Nu ben ik uit het veld geslagenquote:
Geweldige voetballer.quote:
Ja hoor, als ie maar oprot.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer.
Zo'n lange carriere dient respect.
Mijn topic is ironisch.
Haters gonna hate.
Vanwaar die smilie mislukte voetballer ?quote:
Eddy Achterberg had geen keusquote:
hahahahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
correctie;
Mooie spelers sloopbaan.
Ziet ie Jezus gil a Gilquote:
Lekker op de enkel van steunbeen inhakken. Enkelbreker.quote:
Humberto heeft zich sowieso omhooggelikt in 't wereldje. Enge vent.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef TC03 het volgende:
Net op tv was Humberto weer echt de slijmbal aan het uithangen. Hij sloot af met 'bedankt voor je carrière'. Wat walgelijk zeg, alsof je als toeschouwer dankbaar moet zijn dat een mooie carrière heeft gehad?Natuurlijk, respect dat je een goede voetballer bent, maar 'dankbaar zijn' voor zijn carrière slaat helemaal nergens op...
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef tong80 het volgende:
Cruijff was de eerste speler die uit het veld werd gestuurd bij Oranje, van Hanegem de eerste die geel kreeg in de eredivisie.
Kluivert was de eerste die iemand doodreed.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef tong80 het volgende:
Cruijff was de eerste speler die uit het veld werd gestuurd bij Oranje, van Hanegem de eerste die geel kreeg in de eredivisie.
En wat heeft dat met van Bommel te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kluivert was de eerste die iemand doodreed.
Nu nog de eerste die een scheids doodslaat en daarna een glansrijke carriere heeft.
Play-Onasmequote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat heeft dat met van Bommel te maken.
Smerige calimero voetballer.
Een mislukt mens. Spelers zoals hij horen niet thuis op het voetbalveld maar in een kooi.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een mislukt mens. Spelers zoals hij horen niet thuis op het voetbalveld maar in een kooi.
Nee, gewoon kooigevechten, daar kan ie zich prima in uitleven.quote:
Typisch afscheid.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat die zo zit te zeuren dat de scheids hem wel even speciaal mocht behandelen, die 2e gele kaart was daar een veel te vieze gele kaart voor.
Als een zeer vervelende speler. Heeft het leuk gedaan bij Bayern en Milan, wat heel knap is. Maar die maniertjes zijn dermate irritant dat dat toch hetgeen is wat ik me van hem zal blijven herinneren.quote:
Van Bommel wordt een grotere coach dan van Bastenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was dolblij toen Van Basten met hem overhoop lag.
Dat kan, ik had het even over Van Bommel als voetballer.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel wordt een grotere coach dan van Basten
Bedankt voor deze zeer inhoudelijke post weer.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel wordt een grotere coach dan van Basten
Hij doet het er ook gewoon omquote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een zeer vervelende speler. Heeft het leuk gedaan bij Bayern en Milan, wat heel knap is. Maar die maniertjes zijn dermate irritant dat dat toch hetgeen is wat ik me van hem zal blijven herinneren.
Dat filmpje wat hierboven bijvoorbeeld gepost is:
Te zielig. En vandaag weer precies hetzelfde. 2 overtredingen die beide een rode kaart verdiende, en nog verontwaardigd doen dat hij rood krijgt, omdat hij had gezegd tegen de scheids dat het z'n laatste wedstrijd was.
Dan is er geen vergelijk iddquote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, ik had het even over Van Bommel als voetballer.
"Die ene kneus die steeds met z'n hand voor z'n mond liep te bleren tegen de scheids"quote:
Als de man die ons mede naar de finale van het WK heeft gebracht.quote:
Heeft ons anders wel een EK gekost en wellicht het WK waar ze al wat mot leken te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was dolblij toen Van Basten met hem overhoop lag.
Ik begrijp hem. Grappig.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb gehoord dat Bax, de makers van de gele en rode kaarten van de Eredivisie, na vandaag twee vestigingen kan sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |