abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126380564
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef Ireth het volgende:

[..]

"We gaan naar Port Zelande! :) "

Moeders tevreden en vervolgens rijdt ie richting Limburg.
Zelfs dat niet blijkbaar. Dat vind ik raar.
pi_126380679
Hallooooo, ik moest mijn kinderen ook meegeven, mijn ex vertelde mij ook niet waar ze op vakantie gingen. Ik heb gemaild, gesmst, gebeld, maar ik kreeg geen antwoord. Via mijn oudste dochter die hij 2 keer per week ophaalde ben ik erachter gekomen waar mijn andere 3 kinderen verbleven. En idd als hij verteld dat ze Texel gaan kan hij ook gewoon naar Zeeland gaan. Als men kwaad wil, zal men liegen over de bestemming.
pi_126380738
in principe ben je dat ook niet verplicht om te vertellen, maar het zou wel fatsoenlijk zijn.
pi_126380746
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:37 schreef moeke1 het volgende:
Hallooooo, ik moest mijn kinderen ook meegeven, mijn ex vertelde mij ook niet waar ze op vakantie gingen. Ik heb gemaild, gesmst, gebeld, maar ik kreeg geen antwoord. Via mijn oudste dochter die hij 2 keer per week ophaalde ben ik erachter gekomen waar mijn andere 3 kinderen verbleven. En idd als hij verteld dat ze Texel gaan kan hij ook gewoon naar Zeeland gaan. Als men kwaad wil, zal men liegen over de bestemming.
Nou en. Blijft een zeer rare situatie. Trieste ook voor kinderen dat ouders zo met elkaar omgaan, ouders zijn soms net kinderen.
pi_126380777
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nou en. Blijft een zeer rare situatie. Trieste ook voor kinderen dat ouders zo met elkaar omgaan, ouders zijn soms net kinderen.
Misschien zaten ze ook wel vrijwillig in het traject bij BJZ, om beter te leren communiceren. Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat ze daar liepen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126380821
Als ieder de kinderen voorop zet zal dat lukken, maar niet als iemand alleen denkt aan wraak omdat hij/zij zich gekrenkt voelt.
pi_126380857
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien zaten ze ook wel vrijwillig in het traject bij BJZ, om beter te leren communiceren. Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat ze daar liepen.
en misschien was een onderdeel van dat traject om (tijdelijk) geen contact te hebben omdat elk contact escaleert naar ruzie.
pi_126380899
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ken het systeem niet, maar zou het ook kunnen dat ze daar 'gedwongen' vrijwillig zaten? Ofwel, jullie kunnen kiezen, of jullie gaan naar BJZ of wij regelen iets anders voor jullie?
pi_126380927
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik ken het systeem niet, maar zou het ook kunnen dat ze daar 'gedwongen' vrijwillig zaten? Ofwel, jullie kunnen kiezen, of jullie gaan naar BJZ of wij regelen iets anders voor jullie?
Jep, dat kan zeker :) Zelfs een gedwongen traject vanuit de rechtbank betekent volgens mij ook dat je je alsnog vrijwillig aanmeld.
pi_126380942
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Maar hij kwam de kinderen wel ophalen met de boodschap dat ze op vakantie gingen. Een vakantie met een bestemming. Maar blijkbaar heeft hij niet gezegd waarheen en heeft zij de kinderen meegegeven zonder dat ze weet waar ze naartoe gingen op vakantie. Tenminste: dat werd hierboven gezegd. Dat vind ik raar.
Als ik de berichten zo hoor, konden ze echt geen normaal woord meer wisselen.. en niet meegeven, tsja, moeder had net blijkbaar een nieuwe omgangsregeling 'gewonnen', dan moet je je daar wel aan houden. Als hij de kinderen voor deze hemelvaarts-vakantie bij zich mocht hebben, dan kan je als moeder dat niet tegenhouden, daar komen problemen van, dan wordt de boel weer teruggedraaid. Okay, niet zulke grote problemen als ze nu heeft, maar dat is achteraf bezien.
pi_126380969
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Als je al gewoon een opvoedvraag hebt ben je tegenwoordig blijkbaar al "bekend" bij BJZ.

En als ik dit allemaal zo volg zou ik wel 10x nadenken om een vraag daar te stellen. Als er iets gebeurd heb je wel meteen een groot stempel op je gezin blijkt :o
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_126380976
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Als ik de berichten zo hoor, konden ze echt geen normaal woord meer wisselen.. en niet meegeven, tsja, moeder had net blijkbaar een nieuwe omgangsregeling 'gewonnen', dan moet je je daar wel aan houden. Als hij de kinderen voor deze hemelvaarts-vakantie bij zich mocht hebben, dan kan je als moeder dat niet tegenhouden, daar komen problemen van, dan wordt de boel weer teruggedraaid. Okay, niet zulke grote problemen als ze nu heeft, maar dat is achteraf bezien.
Dat dus. Er wordt geschreven dat moeder dan maar kinderen niet mee had moeten geven. Nou zo werkt het dus echt niet.
pi_126380994
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:47 schreef easy-going het volgende:

[..]

Als je al gewoon een opvoedvraag hebt ben je tegenwoordig blijkbaar al "bekend" bij BJZ.

En als ik dit allemaal zo volg zou ik wel 10x nadenken om een vraag daar te stellen. Als er iets gebeurd heb je wel meteen een groot stempel op je gezin blijkt :o
Ja na het consultatiebureau kom je toch bij Centrum Jeugd en Gezin? Is ook weer onderdeel van BJZ.
pi_126381016
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jep, dat kan zeker :) Zelfs een gedwongen traject vanuit de rechtbank betekent volgens mij ook dat je je alsnog vrijwillig aanmeldt.
Oke, dus het zegt gewoon helemaal niets over in hoeverre de ouders bereid waren iets te veranderen aan waarvoor ze er ook naartoe moesten/gingen
pi_126381041
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:49 schreef kvd het volgende:

[..]

Oke, dus het zegt gewoon helemaal niets over in hoeverre de ouders bereid waren iets te veranderen aan waarvoor ze er ook naartoe moesten.
Klopt. Ze deden het, vermoedelijk, maar daar is voor nu dan ook alles mee gezegd.

Kan ook zijn dat ze gewoon een opvoedvraag hadden, maar gezien de woorden 'vechtscheiding' en 'versoberde omgang' zie ik dat niet echt.
pi_126381071
Nee, als de RB het oplegt is het niet meer vrijwillig. Lijkt me logisch.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:51:49 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381078
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klopt. Ze deden het, vermoedelijk, maar daar is voor nu dan ook alles mee gezegd.
Niks vermoedelijk. Bureau Jeugdzorg heeft zélf laten weten dat het gezin daar vrijwillig zat. Wie ben jij om daar aan te twijfelen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 mei 2013 @ 12:51:59 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381081
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:51 schreef moeke1 het volgende:
Precies
pi_126381090
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dus. Er wordt geschreven dat moeder dan maar kinderen niet mee had moeten geven. Nou zo werkt het dus echt niet.
Dat wordt hier nergens geschreven.
pi_126381104
quote:
11s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:52 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat wordt hier nergens geschreven.
In alle delen hier wordt het wel eens geschreven.
pi_126381105
Nee, als ze geweten had wat hij met de kinderen ging doen had ze dat ook niet gedaan. En waren de kinderen ook niet meegegaan.
pi_126381123
Jemig, wat een veronderstelling........
pi_126381125
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:51 schreef moeke1 het volgende:
Jup en dan spreken ze vaak nog van een vrijwillige aanmelding, je kunt ook niet verschijnen en geen contract ondertekenen. Het is niet altijd zo zwart-wit.
pi_126381136
Nee, zo werkt het dus niet!
pi_126381165
Mogelijk heeft de hulp van BJZ op vrijwillige basis een ots voorkomen.
pi_126381192
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

In alle delen hier wordt het wel eens geschreven.
Nog niet gezien. Vind ik al helemaal raar.
pi_126381218
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:

[..]

ben jij 13?
pi_126381230
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:55 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dan heb je ook niet alles gelezen
pi_126381287
Wie weet heeft BJZ ook en vinger in de pap gehad betreffende de versoberde omgang.
pi_126381300
Misschien om juist even wat rust te creëren????
pi_126381315
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

ben jij 13?
Nee, 19.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:59:30 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126381322
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan niemand antwoord geven op mijn vragen of de kaart?
De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126381407
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten ;), maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
pi_126381451
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Sheriam het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er zowel langs het water als in het bos en op allerlei verschillende grondsoorten enzo gezocht wordt. Ik weet niet hoeveel van jullie wel eens een flink gat gegraven hebben, of woont iedereen als de stereotype nerd op een zolderkamertje en komt niemand buiten ;), maar ik heb pas wel een gat gegraven voor zo'n plastic vijver, en je kon echt wel zien dat ik daarmee bezig was geweest.. aarde aan m'n voeten, broekspijpen, handen... Toch heb ik nergens een duidelijk antwoord gezien op de vraag of de vader vieze schoenen had of niet.. of er zand/aarde in de auto gevonden is.. als er wel bosgrond aan zijn schoenen en handen zat, zou je zelfs kunnen onderzoeken of er resten van danwel loofbomen danwel naaldbomen in zit... Blijft zoeken naar een speld in een hooiberg want er zijn veel gebieden met elke grondsoort/begroeiing, maar zo maak je de hooiberg toch wel iets kleiner. Of weet je dat je je op meer natuurlijke verstopplaatsen moet richten, als hij er niet uitzag als iemand die gegraven had, zoals houtstapels, schuurtjes, greppels en in Limburg mijnschachten en grotten.
Misschien heeft hij zich wel verkleed?
  zondag 12 mei 2013 @ 13:03:20 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381457
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kaart komt (al dan niet toevallig) overeen met de routes zoals een routeplanner die zou geven.
Ja maar was het niet dezelfde kaart die ze vrijdagavond al bij Vermist lieten zien?
Waarom duurde het dan zo lang voor hij (helemaal) vrijgegeven werd?
En waarom laat de politie alles ten zuiden en oosten van de A73 buiten beschouwing?

Ok, ik snap dat jij wellicht ook geen antwoorden hebt hoor
  zondag 12 mei 2013 @ 13:04:22 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126381496
quote:
Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoek
  zondag 12 mei 2013 @ 13:06:25 #237
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126381560
Mijnschacht... Dat zou idd nog kunnen daar in limburg heb je er nog zat
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 12 mei 2013 @ 13:12:31 #238
264694 blanket
its human nature
pi_126381764
quote:
Ik denk niet dat ze dat gevonden hebben op de vader. Op twitter kwam net voorbij dat er contact was geweest met vriendin vd familie en de familie heeft nog hoop. Als het duidelijk zou zijn dat vader heeft gegraven lijkt mij dat ze geen hoop meer hebben?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126381795
Handschoenen, laarzen??...........
pi_126381891
Het eerste wat ze moeten doen is die zogenaamde paragnosten de bak in gooien! Wat een lijkenpikkers!

Zoals ik al zei, ik zou gaan zoeken in de stroomrichting van de rivieren/kanalen waar hij overheen is gekomen. Die kinderen kunnen goed in het water liggen ergens.....
pi_126381908
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
Het eerste wat ze moeten doen is die zogenaamde paragnosten de bak in gooien! Wat een lijkenpikkers!

Zoals ik al zei, ik zou gaan zoeken in de stroomrichting van de rivieren/kanalen waar hij overheen is gekomen. Die kinderen kunnen goed in het water liggen ergens.....
Krijgen die lui ook geld voor het zesde zintuig enzo?
pi_126382091
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb is dat wel onderdeel van het politieonderzoek
Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.

Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
pi_126382124
quote:
De theorie is al vaker voorbij gekomen, maar misschien had vader allang gegraven en heeft hij de kinderen alleen maar in de gaten gestopt en er wat overheen gelegd.

Misschien zitten de kinderen helemaal niet in de grond, maar moeten ze juist in bomen worden gezocht, of in struiken, of liggen ze onder een hoop met takken...

Hij 'was op vakantie', neem aan dat hij (al is het alleen maar om thuis geen argwaan te wekken) wat kleren en schoenen bij zich had. Hij kan zich hebben verkleed na het verstoppen van de kinderen en de kleding/schoenen hebben weggegooid (zowel in water als op andere plekken....). Hij kan zich hebben omgekleed voordat hij iets heeft gedaan en daarna weer zijn kleren eerste paar kleren hebben aangedaan....
pi_126382152
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:

Dat hij zich verkleed heeft zou kunnen maar lijkt me niet heel waarschijnlijk, en je zou nog naar handen, nagels kunnen kijken. Want het is onwaarschijnlijk dat hij gelegenheid heeft gehad zich grondig te wassen.
hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?
pi_126382176
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

hij heeft zich in een bos verhangen, wat voor info geven vieze handen dan?
wat hij met de kinderen gedaan heeft ;)
pi_126382265
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar als er nu zoveel burgers overal gaan zoeken, waarom wordt dat soort info niet gedeeld? Laten ze mensen in gebieden zoeken waar hij niet gegraven kan hebben, of dat heel onwaarschijnlijk is? Kost toch allemaal mankracht, ook van de politie zelf want die houden wel toezicht ook bij de burger-zoektochten. Bij een moordzaak mag dat soort info nooit allemaal publiek gemaakt worden, voor de rechtzaak enzo, maar dat zou hier niet meer moeten uitmaken.

Waarom heeft hij geen gelegenheid gehad? Hij zou zelfs thuis geweest kunnen zijn.
Hij kan zich in een beekje/riviertje/whatever hebben gewassen, hij kan een plas hebben opgezocht om zich daar te wassen.
Hij kan handschoenen aan hebben gehad.
pi_126382408
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef webb2012 het volgende:

[..]

wat hij met de kinderen gedaan heeft ;)
want mensen die zich verhangen in een bosgebied hebben normaliter brandschone handen?
pi_126383045
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

want mensen die zich verhangen in een bosgebied hebben normaliter brandschone handen?
Van een flink gat graven krijg je wel degelijk viezere handen dan van een touw aan een tak knopen... Zeker in een bosgebied met boomwortels en andere zooi in de grond. Zelfs van een eerder gegraven gat afdekken wel.
En ja, als hij heel zorgvuldig gepland heeft zou hij zich gewassen kunnen hebben, omgekleed en dan zijn kleding weer verstopt, maar dat is wel onwaarschijnlijk, zijn geen getuigenverklaringen die hem weer in de buurt van zijn huis plaatsen bijvoorbeeld, en in een beekje krijg je het vuil van een flink gat graven er niet zo makkelijk 100% af. Er is naar mijn weten ook nog geen kleding gevonden. En als hij *wel* aarde aan kleding en handen had, zou ik graag meer weten.. Het geeft geen zekerheid over een precieze lokatie maar wel een aanwijzing, terwijl nu mensen echt overal binnen dat blauwe lijntje op de kaart aan het zoeken zijn.
pi_126383677
Ik vraag me af wat moeder de hele week doet.. Het is voor haar natuurlijk ook vooral afwachten... ze kan verder ook niet veel en ik vermoed dat ze niet meedoet met de burger-zoekacties..
pi_126383733
Zijn die kinderen uberhaupt in die auto gezien?

Oftewel: hoe zeker is het dat de vader die kinderen heeft opgehaald?
  zondag 12 mei 2013 @ 14:14:46 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126383818
zeeuwsch_meisje twitterde op zondag 12-05-2013 om 13:40:30 Ok we zijn verdwaald met de zoektocht naar #Vermistebroertjes in bos #Austerlitz. #depersdienst reageer retweet
  zondag 12 mei 2013 @ 14:15:10 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126383828
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef Wokkel het volgende:
Zijn die kinderen uberhaupt in die auto gezien?

Oftewel: hoe zeker is het dat de vader die kinderen heeft opgehaald?
Ja, ze zijn daarin gezien bij het benzinestation in (neer)beek.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:17:50 #253
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_126383925
In 't kelmonderbos (vlak bij t bunderbos, waar al eerder gezocht is) in Beek zijn vanochtend een schop en een doek gevonden door een wandelaarster. Onbekend is of t iets met deze zaak te maken heeft, maar er zijn enkele tientallen mensen van het burgerinitiatief onder leiding van de politie bezig met 't bos uitkammen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:18:20 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126383941
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
In 't kelmonderbos (vlak bij t bunderbos, waar al eerder gezocht is) in Beek zijn vanochtend een schop en een doek gevonden door een wandelaarster. Onbekend is of t iets met deze zaak te maken heeft, maar er zijn enkele tientallen mensen van het burgerinitiatief onder leiding van de politie bezig met 't bos uitkammen.
Zijn gisteren al gevonden.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:23:04 #255
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_126384114
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vraag me af wat moeder de hele week doet.. Het is voor haar natuurlijk ook vooral afwachten... ze kan verder ook niet veel en ik vermoed dat ze niet meedoet met de burger-zoekacties..
Ze kan niet meer dan wachten inderdaad. Tenminste, ik verwacht niet dat je als moeder mee gaat zoeken, als je je kinderen dan zelf vindt, brrr... ;(
★★★
pi_126384222
quote:
15s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ze kan niet meer dan wachten inderdaad. Tenminste, ik verwacht niet dat je als moeder mee gaat zoeken, als je je kinderen dan zelf vindt, brrr... ;(
Eens. Maar gaat er een moment komen dat, ondanks dat de kinderen dan (mogelijk) nog niet gevonden zijn, zij toch weer met een kop thee en de Libelle op de bank kan zitten...?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2013 @ 14:28:19 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126384307
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Eens. Maar gaat er een moment komen dat, ondanks dat de kinderen dan (mogelijk) nog niet gevonden zijn, zij toch weer met een kop thee en de Libelle op de bank kan zitten...?
Tja het is OF dat OF opgenomen worden in een psychiatrische inrichting OF zelfmoord plegen.
pi_126384328
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Het is te hopen van wel. Ze zal, hoe cru het ook klinkt, wel weer haar eigen leven moeten oppakken.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:30:36 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126384414
rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 14:27:56 Update van de politie: er zijn tot nu toe nog helemaal geen aanwijzingen dat de broertjes Ruben en Julian mogelijk zijn gevonden. reageer retweet
  zondag 12 mei 2013 @ 14:32:12 #260
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_126384471
;(
Leef en Laten Leven
pi_126384688
Hij heeft ze goed verstopt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2013 @ 14:37:06 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126384706
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Lpunt het volgende:

Maar wellicht is het normaal om je kinderen op vakantie te laten gaan met je ex (of wie dan ook) zonder dat je weet wat de bestemming is.
Het zijn ook zijn kinderen he...
pi_126385315
Wat een psycho. Als je ze zo doordacht zo goed kan verstoppen.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 15:01:06 #264
232445 crew  Specularium
pi_126385853
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:58 schreef moeke1 het volgende:
Wie weet heeft BJZ ook en vinger in de pap gehad betreffende de versoberde omgang.
Bureau Jeugdzorg is over het algemeen gericht op hereniging binnen een gezin, voor zover dat mogelijk is.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:03:04 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126385972
quote:
15s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja het is OF dat OF opgenomen worden in een psychiatrische inrichting OF zelfmoord plegen.
Hoop doet leven?
Zolang ze niet terecht zijn blijven leven in de hoop ze ooit weer in je armen te kunnen sluiten?
  zondag 12 mei 2013 @ 15:07:00 #266
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126386161
Ze zitten gewoon in het buitenland.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_126386181
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 14:27:56 Update van de politie: er zijn tot nu toe nog helemaal geen aanwijzingen dat de broertjes Ruben en Julian mogelijk zijn gevonden. reageer retweet
Dan zijn er dus wel aanwijzingen.
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 15:08:17 #268
232445 crew  Specularium
pi_126386216
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
zeeuwsch_meisje twitterde op zondag 12-05-2013 om 13:40:30 Ok we zijn verdwaald met de zoektocht naar #Vermistebroertjes in bos #Austerlitz. #depersdienst reageer retweet
:').
  zondag 12 mei 2013 @ 15:08:26 #269
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_126386224
Verkeerde topic :@
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 12 mei 2013 @ 15:09:20 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126386263
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
Verkeerde topic :@
Je hebt het zelf al ontdekt ;)
pi_126386737
Hadden de zoontjes ook niet toevallig een telefoon op zak (weet niet of dat tegenwoordig gangbaar is op die leeftijd?) die getraceerd kan worden?
  zondag 12 mei 2013 @ 15:21:55 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126386854
JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:18:12 @8fke @Honingpot Via mail ook veel tiplocaties binnengekregen van paranormale mensen. Elke helderziende beweert andere locatie. #vermist reageer retweet
_O- Je verwacht het niet he?? :P
  zondag 12 mei 2013 @ 15:22:27 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126386878
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Hadden de zoontjes ook niet toevallig een telefoon op zak (weet niet of dat tegenwoordig gangbaar is op die leeftijd?) die getraceerd kan worden?
Nee, hadden ze niet.

Bron: JulianRubenNL
  zondag 12 mei 2013 @ 15:23:29 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126386914
VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:20:15 In Austerlitz nog niets gevonden, in Beek inmiddels wel wat, politie onderzoekt het. #vermistebroertjes reageer retweet
VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:22:38 De politie is met man en macht alle beelden aan het bekijken waarop mogelijk de Hyundai Getz van de vader is vastgelegd. #vermistebroertjes reageer retweet
pi_126386966
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jep, dat kan zeker :) Zelfs een gedwongen traject vanuit de rechtbank betekent volgens mij ook dat je je alsnog vrijwillig aanmeld.
Dit. Het begrip "vrijwillig" is bij jeugdzorg vrij ruim :')
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zondag 12 mei 2013 @ 15:29:27 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126387135
Brennieee twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:27:11 oh oh politieheli gaat richting #beek , zou er dan eindelijk iets gevonden zijn? #gemixtegevoelens #vermistebroertjes reageer retweet
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 15:31:14 #277
232445 crew  Specularium
pi_126387207
Ah, ik zie dat er een speciaal twitteraccount is gemaakt om het nog fragmentarischer te maken allemaal.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:33:04 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126387291
quote:
9s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Specularium het volgende:
Ah, ik zie dat er een speciaal twitteraccount is gemaakt om het nog fragmentarischer te maken allemaal.
Is al dagen zo hoor..

En ik vind het wel handig eea via twitter te kunnen volgen eigenlijk.
pi_126387541
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:20:15 In Austerlitz nog niets gevonden, in Beek inmiddels wel wat, politie onderzoekt het. #vermistebroertjes reageer retweet
VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:22:38 De politie is met man en macht alle beelden aan het bekijken waarop mogelijk de Hyundai Getz van de vader is vastgelegd. #vermistebroertjes reageer retweet
laat ze de beelden online zetten, gaat vast helpen.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:38:48 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126387587
JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:37:08 Zoekactie Beek is opgesplitst in 3 groepen, 1 van die groepen(30man) gaat zelf graven in Neerbeek, politie geweest maar doet niets. reageer retweet
  zondag 12 mei 2013 @ 15:39:49 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126387644
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

laat ze de beelden online zetten, gaat vast helpen.
Ik vind sowieso dat het wel erg lang duurt en dat ze erg weinig bekend maken.
pi_126387676
mensen die gaan graven _O-
pi_126387703
Tom_zulu1 twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:40:08 De politieheli de police 02 vliegt indd naar Neerbeek bos vlak bij tankstation waar vader getankt heeft. (dank @kleinehenny1 ) reageer retweet
  zondag 12 mei 2013 @ 15:41:10 #284
264694 blanket
its human nature
pi_126387711
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Politie maakt geen fluit bekend...vind erg vaag allemaal.
pi_126387722
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Denk je dat je er recht op hebt of zo?
  zondag 12 mei 2013 @ 15:43:37 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126387838
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Denk je dat je er recht op hebt of zo?
Ik denk dat die jongens zo snel mogelijk gevonden moeten worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2013 @ 15:46:33 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126387973
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja dan ben je echt ziek in je hoofd.... De informatie maatschappij begint langzamerhand wel een tikkie ( :') ) door te slaan.
pi_126387991
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef blanket het volgende:

[..]

Politie maakt geen fluit bekend...vind erg vaag allemaal.
Misschien zijn ze bang dat straks 200 man de bezinepomp af gaan graven ofzo
pi_126388029
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:46 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

ja geef de iq lozen nog eens wat tips :N
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2013 @ 15:47:46 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126388036
quote:

[..]

Geen onterechte angst, blijkt :')
pi_126388047
hey ik ben ervandoor ik ga een benzinestation afgraven tot ik een lijk vind! toi toi :W
  zondag 12 mei 2013 @ 15:47:58 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126388048
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:45:40 @heksenkat Er is veel onduidelijkheid over deze aktie. Hans probeert contact te leggen met de groep. Graven is geen goed idee! reageer retweet
pi_126388099
_O_ wat een zaak _O_

zondag 12 mei 2013 @ 15:50:58 #294
264694 blanket
its human nature
pi_126388174
quote:

[..]

Haha ja wie weet. Schijnt nu te gebeuren als ik twitter mag geloven.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:51:14 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126388190
Misschien kunnen ze gelijk heel nederland afgraven..
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126388257
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Gewoon Nederland in kleine blokjes verdelen en elke Nederlander per post de opdracht tot een blokje onderzoeken/afgraven geven. Vind je misschien nog véél meer misdaden *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126388298
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Nederland in 8 miljoen gebiedjes verdelen en in tweetallen gaan scheppen!!
  zondag 12 mei 2013 @ 15:53:05 #298
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126388300
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon Nederland in kleine blokjes verdelen en elke Nederlander per post de opdracht tot een blokje onderzoeken/afgraven geven. Vind je misschien nog véél meer misdaden *)
Zulks een goeden idee O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126388305
helikopter naar beek is mischien iets gevonden
  zondag 12 mei 2013 @ 15:53:11 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126388306
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')