SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
Leuk dat jullie er waren
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
[ Bericht 0% gewijzigd door LethalNinja op 12-05-2013 14:35:46 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja en dan ieder zijn biertje stelenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgende keer wat mdma in iedereen zijn drankje doen!
quote:
Nee.quote:
Uit de meet is duidelijk gewordenquote:
In dit topic?quote:
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Piye weet je nog die chick die op dat lolliestokje aan het knagen was.
Of die wause chick die op mij afkwam en ging vragen of ik pillen ophad.
post die hier eensquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik had nog die pic van ons 2 ergens 2 topics terug gepost
hhahaha vette shirt mang jak daniels alls hhahha kk vetquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hhahaha vette shirt mang jak daniels alls hhahha kk vet
wl leipe bois kuifje glad alles kk hardquote:
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal opquote:
kwart over 9quote:
quote:
Was jouw pa nog kkboos dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal op
[..]
kwart over 9
Aha, ik ook zoiets. Nog iets later zelfs denk ik. Onze trein ging eerst naar Amsterdam, moesten we daar overstappen naar de trein richting Den Haag/Rotterdam. En toen moest ik bij blaak ook weer 20 minuten wachten tot de trein kwam. Dus daar nog maar even snel jointje gerookt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal op
[..]
kwart over 9
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwamquote:
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het stationquote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, ik ook zoiets. Nog iets later zelfs denk ik. Onze trein ging eerst naar Amsterdam, moesten we daar overstappen naar de trein richting Den Haag/Rotterdam. En toen moest ik bij blaak ook weer 20 minuten wachten tot de trein kwam. Dus daar nog maar even snel jointje gerookt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwam
Ik heb toen ik thuis was nog een Grolsch opengetrokken, hij is helaas niet opgegaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het station
Maandag examen?!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwam
Eigenlijk dinsdagquote:
Ja, maar trein kwam gelijk had geen zin om te wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het station
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uit de meet is duidelijk geworden
-Fanta houdt er niet van om door mij betast te worden
Wij zijn volgens mij iedereen nog geld schuldig.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik thuis was nog een Grolsch opengetrokken, hij is helaas niet opgegaan.
Engels.quote:
Ik kom je opzoeken hoor!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij iedereen nog geld schuldig.
Fuck dat, we zien die kkleijers toch nooit meer
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ah, luxe. Nog even studeren met je zatte kop.quote:
Anders heb ik z'n adres wel!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.
Ik huur de KKK in als beveiligingquote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.
Handig, zo'n brandend kruis is een goede aansteker.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik huur de KKK in als beveiliging
Nou huphup, katoenplukken jij!
Jij bent die ene gast nog water schuldig haan.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent die ene gast nog water schuldig haan.
BLAKKA DJONKOquote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ben je trouwens weer blakka jonko aan t luisteren haan?
toch nog 30 bier opquote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
Je gaat naar een meet zonder geld? Meen je niet
Ja vertelde ik ook al toen jij nog niet online was. Die gast die zn bierflesje met water erin kwam vragen die jij had gejat/quote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
?
[..]
BLAKKA DJONKO
[..]
toch nog 30 bier op
Wanneer gaan we feunen bij jou in wadje dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
?
[..]
BLAKKA DJONKO
[..]
toch nog 30 bier op
gwn kk hard snatsen met FF92quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wanneer gaan we feunen bij jou in wadje dan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja vertelde ik ook al toen jij nog niet online was. Die gast die zn bierflesje met water erin kwam vragen die jij had gejat/
Kon je wel mooi die kapsalon gaan halenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef haan33 het volgende:
En in de Beurs ons bier steeds werd bijgevuld.
Uiteindelijk heb ik winst gemaakt daar op jullie, ook al 5 bier op.
Was wel lekker manquote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kon je wel mooi die kapsalon gaan halen
Vuige profiteurquote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef haan33 het volgende:
En in de Beurs ons bier steeds werd bijgevuld.
Uiteindelijk heb ik winst gemaakt daar op jullie, ook al 5 bier op.
Was jij er dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Die haan en ff92 zijn echt een stel klapmongolen zeg. Godsamme
Jaquote:
Waar zat je in de beurs?quote:
stond achter de barquote:
wasjij die dronke sletje die mortaxx ging pijpe voor een breezerquote:
Fixedquote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Die haan en ff92 en madjackthepirate zijn echt een stel klapmongolen zeg. Godsamme
was jij niet gewoon blank?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
wasjij die dronke sletje die mortaxx ging pijpe voor een breezer
Nee ik was die gast die elke keer dikke snotroggels in je bier knalde wanneer ik aan het tappen was.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
wasjij die dronke sletje die mortaxx ging pijpe voor een breezer
Omdat beta faggotsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees alleen maar dat vrouwen elkaar gezoend hebben, maar CY en Hugh zijn toch een stelletje? Hoe zit dat dan? En waarom hebben de hossel-bazen van KLB niemand gehosseld dan?
Fixed.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Die Piye was wel echt fucking baas. Godsamme.
Ik kreeg een pillenchick op me af, alleen die was echt kkwaus.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees alleen maar dat vrouwen elkaar gezoend hebben, maar CY en Hugh zijn toch een stelletje? Hoe zit dat dan? En waarom hebben de hossel-bazen van KLB niemand gehosseld dan?
Misschien ben ik wel piraat doordeweeks, en in het weekend even niet ja!?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen piraat, leugenaar.
Een ecto piraatquote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen piraat, leugenaar.
Dan heb je dus niks gehosseld..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kreeg een pillenchick op me af, alleen die was echt kkwaus.
ja, blank. waarom praat en jat hij dan als een mocro.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Er staat een big ass pica met haan erop een blz terug
Jij bent neger, dat spreekt voor zich.quote:
Hij komt uit de hood.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, blank. waarom praat en jat hij dan als een mocro.
FF92 is ook een ecto ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt serieus best wel mee weet ik nu, vergeleken met de rest was ik echt niet heel dun ofzo
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/ectomorph-128992/quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt serieus best wel mee weet ik nu, vergeleken met de rest was ik echt niet heel dun ofzo
Misschien minder pillen slikken en met bierflesjes gooien?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Heb sws al scharrel, dus hoefde niet per se,maar was wel leuk geweest.
Doe niet zo gemeen, als je was gekomen had je me heel aardig gevonden. Tenminste, voor 1 uur.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent neger, dat spreekt voor zich.
Tenzij Steve Urkel
Jij doet ook altijd gemeen tegen mij, dus hjbquote:Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen, als je was gekomen had je me heel aardig gevonden. Tenminste, voor 1 uur.!
Meloewa kom we gaan meeten en mooie mokka babies kweken.quote:
Ik ook op die picquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja maar niet in dit topic uiteraard. Sws sta ik volgens mij echt kkgaar overal.
Jij hebt wel een grappige uitstraling op die foto vind ik.quote:
mokkakindjesquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meloewa kom we gaan meeten en mooie mokka babies kweken.
ooh zoquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja maar niet in dit topic uiteraard. Sws sta ik volgens mij echt kkgaar overal.
Ik zie er vooral gaar uitquote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grappige uitstraling op die foto vind ik.
Madjacktheclownquote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grappige uitstraling op die foto vind ik.
Haan is heel grappig en chill om mee om te gaan, maar wss wel alleen als je zelf ook dronken bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef -supergirl- het volgende:
Lijkt wel of jullie helemaal tegen haan opkijken en hem grappig vinden
Wat ik er van lees is het gewoon een aandachtszoekend sneu jochie
quote:
Kijk en leerquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meloewa kom we gaan meeten en mooie mokka babies kweken.
quote:
Die foto is echt niet erg hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zie er vooral gaar uit![]()
Maar doordat ik eerst in de verkeerde trein was gestapt was ik best wel laat, en had ik geen tijd meer om op centraal te eten. Dus was op lege maag gaan zuipen, blowen etc... Kwam hard aan
Ik kn nooit zo lachen om dronken mensen. Irriteer me er eerder aanquote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan is heel grappig en chill om mee om te gaan, maar wss wel alleen als je zelf ook dronken bent.
Ik denk trouwens dat jij het goed met Piye zou kunnen vinden, urenlang discussies voeren onder het genot van een drankjequote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Nou, ik bedoelde het op een positieve manier hoor.
Tegen haan opkijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef -supergirl- het volgende:
Lijkt wel of jullie helemaal tegen haan opkijken en hem grappig vinden
Wat ik er van lees is het gewoon een aandachtszoekend sneu jochie
Drink je zelf dan niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kn nooit zo lachen om dronken mensen. Irriteer me er eerder aan
Ik had wel wat beters te doenquote:
Piye is vrij links geloof ik dus dat denk ik wel ja aangezien ik vrij rechts ben (economisch).quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat jij het goed met Piye zou kunnen vinden, urenlang discussies voeren onder het genot van een drankje
Geld verdienen en daarna dansen met meisjes. Veel leuker johquote:
Aha, ja dan kan het wel vervelend worden uiteindelijk. Maar in het begin is iedereen nog niet zo dronkenquote:
Dronken mensen zijn ook irritant, de truc is om zelf net zo lam of lammer te zijn dan heb je het niet door. Zodra je je beseft dat iedereen lam is ben je zelf te nuchterquote:
Ik las net ergens dat je juist leuke verhalen had en goed kan entertainen, dus dat geloof ik nooitquote:
Goeie, dat zijn er aardig wat als ik de lijst in de OP zo moet zien..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
De mensen die niet op kwamen dagen natuurlijk
Idd, zal eens even kijken, maar toch, er was 14 man gekomen, dat is echt een stuk meer dan ik verwacht hadquote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat je juist leuke verhalen had en goed kan entertainen, dus dat geloof ik nooit
[..]
Goeie, dat zijn er aardig wat als ik de lijst in de OP zo moet zien..
Oh okquote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aha, ja dan kan het wel vervelend worden uiteindelijk. Maar in het begin is iedereen nog niet zo dronken
Herkenbaar dit. Nuchter langs uitgaansgebied lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn ook irritant, de truc is om zelf net zo lam of lammer te zijn dan heb je het niet door. Zodra je je beseft dat iedereen lam is ben je zelf te nuchter
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat je juist leuke verhalen had en goed kan entertainen, dus dat geloof ik nooit
Niets is erger dan nuchter met dronken mensen opgescheept zitten. Die humor is alleen leuk als je zelf ook dronken bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn ook irritant, de truc is om zelf net zo lam of lammer te zijn dan heb je het niet door. Zodra je je beseft dat iedereen lam is ben je zelf te nuchter
Bob heeft het zwaar...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets is erger dan nuchter met dronken mensen opgescheept zitten. Die humor is alleen leuk als je zelf ook dronken bent.
BOB is inderdaad een van de zwaarste taken en zou eigenlijk beloond moeten worden met een flinke som geld.quote:
Heb je die J nou uiteindelijk nog afgekregen? :$quote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Nuchter langs uitgaansgebied lopen.
[..]
Foksters zijn veel leukerquote:Op zondag 12 mei 2013 15:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geld verdienen en daarna dansen met meisjes. Veel leuker joh
Als je zelf niet lekker kan meedrinken is het wel minder leuk...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
BOB is inderdaad een van de zwaarste taken en zou eigenlijk beloond moeten worden met een flinke som geld.
Heb de leuke FOK!sters al gehad.quote:
als jij en rosepetals komenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom jij volgende keer ook? Rosepetals komt misschien.
Met heel veel pijn en moeite. Meer op de grond gegooid dan in het vloeitje denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je die J nou uiteindelijk nog afgekregen? :$
En aangezien er maar een paar dronken waren gisteren, moet het voor de meesten een behoorlijk waardeloze meet zijn geweest dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets is erger dan nuchter met dronken mensen opgescheept zitten. Die humor is alleen leuk als je zelf ook dronken bent.
http://www.bokt.nl/forums/ Is mijn volgende projectquote:
Hahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Met heel veel pijn en moeite. Meer op de grond gegooid dan in het vloeitje denk ik.
Inderdaad, ergens binnenkomen waar lamme mensen verhalen tegen je gaan ophangen die er totaal niet uitkomen of nergens op slaan, om vervolgens enkele uren later zelf vurige gesprekken te voeren met die mensenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n paardenmeisje.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/ Is mijn volgende project
Hebben leuke benen en billenquote:
Ik kan het viva-forum aanbevelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/ Is mijn volgende project
Zon meet is toch niet om te flirten?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had jou wel verwacht bij de meet, je flirt er op het forum vaak wel op los.
Toen die uiteindelijk af was, wilde zowat niemand roken.quote:
Ik kan ze paardrijles gevenquote:
Ja en de aarde is platquote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zon meet is toch niet om te flirten?
Het hele leven is om te flirten toch.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij de spreekpop van meloewa?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou jaaaaaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen die uiteindelijk af was, wilde zowat niemand roken.
welquote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Awwwquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen die uiteindelijk af was, wilde zowat niemand roken.
helemaal nietquote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had jou wel verwacht bij de meet, je flirt er op het forum vaak wel op los.
#spotlightquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Want ik kan niet op vragen die naar een ander gericht zijn reageren?
Oh dan heb ik een ander idee van een meet.quote:
Ik vraag iets aan meloewa en jij komt je er mee bemoeien, zoals je je wel vaker opdringt in discussiesquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Want ik kan niet op vragen die naar een ander gericht zijn reageren?
Stiekem heeft ie een cybercrush op Meloewaatjequote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik vraag iets aan meloewa en jij komt je er mee bemoeien, zoals je je wel vaker opdringt in discussies
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een ander idee van een meet.
Dan moet ik vooral niet wel komen als het een grote downie-flirtpartij is
Das wel schattig dan, dan had je sowieso een rustige Fokker aan de haak geslagen. Die denkt dan "dat is mijn kans!"quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
helemaal nietik ben een muurbloempje in real
Ik had zomaar een vraag over jouw vraag. Kan gebeurenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik vraag iets aan meloewa en jij komt je er mee bemoeien, zoals je je wel vaker opdringt in discussies
vijf pikken tegelijk bedoel jequote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
helemaal nietik ben een muurbloempje in real
ach gossie...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had zomaar een vraag over jouw vraag. Kan gebeurenmaar ik zie wel dat je een autist bent. Die weten niet zo goed hoe gesprekken verlopen
je kan ook doen alsof je niet naar de meet gaat en dan gewoon ergens de rest beetje observeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Das wel schattig dan, dan had je sowieso een rustige Fokker aan de haak geslagen. Die denkt dan "dat is mijn kans!"
Ja of je kan gewoon gaan of niet gaan. Dit is nog autistischer dan meeten met mensen van het internet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je kan ook doen alsof je niet naar de meet gaat en dan gewoon ergens de rest beetje observeren.
Maar dan moeten ze je al niet gezien hebben
ook alweer leukquote:Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja of je kan gewoon gaan of niet gaan. Dit is nog autistischer dan meeten met mensen van het internet.
Dit ben ik van plan volgende x te doen en dan alles stiekem filmen en dan verkopen aan sbs voor paar miljoen euro.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je kan ook doen alsof je niet naar de meet gaat en dan gewoon ergens de rest beetje observeren.
krijg echt spontane balkanker van die PI van jouquote:
waarom ben jij hier?quote:
Michielos bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Das wel schattig dan, dan had je sowieso een rustige Fokker aan de haak geslagen. Die denkt dan "dat is mijn kans!"
in dit topicquote:
Dat is ook wat ze wil.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
krijg echt spontane balkanker van die PI van jou
Piye natuurlijk met 46cmquote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wie was de kleinste op de meet?
en de grootste?
Oke, volgende keer moet je dat doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ook alweer leukniks mis met autistische trekjes.
Terechte post dit. Sowieso standaard PI's.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
krijg echt spontane balkanker van die PI van jou
Users balkanker toewensen, ongehoord dit.quote:
Ik was de grootste.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
Wie was de kleinste op de meet?
en de grootste?
Leugens.quote:
Nee.quote:
met de kleinstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dima zit toch altijd te klagen over zijn lengtequote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Leugens.Dima 2 meter masterrace.
[..]
Nee.
Je kont ja. Dat gevaarte van jou jezus.quote:
Gaat over z'n lul. Die is 1,60.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dima zit toch altijd te klagen over zijn lengte![]()
was dat trol?
Dima is niet zo lang neequote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dima zit toch altijd te klagen over zijn lengte![]()
was dat trol?
mmm ligt eraan met wat voor toonquote:Op zondag 12 mei 2013 15:47 schreef Kesefkesef het volgende:
feyenoordboi had de grootste praatjes, telt dat ook?
Heb wel een lichte kater.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:48 schreef chroestjov het volgende:
En wie heeft de grootste kater? En wie heeft de meeste flesjes kapot gegooid?
Niks mis met Chai's spange asserquote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kont ja. Dat gevaarte van jou jezus.
Is iedereen zo klein dan?quote:
Ik heb dat ding ook gezien en hij is groot.quote:
Ik ben 1,87.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is iedereen zo klein dan?
Dacht dat Piye ook over de 190 was.
Zou paardje voor dr spelen :$quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook gezien en hij is groot.
Grootste van de dames ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is iedereen zo klein dan?
Dacht dat Piye ook over de 190 was.
Je kan er een kudde paarden op kwijt joh.quote:
Aha, dat valt ook wel mee dan qua klein zijn. Prima lengte op zich.quote:
Beter gaat Chai je nu slaan met een hoefijzer.. Om je orenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan er een kudde paarden op kwijt joh.
Doet ze niet. Ze houdt te veel van mequote:Op zondag 12 mei 2013 15:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter gaat Chai je nu slaan met een hoefijzer.. Om je oren
Chai draagt klompen hoor.quote:
Hehe, idd steeds beetje in de buurt lopen en zogenaamd druk bellen/ facebook'n terwijl ik allemaal fotos maakquote:Op zondag 12 mei 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
deze boysquote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb begrepen dat bepaalde FOK!sters met elkaar hebben gezoend. Beeldmateriaal hiervan in mijn DM gaarne, zodat ik het confettikanon af kan vuren.
haan en madjackquote:
Nu je het zegt, ik heb het niet eerder gezien, maarja kijk ook niet naar iemand zn tandenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef deadprez het volgende:
lijkt net of haan een goude tand heeft trouwens op die foto
Medische noodzaak, hij moet dat hoofd natuurlijk wel kunnen bijvullenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die linker is wel handig om te onthouden, als die in da club is dan is je water niet veilig
wat dan ? vertelquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die linker is wel handig om te onthouden, als die in da club is dan is je water niet veilig
Pak wat lekkers te eten en drinken en lees reeks 10 & 11 eens door, best gezellig op het moment dat duidelijk wordt dat sommige met weinig geld toch veel drinken. Waar de één om drinken bietst, is de ander zo brutaal om gewoon drinken te pakken (ook al is het water). Lees de reeksen en laat je vermakenquote:
ik heb wel wat terug gelezen maar kon hier niet veel over vinden. las alleen dat mensen lastig gevallen werden, drugs gebruikt, dat er cheap ass motherfuckers waren en dat er met glas is gegooid maar niks over waterquote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Pak wat lekkers te eten en drinken en lees reeks 10 & 11 eens door, best gezellig op het moment dat duidelijk wordt dat sommige met weinig geld toch veel drinken. Waar de één om drinken bietst, is de ander zo brutaal om gewoon drinken te pakken (ook al is het water). Lees de reeksen en laat je vermaken
FF92 was nog in het water geredenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
ik heb wel wat terug gelezen maar kon hier niet veel over vinden. las alleen dat mensen lastig gevallen werden, drugs gebruikt, dat er cheap ass motherfuckers waren en dat er met glas is gegooid maar niks over water
ohw okayquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
ik heb wel wat terug gelezen maar kon hier niet veel over vinden. las alleen dat mensen lastig gevallen werden, drugs gebruikt, dat er cheap ass motherfuckers waren en dat er met glas is gegooid maar niks over water
Hij was ook best wel irritant op het eindquote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
Ff teruggelezen. ik vind wel zielig hoe iedereen feyenoordfan92 aanpakte
Arme jongen
Hij ging ook tegen jou aanrijden?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij was ook best wel irritant op het eind
hij had het nog zwaarder als hij psvfan92 als naam had :Squote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
Arme jongen
Net ook teruggelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
Arme jongen
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
Arme jongen
wie waren er nou als Laatsten over?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij was ook best wel irritant op het eind
Niks met tere kinderzieltjes te maken. Over het algemeen doen alleen droefs dat als ze een berg met drank op hebben. Dat maakt het best sneu. Heb ik meer respect voor iemand die ook maandagmorgen nuchter door de stad loopt en met bierflesjes gooit. Die zie je alleen een stuk minder.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Net ook teruggelezenMensen die geschokt zijn doordat iemand een bierflesje op de grond gooit
![]()
Tere weekdiertjes zeg jullie FOK!ers. Al vind ik geen geld hebben wel nogal sneu als ik eerlijk ben
Niet geschokt, dat is gewoon kinderachtig paupergedrag. En helemaal als je 19/20 bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Net ook teruggelezenMensen die geschokt zijn doordat iemand een bierflesje op de grond gooit
![]()
Tere weekdiertjes zeg jullie FOK!ers. Al vind ik geen geld hebben wel nogal sneu als ik eerlijk ben
Zo'n iemand is idd een enorme staatsmongool van de bovenste plank.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet geschokt, dat is gewoon kinderachtig paupergedrag. En helemaal als je 19/20 bent.
Dat is dus ook de reden waarom ik het overweeg als er nog een meet komt te komen. Ik zit er écht absoluut niet op te wachten om daarnaast te lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niks met tere kinderzieltjes te maken. Over het algemeen doen alleen droefs dat als ze een berg met drank op hebben. Dat maakt het best sneu. Heb ik meer respect voor iemand die ook maandagmorgen nuchter door de stad loopt en met bierflesjes gooit. Die zie je alleen een stuk minder.
Hoort er een beetje bij he. Er ontstaan ook veel mooie verhalen door alcohol, beetje baldadigheid mag de pret niet drukken. En dan die verontwaardiging van het tegen iemand anders aanfietsenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet geschokt, dat is gewoon kinderachtig paupergedrag. En helemaal als je 19/20 bent.
En dan moet je nog gaan uitleggen dat je met jonge jochies op stap was Frank, dat is nog vele malen erger.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden waarom ik het overweeg als er nog een meet komt te komen. Ik zit er écht absoluut niet op te wachten om daarnaast te lopen.
Je zult aangehouden worden en maandag naar je werk moeten bellen 'joh, ik kan niet komen want ik heb de publieke orde verstoord'.
die baldadigheid kan ik wel omlachen enz. dat is wel leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg ik de gehele dag vragen of ik toevallig een katholieke geestelijke ben geworden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan moet je nog gaan uitleggen dat je met jonge jochies op stap was Frank, dat is nog vele malen erger.
Uitgelachen om het kampioenschap van Ajax?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
Arme jongen
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden waarom ik het overweeg als er nog een meet komt te komen. Ik zit er écht absoluut niet op te wachten om daarnaast te lopen.
Je zult aangehouden worden en maandag naar je werk moeten bellen 'joh, ik kan niet komen want ik heb de publieke orde verstoord'.
dat dusquote:Op zondag 12 mei 2013 11:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja en weet je wat het is, als je daar als volwassen vent tussen zit en de politie grijpt in heb je het nog gedaan ook...
Kan je je baas bellen dat je maandag niet komt werken in verband met vast zitten
En leg het maar eens uit aan je vrouw...
Nee omdat hij een beetje te wild was blijkbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uitgelachen om het kampioenschap van Ajax?
Samenvatting? 2 reeksen doorlezen is wel wat veel.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee omdat hij een beetje te wild was blijkbaar.
bedoel je dit:quote:Op zondag 12 mei 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Samenvatting? 2 reeksen doorlezen is wel wat veel.
quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Ja dat zie je toch wel aankomen. Gewoon weggaan wanneer die kereltjes heel gulzig alles naar binnen gaan gieten.quote:
Een waargebeurde samenvatting kan ik je niet geven want was er niet bij. Moet je een mede meetganger vragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Samenvatting? 2 reeksen doorlezen is wel wat veel.
Ja joh, ik moet wat verzinnenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zie je toch wel aankomen. Gewoon weggaan wanneer die kereltjes heel gulzig alles naar binnen gaan gieten.
Heb niks van al die rare verhalen hier gemerkt, was er van half 8 tot half 1.
Zullen je op je werk al zien aankomen idd...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de hilariteit dan wel aanwezig zal zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zullen je op je werk al zien aankomen idd...Of noujah eigenlijk niet zien aankomen.
Ja viel hartstikke mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:25 schreef skippy22 het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat (Haan en feyenooitfan) behoorlijk irritant waren.
Of viel het wel mee ?
Die is met 10 vrouwen in bed beland heb ik vernomen.quote:
post ff hierquote:
Ja waarom was jij er dan niet he?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die baldadigheid kan ik wel omlachen enz. dat is wel leuk.
.Maar inderdaad echt geen geld hebben is wel beetje sneu.
ik zat toch ook niet in de whatsappgroep, niet dat ik uberhaupt zou komenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja waarom was jij er dan niet he?
Wann meeten wij eens? Limburg meetquote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zat toch ook niet in de whatsappgroep, niet dat ik uberhaupt zou komen... en sowieso heb ik al 4 weken geen telefoon. Zou hem niet zijn geworden gisteren.
Ik zit ook niet in de whatsappgroep.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zat toch ook niet in de whatsappgroep, niet dat ik uberhaupt zou komen... en sowieso heb ik al 4 weken geen telefoon. Zou hem niet zijn geworden gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |