Dan maak je die mods die dat nu doen in principe gewoon kapotquote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Mja ik snap niet dat je 500 hoppers nodig hebt om een klein fabriekje te maken.. Waarom hebben ze er ook niet meteen buizen in gezet
ik moest beginnen om 6 uur, kwam meestal een half uur van te voren aan en was dan een kwartier van te voren terplekke (om nog eff snel een bakkie te doen om goed wakker te wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 08:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hoelaat moest je beginnen? rond half 6?
Mijn vader staat meestal al om 4 uur bij de klok.. whehequote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest beginnen om 6 uur, kwam meestal een half uur van te voren aan en was dan een kwartier van te voren terplekke (om nog eff snel een bakkie te doen om goed wakker te worden)
yup, dat is idd wat ik deed: planten van de klok bij de juiste klant (nummertje eigenlijk) bezorgenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mijn vader staat meestal al om 4 uur bij de klok.. whehe
Rond 6u worden de bloemen naar de klanten gebracht die ze gekocht hebben dacht ik
Hmja, slaap normaal om twaalf tot één uur en wordt wakker om zessen, dus zes uur slaap ben ik gewend. Zou het eerder ook niet maanden achter elkaar gekund hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om om half 3 naar bed te gaan en om half 9 alweer uit je ogen te kunnen kijken, wat is je geheim
Joah denk het wel, of ik moet ff klooien om Tekkit aan de praat te krijgen. Kan ook wel. Ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:
TOMVNL (spytool spytool) wat is het nou gewürden? Ftb ?
wie heeft er dan ook een laptopquote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef bobbernaut het volgende:
+ ik heb steam van mn laptop getyft, tering programma, altijd moet ie updaten..
Doet er niet toe, gewoon skeer dat steam elke keer moet updatenquote:
Ik.quote:
quote:
Ik. Twee zelfs. Zijn verrekte handige dingen als je ergens heen gaat, ga niet met een desktop zeulen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon skeer dat steam elke keer moet updaten
quote:
casualsquote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik. Twee zelfs. Zijn verrekte handige dingen als je ergens heen gaat, ga niet met een desktop zeulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |