Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Doe normaal!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Fascination het volgende:
Greys past deze tt zo snel ze het ziet aan.
Alweer?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga eens in een hoekje met jezelf spelen joh, vuile slet.
GOEDZO, je spelt mijn naam foutloos.quote:
als ik in Finland door de sneeuw trek welquote:
Is ze op zijn minst naakt tijdens het zingen dan? Of ook niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
Tijdens het bowlen ook echt.
De trut
Maar nothing on the hand hoor Kweej.
Ze heeft geen wild dansje.
Sorry
PANIEKquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
Anouk verrekt spier tijdens bowlen
helaas jongens! Gaat hem niet worden.
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
Anouk verrekt spier tijdens bowlen
helaas jongens! Gaat hem niet worden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zolang ik me heel rustig houd gaat het wel.
Gaan we zaterdag nou soberso meeten?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mijn herstelplan ben ik zaterdag fit genoeg dus dat moet maar gewoon.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze nou d'r arm uit de kom had geschoven tijdens het sjoelen. Dan was het nog cool.
Wat rot dat het allemaal zo lang duurt Muisjequote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zolang ik me heel rustig houd gaat het wel.
Als het aan mij ligt welquote:
Ja begin er een beetje genoeg van te krijgenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat rot dat het allemaal zo lang duurt Muisje![]()
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
Greys, doe es melden, doen we zaterdag sowieso meeten?
Zeg na dinsdag maar tegen Peter dat J de songfestivalkoningin het heel lief vraagtquote:Op zondag 12 mei 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaDus als jullie ook willen, heel graag zelfs, leuk!
Maar ik weet niet of ze dan het songfestival vertonen als we dan niet in de finale zitten, dat moet ik nog even navragen. Maar dat doe ik pas na dinsdag
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
Ik trek dinsdag gewoon m'n winterjas aan heb ik net besloten.
OOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Nevermind.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.
Dus het KAN, een winterjas, maar tis niet echt nodig
Of istie fab?
Like I give a songfestival shitquote:Op zondag 12 mei 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en ik gaan soberso de kroeg in jaDus als jullie ook willen, heel graag zelfs, leuk!
Maar ik weet niet of ze dan het songfestival vertonen als we dan niet in de finale zitten, dat moet ik nog even navragen. Maar dat doe ik pas na dinsdag
Greys, kun je Qwea niet voortaan noten voor dit soort uitspraken?quote:
En de taxi stopt onder de overkapping voor de schuifdeur van het hotelquote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Nevermind.
Grees heeft al een baan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys, kun je Qwea niet voortaan noten voor dit soort uitspraken?
Het busje nietquote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En de taxi stopt onder de overkapping voor de schuifdeur van het hotel![]()
Vorige keer was zo leuk. Goodbye, Muis, mijn zus en ik in een taxi. De chauffeur vroeg waar we heen gingen, nou Songfestival kijken in de kroeg. Die Rotterdamse brute kerel een beetje sputteren dat ie dat hele circus geen reet aan vond enzo en dat ie nooit keek....
.... waarna hij alle deelnemers van twee dagen eerder (eerste halve finale, wij zaten toen in de tweede) met ons ging bespreken. "Ja nou ja he... *pruttel*... ik moest meekijken van moeder de vrouw".![]()
![]()
Nee vorige keer was een beetje een faal, taxigewijs gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het busje niet
En er lag sneeuw ook nogen ik moest half door het gras
Ik moetd e auto nog schoonmakenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt voor de deur van het hotel parkeren, we gaan met de auto naar de kroeg en met taxi terug.
Dus het KAN, een winterjas, maar tis niet echt nodig
Of istie fab?
ow ja ik heb ze niet exact geteld, je zal wel gelijk hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik deze pas 97 keer gehad had
Ja, zo ist goed. Ik kijk het ook echt serieus nietquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat vind ik altijd zo mooi.
Oke, je hebt ook ECHT mensen die het nooit kijken zoals Qwea (zo goed, voor je reputaaaasie, Q?) maar de rest die altijd brult het nooit te kijken, heeft er de dag er na toch altijd wel een mening over wie er beter waren enzo
Sinds de Turken met hun vleermuizenblousjes in de fake bootquote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef sp3c het volgende:
ik kijk het ook nooit, shit valt altijd samen met de NHL Playoffs
maar vanaf vorig jaar ben ik fan
Da's pas over drie jaar, mop.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zo ist goed. Ik kijk het ook echt serieus niet![]()
Gaan we volgend jaar het EK bij Henk kijken?!
dan wil ik ze wel allebeiquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Kan Spanje weer arrogantenballen
Ik ben voor Duitsland.
that's not the point!quote:
die vind ik feestquote:
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Wat, schat?quote:
Ik ben er op tijd!!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hoe laat ben jij er ongeveer?
Uiterlijk zeven uur he, want om zeven uur begint het eten![]()
jij bent te ingewikkeldquote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, schat?
Het ESF feestje?
Het eten?
De uitzending?
Het dansen?
Het afwassen?
Wát?
oeh dan ben ik er ook op tijdquote:
Dansen, is dat nou wel zo verstandig? We zijn Nederlanders, he.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat, schat?
Het ESF feestje?
Het eten?
De uitzending?
Het dansen?
Het afwassen?
Wát?
De hotellers zijn er rond kwart over vier.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent te ingewikkeld
hoelaat moet Peter de tram pakken
Tot nu toe is het ook nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dansen, is dat nou wel zo verstandig? We zijn Nederlanders, he.
Ik wil graag bij Q horen in dezequote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat vind ik altijd zo mooi.
Oke, je hebt ook ECHT mensen die het nooit kijken zoals Qwea (zo goed, voor je reputaaaasie, Q?) maar de rest die altijd brult het nooit te kijken, heeft er de dag er na toch altijd wel een mening over wie er beter waren enzo
Zeg, vergeet je nu de legendarische schuifelsessie van kanovinnie en mijzelf?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe is het ook nog nooit gebeurd.
Maar ik vind dat we daar verandering in moeten brengen.
Ja maar na dinsdag hoor je daar niet meer bij, want je had me beloofd onder lichte dwang verplicht naar Anouk te gaan kijkenquote:
Druipen?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De hotellers zijn er rond kwart over vier.
Erique ook.
En de eters dienen ergens tussen kwart over vier en zeven uur binnen te druipen
doe nou maar!quote:
I can do that!quote:
Ik ben je bediende niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nou maar!
jij wil je ermee bemoeien en shit
quote:
dat zou je denken maar het valt reuze meequote:
Mee eensquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Anouk ga ik kijken jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar na dinsdag hoor je daar niet meer bij, want je had me beloofd onder lichte dwang verplicht naar Anouk te gaan kijken
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
nee want dan ben ik de volgende dag weer verkouden en dat wil niemandquote:
Leukste nummer van de afgelopen 10 jaar !quote:
Alsof ik het je láát vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naar Anouk ga ik kijken jaAls ik het niet vergeet tenminste
Maar dat is het en over de rest heb ik toch alsnog geen mening
Zo sp3c, ik heb Peter ff gequotealert voor je.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Leukste nummer van de afgelopen 10 jaar !
hoelaat @ dhcsquote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo sp3c, ik heb Peter ff gequotealert voor je.
Wat moest je hem nou zeggen?
sonofa ...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
Ik kom met de auto vanaf werk ( z'meer) helaas sp3c!
O'jee, moet sp3c nu alleen naar Henk komen?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
GMTAquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
Uh-oh... dus sp3c gaat alleen van de metro naar de kroeg moeten lopen?
Woehahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Peter het volgende:
dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Peter het volgende:
Den Haag Centraal op de metro ( er stopt maar 1 metrolijn) en dan bij melanchtonweg er uit, moet lukken toch?
Naiquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
kan ik mijn geld voor het eten nog terug krijgen pretty please?
Op het juiste punt uit de metro stappen lukt hem wel, hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Peter het volgende:
Den Haag Centraal op de metro ( er stopt maar 1 metrolijn) en dan bij melanchtonweg er uit, moet lukken toch?
Vergeet de geplande aankomsttijd niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op het juiste punt uit de metro stappen lukt hem wel, hoor.![]()
Het is het stuk van station naar kroeg, jeweetwel die 2 minuten rechtdoor, wat moeilijkheden veroorzaakt.
Dat is hem nog elke keer gelukt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:34 schreef Peter het volgende:
Als ie om 18:00u vertrekt vanaf Den Haag heeft ie een half uur om 400 meter van de metrohalte naar het café te lopen. Moet lukken toch?
Het Spaanse tijdperk is voorbij. De Duitser hebben het beste team denk ik inderdaad. Al is het elftal van oom Louis ook niet slecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Kan Spanje weer arrogantenballen
Ik ben voor Duitsland.
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
kan ik mijn geld voor het eten nog terug krijgen pretty please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |