twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:34:49Media wordt uitdrukkelijk verzocht zich in het persvak te melden en niet het gebied in te gaan. PRT reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:34:09Politiewoordvoerder over onderzoek in Geulle. [AUDIO] http://t.co/ZoMXvY1mTH reageer retweet
We weten niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kwam deze gedachte ook als eerste in mij op toen ik het nieuws van dit drama vernam. Een vechtscheiding is voor een man funest aangezien de vrouw veel sterker staat waardoor het heel onrechtvaardig wordt. Je hoeft geen helder licht te zijn om te begrijpen dat dit iemand tot wanhoop kan drijven.
Deze docu (start rond 12 min. ) is typerend voor een vechtscheiding: http://vaderkenniscentrum.blogspot.nl/2012/11/686.html
Neemt niet weg dat dit natuurlijk zeer suggestief is.
Die waren zeker ergens op een camping met gehandicapten een item aan het maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef Toekito het volgende:
is het raar dat ik het een faal van HvN vindt dat ze nog niet in Limburg iemand standbye hadden.
Alsof HvN nog kan falen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef Toekito het volgende:
is het raar dat ik het een faal van HvN vindt dat ze nog niet in Limburg iemand standbye hadden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En dat Geulle ligt in de buurt van het tankstation waar 'ie toen die avond was geweest? Waarna GSM uit ging enzo?
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:38:11De plek in Geulle waar de politie aan het zoeken is, ligt 6 km. van het tankstation waar de vader is gesignaleerd. http://t.co/y7rDmZLTfF reageer retweet
ja, dank voor je bericht! net geluisterdquote:Op zondag 12 mei 2013 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie naar de politiewoordvoerder geluisterd?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)pter-in-limburg.html
(rechtsboven)
De politiewoordvoerder doet volgens mij zijn uiterste best om zo neutraal mogelijk te klinken, maar volgens mij is dit serieus hoor....quote:Op zondag 12 mei 2013 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie naar de politiewoordvoerder geluisterd?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)pter-in-limburg.html
(rechtsboven)
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:34:46Locatie waar politie zoekt : http://t.co/vmcYV9t7Lo #visvijver #vermistebroertjes reageer retweet
ja lijkt me een serieuze plek te zijn, hebben waarschijnlijk een zeer betrouwbare tip gekregen, op de eerdere zoekplaatsen was ook geen persvak ingericht...vrees dat dit toch wel een serieuzer bericht isquote:Op zondag 12 mei 2013 16:42 schreef sig000 het volgende:
Lijkt me een logische plek, je gaat toch niet voor niets zo'n eind rijden?
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef eight het volgende:
Neemt niet weg dat dit natuurlijk zeer suggestief is.
Helemaal mee eens. Echter met de huidige regelgeving in Nederland mbt. omgangsregeling kinderen na echtscheiding zal Jeroen niet de laatste vader zijn die doordraait. Het blijft toch een actie>reactie, hoe fout het ook is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
En zoals er mannen zijn die hun kinderen niet zien terwijl ze het willen zijn er ook volksstammen mannen die niet omkijken naar hun kinderen na een scheiding.
Allemaal geen redenen je kinderen te doden.
Dat zou mooi zijn he!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Laten we hopen dat ze daar zitten te vissen. Mja zal wel niet.
Gewoon iemand die loopt te trollen :pquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vreemd, op twitter zeggen mensen daar met de auto te rijden en niets te zien, terwijl het gebied volgens de gewonekanalen is afgezet en er een persvak is
twitter:zwembij twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:45:26Wij zijn gestopt met zoeken in #Austerlitz naar het zoeken naar #vermistebroertjes reageer retweet
Juist dit soort opmerkingen maken me heel verdrietigquote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Laten we hopen dat ze daar zitten te vissen. Mja zal wel niet.
Helemaal mee eens. Echter met de huidige regelgeving in Nederland mbt. omgangsregeling kinderen na echtscheiding zal Jeroen niet de laatste vader zijn die doordraait. Het blijft toch een actie>reactie, hoe fout het ook is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
En zoals er mannen zijn die hun kinderen niet zien terwijl ze het willen zijn er ook volksstammen mannen die niet omkijken naar hun kinderen na een scheiding.
Allemaal geen redenen je kinderen te doden.
Klopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef webb2012 het volgende:
[..]
We wachten geduldig af.. Twitter is niet altijd even betrouwbaar;)
De visvijver ziet er best wel groot uit op de foto, misschien rijden die mensen (nu) nog aan de verkeerde kant en is het persvak een stukje verderopquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vreemd, op twitter zeggen mensen daar met de auto te rijden en niets te zien, terwijl het gebied volgens de gewonekanalen is afgezet en er een persvak is
De kans op een goede afloop is aardig klein inmiddels vrees ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist dit soort opmerkingen maken me heel verdrietigNiet om jou hoor! Maar het beeld van die twee lachende jongens met een hengel en wetend dat ze aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dood zijn voelt heel triest.
die gast rijd hier volgens twitter:quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar afgelopen dagen is er ook veel betrouwbare info doorgekomen.
Mee eens. Maar ze helemaal niet vinden is nog erger (die onzekerheid)quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kans op een goede afloop is aardig klein inmiddels vrees ik.
Dit klopt helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helemaal mee eens. Echter met de huidige regelgeving in Nederland mbt. omgangsregeling kinderen na echtscheiding zal Jeroen niet de laatste vader zijn die doordraait. Het blijft toch een actie>reactie, hoe fout het ook is.
Nee, hij reed al bij de visvijver, reed door naar de Andreas Sauerlaan en zag toen nog niks (althans, zo las ik het)quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
die gast rijd hier volgens twitter:
https://maps.google.com/maps?q=50.91629033%2C5.7393741&z=15
Lijkt me stug dat ie dan al wat kan zien
Dit inderdaad. Zo'n naar verhaalquote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist dit soort opmerkingen maken me heel verdrietigNiet om jou hoor! Maar het beeld van die twee lachende jongens met een hengel en wetend dat ze aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dood zijn voelt heel triest.
Ja, maar we zijn helaas afhankelijk van twitter voor (snelle) info.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef _The_General_ het volgende:
Met dit soort topics zie je goed hoe de moderne social media een zegen maar ook een vloek kan zijn. Als een gek nu op twitter zou gooien, "twee lijkwagens komen aan bij zoekplek" of iets dergelijks zou binnen no time twitter op ontploffen staan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij reed al bij de visvijver, reed door naar de Andreas Sauerlaan en zag toen nog niks (althans, zo las ik het)
zonder bron overigens.twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:52:03Politie bevestigd start actie tussen 17:00 en 17:15. Klopt dus dat men ze nog niet ziet. reageer retweet
Dankquote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef webb2012 het volgende:
[..]zonder bron overigens.twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:52:03Politie bevestigd start actie tussen 17:00 en 17:15. Klopt dus dat men ze nog niet ziet. reageer retweet
Uiteindelijk zullen ze wel gevonden worden. De vader heeft toch bepaald signaal achtergelaten door op die plek te gaan tanken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ze helemaal niet vinden is nog erger (die onzekerheid)
Livia en Alessia zijn ook nog steeds niet gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze wel gevonden worden. De vader heeft toch bepaald signaal achtergelaten door op die plek te gaan tanken.
Daar wist ie zeker dat het gespot zou worden.
Precies, daarom dien je dat zo min mogelijk te lezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef _The_General_ het volgende:
Met dit soort topics zie je goed hoe de moderne social media een zegen maar ook een vloek kan zijn. Als een gek nu op twitter zou gooien, "twee lijkwagens komen aan bij zoekplek" of iets dergelijks zou binnen no time twitter op ontploffen staan.
Het klopt toch iedere keer?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, daarom dien je dat zo min mogelijk te lezen.
Gewoon de officiele berichtenkanalen volgen.
Bij Jeroen was de omgangsregeling sinds kort versoberd. Dat dit een flinke bijdrage heeft geleverd lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je weet helemaal niet wat de reden is waarom Jeroen is doorgedraaid.
Onzin.quote:En een rechter gaat een vader echt niet zo maar een contactverbod opleggen. In heel sommige gevallen zal het onterecht zijn, maar jij doet of het schering en inslag is.
Dit is dus gewoon een flauwekul tweet?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:34:49Media wordt uitdrukkelijk verzocht zich in het persvak te melden en niet het gebied in te gaan. PRT reageer retweet
twitter:LiveFlightTweet twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:51:31De #Politieheli #police02 hangt nog steeds boven het bosperceel aan de Kleivelderweg. Militairen helpen mee. #vermistebroertjes #Geulle reageer retweet
Nee, is écht het officiële account van de politiewoordvoerder Utrechtquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een flauwekul tweet?
Bij Jeroen was de omgangsregeling sinds kort versoberd. Dat dit een flinke bijdrage heeft geleverd lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef eight het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat de reden is waarom Jeroen is doorgedraaid.
Ja, dat wisten we dus alquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef moeke1 het volgende:
Politie zoekt vermiste jongens in GeulleDe politie start zondagmiddag rond kwart over vijf in Geulle met een zoekactie naar de vermiste broertjes Julian en Ruben.
Daaraan doen ook een politiehelikopter en militairen mee. Er is nieuwe informatie binnengekomen, waarover de politie nog geen mededelingen kan doen, behalve dat de informatie dermate belangrijk is dat een onderzoek is ingesteld.
De zoektocht spitst zich toe op het gebied rond de Kleivelderweg. Daar is onder meer een grote vijver, die ook wordt onderzocht. Het gebied is nog niet afgezet, maar de politie roept bezoekers op voorlopig niet naar de plek van de zoekactie te komen.
Volgens een politiewoordvoerder gaat de zoektocht als het nodig is, waarschijnlijk ook morgen door.
Is al een paar dagen, gisteravond lukte het bijna niemand meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het quoten zo raar gaat.
Blijkbaar wel serieus anders pakken ze niet zo groot uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef Rachilda het volgende:
ik vermoed dat er een tip is binnengekomen dat er iets vb een kledingstuk ofzo is gevonden in de vijver ofzo,
Inderdaad, ik zag het net. En iedereen wenst haar ineens veel sterkte.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook
Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook
apart hoor dat de politie al aangeeft dat ze zo gaan zoeken en er zelf nog niet zijn, er kan al wel een massale toestroom van mensen zijn voordat de politie er zelf is, dat is toch niet handig van de politiequote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is écht het officiële account van de politiewoordvoerder Utrecht
Toch is het zo. Structureel wordt de bewijslast bij de man gelegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een onzin.
In Nederland is heel het strafrecht gebaseerd op 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen', maar bij gescheiden vaders ineens niet.
Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.
Ik zei het al eerder, die moeder moet gewoon even niks meer op FB zetten.
Dat mag ze lekker zelf uitmaken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.
Ik zei het al eerder, die moeder moet gewoon even niks meer op FB zetten.
mijn fout, sorryquote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het quoten zo raar gaat.
Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om makenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!
Exact, klassenjustitie maar iets anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Toch is het zo. Structureel wordt de bewijslast bij de man gelegd.
Vandaar het onrechtvaardigheidsgevoel bij veel gescheiden vaders.
zoekactie, maar zo te zien is dat een spuit11 opmerking van me, had nog niet alles gelezenquote:
Dat ze nog niet begonnem zijn met zoeken, betekent niet dat er niemand is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
apart hoor dat de politie al aangeeft dat ze zo gaan zoeken en er zelf nog niet zijn, er kan al wel een massale toestroom van mensen zijn voordat de politie er zelf is, dat is toch niet handig van de politie
We weten dat de politie/militairen/brandweer dan gaan zoeken, maar bedanktquote:
Het helpt gewoon geen ene reet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om maken![]()
.
Maar een omgangsregeling heeft dan ook helemaal niets met het strafrecht te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een onzin.
In Nederland is heel het strafrecht gebaseerd op 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen', maar bij gescheiden vaders ineens niet.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:04:27Tussen 17:00 - 17:15 zal worden gestart met onderzoek #geulle #vermistebroertjes als er vandaag niks gevonden word mogelijk morgen verder! reageer retweet
JAHAA (doet een Marc-Marietje)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:04:27Tussen 17:00 - 17:15 zal worden gestart met onderzoek #geulle #vermistebroertjes als er vandaag niks gevonden word mogelijk morgen verder! reageer retweet
ik zag al op twitter dat er iemand die daar woont al in zijn auto was gestapt en meteen was gaan rondrijden, hij zag zojuist nog geen politie behalve de helikopterquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ze nog niet begonnem zijn met zoeken, betekent niet dat er niemand is.
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten, dit topic helpt ws geen ene reet, maar sluiten dan maar??quote:
Natalee Holloway ook niet...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Livia en Alessia zijn ook nog steeds niet gevonden.
Maar een omgangsregeling heeft dan ook helemaal niets met het strafrecht te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Kloptquote:
Stel je voor zeg, op moederdag die foto neerzetten gewoon even een seconde, even wat steun zoeken hier en daar. Doe toch eens normaal en laat dit haar op haar eigen manier verwerken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]
Vergelijking gaat mank omdat hier niemand persoonlijk bij betrokken is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten, dit topic helpt ws geen ene reet, maar sluiten dan maar??
Waar is die foto gemaakt?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, op moederdag die foto neerzetten gewoon even een seconde, even wat steun zoeken hier en daar. Doe toch eens normaal en laat dit haar op haar eigen manier verwerken.
Zover bekend misschien, en nee dat is een prima vergelijking want evenmin weet jij of het voor haar misschien wel helpt, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergelijking gaat mank omdat hier niemand persoonlijk bij betrokken is.
Iemands kind wel ja. Maar ze was ouder dan 18.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Altijd in het bos he, die foto's op Facebook...
Eh nee, ze was vijftien of zestien.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemands kind wel ja. Maar ze was ouder dan 18.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:08:02Politie gearriveerd in Geulle. http://t.co/z0a1xxG5Rf @sgerits is op locatie. reageer retweet
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat ze niet bij de zoektochten aanwezig is, of is dat ongebruikelijk in Nederland?
Zoals wat, de hele dag en nacht jezelf kapotdenken over waar je lieve kinderen zouden kunnen zijn? Een beetje afleiding en het lezen van bemoedigende berichten lijkt me juist op zulke momenten niet ongewenst.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!
Ja, misschien eens kijken op die plek?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Altijd in het bos he, die foto's op Facebook...
Kijk in die kliko! (zie foto bij bericht)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:08:02Politie gearriveerd in Geulle. http://t.co/z0a1xxG5Rf @sgerits is op locatie. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |