mannen! In't gareel! Excercitie in 10 min! Onder het gemalen water en vort!quote:
Ligt eraan welke switch enz je wilt en wat je budget is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is een leuk betaalbaar mechanisch kb? Die van mij sterft langzaam af.
mja zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:44 schreef MineraalWater het volgende:
Goeiemorgen.
[..]
Ligt eraan welke switch enz je wilt en wat je budget is?
~80 euro ofzo?
Voltz had ik gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:
TOMVNL (spytool spytool) wat is het nou gewürden? Ftb ?
Alright welke switch?quote:
switch?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voltz had ik gelezen
[..]
Alright welke switch?
Ja uhm, Ligt er aan waar je hem vooral voor wilt gebruiken, Ik heb zelf Cherry MX reds maar hier staan de alternatieven:quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
switch?ik heb gewoon zo'n logitech mm tobo nu. Dus switch is voor mij nog steeds lan.
Ik oefen mn ollies zo nu en dan. Bagger skateboard hier moet een nieuwequote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef bobbernaut het volgende:
Sws je rijdt alleen op je skateboard, hier hebben we ook zo'n kenser shemale die 1/2 rondjes rijdt, en dan de rest van de dag aan de kant blijft zitten..
(littlebrownie)
Ai, een nieuw deck maakt je sws beter, meer pop enzo, nieuw grip ookquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik oefen mn ollies zo nu en dan. Bagger skateboard hier moet een nieuwe
quatquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om om half 3 naar bed te gaan en om half 9 alweer uit je ogen te kunnen kijken, wat is je geheim
Dan maak je die mods die dat nu doen in principe gewoon kapotquote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Mja ik snap niet dat je 500 hoppers nodig hebt om een klein fabriekje te maken.. Waarom hebben ze er ook niet meteen buizen in gezet
ik moest beginnen om 6 uur, kwam meestal een half uur van te voren aan en was dan een kwartier van te voren terplekke (om nog eff snel een bakkie te doen om goed wakker te wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 08:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hoelaat moest je beginnen? rond half 6?
Mijn vader staat meestal al om 4 uur bij de klok.. whehequote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest beginnen om 6 uur, kwam meestal een half uur van te voren aan en was dan een kwartier van te voren terplekke (om nog eff snel een bakkie te doen om goed wakker te worden)
yup, dat is idd wat ik deed: planten van de klok bij de juiste klant (nummertje eigenlijk) bezorgenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mijn vader staat meestal al om 4 uur bij de klok.. whehe
Rond 6u worden de bloemen naar de klanten gebracht die ze gekocht hebben dacht ik
Hmja, slaap normaal om twaalf tot één uur en wordt wakker om zessen, dus zes uur slaap ben ik gewend. Zou het eerder ook niet maanden achter elkaar gekund hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om om half 3 naar bed te gaan en om half 9 alweer uit je ogen te kunnen kijken, wat is je geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |