Ergens vind ik dat een beetje vreemdquote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook
De 18-jarige Natalee Holloway verdween in mei 2005 tijdens een vakantie op het Caribische eiland Aruba.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh nee, ze was vijftien of zestien.
Ik zou het niet willen zien, als moeder zijnde. Dat je ook nog mag 'meegenieten' van de eerste aanblik van wat je aantreft.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.
thanks voor de link en foto!!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Kijk in die kliko! (zie foto bij bericht)
Oh ik vroeg het me ook net afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om maken![]()
.
Holloway was 18 toen ze verdween.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh nee, ze was vijftien of zestien.
Ik denk dat het internet de hele dag aanstaat, informatie absorberen en dan meteen ook steun zoeken (en krijgen) via facebook. Ja, ik snap dat wel...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een beetje vreemd
Maar dat is niet beschuldigend ofzo, gewoon persoonlijk. Er is een aanwijzing over je zoontjes, er wordt een nieuwe zoektocht gestart en op zo'n moment denk je dan als moeder 'kom ik slinger Facebook ff aan'?Ik snap het niet.
Ok, ik dacht echt dat ze jonger was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De 18-jarige Natalee Holloway verdween in mei 2005 tijdens een vakantie op het Caribische eiland Aruba.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ssing-doodverklaren/
Jij weet niet in wat voor hel ze zit, en ze hoopt, stel dat nou dat de politie een aanwijzing heeft dat ze misschien ergens zijn begraven dan hoopt zij misschien op een andere situatie, gaat ze steun zoeken of probeert het zo even te verwerken het slechte nieuws, of sowieso al die zware dagen, ga niet te snel oordelen, en laat haar op haar eigen omgaan met wat er gebeurt.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een beetje vreemd
Maar dat is niet beschuldigend ofzo, gewoon persoonlijk. Er is een aanwijzing over je zoontjes, er wordt een nieuwe zoektocht gestart en op zo'n moment denk je dan als moeder 'kom ik slinger Facebook ff aan'?Ik snap het niet.
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:12:00Via @videovalleyhttp://t.co/A1LuaJORW0 ME gearriveerd. Brandweer en recherche verderop buiten zicht camera's #vemistebroertjes #geulle reageer retweet
Op zich, maar het komt nog al verwijtend over, en dat vind ik een beetje misplaatst in zo'n situatie.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vroeg het me ook net afZie boven.
Maar da's geen druk maken, da's gewoon 'me afvragen'. Mag toch hoop ik?
Het was toch ooit een mooi gezinquote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]
Ja misschien ook wel hoor. Ik zou er zelf aanwezig willen zijn daar denk ik. Daar waar die zoektocht nu gestart wordt. Desnoods verstopt in een politiebus ofzo voor de media. Maar ik zou (denk ik) in de buurt willen zijn. Gelukkig weet ik niet hoe ik zou reageren idd... en is iedereen verschillend.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het internet de hele dag aanstaat, informatie absorberen en dan meteen ook steun zoeken (en krijgen) via facebook. Ja, ik snap dat wel...
brrr dit is geen goed nieuws hoor....verwacht dat de kinderen zometeen worden gevondenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:12:00Via @videovalleyhttp://t.co/A1LuaJORW0 ME gearriveerd. Brandweer en recherche verderop buiten zicht camera's #vemistebroertjes #geulle reageer retweet
Ze kunnen het je ook niet verbieden, maar ja iedereen reageert andersquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.
Denk ik.
Waarom ME??quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar dat zei ik er toch expliciet bij dat het niet veroordelend of beschuldigend was?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij weet niet in wat voor hel ze zit, en ze hoopt, stel dat nou dat de politie een aanwijzing heeft dat ze misschien ergens zijn begraven dan hoopt zij misschien op een andere situatie, gaat ze steun zoeken of probeert het zo even te verwerken het slechte nieuws, of sowieso al die zware dagen, ga niet te snel oordelen, en laat haar op haar eigen omgaan met wat er gebeurt.
Laten we het hopen, al is het eigenlijk een rotdag (moederdag) daarvoor.. Maar constante onzekerheid is erger.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Rachilda het volgende:
[..]
brrr dit is geen goed nieuws hoor....verwacht dat de kinderen zometeen worden gevonden
Een moeder heeft een soort beschermde status in Nederland. Waarschijnlijk omdat geacht wordt dat een moeder altijd vanuit het belang van het kind handelt. (alsof een vader dat niet doetquote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo kun je iedereen wel voor van alles beschuldigen.
Zijn ook militairen zelfsquote:
Als je in die situatie zou zitten dan zou het geen resultaat hebben van die zoektochten juist de hoop in leven houden dat ze, door een mirakel, nog in leven zijn...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.
Denk ik.
Dat laatste heb je idd zeker gelijk in.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze kunnen het je ook niet verbieden, maar ja iedereen reageert anders![]()
, en misschien is het wel beter om de moeder daar even weg te houden met het oog op wat er gevonden zou kunnen worden.
Het is dan ook geen 'normale' situatie dus wat dat betreft vind ik het misplaatst,quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat zei ik er toch expliciet bij dat het niet veroordelend of beschuldigend was?
Ze moet idd zelf weten wat ze doet. Helemaal.
Maar dan mag ik het nog een pietsie vreemd vindenAl zou ik in haar situatie wellicht wel hetzelfde doen, ik weet het gelukkig niet.
Ze zijn er nu dus wel. En het was écht vantevoren officieel aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef Doodloper het volgende:
Het vreemdste vind ik nog wel dat blijkbaar wordt bekendgemaakt dat de politie straks (nu?) ergens gaat zoeken terwijl de boel nog niet eens is afgezet en er nog geen of nauwelijks politie op locatie aanwezig is?
Is ook zo. Toen mijn moeder te horen kreeg dat ze kanker had en niet lang meer te leven ging ze gewoon thuis meteen koken en daarna afwassen. Ze wilde het alleen doen, niemand mocht helpen. Deed of er niks aan de hand was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Facebooken terwijl je in onzekerheid leeft komt in principe op mij ook vreemd over maar eerlijk is eerlijk: hoe zit moeder er geestelijk bij en wellicht is ze zó giga murv dat ze dingen doet die voor haar op dat moment logisch zijn welke wij (gelukkig) niet kunnen snappen en niet als logisch ervaren.
Toen mijn broer van 16 net overleden was ging mijn moeder strijken... shock doet met ieder mens iets anders.
Ik denk dat die moeder ze helemaal niet te zien krijgt, zeker niet als die jongens een week in het water gelegen hebben. Identificatie zal wel via het gebit gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen zien, als moeder zijnde. Dat je ook nog mag 'meegenieten' van de eerste aanblik van wat je aantreft.
Nee, dan liever in het mortuarium.
maar ja, waar is "daar" vanochtend was het nog in de omgeving van doorn en nu weer Limburg, bovendien zou de media als gekken achter de moeder aanzitten, dus dat is ook geen doen, ik neem aan dat familieleden en vrienden wel buiten op zoek zijn en wellicht nu zelfs in de auto zijn gestapt en naar Geulle aan het rijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk ik.
Vanochtend zochten ze ook al op beide plekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar ja, waar is "daar" vanochtend was het nog in de omgeving van doorn en nu weer Limburg, bovendien zou de media als gekken achter de moeder aanzitten, dus dat is ook geen doen, ik neem aan dat familieleden en vrienden wel buiten op zoek zijn en wellicht nu zelfs in de auto zijn gestapt en naar Geulle aan het rijden
Normaal wel. Hier wellicht ook. Om pers en burgers uit het gebied te houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Militairen zijn er om te zoeken, maar ME is toch voor de orde, of wat dan ook????
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:17:45Politie zet het ook hieraf. BOA's komen ter plaatse : http://t.co/h74GxUcppj. Foto: @sgerits reageer retweet
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef eight het volgende:
[..]
Een moeder heeft een soort beschermde status in Nederland. Waarschijnlijk omdat geacht wordt dat een moeder altijd vanuit het belang van het kind handelt. (alsof een vader dat niet doet)
Hierdoor krijgt ze altijd het voordeel van de twijfel.
De bewijslast ligt écht bij de man, hoe krom en onrechtvaardig dit ook is.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.
Moeders krijgen ALTIJD het voordeel van de twijfel en de mannen zijn ALTIJD slechter af.
Er wordt geen onderzoek naar gedaan, moeders worden geloofd op hun mooie ogen. De enige uitzondering op alles, MOEDERS.
Echt hequote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.
Moeders krijgen ALTIJD het voordeel van de twijfel en de mannen zijn ALTIJD slechter af.
Er wordt geen onderzoek naar gedaan, moeders worden geloofd op hun mooie ogen. De enige uitzondering op alles, MOEDERS.
Met de zoektocht dustwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:20:29@NiWe10 Zijn zonet begonnen. reageer retweet
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En JUIST in deze context ook een compleet misplaatste discussie zeg.
dit is geen goed nieuws hoor, ben benieuwd welke tip de politie nu heeft gekregen, maar ik vrees dat de kinderen straks gevonden zullen wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:17:45Politie zet het ook hieraf. BOA's komen ter plaatse : http://t.co/h74GxUcppj. Foto: @sgerits reageer retweet
En ik hoop het, tergende onzekerheid is nog erger op de lange duur..quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dit is geen goed nieuws hoor, ben benieuwd welke tip de politie nu heeft gekregen, maar ik vrees dat de kinderen straks gevonden zullen worden
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend mee mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe intens triest is het dat twee mensen die ooit van elkaar hielden elkaar zó kapot kunnen maken dat uiteindelijk de kinderen er altijd, en in dit geval zeer letterlijk, weer het slachtoffer van worden.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij wat iemand bezield zijn/haar eigen kinderen ook maar iets aan te doen. Helaas ken ik in mijn omgeving terdege stellen waarvan vnl de moeder de vader het licht in de ogen niet gunt. Dat er vaders zijn die daarom doordraaien (meestal zijn het de vaders die hun kinderen amper te zien krijgen en zijn de moeders de stokers) tot op zekere hoogte begrijp ik maar zoiets als dit zal ik nooit begrijpen.
twitter:videovalley twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:21:00http://t.co/K0oDigRv5a inmiddels is ook het politielint opgehangen in Geulle. Niemand mag verder. reageer retweet
Aarrghh.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend de kinderen mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.
Vreselijk.
twitter:FMCnl twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:24:04Politiehelikopter #Police02 EC135 staart nr PH-PXB hangt boven de Kleivelderweg #Geulle #vermistebroertjes reageer retweet
Heb je zelf gescheiden ouders?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend mee mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.
Vreselijk.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.
Een boswachter is een BOAquote:
Dit,quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]Jij bent ook van het type als iemand een kort rokje draagt dat je haar wel mag verkrachten?
het is uitlokking ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]Jij bent ook van het type als iemand een kort rokje draagt dat je haar wel mag verkrachten?
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.quote:
Wtf? Dit is het ultieme voorbeeld van een vader die blijkbaar voldoende labiel was om de kinderen er héél ver vandaan te houden. En nee, kom niet aan met een argument als "een belachelijke omgangsregeling heeft hem hier mogelijk toe gebracht". Want dat verklaart absoluut de moord op 2 kinderen niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.
Goh. Je kent een stel waarbij het zo gaat...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.
Ik ken anders ook situaties waar het precies omgekeerd is hoor. Kinderen hebben twee ouders en soms kunnen beide ouders nogal de kinderen over het hoofd zien als het om hun eigen gelijk gaat. Het niet altijd per defenitie de moeder die haat zaait.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh. Je kent een stel waarbij het zo gaat...
Dit is wel heel erg waar. De kinderen die dan volledig geïndoctrineerd worden door de moeder. Daar gaat je bloed van koken als papa.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.
Nee, de ME helpt zoeken. Dat zie je vaker bij grootschalige zoekacties.quote:
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wtf? Dit is het ultieme voorbeeld van een vader die blijkbaar voldoende labiel was om de kinderen er héél ver vandaan te houden. En nee, kom niet aan met een argument als "een belachelijke omgangsregeling heeft hem hier mogelijk toe gebracht". Want dat verklaart absoluut de moord op 2 kinderen niet.
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de ME helpt zoeken. Dat zie je vaker bij grootschalige zoekacties.
De BOA, de Bijzonder OpsporingsAmbtenaar zal in dit geval de rechercheurs zijn die zijn belast met het onderzoek in deze zaak.
Geen idee.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Rachilda het volgende:
Hoe druk is het daar nu? is er nog een recente foto van?
Maar dat bedoel ik juist. Dat je een situatie als deze niet moet aangrijpen om die discussie te voeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.
Niet wie gelijk heeft.
eh kunnen we deze discussie nu ff staken en richten waarop het juist NU op dit moment juist gaat...de politie start juist NU een grote zoekactie in Geulle...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ken anders ook situaties waar het precies omgekeerd is hoor. Kinderen hebben twee ouders en soms kunnen beide ouders nogal de kinderen over het hoofd zien als het om hun eigen gelijk gaat. Het niet altijd per defenitie de moeder die haat zaait.
Ieder blond jongetje is verdacht..speurt foto af...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef ElsTeyr het volgende:
[ afbeelding ]wandelaars moeten gebied verlaten
Nee hoor, er komen hier opmerkingen voorbij van mannen die de actie van die Jeroen dan wel kunnen begrijpen. Walgelijk. Of zijn jullie zelf van die labielo's?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.
Niet wie gelijk heeft.
En de recherche is géén politie??quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:31:51Politie en militairen starten nu met zoeken. Ook helikopter hangt boven het gebied. reageer retweet
De politie heeft ook rechercheurs in dienst hé.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.
tja...er zijn dus wandelaars in dat gebied, misschien heeft een wandelaar eerder op de dag ook iets gezien en de politie getipt...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef ElsTeyr het volgende:
[ afbeelding ]wandelaars moeten gebied verlaten
Mee eens, ik plaatste die reactie juist omdat er geïnsinueerd werd dat het altijd de moeders zijn die haat zaaien, wat niet altijd waar is. Waar twee vechten en zo maar dat is idd irrelevant momenteel.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
eh kunnen we deze discussie nu ff staken en richten waarop het juist NU op dit moment juist gaat...de politie start juist NU een grote zoekactie in Geulle...
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:32:12ME-busje helpt bij afzetten onderzoeksgebied in Geulle. Pers en nieuwsgierige toeschouwers worden op afstand gehouden. reageer retweet
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De politie heeft ook rechercheurs in dienst hé.
okquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:31:51Politie en militairen starten nu met zoeken. Ook helikopter hangt boven het gebied. reageer retweet
Dat hoop ik ook nog steedsquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef flugeltje het volgende:
En toch, tegen beter weten in hoop ik op een oude vissershut met twee levende jochies erin...
Dat hoopt iedereenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef flugeltje het volgende:
En toch, tegen beter weten in hoop ik op een oude vissershut met twee levende jochies erin...
Die controleren toch op vispassen en hondenpoep?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.
Het ME-busje helpt bij het afzetten? Hoe dan? Die knoopt het lint aan een boom vast of wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:32:12ME-busje helpt bij afzetten onderzoeksgebied in Geulle. Pers en nieuwsgierige toeschouwers worden op afstand gehouden. reageer retweet
Kan zijn, maar alleen iemand die gestoord is vermoordt zijn eigen kinderen en daarna zelfmoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg waar. De kinderen die dan volledig geïndoctrineerd worden door de moeder. Daar gaat je bloed van koken als papa.
de afkorting BOA is gewoon een verzamelnaam voor alle functies waarin men een 'Bijzonder OpsporingsAmbtenaar' kan zijn. Dat ben je namelijk als rechercheur, maar ook als ambtenaar hondenbelasting of als stadswacht bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.
Ja, en stuurt mensen het gebied uit etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ME-busje helpt bij het afzetten? Hoe dan? Die knoopt het lint aan een boom vast of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |