Zoietsquote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef loveli het volgende:
Met mes en vork en niet met volle mond gepraat?
Volgend keer zorg ik:quote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zoiets
@dido volgende keer gewoon wat bloem toevoegen
Maar met een roller kun je goed druk zetten. Mijn plank brak gewoon doormidden toen ik bezig wasquote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik gebruik soms ook een normaal drinkglas ipv deegroller, is iets makkelijker te gebruiken dan een grote fles.
Zo hard hoef je ook weer niet te drukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar met een roller kun je goed druk zetten. Mijn plank brak gewoon doormidden toen ik bezig was. Maar even nieuwe halen.
Lekker hoor. Nu vraag ik me wel af of een vers gemaakte pizza met een heel dunne bodem en weinig kaas as beleg echt zo slecht is. Ik denk het eigenlijk niet. Zo'n big american van dr Oetker ofzo vind ik te ranzig voor woorden en daar zitten ook veel kcals in.quote:
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkiequote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef An24 het volgende:
Slankies![]()
Even niets laten horen. Na twee dagen zat ik op vakantie zo in mijn chillmodus dat ik Fok maar even gelaten heb voor wat het was. Nog niet bijgelezen, maar weet nog niet of dat gaat lukken![]()
Hoe is het met iedereen? Of misschien wil Vaiz wel een mooie versie geven van de gebeurtenissen?
Slankgewijs was het een toffe week. Veel yoga en wandelen met als gevolg: een kilo kwijt. Ik had nog niets laten zien en freud voelde het direct bij het knuffelenIk laat nog wel wat toffe actiefoto's zien als ik alles heb uitgezocht en van de groep ook foto's heb gekregen.
Het eten was natuurlijk heerlijk. Veel heerlijke, gezonde tapas, maar de dubbele chocolade-amandeltaart op de laatste avond was wel de perfecte afsluiting
9 van de 10 keer welquote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef _Dido_ het volgende:
Doe je ook nog wijntjes met stokbrood op vrijdagavond, Sarabi?
Haha dank jequote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Zo maar eens richting moeders, doosje chocola omwisselen voor een hoop voer
[..]
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkie
Kuki plakt nog
Nalliebabes was jarig
Perr wisselt kickass af met lekker
Het is moederdag
Ewe is terug, ging goed met studie en shizzle
Dido maakt pita's met het spul erop in plaats van erin.
Anna is leuk en sexy als altijd
Coco had tummy-troubs maar lijkt goed te zijn.
Maria heeft mooie dienst gehad van oma en stukje voorgelezen voor oma
Q was goed bezig!
Puff had een raar momentje met een puber, zijn hoofd mag verbouwd worden, is een vergunning voor.
Li heeft deze week geen koffie gemorst
Aurum ook weer terug in het land
Zoiets?!
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.
Sarabi timmert mooi an de weg
Dido is trouwens weer iets lichter dus jillianen werkt
Chico was even minnetjes maar komt vast goed
Ml-etje ook even uit haar hum
HPKW awesome als altijd
Vlindertje loopt er retestrak bij
Was een dude, Rayman, die dankzij tips van slank van pafferig naar Justin Bieber look-a-like is gegaan, maar dan op een leuke manier vergeleken.
Somt het wel een beetje op zo.
Liefquote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht..wat is het toch ontspannend, zon beest...
Gister dacht de duutser dat hij met haar aan het spelen was, maar ze had duidelijk niet zoveel zin..
[ afbeelding ]
De kat zou over de duutser moeten lopen, maar ze vond uit het raam kijken interessanter...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoopje kat![]()
![]()
Wat er op de tweede foto gebeurt kan ik niet zo goed zien, of beter gezegd: wat er zou moeten gebeuren
ah ik zie het lol.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De kat zou over de duutser moeten lopen, maar ze vond uit het raam kijken interessanter...
Oh hhahaha herkenbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Gister dacht de duutser dat hij met haar aan het spelen was, maar ze had duidelijk niet zoveel zin..
[ afbeelding ]
Leuk Jagar! Is dit nog steeds dezelfde als de croissantjeskiller? Nee toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het koken?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef Maraca het volgende:
Holland pannetje is aan het kokenEerste keer dat ik zoiets maak, dus ben benieuwd
Niet verstandiger om de 'rek' er enigszins in te houden? Voluit gaan met koude spieren lijkt me blessuregevoeliger.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:06 schreef the85mc het volgende:
Handig die updates van Viz, ik had sommige dingen ook gemist..
Krachttraining gaat hier goed, nu 88,5 kg terwijl ik niet zo gek veel meer ben gaan eten. Ik geloof dat ik het meeste vooruitgang bij mijn rug en benen heb gehaald. Ik zie nu duidelijk definitie in benen ook 'koud'. Nog tot woensdag trainen en dan stop ik ermee tot de races.
Je slaat mij altijd over in je samenvattingenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jagar en de Duutser hebben bijna hun nieuwe plekkie
Kuki plakt nog
Nalliebabes was jarig
Perr wisselt kickass af met lekker
Het is moederdag
Ewe is terug, ging goed met studie en shizzle
Anna is leuk en sexy als altijd
Coco had tummy-troubs maar lijkt goed te zijn.
Maria heeft mooie dienst gehad van oma en stukje voorgelezen voor oma
Q was goed bezig!
Puff had een raar momentje met een puber, zijn hoofd mag verbouwd worden, is een vergunning voor.
Li heeft deze week geen koffie gemorst
Aurum ook weer terug in het land
Zoiets?!
goed verhaal, lekker kortquote:Op zondag 12 mei 2013 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mc had maar gecanceld omdat zij raar deed, maar die gast heeft wedstrijd zonder gewichtslimiet dus die is flink aan 't trainen.
Sarabi timmert mooi an de weg
Dido is trouwens weer iets lichter dus jillianen werkt
Chico was even minnetjes maar komt vast goed
Ml-etje ook even uit haar hum
HPKW awesome als altijd
Vlindertje loopt er retestrak bij
Was een dude, Rayman, die dankzij tips van slank van pafferig naar Justin Bieber look-a-like is gegaan, maar dan op een leuke manier vergeleken.
Somt het wel een beetje op zo.
Kwak sport en zit in de goede richting!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je slaat mij altijd over in je samenvattingen
Van die kleine doosjes kopen!! Duurder maar dan heb je wel een heel doosje kunnen leegkanenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe stop je trouwens met jellybeans?hele pute gaat leeg al hoe misselijk ik er van word.
Here comes honey boo-boo?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Laureline het volgende:
Slankgerelateerd: ik sta alweer 3 dagen op de crosstrainer insert flauwe grap. Nu zijn de afleveringen Hotter than my daughter op die je gratis kan kijken via internet, iemand nog tips voor dom vermaak? Die Buch in de bajes, is dat wat? Of iets anders goed vreselijks?
Via Youtube kan ook? Secret Eaters is wel een leuke, duurt 45 minuten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Laureline het volgende:
Slankgerelateerd: ik sta alweer 3 dagen op de crosstrainer insert flauwe grap. Nu zijn de afleveringen Hotter than my daughter op die je gratis kan kijken via internet, iemand nog tips voor dom vermaak? Die Buch in de bajes, is dat wat? Of iets anders goed vreselijks?
Ik ontwijk dat soort zakenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Laureline het volgende:
Alleen de cinnamon shizzle en tutti frutti jellybeans eten.
Ik schep dan een hele zak vol met alleen die soorten bij Jamin. Gezond hè![]()
Griotten..quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ontwijk dat soort zaken
Die hebben ook vaak de 'goede' bananenschuimpjes, en van die spinnen, waar je vullingen van gaan klapperen.
Reden dat ik niet zo'n day-zero-lijstje heb is dat, ik zou 'm vullen met van die onnozele wensen die ik als kind had. 20 zakjes knetterkauwgom ineens in je mond en zo
Of een kilo griotten kopen
Die onnozele wensen zijn juist zo leuk!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ontwijk dat soort zaken
Die hebben ook vaak de 'goede' bananenschuimpjes, en van die spinnen, waar je vullingen van gaan klapperen.
Reden dat ik niet zo'n day-zero-lijstje heb is dat, ik zou 'm vullen met van die onnozele wensen die ik als kind had. 20 zakjes knetterkauwgom ineens in je mond en zo
Of een kilo griotten kopen
Een kilo trekdrop is trouwens niet aan te radenJe gaat kotsen en je poept een week lang grijs.
ik vind het niet erg als je mij mistquote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kwak sport en zit in de goede richting!
Daarom moet je ook een brede rug hebben wil je dat aandurven, geheid dat je iemand mist.
ik vind ze niet zo lekker als veel mensen, dus een handje is genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe stop je trouwens met jellybeans?hele pute gaat leeg al hoe misselijk ik er van word.
Artisjokken wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wat stom. Die bloemen kun je toch niet eten?
Tenzij je (nog) kinderen wiltquote:
ik vind die moeder tien keer zo erg als dat kindquote:Op zondag 12 mei 2013 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tenzij je (nog) kinderen wiltDan is het af te raden
ik zag dat boek voorbij konen in een film geloof ik? Had er nog nooit van gehoord en nu ineens twee keer vlak achter elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef _Dido_ het volgende:
Eten, bidden, beminnen is vandaag gratis in de app Lees dit boek, daarna kun je het tot 23 juni uitlezen. Lijkt me een draak van een boek, maar ga toch een poging wagen.
ja, daar kwam ik dus achter. Maar ik kende t nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
Eat, pray, love is toch een vrij bekend boek?Ik vond 'm wel leuk, film niet zo.
En viooltjes, madeliefjes, de ingemaakte knoppen van paardebloem, vlierbesschermen, etc. etc.quote:
Ja, dacht dat ik teveel had gegeten, maar het valt wel mee. Alleen die zak pindas gisteren had ik niet moeten eten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Tink, gegrilde forel, heerlijk.. en patatjes van de Mc zijn best te doen
Die periode mag je inkorten naar de winter van '44 en het woord delicatesse werd er ook in die tijd niet aan gegevenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloembollen waren in 40-45 een echte delicatesse
klopt, daarom riep ik het hier ook even. Heb hem even binnengehaald, maar ik lees hem toch niet, denk ik. Boeken horen van papier te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
Eat, pray, love is toch een vrij bekend boek?Ik vond 'm wel leuk, film niet zo.
Dit boek heb ik nota bene beluisterd. Heb het wel uitgeluisterd, maar vond het niet geweldig. Behalve misschien voor mensen die vreselijk in de knoop zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
klopt, daarom riep ik het hier ook even. Heb hem even binnengehaald, maar ik lees hem toch niet, denk ik. Boeken horen van papier te zijn
Ik heb het wel eens gegeten. Niet lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die periode mag je inkorten naar de winter van '44 en het woord delicatesse werd er ook in die tijd niet aan gegeven
oke dan moet ik het toch maar lezen danquote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit boek heb ik nota bene beluisterd. Heb het wel uitgeluisterd, maar vond het niet geweldig. Behalve misschien voor mensen die vreselijk in de knoop zitten.
geen D?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: 3 eitjes
T: havermoutshake
S: fitness
L: curry madras
T: kip en handje amandelen
T: bak kwark
Hmm. Lig je 's nacht huilend op de badkamervloer?quote:
moet je hpkw vragen, denk ik. Antwerpen heeft wel leuke musea, volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Perruche het volgende:
Wat is leuker, voor een weekendje weg waarin we niet willen shoppen? Keulen of Antwerpen?
wie zegt dat ze met hem gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Per, wil hij niet shoppen of allebei niet? Je kan de boel toch vermijden, hoe graag je ook wil
He? Ik bedoelde gewoon - ik wil geen "shopstedentrip" wat vrouwen nogal graag doen. Maar gewoon een beetje lekker wandelen, eten, museumpje meepakken etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Per, wil hij niet shoppen of allebei niet? Je kan de boel toch vermijden, hoe graag je ook wil
Inkeulen heb je geweldige bierkelders, interessante musea en een heleboel winkels wasr ikgek genoeg nooitslaag. Ik zou nasr keulen gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Perruche het volgende:
Wat is leuker, voor een weekendje weg waarin we niet willen shoppen? Keulen of Antwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |