SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
Leuk dat jullie er waren
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
[ Bericht 0% gewijzigd door LethalNinja op 12-05-2013 14:35:46 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja en dan ieder zijn biertje stelenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgende keer wat mdma in iedereen zijn drankje doen!
quote:
Nee.quote:
Uit de meet is duidelijk gewordenquote:
In dit topic?quote:
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Piye weet je nog die chick die op dat lolliestokje aan het knagen was.
Of die wause chick die op mij afkwam en ging vragen of ik pillen ophad.
post die hier eensquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik had nog die pic van ons 2 ergens 2 topics terug gepost
hhahaha vette shirt mang jak daniels alls hhahha kk vetquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hhahaha vette shirt mang jak daniels alls hhahha kk vet
wl leipe bois kuifje glad alles kk hardquote:
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal opquote:
kwart over 9quote:
quote:
Was jouw pa nog kkboos dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal op
[..]
kwart over 9
Aha, ik ook zoiets. Nog iets later zelfs denk ik. Onze trein ging eerst naar Amsterdam, moesten we daar overstappen naar de trein richting Den Haag/Rotterdam. En toen moest ik bij blaak ook weer 20 minuten wachten tot de trein kwam. Dus daar nog maar even snel jointje gerookt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, FeyenoordFan heeft ze allemaal op
[..]
kwart over 9
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwamquote:
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het stationquote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, ik ook zoiets. Nog iets later zelfs denk ik. Onze trein ging eerst naar Amsterdam, moesten we daar overstappen naar de trein richting Den Haag/Rotterdam. En toen moest ik bij blaak ook weer 20 minuten wachten tot de trein kwam. Dus daar nog maar even snel jointje gerookt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwam
Ik heb toen ik thuis was nog een Grolsch opengetrokken, hij is helaas niet opgegaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het station
Maandag examen?!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel raar dat ik de dag voor mijn examen zo laat thuiskwam
Eigenlijk dinsdagquote:
Ja, maar trein kwam gelijk had geen zin om te wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zouden nog gaan smoken op het perron, heb met MadJack nog bier gezopen op het station
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uit de meet is duidelijk geworden
-Fanta houdt er niet van om door mij betast te worden
Wij zijn volgens mij iedereen nog geld schuldig.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik thuis was nog een Grolsch opengetrokken, hij is helaas niet opgegaan.
Engels.quote:
Ik kom je opzoeken hoor!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij iedereen nog geld schuldig.
Fuck dat, we zien die kkleijers toch nooit meer
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij iedereen nog geld schuldig.
Fuck dat, we zien die kkleijers toch nooit meer
Ah, luxe. Nog even studeren met je zatte kop.quote:
Anders heb ik z'n adres wel!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.
Ik huur de KKK in als beveiligingquote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Doen alsof ik niet weet waar je huis woont.
Handig, zo'n brandend kruis is een goede aansteker.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik huur de KKK in als beveiliging
Nou huphup, katoenplukken jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |