Mentaal uitdagend klinkt een stuk positiever voor hetzelfdequote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet dwars en niet bejaard. Ik ben gewoon moeilijk.
Ik voel een jeugdtrauma de kop opstekenquote:
Oh ik hoef niet zo nodig positief te zijn over mezelf, liever realistisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mentaal uitdagend klinkt een stuk positiever voor hetzelfde
Ik ook. Op RTL midden jaren negentig.quote:
Daarom heb je ook geen facebook.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet zo nodig positief te zijn over mezelf, liever realistisch.
Ik heb het wel...en ik vraag me steeds af waaromquote:
Ik heb wat familie in het buitenland en voor de rest laat ik niemand toe. Al die mensen die ik van vroeger ken en nooit meer zie of spreek e.d. accepteer ik niet. Maar ik doe er ook bijna niets mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel...en ik vraag me steeds af waarom
Klopt, je hebt in televisieland het 'Jumping the White Shark' moment:quote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet meer wist is dat hij ook in Happy Days speelde (Love Boat wist ik nog wel):
[ afbeelding ]
quote:Ted McGinley: een aparte categorie op de website. Acteur Ted McGinley (beter bekend voor zijn rol van Jefferson D'Arcy in Married... with Children) wordt vaak aan een cast toegevoegd nadat een programma over zijn hoogtepunt heen is (zoals The Love Boat, Happy Days, Married... with Children, The West Wing) en niet snel daarna wordt afgevoerd.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt, je hebt in televisieland het 'Jumping the White Shark' moment:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_shark
Het komt uit die aflevering van Happy Days en geeft een bizar plot aan om kijkers te trekken waaruit je op kan maken dat een serie over zijn hoogtepunt heen is.
Daar is Ted een losse categorie.
[..]
Om lelijke babies te kijken en te zien wat mensen zitten te vreten?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel...en ik vraag me steeds af waarom
Leuk om te lezen, ik herken het fenomeen wel maar had geen idee dat het ook nog een naam had.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt, je hebt in televisieland het 'Jumping the White Shark' moment:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_shark
[..]
Babies valt gelukkig wel meequote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Om lelijke babies te kijken en te zien wat mensen zitten te vreten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |