss_d hoor, ik ben niet zo'n protocol-fetisjist
Mooi, kan er nooit gejankt worden over Crewbashquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Puala het volgende:
In F&F ben ik gewoon een user en geen blauwe
heldquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon miss_d hoor, ik ben niet zo'n protocol-fetisjist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |