Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Doe normaal!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Fascination het volgende:
Greys past deze tt zo snel ze het ziet aan.
Alweer?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga eens in een hoekje met jezelf spelen joh, vuile slet.
GOEDZO, je spelt mijn naam foutloos.quote:
als ik in Finland door de sneeuw trek welquote:
Is ze op zijn minst naakt tijdens het zingen dan? Of ook niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
Tijdens het bowlen ook echt.
De trut
Maar nothing on the hand hoor Kweej.
Ze heeft geen wild dansje.
Sorry
PANIEKquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
Anouk verrekt spier tijdens bowlen
helaas jongens! Gaat hem niet worden.
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
Anouk verrekt spier tijdens bowlen
helaas jongens! Gaat hem niet worden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zolang ik me heel rustig houd gaat het wel.
Gaan we zaterdag nou soberso meeten?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mijn herstelplan ben ik zaterdag fit genoeg dus dat moet maar gewoon.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.
Wat rot dat het allemaal zo lang duurt Muisjequote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zolang ik me heel rustig houd gaat het wel.
Als het aan mij ligt welquote:
Ja begin er een beetje genoeg van te krijgenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat rot dat het allemaal zo lang duurt Muisje![]()
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
Greys, doe es melden, doen we zaterdag sowieso meeten?
Zeg na dinsdag maar tegen Peter dat J de songfestivalkoningin het heel lief vraagtquote:Op zondag 12 mei 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaDus als jullie ook willen, heel graag zelfs, leuk!
Maar ik weet niet of ze dan het songfestival vertonen als we dan niet in de finale zitten, dat moet ik nog even navragen. Maar dat doe ik pas na dinsdag
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
Ik trek dinsdag gewoon m'n winterjas aan heb ik net besloten.
OOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Nevermind.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.
Dus het KAN, een winterjas, maar tis niet echt nodig
Of istie fab?
Like I give a songfestival shitquote:Op zondag 12 mei 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaDus als jullie ook willen, heel graag zelfs, leuk!
Maar ik weet niet of ze dan het songfestival vertonen als we dan niet in de finale zitten, dat moet ik nog even navragen. Maar dat doe ik pas na dinsdag
Greys, kun je Qwea niet voortaan noten voor dit soort uitspraken?quote:
En de taxi stopt onder de overkapping voor de schuifdeur van het hotelquote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Nevermind.
Grees heeft al een baan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys, kun je Qwea niet voortaan noten voor dit soort uitspraken?
Het busje nietquote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En de taxi stopt onder de overkapping voor de schuifdeur van het hotel![]()
Vorige keer was zo leuk. Goodbye, Muis, mijn zus en ik in een taxi. De chauffeur vroeg waar we heen gingen, nou Songfestival kijken in de kroeg. Die Rotterdamse brute kerel een beetje sputteren dat ie dat hele circus geen reet aan vond enzo en dat ie nooit keek....
.... waarna hij alle deelnemers van twee dagen eerder (eerste halve finale, wij zaten toen in de tweede) met ons ging bespreken. "Ja nou ja he... *pruttel*... ik moest meekijken van moeder de vrouw".![]()
![]()
Nee vorige keer was een beetje een faal, taxigewijs gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het busje niet
En er lag sneeuw ook nogen ik moest half door het gras
Ik moetd e auto nog schoonmakenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.
Dus het KAN, een winterjas, maar tis niet echt nodig
Of istie fab?
ow ja ik heb ze niet exact geteld, je zal wel gelijk hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik deze pas 97 keer gehad had
Ja, zo ist goed. Ik kijk het ook echt serieus nietquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat vind ik altijd zo mooi.
Oke, je hebt ook ECHT mensen die het nooit kijken zoals Qwea (zo goed, voor je reputaaaasie, Q?) maar de rest die altijd brult het nooit te kijken, heeft er de dag er na toch altijd wel een mening over wie er beter waren enzo
Sinds de Turken met hun vleermuizenblousjes in de fake bootquote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef sp3c het volgende:
ik kijk het ook nooit, shit valt altijd samen met de NHL Playoffs
maar vanaf vorig jaar ben ik fan
Da's pas over drie jaar, mop.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zo ist goed. Ik kijk het ook echt serieus niet![]()
Gaan we volgend jaar het EK bij Henk kijken?!
dan wil ik ze wel allebeiquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Kan Spanje weer arrogantenballen
Ik ben voor Duitsland.
that's not the point!quote:
die vind ik feestquote:
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Wat, schat?quote:
Ik ben er op tijd!!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hoe laat ben jij er ongeveer?
Uiterlijk zeven uur he, want om zeven uur begint het eten![]()
jij bent te ingewikkeldquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, schat?
Het ESF feestje?
Het eten?
De uitzending?
Het dansen?
Het afwassen?
Wát?
oeh dan ben ik er ook op tijdquote:
Dansen, is dat nou wel zo verstandig? We zijn Nederlanders, he.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, schat?
Het ESF feestje?
Het eten?
De uitzending?
Het dansen?
Het afwassen?
Wát?
De hotellers zijn er rond kwart over vier.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent te ingewikkeld
hoelaat moet Peter de tram pakken
Tot nu toe is het ook nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dansen, is dat nou wel zo verstandig? We zijn Nederlanders, he.
Ik wil graag bij Q horen in dezequote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat vind ik altijd zo mooi.
Oke, je hebt ook ECHT mensen die het nooit kijken zoals Qwea (zo goed, voor je reputaaaasie, Q?) maar de rest die altijd brult het nooit te kijken, heeft er de dag er na toch altijd wel een mening over wie er beter waren enzo
Zeg, vergeet je nu de legendarische schuifelsessie van kanovinnie en mijzelf?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe is het ook nog nooit gebeurd.
Maar ik vind dat we daar verandering in moeten brengen.
Ja maar na dinsdag hoor je daar niet meer bij, want je had me beloofd onder lichte dwang verplicht naar Anouk te gaan kijkenquote:
Druipen?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De hotellers zijn er rond kwart over vier.
Erique ook.
En de eters dienen ergens tussen kwart over vier en zeven uur binnen te druipen
doe nou maar!quote:
I can do that!quote:
Ik ben je bediende niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nou maar!
jij wil je ermee bemoeien en shit
quote:
dat zou je denken maar het valt reuze meequote:
Mee eensquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Anouk ga ik kijken jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar na dinsdag hoor je daar niet meer bij, want je had me beloofd onder lichte dwang verplicht naar Anouk te gaan kijken
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
nee want dan ben ik de volgende dag weer verkouden en dat wil niemandquote:
Leukste nummer van de afgelopen 10 jaar !quote:
Alsof ik het je láát vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naar Anouk ga ik kijken jaAls ik het niet vergeet tenminste
Maar dat is het en over de rest heb ik toch alsnog geen mening
Zo sp3c, ik heb Peter ff gequotealert voor je.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Leukste nummer van de afgelopen 10 jaar !
hoelaat @ dhcsquote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo sp3c, ik heb Peter ff gequotealert voor je.
Wat moest je hem nou zeggen?
sonofa ...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
Ik kom met de auto vanaf werk ( z'meer) helaas sp3c!
O'jee, moet sp3c nu alleen naar Henk komen?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
GMTAquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
Uh-oh... dus sp3c gaat alleen van de metro naar de kroeg moeten lopen?
Woehahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Peter het volgende:
Den Haag Centraal op de metro ( er stopt maar 1 metrolijn) en dan bij melanchtonweg er uit, moet lukken toch?
Naiquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
kan ik mijn geld voor het eten nog terug krijgen pretty please?
Op het juiste punt uit de metro stappen lukt hem wel, hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Peter het volgende:
Den Haag Centraal op de metro ( er stopt maar 1 metrolijn) en dan bij melanchtonweg er uit, moet lukken toch?
Vergeet de geplande aankomsttijd niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op het juiste punt uit de metro stappen lukt hem wel, hoor.![]()
Het is het stuk van station naar kroeg, jeweetwel die 2 minuten rechtdoor, wat moeilijkheden veroorzaakt.
Dat is hem nog elke keer gelukt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:34 schreef Peter het volgende:
Als ie om 18:00u vertrekt vanaf Den Haag heeft ie een half uur om 400 meter van de metrohalte naar het café te lopen. Moet lukken toch?
Het Spaanse tijdperk is voorbij. De Duitser hebben het beste team denk ik inderdaad. Al is het elftal van oom Louis ook niet slecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Kan Spanje weer arrogantenballen
Ik ben voor Duitsland.
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
kan ik mijn geld voor het eten nog terug krijgen pretty please?
Op maandagquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
Er was laatst een sjoelavond waar sp3c er EERDER DAN IK was.
Dus eigenlijk mogen we niet meer zeuren
Sp3ccie zit er gewoon om half vijf.
Oh die maandag dat die zo druk wasquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
Er was laatst een sjoelavond waar sp3c er EERDER DAN IK was.
Dus eigenlijk mogen we niet meer zeuren
Sp3ccie zit er gewoon om half vijf.
twitter:FranChii twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:20:36JAJAJ! Y esa negra gigantesca de donde salio?? #Eurovision #WelcomeParty reageer retweet
Dat weet ik niet zo goed uit mijn hoofdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Greys, hoe zit het met parkeren daar? Voor 18:00u?
gewoon op MamaB dr plek gaan staanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Greys, hoe zit het met parkeren daar? Voor 18:00u?
Denim on denimquote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu dat ik vannacht heb gedroomd dat ik bij de kroeg aankwam en dat Greys naar buiten kwam hollen en zei CEEEEEE IK HEB HIER IEMAND, KIJK! HET ROOOSSJJJJJJ!!!
Roos, je had een spijkerjas + spijkerbroek aan. En je bent heel lang, langer dan Greys zelfs.
Wa een kei leuke droom sjeeke.. ik zijt ginne reusquote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu dat ik vannacht heb gedroomd dat ik bij de kroeg aankwam en dat Greys naar buiten kwam hollen en zei CEEEEEE IK HEB HIER IEMAND, KIJK! HET ROOOSSJJJJJJ!!!
Roos, je had een spijkerjas + spijkerbroek aan. En je bent heel lang, langer dan Greys zelfs.
Ja, dat kan echt niet meer.quote:
Als je dan ook iets wits er bij draagt welquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb een verbrande kop
Mag die wel boven een helderblauw shirt?
hé Parijsmans!quote:
Witte broekquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dan ook iets wits er bij draagt wel
En wat doe je dan met deze?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
CHEESECAKE
Als ie lekker is maak ik morgen een verse
Hoe kan je nou een verbrande kop hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb een verbrande kop
Mag die wel boven een helderblauw shirt?
Jezelf zo'n 2000 km zuidelijker begeven wil best helpen.quote:
Soberso maar 1 vlaai, je bent met 11 man!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoef dus echt maar één vlaai mee te nemen voor de hotellers zie ik?
Takke, kun je me aan mijn voordeur oppikken?Vlaai, spullen van Q en weekendtas met slaap- en saunaspullen naar de vaste oppikplek meeslepen wordt anders wel een erg grote uitdaging.
mo, schoonouders, buren, vriendenquote:
Mwah, dat kan schelenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jezelf zo'n 2000 km zuidelijker begeven wil best helpen.
Ja en? Normaliter gaan er 8 tot 10 stukken uit.quote:
Je neuswarmer!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef ElisaB het volgende:
Maar spijker op spijker gaat het worden, met een rood-wit-blauwe neuswarmer en ik ga niet dansen. En ondertussen een Birds-broekje, spiesjaal voor Greesjes matchingonderbroekjesuitdaging.
Topavond gaat dat worden
Ja. Dát snap ik niet helemaal, maar het schijnt zo te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je neuswarmer!![]()
Wordt die nu naar Q gestuurd?
Ik had het idee dat die de vorige keer niet zo in de smaak viel dus ik was van plan te gaan voor good old kruimelpuddingvlaai.quote:
Ja, dus dat zeg ik. Ook zonder cheesecake heb je genoeg aan 1 vlaai!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja en? Normaliter gaan er 8 tot 10 stukken uit.
Maar met deze meets wordt hij soberso kleiner gesneden en met aanvullende cheesecake helemaal. Ik wil een stukkie van jou!
Probeer jij het hier nog te snappen? Daar ben ik alláng mee opgehouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. Dát snap ik niet helemaal, maar het schijnt zo te zijn
Ik rij naar den helder, kom ik dan langs utrecht?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand tot laat blijft en naar Utrecht terug rijdt of langs Utrecht komt dan houd ik me aanbevolen voor een lift.
Anders ga ik rond 23.00 met het OV naar huis.
We hebben wel effe voor het 19.00 uur is he? En bij je shotjes hoort een bodemmmm.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dus dat zeg ik. Ook zonder cheesecake heb je genoeg aan 1 vlaai!
Ik probeer helemaal niets te snappen. Ik ga gewoon mijn ding doen en zie wel wat er verder op me afkomtquote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer jij het hier nog te snappen? Daar ben ik alláng mee opgehouden.
Dan mojje wel naar het hotel komen, want we gaan geen vlaai in de kroeg etenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
Als het pudding-kruimel is, dan wil ik graag van mijn choresterol-verlagend-dieet-geloof afvallen. Of mogen niet-hotellers geen vlaai eten?
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik rij naar den helder, kom ik dan langs utrecht?
Ja!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn shotjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben wel effe voor het 19.00 uur is he? En bij je shotjes hoort een bodemmmm.
Dan heb ik gewoon pech, want ik ga niet naar het hotel komenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Dan mojje wel naar het hotel komen, want we gaan geen vlaai in de kroeg eten![]()
jij welquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef ElisaB het volgende:
Als het pudding-kruimel is, dan wil ik graag van mijn choresterol-verlagend-dieet-geloof afvallen. Of mogen niet-hotellers geen vlaai eten?
Geen orgasmes?quote:
Ja weet ik veelquote:
We proberen wel een stukkie voor je mee te smokkelen andersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon pech, want ik ga niet naar het hotel komen
Ging?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja weet ik veelik heb stomstom om me te lijden
Damn.quote:
Ik eet broodjes onderwegquote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Cat22 het volgende:
En nee, geen vlaai in de kroeg. Dasnie netjes voor Henk en consorten. Dan bestel je maar bitterballen of zo.
Nou moet je wel consequent blijven Greys!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We proberen wel een stukkie voor je mee te smokkelen anders![]()
Overnachten in hotel.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Murmeli het volgende:
snotverpielekes! mis ik de vlaai al, is het ook nog pudding/kruimelvlaai.
goffer!
Gaat een oplossing verzinnen om toch aan vlaai te komen
Je mag kiezen hoor: óf je zorgt voor een stukkie vlaai, óf ik ga aan jou likkenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou moet je wel consequent blijven Greys!![]()
Pssst... Elies? Ik staat daarzo *wijst* op het hoekkie.
Ik lijd nu.quote:
Wat is dát nu voor een keuze?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag kiezen hoor: óf je zorgt voor een stukkie vlaai, óf ik ga aan jou likken
Ja, ik ook. De tering. Eerst "zij" en nu "lijden" pffffquote:
Verstandig!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegenwoordig vooral aan het water
Wat een narighijt hèquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik ook. De tering. Eerst "zij" en nu "lijden" pffff
Maar het is feestquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegenwoordig vooral aan het water
Kruimelvlaaibroodjesdingenquote:
Nee johquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal dichtslibben, dus ik mot ff wat aan het cholesterol doen. Duschquote:
Neuh. beetje zonde voor iets waarvoor ik nog verder moet reizen dan naar huis....quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Murmeli het volgende:
parkeren is gratis daar. ook voor 18 uur. maar als je vanaf henk richting de winkels rijdt dan wordt het op een gegeven moment betaald parkeren.
vanaf een uur of 6 (18) is het hier in de wijk bijna onmogelijk om een parkeerplek te vinden, dus zorg dat je er voor die tijd bent.
Ik heb een Bird gemaaktbijna af
die gaat mee als mascotte
Sorry, maar ik vind het echt niet zo netjes naar de kroeg toe.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neuh. beetje zonde voor iets waarvoor ik nog verder moet reizen dan naar huis....
*puppyeyes* kunnen jullie niet voor mij ook een stukje meesmokkelen?
Mopje, je krijgt sobersooooo chocotaart bij het buffet hequote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neuh. beetje zonde voor iets waarvoor ik nog verder moet reizen dan naar huis....
*puppyeyes* kunnen jullie niet voor mij ook een stukje meesmokkelen?
Vraag je om magere melk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal dichtslibben, dus ik mot ff wat aan het cholesterol doen. Dusch
Hij is wunderschön.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Murmeli het volgende:
t is wel een rare bird hoor. en er moet nog een vleugeltje bij.
quote:
maar kruimelvlaai is lekkerderquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mopje, je krijgt sobersooooo chocotaart bij het buffet he
Vlaaaaai <3quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar kruimelvlaai is lekkerder
en jullie mogen het meesmokkelen in een doosje en dan neem ik het mee naar huis
Verders: groot gelijk dat we dat niet bij Henk kunnen gaan eten hoor! In ieder geval niet zonder aankondiging. Denk dat als we het uitleggen dat het speciaal uit Limburg wordt ingevoerd en omdat we toch al voor genoeg omzet zorgen dat ie het wel goed vindt.
maar ik snap jullie wel
en toch wil ik een stukje
jahhhh halve!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Voor liefhebbers kan ik wel vlaai meenemen. Hele of halve! Kost volgens mij vijf euro voor een halve. Die mag je vast wel ergens neerzetten en kruimelvlaai hoeft toch niet gekoeld.
quote:
Ach, dus je blijft niet deze keer?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand tot laat blijft en naar Utrecht terug rijdt of langs Utrecht komt dan houd ik me aanbevolen voor een lift.
Anders ga ik rond 23.00 met het OV naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit wordt de Hont22 van dit jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]dank je wel
in het echt issie scherp hahahahah, niet zo wazig
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, dus je blijft niet deze keer?Het is financieel niet zo verstandig deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En geen balkon dus ja.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Verstandig zijn is overrated.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is financieel niet zo verstandig deze keer. En geen balkon dus ja.
Een bohemian leven waar je geen geld hebt voor eten (of huur) is ook overratedquote:
Ja? Doosje halen voor je? Halve vlaai iesch 5,70 euro.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jahhhh halve!!
(kan evt ook delen hoor)
je bent mijn held![]()
![]()
jahhhhh!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja? Doosje halen voor je? Halve vlaai iesch 5,70 euro.
Die mag je vast wel effe bij Peter in de koeling zetten hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jahhhhh!!!
hoe lang houd ik die goed denk je? Ik kan hem evt thuis ff in de koeling gaan zetten...
quote:
Moet je een roomie regelen, ben je goedkoper uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een bohemian leven waar je geen geld hebt voor eten (of huur) is ook overrated.
Kan makkelijk een dag of vier (redt hij dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jahhhhh!!!
hoe lang houd ik die goed denk je? Ik kan hem evt thuis ff in de koeling gaan zetten...
Taart invriezen en weer opwarmen klinkt erg fout, om de een of andere reden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en je kan hem ook invriezen! Even opwarmen in de oven en![]()
![]()
Toch zo'n 40 euro die ik liever in m'n zak houd deze keerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet je een roomie regelen, ben je goedkoper uit.
Wel als 't ijstaart is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Taart invriezen en weer opwarmen klinkt erg fout, om de een of andere reden.
Of in de magnetronquote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en je kan hem ook invriezen! Even opwarmen in de oven en![]()
![]()
dat doen ze bij de Beren met appeltaart van Dudok............Stelletje homo'squote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ze zaterdag aaf ook al makenquote:
He mijn vriend werkt bij de Berenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat doen ze bij de Beren met appeltaart van Dudok............Stelletje homo's
Ja, dat is de reden, dan wordt het te veel voor jequote:
Oeh, die ga ik eens in de oven doen.quote:
het smaakt er prima altijd maar hoef geen opgewarmde en verneukte appeltaart.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He mijn vriend werkt bij de Beren. En die is toevallig dan ook homo
.
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT MN MOEDER LEEST MEEquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat is de reden, dan wordt het te veel voor je
Greys en ik nemen drank mee dus we zullen niet uitdrogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik neem geen taart mee maar vlaaiquote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er nietquote:
Puddingquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Murmeli het volgende:
geen room? wel van die gele vla toch? hoe heet dat dan?
Pudding.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Murmeli het volgende:
geen room? wel van die gele vla toch? hoe heet dat dan?
Nee. Dat kloptquote:
Oei, het spijt mij vreselijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wordt een lollig feestje dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Dat kloptniemand niet want is voor een b-day
2 liter
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT MN MOEDER LEEST MEEFlapdrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Jij hebt stiekem een andere ESF meet!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]met allemaal lesbo's / bi 's / homo's en 6 hetero's
rijdt er nog een trein van DH naar DH?quote:
weltrusten MamaBquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi moment om naar bed te gaan
Welterusten
Trusten babe!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi moment om naar bed te gaan
Welterusten
Vroeg!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]