Zoietsquote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef loveli het volgende:
Met mes en vork en niet met volle mond gepraat?
Volgend keer zorg ik:quote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zoiets
@dido volgende keer gewoon wat bloem toevoegen
Maar met een roller kun je goed druk zetten. Mijn plank brak gewoon doormidden toen ik bezig wasquote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik gebruik soms ook een normaal drinkglas ipv deegroller, is iets makkelijker te gebruiken dan een grote fles.
Zo hard hoef je ook weer niet te drukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar met een roller kun je goed druk zetten. Mijn plank brak gewoon doormidden toen ik bezig was. Maar even nieuwe halen.
Lekker hoor. Nu vraag ik me wel af of een vers gemaakte pizza met een heel dunne bodem en weinig kaas as beleg echt zo slecht is. Ik denk het eigenlijk niet. Zo'n big american van dr Oetker ofzo vind ik te ranzig voor woorden en daar zitten ook veel kcals in.quote:
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkiequote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef An24 het volgende:
Slankies![]()
Even niets laten horen. Na twee dagen zat ik op vakantie zo in mijn chillmodus dat ik Fok maar even gelaten heb voor wat het was. Nog niet bijgelezen, maar weet nog niet of dat gaat lukken![]()
Hoe is het met iedereen? Of misschien wil Vaiz wel een mooie versie geven van de gebeurtenissen?
Slankgewijs was het een toffe week. Veel yoga en wandelen met als gevolg: een kilo kwijt. Ik had nog niets laten zien en freud voelde het direct bij het knuffelenIk laat nog wel wat toffe actiefoto's zien als ik alles heb uitgezocht en van de groep ook foto's heb gekregen.
Het eten was natuurlijk heerlijk. Veel heerlijke, gezonde tapas, maar de dubbele chocolade-amandeltaart op de laatste avond was wel de perfecte afsluiting
9 van de 10 keer welquote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef _Dido_ het volgende:
Doe je ook nog wijntjes met stokbrood op vrijdagavond, Sarabi?
Haha dank jequote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Zo maar eens richting moeders, doosje chocola omwisselen voor een hoop voer
[..]
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkie
Kuki plakt nog
Nalliebabes was jarig
Perr wisselt kickass af met lekker
Het is moederdag
Ewe is terug, ging goed met studie en shizzle
Dido maakt pita's met het spul erop in plaats van erin.
Anna is leuk en sexy als altijd
Coco had tummy-troubs maar lijkt goed te zijn.
Maria heeft mooie dienst gehad van oma en stukje voorgelezen voor oma
Q was goed bezig!
Puff had een raar momentje met een puber, zijn hoofd mag verbouwd worden, is een vergunning voor.
Li heeft deze week geen koffie gemorst
Aurum ook weer terug in het land
Zoiets?!
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.
Sarabi timmert mooi an de weg
Dido is trouwens weer iets lichter dus jillianen werkt
Chico was even minnetjes maar komt vast goed
Ml-etje ook even uit haar hum
HPKW awesome als altijd
Vlindertje loopt er retestrak bij
Was een dude, Rayman, die dankzij tips van slank van pafferig naar Justin Bieber look-a-like is gegaan, maar dan op een leuke manier vergeleken.
Somt het wel een beetje op zo.
Liefquote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht..wat is het toch ontspannend, zon beest...
Gister dacht de duutser dat hij met haar aan het spelen was, maar ze had duidelijk niet zoveel zin..
[ afbeelding ]
De kat zou over de duutser moeten lopen, maar ze vond uit het raam kijken interessanter...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoopje kat![]()
![]()
Wat er op de tweede foto gebeurt kan ik niet zo goed zien, of beter gezegd: wat er zou moeten gebeuren
ah ik zie het lol.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De kat zou over de duutser moeten lopen, maar ze vond uit het raam kijken interessanter...
Oh hhahaha herkenbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dacht de duutser dat hij met haar aan het spelen was, maar ze had duidelijk niet zoveel zin..
[ afbeelding ]
Leuk Jagar! Is dit nog steeds dezelfde als de croissantjeskiller? Nee toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het koken?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef Maraca het volgende:
Holland pannetje is aan het kokenEerste keer dat ik zoiets maak, dus ben benieuwd
Niet verstandiger om de 'rek' er enigszins in te houden? Voluit gaan met koude spieren lijkt me blessuregevoeliger.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:06 schreef the85mc het volgende:
Handig die updates van Viz, ik had sommige dingen ook gemist..
Krachttraining gaat hier goed, nu 88,5 kg terwijl ik niet zo gek veel meer ben gaan eten. Ik geloof dat ik het meeste vooruitgang bij mijn rug en benen heb gehaald. Ik zie nu duidelijk definitie in benen ook 'koud'. Nog tot woensdag trainen en dan stop ik ermee tot de races.
Je slaat mij altijd over in je samenvattingenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkie
Kuki plakt nog
Nalliebabes was jarig
Perr wisselt kickass af met lekker
Het is moederdag
Ewe is terug, ging goed met studie en shizzle
Anna is leuk en sexy als altijd
Coco had tummy-troubs maar lijkt goed te zijn.
Maria heeft mooie dienst gehad van oma en stukje voorgelezen voor oma
Q was goed bezig!
Puff had een raar momentje met een puber, zijn hoofd mag verbouwd worden, is een vergunning voor.
Li heeft deze week geen koffie gemorst
Aurum ook weer terug in het land
Zoiets?!
goed verhaal, lekker kortquote:Op zondag 12 mei 2013 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.
Sarabi timmert mooi an de weg
Dido is trouwens weer iets lichter dus jillianen werkt
Chico was even minnetjes maar komt vast goed
Ml-etje ook even uit haar hum
HPKW awesome als altijd
Vlindertje loopt er retestrak bij
Was een dude, Rayman, die dankzij tips van slank van pafferig naar Justin Bieber look-a-like is gegaan, maar dan op een leuke manier vergeleken.
Somt het wel een beetje op zo.
Kwak sport en zit in de goede richting!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je slaat mij altijd over in je samenvattingen
Van die kleine doosjes kopen!! Duurder maar dan heb je wel een heel doosje kunnen leegkanenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe stop je trouwens met jellybeans?hele pute gaat leeg al hoe misselijk ik er van word.
Here comes honey boo-boo?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Laureline het volgende:
Slankgerelateerd: ik sta alweer 3 dagen op de crosstrainer insert flauwe grap. Nu zijn de afleveringen Hotter than my daughter op die je gratis kan kijken via internet, iemand nog tips voor dom vermaak? Die Buch in de bajes, is dat wat? Of iets anders goed vreselijks?
Via Youtube kan ook? Secret Eaters is wel een leuke, duurt 45 minuten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Laureline het volgende:
Slankgerelateerd: ik sta alweer 3 dagen op de crosstrainer insert flauwe grap. Nu zijn de afleveringen Hotter than my daughter op die je gratis kan kijken via internet, iemand nog tips voor dom vermaak? Die Buch in de bajes, is dat wat? Of iets anders goed vreselijks?
Ik ontwijk dat soort zakenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Laureline het volgende:
Alleen de cinnamon shizzle en tutti frutti jellybeans eten.
Ik schep dan een hele zak vol met alleen die soorten bij Jamin. Gezond hè![]()
Griotten..quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ontwijk dat soort zaken
Die hebben ook vaak de 'goede' bananenschuimpjes, en van die spinnen, waar je vullingen van gaan klapperen.
Reden dat ik niet zo'n day-zero-lijstje heb is dat, ik zou 'm vullen met van die onnozele wensen die ik als kind had. 20 zakjes knetterkauwgom ineens in je mond en zo
Of een kilo griotten kopen
Die onnozele wensen zijn juist zo leuk!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ontwijk dat soort zaken
Die hebben ook vaak de 'goede' bananenschuimpjes, en van die spinnen, waar je vullingen van gaan klapperen.
Reden dat ik niet zo'n day-zero-lijstje heb is dat, ik zou 'm vullen met van die onnozele wensen die ik als kind had. 20 zakjes knetterkauwgom ineens in je mond en zo
Of een kilo griotten kopen
Een kilo trekdrop is trouwens niet aan te radenJe gaat kotsen en je poept een week lang grijs.
ik vind het niet erg als je mij mistquote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kwak sport en zit in de goede richting!
Daarom moet je ook een brede rug hebben wil je dat aandurven, geheid dat je iemand mist.
ik vind ze niet zo lekker als veel mensen, dus een handje is genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe stop je trouwens met jellybeans?hele pute gaat leeg al hoe misselijk ik er van word.
Artisjokken wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wat stom. Die bloemen kun je toch niet eten?
Tenzij je (nog) kinderen wiltquote:
ik vind die moeder tien keer zo erg als dat kindquote:Op zondag 12 mei 2013 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tenzij je (nog) kinderen wiltDan is het af te raden
ik zag dat boek voorbij konen in een film geloof ik? Had er nog nooit van gehoord en nu ineens twee keer vlak achter elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef _Dido_ het volgende:
Eten, bidden, beminnen is vandaag gratis in de app Lees dit boek, daarna kun je het tot 23 juni uitlezen. Lijkt me een draak van een boek, maar ga toch een poging wagen.
ja, daar kwam ik dus achter. Maar ik kende t nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
Eat, pray, love is toch een vrij bekend boek?Ik vond 'm wel leuk, film niet zo.
En viooltjes, madeliefjes, de ingemaakte knoppen van paardebloem, vlierbesschermen, etc. etc.quote:
Ja, dacht dat ik teveel had gegeten, maar het valt wel mee. Alleen die zak pindas gisteren had ik niet moeten eten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Tink, gegrilde forel, heerlijk.. en patatjes van de Mc zijn best te doen
Die periode mag je inkorten naar de winter van '44 en het woord delicatesse werd er ook in die tijd niet aan gegevenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloembollen waren in 40-45 een echte delicatesse
klopt, daarom riep ik het hier ook even. Heb hem even binnengehaald, maar ik lees hem toch niet, denk ik. Boeken horen van papier te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
Eat, pray, love is toch een vrij bekend boek?Ik vond 'm wel leuk, film niet zo.
Dit boek heb ik nota bene beluisterd. Heb het wel uitgeluisterd, maar vond het niet geweldig. Behalve misschien voor mensen die vreselijk in de knoop zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
klopt, daarom riep ik het hier ook even. Heb hem even binnengehaald, maar ik lees hem toch niet, denk ik. Boeken horen van papier te zijn
Ik heb het wel eens gegeten. Niet lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die periode mag je inkorten naar de winter van '44 en het woord delicatesse werd er ook in die tijd niet aan gegeven
oke dan moet ik het toch maar lezen danquote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit boek heb ik nota bene beluisterd. Heb het wel uitgeluisterd, maar vond het niet geweldig. Behalve misschien voor mensen die vreselijk in de knoop zitten.
geen D?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: 3 eitjes
T: havermoutshake
S: fitness
L: curry madras
T: kip en handje amandelen
T: bak kwark
Hmm. Lig je 's nacht huilend op de badkamervloer?quote:
moet je hpkw vragen, denk ik. Antwerpen heeft wel leuke musea, volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Perruche het volgende:
Wat is leuker, voor een weekendje weg waarin we niet willen shoppen? Keulen of Antwerpen?
wie zegt dat ze met hem gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Per, wil hij niet shoppen of allebei niet? Je kan de boel toch vermijden, hoe graag je ook wil
He? Ik bedoelde gewoon - ik wil geen "shopstedentrip" wat vrouwen nogal graag doen. Maar gewoon een beetje lekker wandelen, eten, museumpje meepakken etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Per, wil hij niet shoppen of allebei niet? Je kan de boel toch vermijden, hoe graag je ook wil
Inkeulen heb je geweldige bierkelders, interessante musea en een heleboel winkels wasr ikgek genoeg nooitslaag. Ik zou nasr keulen gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Perruche het volgende:
Wat is leuker, voor een weekendje weg waarin we niet willen shoppen? Keulen of Antwerpen?
Projectiequote:
Fijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Projectie
De misselijkheid is weg, dus nu heb ik koude rijst, broccoli en vis op. Voel me weer wat beter
Laat uit bed, mijn L was gigantisch dus was kleine maaltijden daarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef An24 het volgende:
Ik had actiefoto's beloofd
Wat skoap zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef _Dido_ het volgende:
Toch maar weer wraps vandaag, later zouden de ingrediënten niet meer goed zijn. Dit keer eerst goed opgeruimd, werkblad met bloem, bal uitrollen met smoothiefles.... Ze zijn echt super gelukt nuhoef geen pre fab meer iig
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef An24 het volgende:
Ik had actiefoto's beloofd
StoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brussel was geen optiequote:Op maandag 13 mei 2013 08:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Perr, ik zou Brussel doen. En dan de striproute lopen.
Keulen ben ik nog nooit geweest, Antwerpen vond ik voor een weekendje weg niet zo spannend.
Wat is je L zielig! Verklaar je nader...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:03 schreef _Dido_ het volgende:
Lijstje:
O: kwark met ananas
T: fruit
L: knäckebröd met roomboter en kaas
T: kwark met diepvriesfruit
T: nootjes
D: zilvervliesrijst, wat vlees, veel groente
S: Jillian level 2, dag 1
Oh en ik moet stoppen me elke dag te wegen
Fijn om te horen dat het goed gaat. Bij mij rommelt het wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat goed! Geen idee wat ik nu weeg, maar zit nog niet op wensfiguur. 't Gaat wel de goede kant op, zo met 't hardlopen en allesEten gaat ook lekker evenals de studie en nou ja, eigenlijk gaat 't allemaal wel prima, niets te klagen! Vriendin zei laatst ook al dat ze zag dat ik wat afgevallen was, dus leuke bevestiging van 'de goede kant op'
Ga gewoon door zoals 't nu gaat, en dat is lekker. Of ik nou 200 gram per week afval of 1kg, 't maakt me niet zoveel uit; heb plezier en zit in een dalende lijn, en da's alles wat ik op 't moment hoef te weten!
Hoe is 't met jou (en de werkshizzle)?
wisselt tussen optie a en optie b.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
rommelt = hobbelt wel door of rommelt = bweh?
Ik ben momenteel zo veel en zo hard aan het werk dat ik dat eigenlijk niet echt kan zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef loveli het volgende:
Voel je je ook fitter zonder suiker?
*duimt voor baan*
Lang niet geweest.quote:
En het windscherm?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:40 schreef loveli het volgende:
Maxi-cosi op de voorstoel, duuf op de achterbank en ik ken nog wel iemand in de buurt van je ouders met een stal(ling).
wat is er zielig aan? Ben thuis en m'n normale lunch ligt op het werk. Ik moet zelfs nog ontbijtenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is je L zielig! Verklaar je nader...
Dat is zielig. Je ontbijt mist je maagsappenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat is er zielig aan? Ben thuis en m'n normale lunch ligt op het werk. Ik moet zelfs nog ontbijten
lol ik flip niet vd weegschaal hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 09:27 schreef Goodbye het volgende:
Pas je op Dido? Ik vind je soms een beetje obsessief overkomen, weet niet waarom.. Rustig aan gaan de pondjes er wel af
weggaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
Dido vind je dat normaal. Zomaar weggaan zonder ontbijt
ik ben niet op het werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
naar je werk, van huis.Je zegt toch dat je niet hebt ontbeten of lees ik nu zo krom
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg het al benauwd als ik denk aan een kat in de slaapkamer.
Laat staan eentje die bovenop je ligt als je wilt slapen.
Vraag me af of zo'n beest blijft komen als je m een keer duidelijk laat weten dat je je rust nodig hebtquote:Op maandag 13 mei 2013 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg het al benauwd als ik denk aan een kat in de slaapkamer.
Laat staan eentje die bovenop je ligt als je wilt slapen.
antwoord is: jaquote:Op maandag 13 mei 2013 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[..]
Vraag me af of zo'n beest blijft komen als je m een keer duidelijk laat weten dat je je rust nodig hebt
Duidelijke ad. Mooie auto ook. Misschien maakt een duidelijke foto van het dak het nog completer. Daar zou ik als cabrio koper veel aandacht aan hechten.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mocht er hier iemand interesse hebben of iemand kennen die misschien interesse heeft:
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
waren wij niet tegelijk begonnen met Jillian?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:45 schreef Skoap het volgende:
O: 2 spelt crackers pindakaas
S: jillian level 2 dag 13
T: smoothie magere kwark, whey, diepvriesfruit, spelt zemelen, lijnzaad
L: gebakken ei van 2 eieren, tomaat.
T: babybel
D: kip curry met boontjes en (volkoren) rijst.
Ik heb m bekeken. Coole auto, jammer dat het een benzine is.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mocht er hier iemand interesse hebben of iemand kennen die misschien interesse heeft:
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
Je hebt een 1-kamerwoning zonder buitendeur?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
antwoord is: ja
Als ik op m'n zij ga liggen, komt ze op m'n zij liggen en als ik op m'n rug ga liggen op m'n buikheb haar tig keer weggeduwd. Maar ik vind het ergens ook weer cute dat ze altijd zo dicht bij mij wil zijn
klopt, ik heb 2 dagen niks kunnen doenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waren wij niet tegelijk begonnen met Jillian?
Zit te twijfelen bij welke dag ik ben, maar volgens mij is dat 15?
Hij is zo karigjesquote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat is er zielig aan? Ben thuis en m'n normale lunch ligt op het werk. Ik moet zelfs nog ontbijten
het zijn meerdere hoor, waar is het meervoud van knäckebröd dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is zo karigjes1 knackebrot is geen knackebrot.
Which reminds me: over 4 dagen ga ik naar Kopenhagen
o, ok, ik dacht even dat ik ernaast zatquote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
klopt, ik heb 2 dagen niks kunnen doen
Ik was vrijdag ziek en het leek me beter zaterdag dan ook nog even rustig aan te doen.
ik was van die stomme reclamefilmpjes aan het kijken van de camping waar we van de zomer heen gaanquote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is zo karigjes1 knackebrot is geen knackebrot.
Which reminds me: over 4 dagen ga ik naar Kopenhagen
Ooooooooh zeg dat dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
het zijn meerdere hoor, waar is het meervoud van knäckebröd dan?
Woei, leuk! Voor het werk of vakantie? M. gaat er volgende week twee weken naartoe voor het werk. Hoe cool is dat. In december was ie er ook al.
Camping in Denemarken? Dankzij de Scandinavische kinderfilms op 3 heb ik het idee dat daar in de zomer altijd de zon schijnt, iedereen een zomerhuisje aan het water heeft en in een met lampions versierde tuin eet.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was van die stomme reclamefilmpjes aan het kijken van de camping waar we van de zomer heen gaan![]()
heb er zoveel zin in!
Veel plezier!
Mogelijk worden het er toch 0, want ik zit nu pas aan m'n ontbijtquote:Op maandag 13 mei 2013 13:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ooooooooh zeg dat dan!Een aanduiding als "2" of "4" had mij al een aardig stuk op weg geholpen.
En we gaan voor de leuk![]()
Die M heeft het goed voor elkaar met z'n werk. Hebben jullie nog andere tripjes gepland staan naast R? ( of ga je daar niet met M naartoe?)
In Zweden heeft ook echt bijna iedereen een zomerhuisjequote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Camping in Denemarken? Dankzij de Scandinavische kinderfilms op 3 heb ik het idee dat daar in de zomer altijd de zon schijnt, iedereen een zomerhuisje aan het water heeft en in een met lampions versierde tuin eet.
Raargh, irritant hè. Ik heb dit weekend ook geskipt. En ik wilde nog wel de eerste zijn die Tink kende die de 30 dagen had volgemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
klopt, ik heb 2 dagen niks kunnen doen
Ik was vrijdag ziek en het leek me beter zaterdag dan ook nog even rustig aan te doen.
Gewoon doorgaan dan. Je bent ook een heldin als je er 33 dagen oid over doet.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Raargh, irritant hè. Ik heb dit weekend ook geskipt. En ik wilde nog wel de eerste zijn die Tink kende die de 30 dagen had volgemaakt. Ik heb echt een beetje het gevoel dat ik heb gefaald.
nee, Italiequote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Camping in Denemarken? Dankzij de Scandinavische kinderfilms op 3 heb ik het idee dat daar in de zomer altijd de zon schijnt, iedereen een zomerhuisje aan het water heeft en in een met lampions versierde tuin eet.
ik heb dag 15 gedaan, tot nu toe niks geskiptquote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Raargh, irritant hè. Ik heb dit weekend ook geskipt. En ik wilde nog wel de eerste zijn die Tink kende die de 30 dagen had volgemaakt. Ik heb echt een beetje het gevoel dat ik heb gefaald.
Welk deel van Italie ga jij?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, Italiehet was ook een beetje een rare reactie op jouw post
Wanneer ga je op vakantie dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik neem mijzelf voor om tot ik op vakantie ga, geen alcohol te drinken en om 3x per week krachttraining te doen.
En hier en daar nog een vleugje cardio...wat meer moet worden als ik besluit om de urbanathlon te gaan doen.
/ruggegraat
Ik wil eigenlijk voor augustus rond de 60 zitten, maar dat gaat me echt niet lukken denk ikquote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie dan?
Ik had mij voorgenomen dat ik < 75 kg wilde wegen als ik naar Rome ging over 2 maanden. Nou, volgens mij gaat dat volgende week al lukken![]()
. En ik wil nieuw jurkjes van Asos! Alleen vind ik die skaterjurkjes zo leuk, maar die schijnen nogal kort te zijn.
Maar je zit wel al onder de 75, win.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil eigenlijk voor augustus rond de 60 zitten, maar dat gaat me echt niet lukken denk ikdus jaloers!
en bij mij te langquote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar je zit wel al onder de 75, win.
Dido, alles van Asos valt bij mij te kort.
Hangt echt van de lengte van je romp af ofzo? Ik heb dat ook met sommige Espritjurkjes. Zo jammer.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo las ik laatst ook al dat de grootste crisis die een Noor momenteel heeft de inrichting van zijn zomerhuisje betreftquote:Op maandag 13 mei 2013 13:24 schreef Novem het volgende:
[..]
In Zweden heeft ook echt bijna iedereen een zomerhuisje
Dan kun je hem tenminste nog inkortenquote:
al mn hele leven ookquote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Jaloers dat ik bijna onder de 75 zit? Gekkiequote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor augustus rond de 60 zitten, maar dat gaat me echt niet lukken denk ikdus jaloers!
Kat is uit de tuin verdwenen. Had t er gisteren nog met Ado over dat ze zo goed in de tuin blijven![]()
Ik let daar altijd op, nu ging ik cappuccino maken, kom terug en ze is weg
jaloers dat je je 'planning' kan houden en meer!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Jaloers dat ik bijna onder de 75 zit? Gekkie. Mijn streef is ongeveer 67/68 kilo, maar als dat niet lukt is 70 ook goed. Ik denk dat 70 meer bij mij past, aangezien ik de vorige keer maar heel kort op 67 heb gezeten. Maar toen at ik ook weer anders en sport ik bovendien, dus misschien is het nu wel mogelijk. We'll see.
quote:Ingredients:
Dates, Almonds, Ground Beetroot, Sunflower Seeds, Water, Sunflower Oil
Dan krijg ik commentaar op het werkquote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Al mijn jurkjes zijn kort
En ja V1 met bietjes:
[..]
Apartquote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Al mijn jurkjes zijn kort
En ja V1 met bietjes:
[..]
Komt vast goed, je bent lekker bezig toch? Iedereen heeft zijn eigen tempoquote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kat is uit de tuin verdwenen. Had t er gisteren nog met Ado over dat ze zo goed in de tuin blijven![]()
Ik let daar altijd op, nu ging ik cappuccino maken, kom terug en ze is weg
Ik heb slechte ervaringen met commandant op metallic lak. Doffe ellende zeg maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
En is het een optie om die krassen eruit te poetsen met commandant ofzo? Dat gaat waarschijnlijk gebruikt worden om een stuk minder dan de vraagprijs te bieden. De vraagprijs is prima voor zover ik die markt in kan schatten.
Heb als het goed is ergens het telefoonnummer van een 'mannetje' in DH die dat schade repareert voor wènâg. Heeft de BMW-Cooper van een collega heel netjes gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met commandant op metallic lak. Doffe ellende zeg maar.
Ja, ik at vroeger ook zand uit de zandbak. Omnomnom!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Perruche het volgende:
An k vind dat jij vet weinig eet. Maar dat strand zag er lekker uit!
succes!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:49 schreef Probability het volgende:
Woah. 1 stom telefoontje gepleegd.
Nog 5 te gaan
Ja we doen samen een workshop beter studeren dus hebben net ruim 2 uur samen aan onze planning etc gezeten, was zo voorbijquote:
wat voor speciale kleren heb je nodig voor Zweden dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mogelijk worden het er toch 0, want ik zit nu pas aan m'n ontbijtwel met een hele bak ananas.
Je weet toch dat ik altijd in tweetallen eet?
Nee, we gaan alleen naar Rome. We wilden eigenlijk ook nog naar Zweden, maar toen kwam die verhuizing tussendoor. Ik heb wel alle kleren alen ik ben bang dat die te groot zijn geworden straks. Dat is wel onhandig
. Als ze nog passen, gaan we misschien begin volgend jaar wel, en anders moet ik eerst maar weer sparen voor nieuwe kleren
. Gaat in principe alleen om de broeken, bedenk ik me net, dus dat valt dan weer mee
.
ik niet...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:24 schreef Novem het volgende:
[..]
In Zweden heeft ook echt bijna iedereen een zomerhuisje
Winterkledingquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor speciale kleren heb je nodig voor Zweden dan?
Misschien heb je dan met minder fijn polijstspul gehad? Het is puur om een kras minder zichtbaar te polijsten, dus hoe fijner de korreltjes hoe beter. Misschien dat die grote krassen miet willen, maar kleine krasjes kun je wel wegpoetsen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met commandant op metallic lak. Doffe ellende zeg maar.
maar wanneer en waar wil je dan heen? ik heb geen snowboots...en geen skibroek..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
WinterkledingSnowboots enzo (wij gaan echt naar de sneeuw dan). Ik heb alleen maar spijkerbroeken e.d.
Deze reis is het: http://www.sawadee.nl/europa/zweden/zww/sneeuwavontuur-in-zweden/quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar wanneer en waar wil je dan heen? ik heb geen snowboots...en geen skibroek..
quote:De koude omstandigheden in Zweden maken het essentieel goede kleding te hebben die waterdicht is. Je kunt voor deze reis wintersportkleding meenemen.
Denk ook niet dat we het gaan proberen...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef loveli het volgende:
Commandant moet je gebruiken op auto's die ik zou kunnen hebben, niet op zo'n Audi
Dat heb ik dus al gedaanquote:Op maandag 13 mei 2013 15:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Daar zou ik echt geen dure kleren voor gaan kopen, Dido! Vragen of je van iemand een skibroek kunt lenen, en een paar wandelschoenen...
Leuk, wel!
Ik las ook al zoiets ergens en zo. Maar toch, kleien laten we wel aan Kukident over de komende jaren.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig schijn je je auto te moeten kleien, bij de weg.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik las ook al zoiets ergens en zo. Maar toch, kleien laten we wel aan Kukident over de komende jaren.
Is mijn vriend ookquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Probability het volgende:
Mijn buddy nam net een muffin mee dus die hebben we gedeeld
Hij is alleen wel 3 jaar jonger
Maar zo'n waterdichte jas en broek mag toch best een beetje ruim zitten?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan. Met het idee dat ze jaren meegaan. Als je tenminste niet 10 kg afvalt in de tussentijd
. Sneeuwschoenen hebben afgelopen weken hun dienst al bewezen.
Jaloers!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Probability het volgende:
ik heb ook geen zinnnn meer
en ik lig in bed en eet chocola.
Kan, het staat ook nog niet vastquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar zo'n waterdichte jas en broek mag toch best een beetje ruim zitten?
Ziet er wel leuk als een mooie reis. Zou je alleen niet verder naar het Noorden willen, als je echt het Noorderlicht wil zien?
Vet: Si! te weinig: valt wel mee. Ik zal vandaag wel op 1500 kcals komen, zeker als ik na mijn D nog een T pak. Komt goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Perruche het volgende:
An k vind dat jij vet weinig eet. Maar dat strand zag er lekker uit!
Als je vrij kan krijgen, gewoon doen! In zo'n stad is genoeg te zien lijkt, en M. heeft in het weekend toch wel tijd? Vliegtuig is misschien niet meer heel goedkoop, maar zou ook moeten lukken hoor. En anders de trein?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Kan, het staat ook nog niet vast. Ik wil alleen wel met Sawadee, want daarmee ben ik vorig jaar ook naar Jordanië geweest en dat was top
.
En ergens wil ik met M. mee naar Denemarken, maar hij werkt dan de hele tijd en wat moet ik in m'n eentje doen? En kan ik op zo'n korte termijn nog wel een vliegtuig regelen?
Rondlopen, lezen, op een terras zitten. Met de trein naar Malmö en terug.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Kan, het staat ook nog niet vast. Ik wil alleen wel met Sawadee, want daarmee ben ik vorig jaar ook naar Jordanië geweest en dat was top
.
En ergens wil ik met M. mee naar Denemarken, maar hij werkt dan de hele tijd en wat moet ik in m'n eentje doen? En kan ik op zo'n korte termijn nog wel een vliegtuig regelen?
Werd jij niet misselijk van chocola! Foei!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Probability het volgende:
ik heb ook geen zinnnn meer
en ik lig in bed en eet chocola.
'S ochtends op een nuchtere maag. Maar de reep is nu opquote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Werd jij niet misselijk van chocola! Foei!
Wel lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Probability het volgende:
[..]
'S ochtends op een nuchtere maag. Maar de reep is nu op
Wisselt. Mijn monsters niet. Maar die weten ook dat ze bij me mogen liggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[..]
Vraag me af of zo'n beest blijft komen als je m een keer duidelijk laat weten dat je je rust nodig hebt
Ik vind chocola niet zo maar ik had geen brood meerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel lekker. Ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst chocola heb gehad
.
Idd, ze gooien gewoon hun charmes in de strijdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wisselt. Mijn monsters niet. Maar die weten ook dat ze bij me mogen liggen.
Choco ipv brood, foei!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind chocola niet zo maar ik had geen brood meer
Beter afsluiten?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Choco ipv brood, foei!
Heeft iemand trouwens een tip om kaas een beetje schaafbaar te houden? Halverwege de week is mijn kaas zo hard dat ik er amper nog iets mee kan aanvangen.
Lijstje tot nu toe:
O: hele bak kwark met halve ananas
L: twee knäckebrood met wat roomboter en kaas, glas melk
T: nootjes
Weet nog niet of ik Jillian ga doen, want ruuuuug!Gvd.
Ja en in de buitenwijk waar wij wonen zit er geen supermarkt in de buurt enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind chocola niet zo maar ik had geen brood meer
Zonder spek?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en nog een kom jonge capucijners met ui en mosterd
Ja, weet het maar dat zat al genoeg in de soepquote:
Een tijdje geleden kreeg mijn vriend terwijl hij aan het werk was last van druk op de borst en hartkloppingen. En dat heeft hij nu alweer de hele middag. Hij is vrachtwagenchauffeurr en morgenavond pas thuis.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Niet zo'n bijster goed lijstje vandaag. Voelde me vanochtend totaal niet lekker, even 1.5 uur op stage geweest en toen weer naar huis gegaan. Hele dag in bed gelegen..
O: diepvriesfruit met kwark
T: half stukje chocoladetaart (labgenootje was jarig, had zin in chocola maar de helft laten staan want werd misselijk)
L: tosti van 2 speltbth en 30+ kaas met ketchup
Mn L was pas n kwartiertje geleden, echt geen trek. Ga mezelf over half uurtje maar eens proberen uit bed te slepen en boodschappen doen, vanaaf wordt het denk ik soep met veel groente, ofzo. Iemand nog een idee hoe ik mn lijstje nog beetje ok kan maken?
Edit: whatsup joycie?
daar doen ze niet zo moeilijk over in het algemeenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Lekker hoor, Dido, kan je vrij krijgen op je werk?
Het is geen enorme gladjakker maar wel echt cute. En hij heeft een semi zachte G.quote:
Ja straks denk ik even mijn moeder bellen, die krijgt me wel met beide benen op de grond meestal. Verder ga ik nu was eten want heb nog geen lunch op! Slechte dag vandaag.. Eerst te moe om te eten dus mijn bed in gedoken en nu te bang op te eten..quote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Pfoe, ik snap dat je je zorgen maakt. Lastig! Daar kan je natuurlijk ook niet zo makkelijk wat aan doen. Misschien een vriendin opbellen of jezelf op een andere manier proberen af te leiden? Sterkte in elk geval!
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja en in de buitenwijk waar wij wonen zit er geen supermarkt in de buurt enzo
kaasik ga proberen nog max 1x per dag kaas te eten. 3x per dag is wel veel
Normaal gezien in dat zo ja, alleen mijn vriend lost alles nog zelf met de hand en wanneer hij bij de eerste klant is zijn de afstanden niet langer als een uur, dus hij krijg voldoende beweging op zo'n dag.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef loveli het volgende:
Chauffeur is een minder gezond zittend beroep, in z'n pauzes wat meer bewegen/rondlopen?
Qua voedignssupplementen is magnesium een no-brainer. De meeste mensen hebben er een tekort aan. Het werkt ontspannend/krampwerend, daarbij doet het ook heel leuke dingen tegen diabetes.
Ik denk op dit moment niets omdat er redelijk wat tijdsdruk op zijn werk rust.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Van hyperventilatie kan je goed beroerd worden. Vervelend.
Wat doet hij om te ontspannen?
Als er volgens een arts niks aan de hand is, dan ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Normaal gezien in dat zo ja, alleen mijn vriend lost alles nog zelf met de hand en wanneer hij bij de eerste klant is zijn de afstanden niet langer als een uur, dus hij krijg voldoende beweging op zo'n dag.
Dus magnesium zou voor hem misschien wel iets kunnen helpen als de dokter ons weer met niets naar huis stuurt?
Gokje: tijd voor een rit wordt door een routeplanner berekend die geen rekening houdt met stoplichten, fietsende kinderen en spitsuur?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk op dit moment niets omdat er redelijk wat tijdsdruk op zijn werk rust.
Onder andere en restaurants die sluiten die pauzes hebben en ze toch op tijd leeg willen zijn...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gokje: tijd voor een rit wordt door een routeplanner berekend die geen rekening houdt met stoplichten, fietsende kinderen en spitsuur?
Hij rijdt internationaal maar alleen in duitsland. Smorgens rijden ze 5 uur aan een stuk met 2 chauffeurs. Daarna liggen de restaurants op een route en rijden ze geen langere stukken meer achter elkaar als een uur..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef loveli het volgende:
Reed hij nou internationaal of ben ik in de war met een ander? Ritjes van een uur klinkt minder internationaal.
Ik ook.. Vooral die laatste buikspieroefeningquote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dag 15 gedaan, tot nu toe niks geskipt![]()
Ik heb alleen wel veel moeite met level 2...
Is dit een raadsel?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Wat eet ik vanavond?
Er komen 2 studiegenootjes eten
Je hebt gelijk hoor, mijn vriend is 32, hij heeft geen overgewicht, geen hoge bloeddruk en naar mijn weten ook geen hoog cholestrol.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef the85mc het volgende:
Joycie, er zijn wat risicofactoren voor hartproblemen. Als ie dat niet heeft zal de kans daarop wel meevallen.
Zo uit mijn hoofd is dat overgewicht, te hoge bloeddruk, hoog cholesterol. Maar zolang je vriend nog redelijk wat beweegt en geen afwijkende waardes heeft dan zal t wel loslopen. Vaak moet je al jarenlang ermee rondlopen voor je echt problemen krijgt. Ik zeg niet dat je er niks aan moet doen, maar de kans dat je in je 20er jaren een hartprobleem krijgt is vrijwel nihil.
Hier staat pittige pastasaus in de oven te pruttelen. Nog een half uurtje en dan is ie echt afheb nu al zo'n trek daarin!
Sprak zonet vriendin van me en zij wilde deze week af spreken. Ik vind haar best leuk, maar ik twijfel een beetje of het niet te snel is.. Aan de andere kant wil ik haar ook niet teleurstellen door te zeggen dat ik nog niet wil.. Misschien maar even uitstellen tot volgende week ofzo.
Ik gooi mn kont altijd ontzettend de lucht in.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik ook.. Vooral die laatste buikspieroefening
Ik heb dan gewoon echt geen kracht meer over om nog zolang in een plank te staan.
Sterkte voor je vriend!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Zijn bloeddruk is gemeten vorige keer om de eerste hulp in duitsland was die hoog. Maar hier bij de arts was die goed.. In duitsland is toen ook bloed afgenomen en een hartfilmpje gemaakt en dat zag er goed uit.. Ze konden zo niets vinden dus is na een half uurtje weer weggestuurd.
Dit is ongeveer anderhalve maand geleden.
Wat loveli zegt zou kunnen, in de vrachtwagenstoel zit hij natuurlijk altijd in dezelfde houding. Hij heeft vaker last van zijn onderrug.. Naja het is nu allemaal gissen.. Maar ik ga er wel op staan woensdag dat er weer bloed word afgenomen.
Ik kan moeilijk op huisartsen vertrouwen.. Mijn vader hebben ze ook wel hooikoorts weggestuurd terwijl hij een hartinfarct had. Dus ik ben op dit vlak ook niet makkelijk gerust te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |