Joah denk het wel, of ik moet ff klooien om Tekkit aan de praat te krijgen. Kan ook wel. Ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:
TOMVNL (spytool spytool) wat is het nou gewürden? Ftb ?
wie heeft er dan ook een laptopquote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef bobbernaut het volgende:
+ ik heb steam van mn laptop getyft, tering programma, altijd moet ie updaten..
Doet er niet toe, gewoon skeer dat steam elke keer moet updatenquote:
Ik.quote:
quote:
Ik. Twee zelfs. Zijn verrekte handige dingen als je ergens heen gaat, ga niet met een desktop zeulen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon skeer dat steam elke keer moet updaten
quote:
casualsquote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik. Twee zelfs. Zijn verrekte handige dingen als je ergens heen gaat, ga niet met een desktop zeulen.
geoorloofdquote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja naast mijn desktop dan, hé
bijna KSPquote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gister weer geinstalleerd, dan doen we dat tochquote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef tuut-chips het volgende:
KOOP ALLEMAAL TORCHLIGHT 2 6,45 ON SALE DAN KUNNEN WE MET DE SC SPELEN
Alleen dan bazigerquote:
heb nog een key overquote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef tuut-chips het volgende:
yepquote:Op zondag 12 mei 2013 14:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Torchlight, is dat niet dat diabloachtig gebeuren?
quote:
ok broquote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef tuut-chips het volgende:
hebben ze nog wat veranderd? gameplay was eerst nogal sumier.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Curlbrah het volgende:
Zat een filmpje te kijken:
Krijg meteen weer zin in dat spel.
Vroeger ook uren besteed aan Tony Hawk 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2013 15:07:24 ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon skeer dat steam elke keer moet updaten
Heb je de nieuwste versie al? Want bij mij moet die nu elke keer als mijn pc start 2 minuten "steam is vertifying." of "steam is updating" En het nieuwe chat font is te groot.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef d4v1d het volgende:
HalloDoe is niet zo idioot klapjosti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook pas net een dag een dedi serverquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef shaderon het volgende:
Geen dedi server hebben die 150 MBits haalt
Maar MBits hebben op je dedi serverquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef shaderon het volgende:
oh, iedereen hier heeft opeens dedicated servers? :0quote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef shaderon het volgende:
Nee is eentje van team FOK!Craft broquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, iedereen hier heeft opeens dedicated servers? :0
detailsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij hebt ook pas net een dag een dedi server___!
alsof kimsufi / isgenoeg zo goed isquote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mjah shared hosting bij bijv. daddycheese zuigt hard. Die dedicated is 100x beter
Veeeeel beter dan daddycheese shared cpu. Op die isgenoeg server zou je wel 10 minecraft servers kunnen hosten.quote:
Je betaalt te veel @ daddycheese, thats for surequote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Ame_thyst het volgende:
het zuigt niet,je krijgt waarvoor je betaald
je vergelijkt nu managed hosting m+ support met puur een server hosten, okeyquote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je betaalt te veel @ daddycheese, thats for sure
Als je ziet wat zij voor die servers betalen en er vervolgens voor vragen zijn die prijzen wel belachelijk, maar goed ze moeten wel winst maken natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je vergelijkt nu managed hosting m+ support met puur een server hosten, okey
Welke van isgenoeg heb je? Of het nou beter of slechter is.. Het blijft kutquote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Veeeeel beter dan daddycheese shared cpu. Op die isgenoeg server zou je wel 10 minecraft servers kunnen hosten.
Er hoeven maar een paar mensen het netwerk /cpu te overbelasten @ shared hosting en je bent de lul.
Die met de i3 (8gb), je gaat toch geen atom kopen manquote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Welke van isgenoeg heb je? Of het nou beter of slechter is.. Het blijft kut
Maargoed, wacht maar tot je support nodig hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die met de i3 (8gb), je gaat toch geen atom kopen manDie heeft een benchmark van 400, die i3 heeft een benchmark van 4500. Maar goed. Dit gaat voorlopig het huidige spelers aantal wel trekken
zittie daar? die zijn soms ook echt om te huilen zo slechtquote:
hihiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je ziet wat zij voor die servers betalen en er vervolgens voor vragen zijn die prijzen wel belachelijk, maar goed ze moeten wel winst maken natuurlijk
ovh of isgenoeg/kimisurf is nogal een verschil..quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef shaderon het volgende:
Heel veel grote mc servers hosten @ OVH
Eigenaar van Nedercraft helpt me een beetje op weg
Maar jij zit @ isgenoeg. Het is dan wel van OVH maar je kan het niet vergelijken met de dedi servers van 'OVH'quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef shaderon het volgende:
Heel veel grote mc servers hosten @ OVH
Eigenaar van Nedercraft helpt me een beetje op weg
Wat dacht je van Support?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef shaderon het volgende:
mjah dit wel de eerste echte dedi van ovh https://www.ovh.nl/dedicated_servers/sp_16g.xml
check die eerste dedi server, is dezelfde als wij hebben, vragen ze 130$ voor
http://www.aim2game.com/minecrafthosting.php
zolang er een i3 , 8gb ram, en 100MBit verbinding is klaag ik niet. Server staat en er is geen support verder nodig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat dacht je van Support?![]()
En denk je echt dat die dedi's van isgenoeg eerste hands net nieuw gekocht zijn?
Ik heb verhalen gehoord van servers die zomaar uitvallen, je kan geeneens inloggen op SSH en even kijken wat er aan de hand is.. Na 2 minuten viel die weer uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
zolang er een i3 , 8gb ram, en 100MBit verbinding is klaag ik niet. Server staat en er is geen support verder nodig.
'ik heb verhalen gehoord'quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van servers die zomaar uitvallen, je kan geeneens inloggen op SSH en even kijken wat er aan de hand is.. Na 2 minuten viel die weer uit.
Ze moesten 48+ uur op support wachten.
Maargoed, veel suc6.. Als FOK!craft straks down is moet je niet komen huilen hier
Zou geen support verwachten van een server die net zo duur is als een MMO accountquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van servers die zomaar uitvallen, je kan geeneens inloggen op SSH en even kijken wat er aan de hand is.. Na 2 minuten viel die weer uit.
Maargoed, veel suc6.. Als FOK!craft straks down is moet je niet komen huilen hier
Laat ik het zo zeggen:quote:
Jij bent ook alleen maar negatief omdat het hier de algemene tendens is. Waar maak je je druk om, het is niet jouw server of jouw zorg.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de machines/netwerk, toen ik er zat (paar jaar terug), qua snelheid wat wispelturig waren: het ene moment kon je echt goed hun kracht gebruiken, het andere moment kakte alles in...quote:
Maakt mij ook verder niets uit. Maar als die '100x beter' etc. gaat zeggen lokt die het wel een beetje uitquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar negatief omdat het hier de algemene tendens is. Waar maak je je druk om, het is niet jouw server of jouw zorg.
Hebben ze ook internetquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef TJV het volgende:
Geen zorgen, over 1 jaar woont ie in Australië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |